Beta 4.09 - mapa Slovenska - bug reporty
|
MK_KaiN |
Přidané 29-12-2007 12:05
|
Uživatel
Příspěvek: 1088
Založený: 01.10.05
|
Liptow napsal:
@Kain ty zvire, co to mas za silene PC? Je to online mapa predpokladam.
Jj online mapa. A moje pc je docala obyčejný průměrný stroj cca rok starý, žádný super dělo. |
|
|
|
WT_Schmouddle |
Přidané 29-12-2007 12:55
|
Uživatel
Příspěvek: 1984
Založený: 02.10.05
|
WT_Horrido napsal:
Jo jo, uplne to orezte, pokud mozno na tmave zelenou placku, aby se to hybalo uplne vsem .
Horri, to je vskutku revoluční myšlenka - trochu ji rozsirim, pokud to budou jenom vektory jako na Atarku tak to pojede uplne vsem, vcetne ataristu, a vsichni ibudou stastni, no ni?...
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
|
|
|
|
WT_Flan |
Přidané 29-12-2007 13:20
|
Uživatel
Příspěvek: 1824
Založený: 30.09.05
|
No, tak mych 9 fps nad Zlinou byla nejnizsi hodnota, kdyz mi mesto vlitlo do vyhledu. Okamzik na to uz jsme zase nekde jinde :
[img]http://img296.imageshack.us/img296/7010/zilina4rs5.th.jpg[/img] is not a valid Image.
Dalsi screeny uz by mely hodnoty jako 40 a pod.
Mam komp na dnesni pomery totalni rachotinu (viz min. post ), litam s tim bezne online perfect se 4xAA a 16xAF. Kvuli jakym strepum by jste chteli to Slovensko ladit ? Celer 900, 128 RAM a nejakou GeF 4 MX ?
|
|
|
|
313_Paegas |
Přidané 29-12-2007 15:55
|
Uživatel
Příspěvek: 697
Založený: 30.09.05
|
V builderu nemůžu vložit test rnw. |
|
|
|
LesniHU |
Přidané 29-12-2007 17:15
|
Stařešina
Příspěvek: 5855
Založený: 30.09.05
|
Vyhlidkovy let ve dvojici, okruh Tri Duby - Vysoke Tatry - Spisska Nova Ves - Velka Luka - Tri Duby, zadne neocekavane problemy.
Slysel jsem, ze se normalne pristava vpravo od "T" a tady jsou tecka ve stredech drah, coz casto vede pristavajiciho proti kopci ci primo do hangaru. Tehdy se umistovaly jinak?
313_Paegas napsal:
V builderu nemůžu vložit test rnw. Myslim, ze pomerne casto nejdou dat na sikmou plochu, zkus overit, jestli jsou na rovine. |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 29-12-2007 19:10
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Ja myslel ze je to pristavaci kriz a ze se ma (musi) pri pristani trefit...
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
Liptow |
Přidané 29-12-2007 20:12
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 207
Založený: 02.10.05
|
Nacim pristavat hned napravo od tecka. Drahy su dost siroke nato, aby sa tam dalo zmestit. A bacha na male letiska ktore nemusia zvladat velke alebo nebodaj prudove lietadla. |
|
|
|
606_Temp |
Přidané 29-12-2007 22:05
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
konecne mapa, kde z kazdeho letiste neodstartuje schwalbina. Tusim, ze v realu bylo pozadavkem doslova betonove letiste urcite delky a tech tolik nebylo.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 29-12-2007 23:36
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
našel jsem volajaké chybky
jedna je již zmiňovaný stín
pak 2x stromečky ve vodě 1
stromečky ve vodě 2
a na konec domy v Trenčíně v silnicích (nestihl jsem je zakroužkovat, ale většinou jsou v centru pohledu)
domy1
domy2
domy3
domy4
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
Liptow |
Přidané 30-12-2007 01:27
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 207
Založený: 02.10.05
|
Dik Hoper. Trencin ako posledne mesto este nie je hotovy. Tie mrchave stromceky po riekach uz nahanam dost dlho a stale tomu nie je koniec |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 30-12-2007 02:18
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Prolétl jsem si Tatry, ale ať jsem hledal jak jsem hledal, horu výrazněji nad 2000 m jsem nenašel..je tam vůbec Gerlach & spol výškově správně zanesen? Jinak pohled z Vysokých Tater na jih je parádní..přesně takový, jak si na něj vzpomínám
Nicméně s FPS je to na té mé obstaróžní šunce trochu bída. Obávám se, že jestli nezmizí snad všechny stromy, tak to pro mě online ani nemá smysl zkoušet. Průměrně jsem se pohyboval maximálně okolo 20 FPS (Barton 2800+, 1GB RAM, GF 6600 GT).
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Liptow |
Přidané 30-12-2007 10:48
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 207
Založený: 02.10.05
|
Teren na mape bol globalne upraveny tak, aby rieky boli vsade v nulovej vyske. To znaci ze Vah pri Piestanoch pri vyske 180 m.n.m. a v Ruzomberku kde ma 495 m.n.m. ma na mape vsade 0m a plati to sucasne pre vsetky rieky. Inak by na riekach, hlavne vo vyssich oblastiach boli "schody" a bolo by cez vodu vidno pod textury, co je dovod preco Rusi tieto veci prilis neodporucali. Vysledkom su Tatry nizsie cca o pol kilometra.
[img]http://www.letka13.sk/~jurinko/mapa_cut5.JPG[/img] is not a valid Image.
Mapu bolo treba nakrajat na vrstevnice podla bodov na riekach s rovnakou vyskou a postupne poznizovat po 10m skokoch sialena robota
Upravil/a Liptow dne 30-12-2007 10:52
|
|
|
|
313_Paegas |
Přidané 30-12-2007 11:29
|
Uživatel
Příspěvek: 697
Založený: 30.09.05
|
Liptow, pěkná mapa.
Mám staré železo AMD XP 2600+ 1,95 GHz, 1GB RAM, NVIDIA 6800 LE 128Mb. Testnul jsem doporučené nastavení (1024x768, 2x AA, 2xAF a na perfect (landscape detail), se to moc nedá. FPS mezi 20- 25, nad městem "při zůmech" 8- 15. Stáhnul jsem detaily země na low, mimochodem tak to lítám, a spokojenost. Přelety naprosto ok (kolem 40) a nad městy kolem 25, při "zůmech" 15-20, což není horší než nad Caen.
...jinak neproletěl jsem sice celou mapu, ale všimnul jsem si že z Handlové, kde je moc pěkná fabrika s velikým kolejištěm, nevedou koleje
...chtěl jsem zkusit udělat df mapu a použít test runway 4 pro start bomberů ve vzduchu a ono to nejde. Nejdou použít žádné lodě
Ale jinak good job
Upravil/a 313_Paegas dne 30-12-2007 11:31
|
|
|
|
Liptow |
Přidané 30-12-2007 13:40
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 207
Založený: 02.10.05
|
Ta banska zeleznicka pri Handlovej je v reali prilis komplikovana nato, aby sa dala spravit do mapy.. s tymi lodami a ranvejmi neviem poradit. |
|
|
|
WT_Schmouddle |
Přidané 30-12-2007 13:45
|
Uživatel
Příspěvek: 1984
Založený: 02.10.05
|
Kdyz jsme u tech zeleznic, co Ciernohronska zeleznicka z Chvatimechu pres Hronec do Cierneho Balogu a dale do Vydrovej doliny? Ve valce jeste fungovala i vetev do Osrblie....
Nene, jen si delam legraci, tahle mapa je proste narez, bomba, masakr..
Dobrá práce...
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
|
|
|
|
AH_Kraken |
Přidané 30-12-2007 13:51
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 486
Založený: 05.12.05
|
Liptow, proč přistávat v pravo od "T" když dráhy jsou dost široké?
Třeba proto, že ve skutečnosti to tak je, bylo a bude a když děláte mapu pro letecký simulátor a používáte na ní znaky ze skutečnosti, tak by myslím té mapě nijak neuškodilo kyž budete dodržovad základní pravidla používáná v letecvtí už hezkou řádu desetiletí. Nezlob se na mě ale máte tam občas vytýčené neletecké hlouposti. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 30-12-2007 14:26
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
AH_Kraken napsal:
Nezlob se na mě ale máte tam občas vytýčené neletecké hlouposti.
Nemohl bys prosím konkrétněji?..ať se můžou vývojáři poučit a chybky případně napravit..
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
mkubani |
Přidané 30-12-2007 14:32
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 301
Založený: 02.10.05
|
Na margo "T"ciek. Je to vzdy tak trochu o kompromisoch. Tcko som musel umiestnit medzi 4-6 rovnobeznych AI drah, ktore kazde letisko obsahuje. Preto teraz AIcka mozu vzlietat a pristavat spolocne. Takze to Tcko je vzdy medzi drahami, aby nesposobovalo AIckam nejaky problem.
Ak mate konkretne navrhy pre konkretne letiska, ako tie Tcka posunut, tak mi prosim hodte sem nejake screenshoty a pozriem sa na to. Pokial je mozne Tcko posunut, tak to urobim. Dik. |
|
|
|
AH_Kraken |
Přidané 30-12-2007 15:52
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 486
Založený: 05.12.05
|
Chápu. Proto se pokusím navrhnout jen mírné úpravy aby to šlo použít.
1.Obecné používání tzv. "T"
Znakem "T" se vytyčuje směr a místo vzletu či přistání. Základním pravidlem je to že "T" se umísťuje na levém okraji vzletové dráhy a z hlediska létání se dodržují následující pravidla :
a) Pokud není výsloně stanoveno jinak, tak se vždy létají levé okruhy ("T" mám po levé ruce).
přistává se vždy vpravo od "T" a za dobré přistání se považuje když letoun se dotkne země na urovni "T".
c)Kdy přistává více letadel tak první sedne vpravo od "T" druhé vpravo od prvního atd.
d)Po přistání letouny pojíždějí na ten okraj dráhy kde je vytýčeno "T" tedy doleva. Je to z toho důvodu že když přistává za sebou více letadel tak sedají vpravo od sebe a prot se jede doleva aby se nekřížily dráhy. Také prostor vlevo od "T" se už nepovažuje za vzletouvo dráhu a je většinou vyhrazen pro jine aktivity (pojíždění, stojánky atd.)
e) V případě že je potřeba aby letadla z nějakého důpvodu přistávala vlevo od "T" (není místo pro umístění "T", stojánky by byly na pravo od "T" atd.) tak se používá znak "přistání vlevo od T" který vypadá takto : "IT". Kde to "I" je svislá čára tvořená ze stejných plachet jako je "svislá noha T". Pak se vždy přistává vlevo od "IT" a pojíždí se doprava. Tolik suchá teorie
Protože sem neumím vložit obrázky pokusím se u jednotlivých letišť slovně navrhout úpravy. Snad se mě to podaří popsat a hlavně najít kompromis aby to šlo na té mapě udělat.
I)Trenčín
Tohle je největší oříšek. Nevím jestli to tam takhle ve skutečnosti vypadá, ale podle vytýčení směřují dráhy přímo proti hangárům. Tady by asi bylo vhodné s ohledem na stojánky vytýčit znak "IT" - přistáni vlevo od T a posunout ho o dvě dráhy doprava.
II)Piesťany
Tady je to celkem jednoduché tady stačí posunout "T" doleva někam mezi ty čtyři dráhy co vedou proti hangárum tak aby celá plocha vpravo od hangárů byla tímto označena pro přistání a vzlety.
III) Žilina - OK
IV) Tri Duby
Pěkný příklad pro použití "IT" tedy přistání vlevo od T
V)Zolná - bez označení - tedy OK
VI) Mokrad
Posunout "T" doleva (o tu jednu dráhu) tak aby dráhy byly vpravo od T
VII)Poprad
To samé posunout "T" doleva o jednu dráhu.
VIII)Letisko SNV
To je taková lehčí verze Trenčína Tady to "T" asi posunout uplně doleva.
IX) Letisko Velká Luka - nouzová plocha.
Tady "T" posunout uplně na levý okraj té louky protože jinak tím vytýčením nutíte pilota přistávat na úpatí toho pravého kopce místo aby přistával hezky do středu té louky.
Snad se mě podařilo najít nějaké kompromisy které pro vás nebudou znamenat znatelný zásah do mapy a budou trochu vypadat letecky. |
|
|
|
Liptow |
Přidané 30-12-2007 16:42
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 207
Založený: 02.10.05
|
Dik Kraken, pozrieme sa co sa da este zlepsit. Problem s teckami je ten ze drahy AI pre taxovanie musia obchadzat Tecko v urcitej minimalnej vzdialenosti lebo inak AI odmietne po pristati rolovat na parkovacie miesto (zmizne hned po pristati) a neda sa vlozit uplne hocikde.
Re zeleznicky - nie su tam samozrejme vsetky pretoze trate ako Cierny Balog-Tisovec, Horna Stubna-Harmanec ci cervena Skala-Telgart idu tunelmi; v inych pripadoch (ako Ruzomberok-Korytnica napriklad) je dolina prilis uzka pre obidve komunikacie subezne (min. odstup je 200m) a cesty/zeleznice na sebe sme davali len tam kde nebolo inej moznosti (udolie vahu pri malej/velkej fatre atd.) Vlarska draha vo finalnej verzii samozrejme bude |
|
|