LH mod
|
LesniHU |
Přidané 22-07-2008 20:27
|
Stařešina
Příspěvek: 5855
Založený: 30.09.05
|
Mirror:
http://vwings.net.../LH02b.zip |
|
|
|
310_cibule |
Přidané 23-07-2008 08:36
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
HU, jsi borec. Díky. Testnu při nejbližší příležitosti.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
magot |
Přidané 24-07-2008 11:45
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
jde tento mod pod 4.08 ?
je možný sfs extrahovat a užít mod z vnějšího adresáře "mods"? |
|
|
|
clone9cz |
Přidané 24-07-2008 22:21
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5062
Založený: 09.10.05
|
ja mam za to, ze ne.
navod ze 408 tu bude asi jen proto, ze je lepsi 408 zkopirovat a degradovat ji na LH mod, namisto slozite instalace verze 4.05 z 6 medii
|
|
|
|
magot |
Přidané 25-07-2008 12:33
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
no ono to do 4.08 nějak půjde,budu si to muset stejnak přemontovat na vnější složku místo zapakovaných sfs,ale každopádně velké díky lesniHU ! |
|
|
|
LesniHU |
Přidané 25-07-2008 19:13
|
Stařešina
Příspěvek: 5855
Založený: 30.09.05
|
magot napsal:
jde tento mod pod 4.08 ?
je možný sfs extrahovat a užít mod z vnějšího adresáře "mods"? Prepracovat to pro soundmod by urcite slo, alespon nejaka cast. Ale proc by to kdo delal, spousta zmen (a dle meho subjektivniho nazoru ty nejcennejsi) by vyzadovala, aby je meli vsichni, jinak vypukne uplny chaos. Prave proto je to samostatna verze, sitove nekompatibilni - na soundmodu se nejaka u vsech stejna verze garantovat proste neda. A mimo to v nem nektere veci proste udelat nejdou.
S tim extrahovanim preju hodne stesti, je tam tak petset zmen, vetsinou vzajemne provazanych :-). |
|
|
|
WT_Schmouddle |
Přidané 25-07-2008 23:15
|
Uživatel
Příspěvek: 1984
Založený: 02.10.05
|
Tak jsem to prosím otestoval...
Dá se to shrnout do třech bodů:
1) je to pěkné.
2) je to moc pěkné
3) je to 4.05
otázky/poznámky:
- Jak přesně funguje to rození na lodicích? Chápu to správně že na začátku mise musí být ta loď v okruhu nějaké homebase, která nakonec není zobrazena? Hned jsem to totiž testoval a zjistil jsem že u modrých to fungovalo a u červených ne. Musí ta homebase být na letišti co je na mapě, nikoliv na testrunwayi??
- Tušíš v čem by mohl být ten problém s AIčkama ignorujícíma lodě a pozemní cíle obecně?
- Aby to bylo atraktivní, myslím si že by bylo hezké tam přidat letadla a některé mapy co byly v patchich a popřípadě i nějaké hezké kusy z AAA (např Spit Mk.I, mapa středomoří)
Každopádně to dělěj jako uzavřený mod s postupnýma verzema ať se neutopíme v různých verzích téhož.
Jinak pokud se tomu hodlá věnovat dál, jsem ochoten na tenhle mod pustit extra server a upravit databazi IL2SC aby fungovala s novýma letadlama.
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
|
|
|
|
magot |
Přidané 26-07-2008 22:56
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
LesniHU napsal:
magot napsal:
jde tento mod pod 4.08 ?
je možný sfs extrahovat a užít mod z vnějšího adresáře "mods"? Prepracovat to pro soundmod by urcite slo, alespon nejaka cast. Ale proc by to kdo delal, spousta zmen (a dle meho subjektivniho nazoru ty nejcennejsi) by vyzadovala, aby je meli vsichni, jinak vypukne uplny chaos. Prave proto je to samostatna verze, sitove nekompatibilni - na soundmodu se nejaka u vsech stejna verze garantovat proste neda. A mimo to v nem nektere veci proste udelat nejdou.
S tim extrahovanim preju hodne stesti, je tam tak petset zmen, vetsinou vzajemne provazanych :-).
V žádném případě tento mod nebudu přepracovávat ani nikde extrahovat pro účely SM a už vůbec ne pro AAA.
jde mi jen o inspiraci a prozkoumání alternativních mechanizmů ...
Mám ale otázku co nejde udělat v SM a proč a ve tvém modu ano? |
|
|
|
WT_Schmouddle |
Přidané 27-07-2008 21:54
|
Uživatel
Příspěvek: 1984
Založený: 02.10.05
|
Chybka:
DF při výběru letadla
- nejsou korektně zobrazovány státní příslušnosti, ve většině případů je tam ruská hvězda, jen někdy a to nepravidelně se objeví americké hvězdy (u USN a USAAF)
- číslo na letounu je pravděpodobně číslo squadrony, je ruskym fontem (pravděpodobně souvislost s bodem 1
- oproti čisté (výchozí) instalaci 4.09 se u 4.05lh02 nelze vrátit zpět, pokud se dostanu do woken (sestava a conf.ini na požádání)
To s těmi letadlovkami jsem už asi pochopil, nesmí být moc blízko sebe, ovšem nevím jak se to má s těmi pozemními bázemi jako základem pro pohyblivé letadlovky dělat v případě map kde je jen oceán, popř. jeden ostrov. LesniHu?
Budu pokračovat hned jak zjistím další poznatky.
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
|
|
|
|
LesniHU |
Přidané 02-08-2008 19:55
|
Stařešina
Příspěvek: 5855
Založený: 30.09.05
|
WT_Schmouddle napsal:
otázky/poznámky:
- Jak přesně funguje to rození na lodicích? Chápu to správně že na začátku mise musí být ta loď v okruhu nějaké homebase, která nakonec není zobrazena? Hned jsem to totiž testoval a zjistil jsem že u modrých to fungovalo a u červených ne. Musí ta homebase být na letišti co je na mapě, nikoliv na testrunwayi?? V souboru s misi je sekce homebase a k ni se vzdycky hleda nejblizsi a dost blizke letiste/letadlova lod/test rwy. Nebo opacne, k letisti homebase? to je vlastne jedno. Je treba udelat homebazi na pocatecni pozici lode, ta si ji pak uz tahne s sebou.
Pozor, u homebaze jsou souradnice na cele metry, takze pozici lode je potreba zaokrouhlit.
Vyrez z mise:
[Chiefs]
0_Chief Ships.HMSIllustriousCV 1 0 2 5.0
[0_Chief_Road]
155064.88 327352.63 120.00 0 3 13.88888888888889
128700.00 322100.00 120.00
111991.28 305253.66 120.00 0 2 13.88888888888889
73272.66 283899.84 120.00
[BornPlace]
1 500 155064 327352
WT_Schmouddle napsal:
- Tušíš v čem by mohl být ten problém s AIčkama ignorujícíma lodě a pozemní cíle obecně? Netusim, zatim jsem ani nezkoumal, co vsechno ignoruji. Bud se nekde vyrabi seznam cilu na mape, nebo seznam cilu u toho aicka, nebo je to nekde v rozhodovacim stromu umele inteligence.
WT_Schmouddle napsal:
- Aby to bylo atraktivní, myslím si že by bylo hezké tam přidat letadla a některé mapy co byly v patchich a popřípadě i nějaké hezké kusy z AAA (např Spit Mk.I, mapa středomoří) Mapy z patchu jsou afaik vsechny, letadla ze 4.08 nejsou a jeste nejakou dobu asi nebudou (nova verze sfs...). S AAA je problem, ze
-by to znamenalo kontaktovat autora a pozadat o svoleni (ja vim, ze je to v pripade modovani zrovna tohodle programu trochu ironie, ale tak to vidim ja)
-nakonec bych byl ja zodpovedny za to, ze je ta vec v poradku a fungujici, cimz bych se stal z vyvojare testerem a kontrolorem. Napriklad jsem jen letmo koukal na modovou mapu Kanalu a ta meni odolnosti objektu (globalne pro vsechny mapy). A co s tim, ze.
WT_Schmouddle napsal:
Každopádně to dělěj jako uzavřený mod s postupnýma verzema ať se neutopíme v různých verzích téhož.
Jinak pokud se tomu hodlá věnovat dál, jsem ochoten na tenhle mod pustit extra server a upravit databazi IL2SC aby fungovala s novýma letadlama. Jo, jednotlive uzavrene verze mam v umyslu delat i nadale. Ono je to cele dost mirene na specialky, proti soucasne situaci s modovanim 4.08 to nema sanci se nejak vyrazneji ujmout.
Se serverem by byla relativne potiz, protoze neni dedikac. I kdyz Vogon na sletu rikal neco o spusteni normalni hry jako dedikac upravou konfigu, ale nevim, jak presne a u ktere verze to slo.
WT_Schmouddle napsal:
DF při výběru letadla
- nejsou korektně zobrazovány státní příslušnosti, ve většině případů je tam ruská hvězda, jen někdy a to nepravidelně se objeví americké hvězdy (u USN a USAAF)
- číslo na letounu je pravděpodobně číslo squadrony, je ruskym fontem (pravděpodobně souvislost s bodem 1 To se mi nikdy nestalo. Muzes mi poslat tu misi? Jak mas nastavene locale v conf.ini?
WT_Schmouddle napsal:
- oproti čisté (výchozí) instalaci 4.09 se u 4.05lh02 nelze vrátit zpět, pokud se dostanu do woken (sestava a conf.ini na požádání) Babo rad, me to jde a slo u kazde verze ila. Tyhle vice strojove veci by se mely chovat uplne stejne jako 4.05, tam se nic nezmenilo.
WT_Schmouddle napsal:
To s těmi letadlovkami jsem už asi pochopil, nesmí být moc blízko sebe, ovšem nevím jak se to má s těmi pozemními bázemi jako základem pro pohyblivé letadlovky dělat v případě map kde je jen oceán, popř. jeden ostrov. LesniHu? Tady jsem se nejak nechytnul, o co presne jde. Ze ve FMB nejde na lod posadit homebase? No, nejde :-). Snad pomuze to, co jsem napsal nahore. |
|
|
|
LesniHU |
Přidané 02-08-2008 20:01
|
Stařešina
Příspěvek: 5855
Založený: 30.09.05
|
magot napsal:
V žádném případě tento mod nebudu přepracovávat ani nikde extrahovat pro účely SM a už vůbec ne pro AAA.
jde mi jen o inspiraci a prozkoumání alternativních mechanizmů ...
Mám ale otázku co nejde udělat v SM a proč a ve tvém modu ano? Flightmodely a cast programu, ktera je pocita, jsou ve 4.08 pomerne silne zasifrovany. Cili z hlavy namatkou: B24 jen s defaultnim FM, zadny Bofors, zadny vitr, problem s potlacenim informacnich hlasek, zadne poruchy motoru a tak. |
|
|
|
magot |
Přidané 03-08-2008 01:57
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
dešifrování FM dořešeno,zbytek via PM
Upravil/a magot dne 03-08-2008 01:58
|
|
|
|
WT_Schmouddle |
Přidané 03-08-2008 20:27
|
Uživatel
Příspěvek: 1984
Založený: 02.10.05
|
Tady se tvoří silnéá dvojka, koukám...
LesniHu: Projdu si to, dám vědět k čemu jsem došel, zkusim na tebe někde vykopat emajl a poslat ti tu misi.
S tím serverem to byl jen nápad, ovšem železo tu je takže kdyby to bylo jen trochu možné (a žádané) tak v tom nevidim zas až takový problém.
S vecma od AAA -. některé věci nemají smysl, jiné jsou hodně dobré, jako právě ten SpitMk.I
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
|
|
|
|
Adler |
Přidané 24-06-2009 20:09
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 274
Založený: 29.10.05
|
Helou, este na tom pracujes LH? Ak nie, mohol by si niekde uploadnut tvoju poslednu verziu modu prosim s pokynmi na instalaciu a popisom toho, co tam vsetko je ... dakujem |
|
|
|
LesniHU |
Přidané 24-06-2009 21:36
|
Stařešina
Příspěvek: 5855
Založený: 30.09.05
|
Ted delam trochu na necem jinem. Odkaz na posledni verzi je tady ve vlakne z 20.07.2008 20:53 vcetne popisu instalace a obsahu. |
|
|
|
XXX_Dazz |
Přidané 25-06-2009 07:33
|
Uživatel
Příspěvek: 1411
Založený: 29.09.05
|
Hůůůůůůů, nenaznačuj a prozraď co bude nového, pls |
|
|
|
LesniHU |
Přidané 25-06-2009 09:49
|
Stařešina
Příspěvek: 5855
Založený: 30.09.05
|
Kdyz nebudete zlobit a slibite, ze to pak jeste par dni nebudete propirat na foru, tak uvidite v Kostelci :-). |
|
|
|
311_Tank |
Přidané 25-06-2009 10:05
|
Uživatel
Příspěvek: 1021
Založený: 01.04.08
|
Hmm ja bych mozna tipnul Radar mod |
|
|
|
XXX_Dazz |
Přidané 25-06-2009 10:23
|
Uživatel
Příspěvek: 1411
Založený: 29.09.05
|
V Kostelci nebudu , HU pls PM a nebudu tě za to propírat na fóru slibuju
Upravil/a XXX_Dazz dne 25-06-2009 10:25
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 25-06-2009 10:52
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
LesniHU napsal:
Kdyz nebudete zlobit a slibite, ze to pak jeste par dni nebudete propirat na foru, tak uvidite v Kostelci :-).
Na mou duši!
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|