Quo vadis, simulátore (BoB infománie offtopic split)
|
clone9cz |
Přidané 10-09-2008 21:08
|

Hlavní administrátor

Příspěvek: 5064
Založený: 09.10.05
|
samy blbosti, chyba je ve vas, vubec se totiz neztotoznujete s valkou, az se ztotoznite s valkou, virtualni valkou a jejima cilema, pak vam budou obycejny DF servery ukradeny, protoze to bude mlaceni prazdny slamy
... a nejaka virtualni valka na IL-2 Sturmovik, o tom si nechte zdat, jen co jsme vsechno museli s Vogonem vymyslet, aby sturm slapal aspon trochu jako Warbirds. Kazde nove reseni totiz znamenalo zjistovat jestli IL-2 neco zaloguje, jak to zaloguje a proc to nezalogoval vcera a jak by jsme to mohli vyuzit. Ne, podle toho co mi vsechno napovidal Vogon je DS jenom konzole a log, ktera jeste neposkytuje shodne udaje o tom co se vizualne deje na serveru ve vzduchu a na zemi, protoze to oleg vylepsil nejakou ficurou, o ktere nevime, ze existuje
kdyz proste DS nezapocita za urcitejch specifickej podminek zniceni cile, tak sbohem programovani, to muzeme zacit vestit z koule
|
|
|
|
Lekk |
Přidané 11-09-2008 00:04
|

Uživatel

Příspěvek: 1785
Založený: 20.10.05
|
jasně že jo..ale bráno zcela laicky - i blbej výsledek kdo vyhrál mapu je udaj pro front file.
Pokud server nezachytí zničení je to holt tak...a pokud to nespraví někdo zručnější a znalejší tak to tak holt bude.
Mě spíš zajímá jak provýst zadání pilotum pro DF servery co mají ruzné mapy. něco jako dnes budu lítat na AH..takže ti vygeneruje ukoly podle mappaacku na míru. Bráno v potaz třeba tvuj strike, zkušenosti , metály apod.
takže to muže nakonec vypadat tak, že vstoupiš do breefingové mistnosti a zahlásíš se do stavu, vybereš si stroj, nebo typ ukolu který bys rád..nebo to necháš na něm..a dostaneš ukol pro tento večer. splniš a server to zahlásí - jde š si pro další ukol.
seznam ukolu bude v podstatě neomezený - od počtu sestřelů, po pruzkum, nebo ground target apod.
no ještě nad tim přemýšlím..ale pokud by se našlo dost ukolů a okruhů ukolů..mohl by si dotyčný pilot hrát donekonečna.
samozřejmě neuspěch se promítne stejně jako uspěch ve stats a v právu vzít si někoho k ruce - tj. bude tam seznam volných pilotů, kteří se ten večer hlásí jako dvojky - nebo byli určeni jako dvojky.
zaroven tim vyřešíme i případné nováčky..páč by byli jako OTU a dostali by zkušenýho pilota na provedení nějakého letu. Je jasné že pokud by dotyčný souhlasil s tim, že bude ten večer lítat jako OTU instruktor. Lze to taky brát jako postih - třeba za zranění v misi bude určenej den, dva na rekonvalescenci jako instruktor a co teprve sestřel vlastního era, nesplnění daného ukolu, nekýzen ve vzduchu..za to muže jít klidně i hodností dolu
no myslím, že možností je strašně...ještě sem ani nezačal přemýšlet o hodnostní profilaci a změně odpovědnosti...zkuste něco přidat taky vy. 
a samozřejmě vymyslet celý ověřovací system..ale pokud má server stats tak má zároven i logy eventu..takže data jsou jen je předat a rozkličovat.
myslím, že o víkendu budu mít co dělat:-)
PS: v instruktážních filmech si pak muže podivat na guncamy, nebo nové machinima filmy, v rámci vlastní rest room nebo canteen si pak muže leštit knofliky/frčky na saku nebo chatovat s jinejma. Map room pak bude zobrazovat události na frontě včetně hlašení o sestřelech a významných událostech. Každý DF server by měl na starosti nějaký usek fronty a podle výsledku map na DF by se mohla fronta hejbat (jak a o kolik je potřeba dořešit)..v intelligence room by byl odkazy na nové updaty a fora. hangár a mechanici by mohli mít forum o nastavení HW a SW a odkazy na herní periferie (vida máme potenciální sponzory ) samozřejmě pak info prodám/koupim/shanim by mohlo být na nástěnce (hledá se nástěnkář ) OTU room se základním vycvikovým programem a filmy, test siluet letadel na body, test zbranových a letových výkonů - kdo nesloží test nebude moct z OTU!
sry pišu to sem abych to nezapomněl.
Upravil/a Lekk dne 11-09-2008 00:33
|
|
|
|
j4ck41 |
Přidané 11-09-2008 00:19
|

Diskutující

Příspěvek: 2006
Založený: 09.02.06
|
ja si myslim, ze nejlepsi zpusob jak imitovat valku v limitech danych Sturmem je serie Coop misi v predem urcenym scenari kde by kazda strana mela velitele jakej planuje jak lety, pocet a typ nasazenych letadel tak i pohyb pozemnich cilu, kdy jsou predem dany omezeny zdroje a cile jake jsou treba splnit k uspechu jedny nebo druhy strane ... proste takovej typ valky jakej delala (mozna jeste dela?) 312. spolu s JG1 ... pripadne, bohuzel neuspeny, pokus o Bitvu v Koralovym mori ala Cutora a LesniHu
vsechno ostatni jako treba ADW, AFW nebo Vogonovo valka jsou jenom takovy omacky - sice hezky udelany se spoustou dobrejch napadu a hodny respektu a diku z komunity ... ovsem ani jedna me osobne nevtahla "do deje" ... proste trosku jinej DF |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 11-09-2008 00:22
|

Hlavní administrátor

Příspěvek: 11133
Založený: 26.01.13
|
Já myslím, že hlavní je, aby to nějak rozumně interpretovalo vzdušný boj. Ona je pro mě ta online omáčka lepší, než jakákoliv kampaň.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
rOckie |
Přidané 11-09-2008 00:25
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 228
Založený: 29.09.05
|
zde je na str 116-128 halda nových odpovědí od O.M.
(posílám to do tohoto vlákna, neb kvůli obsesi moderátorů vytvářet pořádek, je správné vlákno dočasně uzamčeno)
http://forum.1cpu...9&page=116
"In the sim the grass is 3D and moving due the wind"
Upravil/a rOckie dne 11-09-2008 00:26
|
|
|
|
Jirka |
Přidané 11-09-2008 07:13
|

Uživatel

Příspěvek: 1554
Založený: 02.11.05
|
VGR_j4ck41 napsal:
ja si myslim, ze nejlepsi zpusob jak imitovat valku v limitech danych Sturmem je serie Coop misi v predem urcenym scenari kde by kazda strana mela velitele jakej planuje jak lety, pocet a typ nasazenych letadel tak i pohyb pozemnich cilu, kdy jsou predem dany omezeny zdroje a cile jake jsou treba splnit k uspechu jedny nebo druhy strane
Hmm ? A viděl si někdy Scorched Earth ?
1stCL_Fucida napsal:
Já myslím, že hlavní je, aby to nějak rozumně interpretovalo vzdušný boj. Ona je pro mě ta online omáčka lepší, než jakákoliv kampaň.
Má pravdu, Herr Hauptman
Upravil/a Jirka dne 11-09-2008 07:27
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 11-09-2008 09:02
|

Fusioner

Příspěvek: 12131
Založený: 29.09.05
|
jestli jste to dobře pročítali, tak se nedivím, že si to Oleg dělá po svém, neb zavděčit se "každému" jaksi nejde...
a já tu už našel asi čtyři představy, jak by ten sim vlastně měl vypadat...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]

|
|
|
|
j4ck41 |
Přidané 11-09-2008 10:27
|

Diskutující

Příspěvek: 2006
Založený: 09.02.06
|
Jirka napsal:
VGR_j4ck41 napsal:
ja si myslim, ze nejlepsi zpusob jak imitovat valku v limitech danych Sturmem je serie Coop misi v predem urcenym scenari kde by kazda strana mela velitele jakej planuje jak lety, pocet a typ nasazenych letadel tak i pohyb pozemnich cilu, kdy jsou predem dany omezeny zdroje a cile jake jsou treba splnit k uspechu jedny nebo druhy strane
Hmm ? A viděl si někdy Scorched Earth ?
LIVE ne, ale cet jsem k tomu manual a vcelku me to zaujalo, ale pak jsi mi rekl, ze kdyz se zacalo s dodavkama nahradnich masin tak to zacalo nejak blbnout a ze jste to pak v EAF dolitali spis "z povinnosti"
ale jinak samozrejme SEOW asi nejlepe odpovida mym predstavam o tom jak by mela vypadat valka ve Sturmu |
|
|
|
3BAP_Cassius Chaerea |
Přidané 11-09-2008 10:53
|

Diskutující

Příspěvek: 2854
Založený: 30.09.05
|
Co bylo SEOW? |
|
|
|
j4ck41 |
Přidané 11-09-2008 11:27
|

Diskutující

Příspěvek: 2006
Založený: 09.02.06
|
3BAP_Cassius Chaerea napsal:
Co bylo SEOW?
SEOW = Scorched Earth Online War |
|
|
|
3BAP_Cassius Chaerea |
Přidané 11-09-2008 11:31
|

Diskutující

Příspěvek: 2854
Založený: 30.09.05
|
Tak dobře ještě jednou, co stručně bylo SEOW? A nechci vodkaz na haldu nesmyslů v angličtině. |
|
|
|
Jirka |
Přidané 11-09-2008 12:16
|

Uživatel

Příspěvek: 1554
Založený: 02.11.05
|
3BAP_Cassius Chaerea napsal:
Tak dobře ještě jednou, co stručně bylo SEOW? A nechci vodkaz na haldu nesmyslů v angličtině. 
Zkus Google, lenochu    |
|
|
|
3BAP_Cassius Chaerea |
Přidané 11-09-2008 12:41
|

Diskutující

Příspěvek: 2854
Založený: 30.09.05
|
Tak sem zkusil a vybafla na mě tahle mamina s budoucím fotrem.
[img]http://www.downtowneast.com.sg/valentines/edit_photo/SeowLing.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
310_Gringo |
Přidané 11-09-2008 13:38
|

Uživatel

Příspěvek: 550
Založený: 28.03.07
|
Ty woe, Cassi........... |
|
|
|
Panek |
Přidané 11-09-2008 13:54
|

Diskutující

Příspěvek: 2105
Založený: 15.07.06
|
SEOW = Scorched Earth Online War
Já se musim ke Cassiovi přidat. Vždy když jsem se na to dotazoval, tak mi to nikdo nepopsal. A moje engličtina ja zastavena někde na pozici f*ck you nazzi
Línej nejsem, ale překládat si hordy stránejk, jen proto abych byl naštvanej, že si toto nemůžu zaletět, protože to nikde neběží mne štve. |
|
|
|
310_Gringo |
Přidané 11-09-2008 14:24
|

Uživatel

Příspěvek: 550
Založený: 28.03.07
|
Já vim taky prt co to bylo za gamesu, ale určitě to bylo hrozně tajný, když ti to nikdo nechce říct. |
|
|
|
311_Tank |
Přidané 11-09-2008 14:27
|

Uživatel

Příspěvek: 1021
Založený: 01.04.08
|
Hadam ze hra na tema tahle slecna to taky nebude 
[img]http://www.talentfactory.com.my/singleartistpage-img/lavin0.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
Jirka |
Přidané 11-09-2008 14:51
|

Uživatel

Příspěvek: 1554
Založený: 02.11.05
|
Kurwa chlapi bacha na to co sem dáváte. S takovou brzo přijde lesní bubu, prohlásí to tu za mravně závadný a zamkne to   |
|
|
|
j4ck41 |
Přidané 11-09-2008 14:58
|

Diskutující

Příspěvek: 2006
Založený: 09.02.06
|
chodne ve strucnosti a upozornuju ze o tom mam jenom prehled z manualu jakej jsem cet pred x mesici a neco z doslechu, takze lidi jaky to litali urcite budou mit presnejsi info:
prirovnal bych to k AFW, mozna i s prvkama ADW, ale rozhodne s vetsi kontrolou nad tvorbou mise ... moznosti vpodstate odpovidaji tvorbe mise ve FMB, takze se da utocit na letiste, tovarny, mosty, objekty ... po kazdy misi se letadla musej znova natankovat a prezbrojit, takze pro dalsi misi nejsou dostupny a cas tankovani zavisi na velikosti toho letadla, takze natankovani B-17 trva o hodne dyl nez Spita apod. ... to samy plati i pro pozemni jednotky po dokonceni pohybu ... samozrejme existujou supply pointy, do kampane jsou z vyroby dodavany novy masiny (ktery treba i musej bejt preletnuty na fronotvy letiste) ... pruzkum odpovida zhruba tomu v AFW, kdy bombr udela vic snimku nez stihac a zase B-17 udela vis snimku nez A-20, ale plati tam, ze cim vys to letadlo je tim horsi snimky ... u pozemnich jednotek by se mela dat kontrolovat cesta kudy pojedou atd. atd.
misi za kazdou stranu tvori velitel, jakej ma na mape ikony znazornujici prubeh kampane s tim, ze nepratelsky jsou zpozdeny a nad nima stoji jeste administrator jakej do ty mise muze taky urcitym zpusobem zasahnout
mise jsou generovany po jedny hodine virtualniho casu a poskozeni objektu se tahne i do dalsich misi, takze most je znicenej treba po dobu 5-ti misi atd. |
|
|
|
j4ck41 |
Přidané 11-09-2008 15:04
|

Diskutující

Příspěvek: 2006
Založený: 09.02.06
|
2Tank: heeerecka, modelka, zpevacka, produkcni ... sakr ta holka ma docela solidni zaber a je snad vsechno, ale slecna uz to rozhodne nejni ... tak tady nesir klamavy informace  |
|
|