September 21 2025 04:48:25
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 2

· Piloti on-line: 1
1stCL_Fucida

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Spitfire aneb jak OLEG dělá vše, co se dá.....
1stCL_Jamamoto
No asi tak...takovejch nářků, že to a to letadlo není takové, jaké by mělo být, jsem už slyšel tolik, že se nad nimi opravdu nepozastavuji. A to jak od rudochů tak od modrých. Pokud má Fajtlik pravdu a Spit bude lepší, než je teď, přežiju to. Četl jsem zpoustu věcí, které s befkem šly dělat a tady nejdou. Zkus jedním kulometem v Bf uňafat šturma, nebo třeba i jiné ruské letadlo...asi neuspěješ...ale šlo to. Mám kvůli tomu začít nadávat na Olega? Prostě je to sim...není dokonalý a asi nikdy nebude....nelíbí se vám? V tom případě mohu doporučit jediné: Abyste ho nelítali a našli si nějaký lepší, věrnější. Pochybuji ale, že uspějete...Mrknutí
 
57MH_Zvire
Bože Ffajtl, sklidni hormón. Zase se ti něco nelíbí na tvým miláškovi? Ty bys chtěl, aby to mělo pod každým křídlem jeden M61A1 a za prdelí raketovej motor co?

Mě se taky nelíbí, že Zero začne hořet při každé blbině. Chytá snad i když po něm hážeš nábojnice. A taky kvůli tomu nedělám podpisový akce a neposílám Olegovi výhružný maily. Takovejch "chudáků" musí psát Olegovi každej den tak 100. :no:

 
airspace.cz
XXX_Dazz
Letecz napsal:
No já z FFajtlova prvního příspěvku vytušil, že Spitfire je horší než by měl být, v čem konkrétně to snad řekne on sám. Jen mě zaujalo, že je to každému jedno. Vím, že na tom nikdonic nezmění, ale jde o princip. Myslel jsem, že vás baví věrné simulátory Mrknutí


No jó, ale to byp pak všechny ostatí letadla musely být stejně reálné resp. podle stejně kvalitních podkladů jako má spit. A je tomu skutečně tak ? Co, když měl Oleg k modelu spita ještě lepší podklady jaké jsou součástí představeného webu ?
 
rOckie
hele fajtlíku, kde je problém? že Bf ze stejnýho roku udělá lepší zatáčku než spit?
za stejných startovních podmínek neudělá. A jestli podle tebe udělá, tak si dáme rande v lobby a ty mi to ukážeš. Pak spolu napíšem report Olegovi, at´ to opraví.

a ještě k těm stránkám co si poslal. nejsou úplně korektní.tady je jejich reflexe. za přečtení to taky stojí. Mrknutí

http://kurfurst.a...KvsXIV.htm
Upravil/a rOckie dne 09-12-2005 13:57
 
313_Ffajtl
Rika vam vubec neco Elipticky tvar kridla? = Idealni kridlo. a asi vite, jake vlastnosti toto kridlo ma.. a jak se to letadlo potom za letu musi chovat ze? A jak je mozne, ze u 45° utahnute zatacky to utrhnu? Je jasne, ze v drivejsim patchi spitfire nestracel energii, jak by mel, ale ze ted to utrhnes pri kazdym breaku je dosti na hovno, kdyz to kridlo to povolovalo. Rika vam neco UPLAV? Tak zakonceni kridla spitfiru do elipsy uplav pekne zmirnil.. ja nevim..argumentu je hodne a tohle je vice mene podlozene fakty.. tak proc to nevyuzit, kdyz to neni vycucane z prstu, jak rikaji nekteri zde pritomni?
 
http://www.313.cz/
rOckie
eliptický křídlo je tak geniální tvar, že ho dneska nepoužívají snad ani akrobatický letadla :sm6:

pokud vím tak NACA spočítala,že ten rozdíl proti obdélníků je minimální a za obtíže při výrobě to nestojí.
 
1stCL_SaBot
ffajtl nikdy jsi ve spitfiru neletel, nikdy jsi v nem nebrejkoval, nikdy jsi.....

treba s tim litas blbe :Fuci:
 
313_Ffajtl
Rooku: hmm...tak ti nevim.. ale Fighter a Akrobat je imho velky rozdil. Tohle tvoje prirovnani je notne uplne v jine tramvaji.

Sabote: Mas pravdu. Nikdy jsem ve spitfiru neletel, nikdy jsem s nim nebreakoval, nikdy jsem.... Takze s nim litam uplne blbe. Jo, kapnuls na to. Jsem to ale magor:sm20:.............

mám k eliptickému křídlu u spitfira svůj názor, který potvrdí kdejaký konstruktér a uzná, že na tu dobu to křídlo bylo nejlepší. Vídím tu jenom, že jsou tady v diskuzi lidi, co Spita rádi mají a ti co ho rádi nemají. A proto bych si přál, aby měl Spit oproti Bf109 aspoň podobné vlastnosti jako je na grafech.

Děkuji.

 
http://www.313.cz/
312_Jura
klasika.. kdyz modri breceli tak ste se vsichni placali po ramenou a pucovali si uz tak probrecene kapesniky, ale jakmile se ozve nekdo cervenej tak je fnukna, histerka apod.
Sabote> kdybych v nem letel a potvrdil bych to co se vseobecne tvrdi (protoze to tvrdili ti co v nem litali) zmenilo by se tim neco? ne, ze? tak mlc.. Mrknutí
 
http://spitfire.ic.cz/
Arnold Eso Rimmer
Já se na spita vyflákl.. Nedal sem na něj dopustit, hádal se do krve a pak sem si jednou sedl do P-47... a už sem z ní nevylezl. Nemám nalítáno to co vy ani z desetiny ale takle by se dalo nadávat na každy letadlo. A jak zde již mnohokrát padlo je to "jen" sim. V tom případě všichni vemte od svého miláška ty nejlepší parametry jaké jste kdy četli a s kanystrem benzínu a sirkami vyražte na OLEGA. A zkončíme v Ilu tam kde sme. Nač silná slova? Kritika má bejt konstruktivní a dělá li to Oleg špatně, udělejte to líp. Kamenujte Rimráka
 
AH_Cutora
Ffajtl, neprovokuj, o aerodynamice nic nevis a placas zhovadilosti.

Elipticke kridlo ma nektere vyhody, ale idealni rozhodne neni a v hodne utazenych manevrech na padove rychlosti ma naopak nektere vyslovene nevhodne vlastnosti a obdelnik v tomto pripade skutecne vitezi! A to neni dohad, ale slovo aerodynamika.
 
rOckie
313_Ffajtl napsal:
Rooku: hmm...tak ti nevim.. ale Fighter a Akrobat je imho velky rozdil. Tohle tvoje prirovnani je notne uplne v jine tramvaji.


já myslel že se bavíme o chování letadel v manévrech. ale budiž je to jiná kategorie.

kdyby se chovali všecky letadla podle grafů, bylo by to fajn,páč by se nikdo o ničem nedohadoval. problém je v tom, že:
-podle grafů se nechovají ani ostatní letadla. můžeš se babrat na ofic foru. tam najdeš materiálů dost.
-ty grafy jsou sami o sobě ošemetný. čutora to napsal dobře. a opět na ofic. foru je ve spoustě threadu jasně napsaný, kde jsou problému podobných testů.

EDIT:
čímž nechci shazovat snahy o korekci FM a DM.
akorát je podle mě problém přijít a říct: zkurvili mi mého miláška! to je moc obecný tvrzení, který neříká nic.
Upravil/a rOckie dne 09-12-2005 14:30
 
Josef Ruhme
312_Jura napsal:
klasika.. kdyz modri breceli tak ste se vsichni placali po ramenou a pucovali si uz tak probrecene kapesniky, ale jakmile se ozve nekdo cervenej tak je fnukna, histerka apod.


Když modří "brečí" červení je uráží úplně stejným způsobem.....
 
312_Jura
kdyz ti postnu 5, 6, 30 tracku kde poleti spit vzdy v naprosto stejnych podminkach o 50km/h pomaleji nez letal tak se stane co?
Ruhme> a jak casto fnukaji cerveni a jak casto modri? docela nepomer ze?
Upravil/a 312_Jura dne 09-12-2005 14:30
 
http://spitfire.ic.cz/
1stCL_SaBot
312_Jura napsal:
klasika.. kdyz modri breceli tak ste se vsichni placali po ramenou a pucovali si uz tak probrecene kapesniky, ale jakmile se ozve nekdo cervenej tak je fnukna, histerka apod.
Sabote> kdybych v nem letel a potvrdil bych to co se vseobecne tvrdi (protoze to tvrdili ti co v nem litali) zmenilo by se tim neco? ne, ze? tak mlc.. Mrknutí


a ) modri vetsinou plakali nad vseobecnyma problemama at uz to byla nerealna spotreba Fw, nebo miziva ucinnost zbrani (a to jakoze byla, o tom neni pochyCool.

Nevim co ffajtla vedlo k tomuhle prispevku, ale s dovolenim bych si pokusil tipnout.
Zrejme vcera potkal silnejsiho soupere, kterej mu dal poradne na zadek a jelikoz mu jesitnost nedovoli uznat porazku, tak si to musi ventilovat tady.


b ) na letel si v nem teda?
takovych testu a porovnavani je na internetu hromada a kazdej vypovida neco jinyho.
A brat jako bernou minci vypovedi pilotu se mi zda taky trosku utazeny za vlasy.
Pokud potkalo eso ve spitu prumerneho pilota Bfka, tak s nim nema problem. Pokud potkalo eso v bfku prumerneho pilota spitu tak to bylo obdobny.
Proste jednou se doctes ze spita nepretoci ani kolotoc, a podruhy se dozvis, ze spita by pretocila i vesmirna stanice.
 
Josef Ruhme
312_Jura napsal:
Ruhme> a jak casto fnukaji cerveni a jak casto modri? docela nepomer ze?


Vedeš si statistiku?
 
313_Ffajtl
CUTORO...Mas pravdu...vim o tom kulove. Ty jsi aerodynamik a ja letadla stavel..

Promin, ale tohle jsem konzultoval s jinymi konstruktery a aerodynamiky a ti ma slova potvrdili. Ja nerikal, ze treba v zatacce o 360° byl lepsi, ale kazdopadne pri obratu o 45° ho nic neprekonalo.. Imho stojim si za tim, ze elipsa je idealni tvar kridla. HOWGH!
 
http://www.313.cz/
rOckie
312_Jura napsal:
kdyz ti postnu 5, 6, 30 tracku kde poleti spit vzdy v naprosto stejnych podminkach o 50km/h pomaleji nez letal tak se stane co?
Ruhme> a jak casto fnukaji cerveni a jak casto modri? docela nepomer ze?


na to nemsusíš posílat 6 tracků.na to stačí jeden a poslat ho Olegovi. a pokud se s náma podělíš o to,který že to spit lítá pomaleji než by měl, tak tě snad nikdo kamenovat nebude.

teda pokud ještě k tomu dodáš podklad, ze kterýho je jasný, že ten rozdíl je BUG.
(tj musí být jasný kolik paliva, poloha chladič, jaký palivo !!! kolikaliberní boost)
 
rOckie
313_Ffajtl napsal:
CUTORO...Mas pravdu...vim o tom kulove. Ty jsi aerodynamik a ja letadla stavel..

Promin, ale tohle jsem konzultoval s jinymi konstruktery a aerodynamiky a ti ma slova potvrdili. Ja nerikal, ze treba v zatacce o 360° byl lepsi, ale kazdopadne pri obratu o 45° ho nic neprekonalo.. Imho stojim si za tim, ze elipsa je idealni tvar kridla. HOWGH!


takže tě někdo ukroutil v plochý? nebo co?
 
313_Ffajtl
CUTORO...musim se ti omluvit...Uplav a uplavova zona je uplne neco jineho... ja myslel vir na konci kridla, kdy sbiha podtlak s pretlakem a vznika indukkovany odpor. ... Proto se dnes delaji winglety, aby k tomu dochazelo v mensi mire u vetronu a dopravaku....

UPLAV: je zvyrene proudeni za telesem pohybujici se ve vzduchu
 
http://www.313.cz/
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

13-09-2025 17:59
Ahoj, jak bych si s vámi mohl zalétat? Kdy, kde a jak? Létal jsem BOS solo a ted si na TAW trosku osvojil i engine mgmt a navigaci jen podle mapy. Sám ale nemám šanci. Létám za spojence.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

13-07-2025 19:07
Pro zajímavost: Na území česka se v minulosti v hradních příkopech medvědi nikdy nepoužívali. Bylo to neekonomické.

38,064,440 návštěv