Spitfire aneb jak OLEG dělá vše, co se dá.....
|
1stCL_Jamamoto |
Přidané 09-12-2005 13:19
|

Uživatel

Příspěvek: 943
Založený: 29.09.05
|
No asi tak...takovejch nářků, že to a to letadlo není takové, jaké by mělo být, jsem už slyšel tolik, že se nad nimi opravdu nepozastavuji. A to jak od rudochů tak od modrých. Pokud má Fajtlik pravdu a Spit bude lepší, než je teď, přežiju to. Četl jsem zpoustu věcí, které s befkem šly dělat a tady nejdou. Zkus jedním kulometem v Bf uňafat šturma, nebo třeba i jiné ruské letadlo...asi neuspěješ...ale šlo to. Mám kvůli tomu začít nadávat na Olega? Prostě je to sim...není dokonalý a asi nikdy nebude....nelíbí se vám? V tom případě mohu doporučit jediné: Abyste ho nelítali a našli si nějaký lepší, věrnější. Pochybuji ale, že uspějete... |
|
|
|
57MH_Zvire |
Přidané 09-12-2005 13:21
|

Uživatel

Příspěvek: 1287
Založený: 30.09.05
|
Bože Ffajtl, sklidni hormón. Zase se ti něco nelíbí na tvým miláškovi? Ty bys chtěl, aby to mělo pod každým křídlem jeden M61A1 a za prdelí raketovej motor co?
Mě se taky nelíbí, že Zero začne hořet při každé blbině. Chytá snad i když po něm hážeš nábojnice. A taky kvůli tomu nedělám podpisový akce a neposílám Olegovi výhružný maily. Takovejch "chudáků" musí psát Olegovi každej den tak 100. :no:
|
|
|
|
XXX_Dazz |
Přidané 09-12-2005 13:51
|

Uživatel

Příspěvek: 1411
Založený: 29.09.05
|
Letecz napsal:
No já z FFajtlova prvního příspěvku vytušil, že Spitfire je horší než by měl být, v čem konkrétně to snad řekne on sám. Jen mě zaujalo, že je to každému jedno. Vím, že na tom nikdonic nezmění, ale jde o princip. Myslel jsem, že vás baví věrné simulátory 
No jó, ale to byp pak všechny ostatí letadla musely být stejně reálné resp. podle stejně kvalitních podkladů jako má spit. A je tomu skutečně tak ? Co, když měl Oleg k modelu spita ještě lepší podklady jaké jsou součástí představeného webu ? |
|
|
|
rOckie |
Přidané 09-12-2005 13:52
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 228
Založený: 29.09.05
|
hele fajtlíku, kde je problém? že Bf ze stejnýho roku udělá lepší zatáčku než spit?
za stejných startovních podmínek neudělá. A jestli podle tebe udělá, tak si dáme rande v lobby a ty mi to ukážeš. Pak spolu napíšem report Olegovi, at´ to opraví.
a ještě k těm stránkám co si poslal. nejsou úplně korektní.tady je jejich reflexe. za přečtení to taky stojí. 
http://kurfurst.a...KvsXIV.htm
Upravil/a rOckie dne 09-12-2005 13:57
|
|
|
|
313_Ffajtl |
Přidané 09-12-2005 13:53
|

Uživatel

Příspěvek: 605
Založený: 03.10.05
|
Rika vam vubec neco Elipticky tvar kridla? = Idealni kridlo. a asi vite, jake vlastnosti toto kridlo ma.. a jak se to letadlo potom za letu musi chovat ze? A jak je mozne, ze u 45° utahnute zatacky to utrhnu? Je jasne, ze v drivejsim patchi spitfire nestracel energii, jak by mel, ale ze ted to utrhnes pri kazdym breaku je dosti na hovno, kdyz to kridlo to povolovalo. Rika vam neco UPLAV? Tak zakonceni kridla spitfiru do elipsy uplav pekne zmirnil.. ja nevim..argumentu je hodne a tohle je vice mene podlozene fakty.. tak proc to nevyuzit, kdyz to neni vycucane z prstu, jak rikaji nekteri zde pritomni? |
|
|
|
rOckie |
Přidané 09-12-2005 13:56
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 228
Založený: 29.09.05
|
eliptický křídlo je tak geniální tvar, že ho dneska nepoužívají snad ani akrobatický letadla :sm6:
pokud vím tak NACA spočítala,že ten rozdíl proti obdélníků je minimální a za obtíže při výrobě to nestojí. |
|
|
|
1stCL_SaBot |
Přidané 09-12-2005 13:59
|

Uživatel

Příspěvek: 787
Založený: 29.09.05
|
ffajtl nikdy jsi ve spitfiru neletel, nikdy jsi v nem nebrejkoval, nikdy jsi.....
treba s tim litas blbe :Fuci: |
|
|
|
313_Ffajtl |
Přidané 09-12-2005 14:07
|

Uživatel

Příspěvek: 605
Založený: 03.10.05
|
Rooku: hmm...tak ti nevim.. ale Fighter a Akrobat je imho velky rozdil. Tohle tvoje prirovnani je notne uplne v jine tramvaji.
Sabote: Mas pravdu. Nikdy jsem ve spitfiru neletel, nikdy jsem s nim nebreakoval, nikdy jsem.... Takze s nim litam uplne blbe. Jo, kapnuls na to. Jsem to ale magor:sm20:.............
mám k eliptickému křídlu u spitfira svůj názor, který potvrdí kdejaký konstruktér a uzná, že na tu dobu to křídlo bylo nejlepší. Vídím tu jenom, že jsou tady v diskuzi lidi, co Spita rádi mají a ti co ho rádi nemají. A proto bych si přál, aby měl Spit oproti Bf109 aspoň podobné vlastnosti jako je na grafech.
Děkuji.
|
|
|
|
312_Jura |
Přidané 09-12-2005 14:09
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 225
Založený: 16.10.05
|
klasika.. kdyz modri breceli tak ste se vsichni placali po ramenou a pucovali si uz tak probrecene kapesniky, ale jakmile se ozve nekdo cervenej tak je fnukna, histerka apod.
Sabote> kdybych v nem letel a potvrdil bych to co se vseobecne tvrdi (protoze to tvrdili ti co v nem litali) zmenilo by se tim neco? ne, ze? tak mlc..  |
|
|
|
Arnold Eso Rimmer |
Přidané 09-12-2005 14:19
|

Nováček

Příspěvek: 64
Založený: 08.11.05
|
Já se na spita vyflákl.. Nedal sem na něj dopustit, hádal se do krve a pak sem si jednou sedl do P-47... a už sem z ní nevylezl. Nemám nalítáno to co vy ani z desetiny ale takle by se dalo nadávat na každy letadlo. A jak zde již mnohokrát padlo je to "jen" sim. V tom případě všichni vemte od svého miláška ty nejlepší parametry jaké jste kdy četli a s kanystrem benzínu a sirkami vyražte na OLEGA. A zkončíme v Ilu tam kde sme. Nač silná slova? Kritika má bejt konstruktivní a dělá li to Oleg špatně, udělejte to líp. Kamenujte Rimráka |
|
|
|
AH_Cutora |
Přidané 09-12-2005 14:23
|

Uživatel

Příspěvek: 1507
Založený: 29.09.05
|
Ffajtl, neprovokuj, o aerodynamice nic nevis a placas zhovadilosti.
Elipticke kridlo ma nektere vyhody, ale idealni rozhodne neni a v hodne utazenych manevrech na padove rychlosti ma naopak nektere vyslovene nevhodne vlastnosti a obdelnik v tomto pripade skutecne vitezi! A to neni dohad, ale slovo aerodynamika. |
|
|
|
rOckie |
Přidané 09-12-2005 14:24
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 228
Založený: 29.09.05
|
313_Ffajtl napsal:
Rooku: hmm...tak ti nevim.. ale Fighter a Akrobat je imho velky rozdil. Tohle tvoje prirovnani je notne uplne v jine tramvaji.
já myslel že se bavíme o chování letadel v manévrech. ale budiž je to jiná kategorie.
kdyby se chovali všecky letadla podle grafů, bylo by to fajn,páč by se nikdo o ničem nedohadoval. problém je v tom, že:
-podle grafů se nechovají ani ostatní letadla. můžeš se babrat na ofic foru. tam najdeš materiálů dost.
-ty grafy jsou sami o sobě ošemetný. čutora to napsal dobře. a opět na ofic. foru je ve spoustě threadu jasně napsaný, kde jsou problému podobných testů.
EDIT:
čímž nechci shazovat snahy o korekci FM a DM.
akorát je podle mě problém přijít a říct: zkurvili mi mého miláška! to je moc obecný tvrzení, který neříká nic.
Upravil/a rOckie dne 09-12-2005 14:30
|
|
|
|
Josef Ruhme |
Přidané 09-12-2005 14:26
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 181
Založený: 10.10.05
|
312_Jura napsal:
klasika.. kdyz modri breceli tak ste se vsichni placali po ramenou a pucovali si uz tak probrecene kapesniky, ale jakmile se ozve nekdo cervenej tak je fnukna, histerka apod.
Když modří "brečí" červení je uráží úplně stejným způsobem..... |
|
|
|
312_Jura |
Přidané 09-12-2005 14:29
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 225
Založený: 16.10.05
|
kdyz ti postnu 5, 6, 30 tracku kde poleti spit vzdy v naprosto stejnych podminkach o 50km/h pomaleji nez letal tak se stane co?
Ruhme> a jak casto fnukaji cerveni a jak casto modri? docela nepomer ze?
Upravil/a 312_Jura dne 09-12-2005 14:30
|
|
|
|
1stCL_SaBot |
Přidané 09-12-2005 14:34
|

Uživatel

Příspěvek: 787
Založený: 29.09.05
|
312_Jura napsal:
klasika.. kdyz modri breceli tak ste se vsichni placali po ramenou a pucovali si uz tak probrecene kapesniky, ale jakmile se ozve nekdo cervenej tak je fnukna, histerka apod.
Sabote> kdybych v nem letel a potvrdil bych to co se vseobecne tvrdi (protoze to tvrdili ti co v nem litali) zmenilo by se tim neco? ne, ze? tak mlc.. 
a ) modri vetsinou plakali nad vseobecnyma problemama at uz to byla nerealna spotreba Fw, nebo miziva ucinnost zbrani (a to jakoze byla, o tom neni pochy .
Nevim co ffajtla vedlo k tomuhle prispevku, ale s dovolenim bych si pokusil tipnout.
Zrejme vcera potkal silnejsiho soupere, kterej mu dal poradne na zadek a jelikoz mu jesitnost nedovoli uznat porazku, tak si to musi ventilovat tady.
b ) na letel si v nem teda?
takovych testu a porovnavani je na internetu hromada a kazdej vypovida neco jinyho.
A brat jako bernou minci vypovedi pilotu se mi zda taky trosku utazeny za vlasy.
Pokud potkalo eso ve spitu prumerneho pilota Bfka, tak s nim nema problem. Pokud potkalo eso v bfku prumerneho pilota spitu tak to bylo obdobny.
Proste jednou se doctes ze spita nepretoci ani kolotoc, a podruhy se dozvis, ze spita by pretocila i vesmirna stanice. |
|
|
|
Josef Ruhme |
Přidané 09-12-2005 14:34
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 181
Založený: 10.10.05
|
312_Jura napsal:
Ruhme> a jak casto fnukaji cerveni a jak casto modri? docela nepomer ze?
Vedeš si statistiku? |
|
|
|
313_Ffajtl |
Přidané 09-12-2005 14:35
|

Uživatel

Příspěvek: 605
Založený: 03.10.05
|
CUTORO...Mas pravdu...vim o tom kulove. Ty jsi aerodynamik a ja letadla stavel..
Promin, ale tohle jsem konzultoval s jinymi konstruktery a aerodynamiky a ti ma slova potvrdili. Ja nerikal, ze treba v zatacce o 360° byl lepsi, ale kazdopadne pri obratu o 45° ho nic neprekonalo.. Imho stojim si za tim, ze elipsa je idealni tvar kridla. HOWGH! |
|
|
|
rOckie |
Přidané 09-12-2005 14:35
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 228
Založený: 29.09.05
|
312_Jura napsal:
kdyz ti postnu 5, 6, 30 tracku kde poleti spit vzdy v naprosto stejnych podminkach o 50km/h pomaleji nez letal tak se stane co?
Ruhme> a jak casto fnukaji cerveni a jak casto modri? docela nepomer ze?
na to nemsusíš posílat 6 tracků.na to stačí jeden a poslat ho Olegovi. a pokud se s náma podělíš o to,který že to spit lítá pomaleji než by měl, tak tě snad nikdo kamenovat nebude.
teda pokud ještě k tomu dodáš podklad, ze kterýho je jasný, že ten rozdíl je BUG.
(tj musí být jasný kolik paliva, poloha chladič, jaký palivo !!! kolikaliberní boost) |
|
|
|
rOckie |
Přidané 09-12-2005 14:39
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 228
Založený: 29.09.05
|
313_Ffajtl napsal:
CUTORO...Mas pravdu...vim o tom kulove. Ty jsi aerodynamik a ja letadla stavel..
Promin, ale tohle jsem konzultoval s jinymi konstruktery a aerodynamiky a ti ma slova potvrdili. Ja nerikal, ze treba v zatacce o 360° byl lepsi, ale kazdopadne pri obratu o 45° ho nic neprekonalo.. Imho stojim si za tim, ze elipsa je idealni tvar kridla. HOWGH!
takže tě někdo ukroutil v plochý? nebo co? |
|
|
|
313_Ffajtl |
Přidané 09-12-2005 14:44
|

Uživatel

Příspěvek: 605
Založený: 03.10.05
|
CUTORO...musim se ti omluvit...Uplav a uplavova zona je uplne neco jineho... ja myslel vir na konci kridla, kdy sbiha podtlak s pretlakem a vznika indukkovany odpor. ... Proto se dnes delaji winglety, aby k tomu dochazelo v mensi mire u vetronu a dopravaku....
UPLAV: je zvyrene proudeni za telesem pohybujici se ve vzduchu |
|
|