FW 190 A 6 až 8 a styl létání do 4000m
|
BP_Imelman |
Přidané 30-09-2007 19:53
|
Nováček
Příspěvek: 78
Založený: 16.12.05
|
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 01-10-2007 01:00
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10880
Založený: 26.01.13
|
Ještě dodatek k motoru:
Vrtule nastavená pořád na AUTO, "Erhöhte Notleistung" u Fw 190 A-5 a A-6 zapnuté pořád, u A-8 a A-9 jen v nouzi. Chladiče otevřené pořád na maximum, jen v případě nouze zavřené. Trimovat se snažím tak, aby to letělo rovně, tedy ani nestoupalo ani neklesalo. U Fw 190 není třeba zatáčku podporovat trimem, jako u Bf 109 na vysoké rychlosti.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
3BAP_Cassius Chaerea |
Přidané 01-10-2007 10:28
|
Diskutující
Příspěvek: 2854
Založený: 30.09.05
|
606_Tempik napsal:
Samozrejme netvrdim, ze je FM v il2 100% poradku, ale problem je podle me hlavne ve stylu hry, ktery sedi vic spitum, jak fokacum. 1)Kdyby mela byt nejaka sestava UFO v il2, tak by na tom meli byt hur nez spit snad vsechny ruske stroje. 2)Je az s podivem, ze za valky si nemci na vychode delali prakticky co chteli a v il2 je to presne naopak. Hned je poznat, ze oleg uz v mladi cetl Kožedubovo "Sloužím vlasti" a oblibil si hlavne serii Lavocek. Cejtím dobrej flejm.
1)A copak nejsou? I ty Laviny měli velmi podobné výkony jako maj v ilovi, jen byly mnohem více poruchovější a méně kvalitní než západní stroje, což ale il nebere v potaz stejně jako neustálé lítání na wep a jiné přídavné směsi, převážně u zapadních mašin. Třeba takové Yaky jsou na tom v zatáčkách hůře než laviny, přičemž to údajně dle skutečnosti bylo naopak.
Tady převzato část příspěvku od jednoho člověka z jiného fora je zajímavé srovnat s IL-2 Compare.
Ruské údaje z knihy CAGI což jsou zprůměrované hodnoty z různých testů/zdrojů jak jmiňuju dále v tématu , některé hodnoty jsou z přímých testů konkrétních mašin (třeba La7, La7-3x kanon)
Rozdílné hodnoty u některých letadel jsou dány buď odlišnými výsledky z různých testů nebo rozdílem v zatáčení vpravo a vlevo.
časy 360° zatáčky v 1000m :
I-15bis :...............10,5
I-153....................11,4-14
I-16 typ5...............14-15
I-16 typ10.............16-18
I-16 typ17.............17-18
I-16 typ24.............17-18
I-16 typ29.............16-17
La5 :.....................19 (spíš kolem 24-25)
La-5F.....................21
La5FN:...................19.............................................295m
La7 :......................20-21......27-28 v 5000m
Jak 1 :...................17-19........................................277m
Jak-1 (I-26-3).........20-21s
Jak-1B...................20
Jak-1M...................17
Jak 3:....................17
Jak-3 (1941)...................................................19-20 (1km).......35-45 (8km)
Jak-h7; (h2;i0;-107h0; smíšená konstrukce)................17-18s (1km)......23-24 (5km)
Jak-3 (h2;i0;-107h0; celokovová konstrukce)............20s (1km)...........25,5 (5km)
Jak 9 :...................17-18........................................290m
Jak-9C (M-106-lcK)..18
Jak-9D...................19
Jak 9T:..................18-19
Jak 9U:..................19
MiG-1.....................23
MiG-3.....................23
LaGG-3 (1941)........24,5
LaGG-3 (1943)........18-19
Po-2......................17
2)Skutečnost je taková že nejenom letadly bylo dáno to co němci na východě dělali.
Upravil/a 3BAP_Cassius Chaerea dne 01-10-2007 10:29
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 01-10-2007 11:19
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
1stCL_Fucida napsal:
Ještě dodatek k motoru:
Vrtule nastavená pořád na AUTO, "Erhöhte Notleistung" u Fw 190 A-5 a A-6 zapnuté pořád, u A-8 a A-9 jen v nouzi. Chladiče otevřené pořád na maximum, jen v případě nouze zavřené. Trimovat se snažím tak, aby to letělo rovně, tedy ani nestoupalo ani neklesalo. U Fw 190 není třeba zatáčku podporovat trimem, jako u Bf 109 na vysoké rychlosti.
Jen doplnim ze pri klapkach chlazeni na "6" vydrzi Fokac valit na 100% vecnost, tedy dost dlouho na to, aby to znechutilo vetsinu souperu.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
310_Ikar |
Přidané 01-10-2007 11:26
|
Uživatel
Příspěvek: 537
Založený: 05.10.05
|
MK_KaiN napsal:
.....
V jiných hrách se využívání bugů a chyb ve hře považuje za čítování
...no, dyk si tady na tom taky spousta es vybudovala karieru ne.. |
|
|
|
CR_PETRAS |
Přidané 01-10-2007 11:32
|
Uživatel
Příspěvek: 960
Založený: 06.10.05
|
Alespoň se tu "nejumpuje" jako třeba v COD2 nebo nelehá jako v BF2
Ale zase se tu "varpuje,laguje,printscreenuje" atd. |
|
|
|
310_Ikar |
Přidané 01-10-2007 11:35
|
Uživatel
Příspěvek: 537
Založený: 05.10.05
|
CR_PETRAS napsal:
Alespoň se tu "nejumpuje" jako třeba v COD2 nebo nelehá jako v BF2
Ale zase se tu "varpuje,laguje,printscreenuje" atd.
..no treba ja v RO skacu jako kdyby me kousla tarantule nebo co, ale stejne to nepomaha, naopak v ILovi to pomaha hlavne kdyz ztratis kridlo nebo co.. |
|
|
|
Lekk |
Přidané 01-10-2007 13:08
|
Uživatel
Příspěvek: 1785
Založený: 20.10.05
|
Tohle vlákno je podle mě kapku o ničem...jelikož FW je zoom zabiják..co dokáže na jeden prulet rozprásknout cokoliv. Pokud budeš zooomovat se staženým plynem..budeš navíc i neslyšitelnej...pokud budeš porád v převýšení nebo v převaze rychlosti..nic tě nemuže dostat.
takže moje rady se budou týkat jen a pouze escape manevrů..tj. když něco poděláš a eště se tomu divíš:
základem je začít z bodu nula.:
Tj stáhnout nepřáítele na co nejmenší rychlost (obvykle stačí jen si ho vzít do protipohybu a nechat ho at se snaží dotočit.
U země: (tož tos to už vážně posral!)
Nužky: (vertikal i horizontal)
Nůžky s fokynou..jsou nejstrašlivější zbraní, která deklasuje jakéhokoliv pilota spitu na uroven lamy.
-využívá se roll rate FW - který je neuvěřitelný
-ale chce to koule a kliku a TIR.
Ve 3 km
Jediný skutečně zaručený zpusob escape lítání je zpomalit spita na 250 km/h a pak si to rozdat v dajvu...u země vybrat a pak už jen mávat a zdrahat..nestoupat dokud nezmizí z dohledu.
A samozřejmě volat partáky k hostině. není u země rychlejšího era než FW krom Mustangu III (bavíme se samozřejmě o adekvátní době) - nemužeš na A4 pustit 25libráka..a pak mi nadávat za kecání.
Takže shrnuto do koule:
nemáš li rychlost - vyrob si jí...nemužeš li si ji vyrobit - seber ji svýmu okolí.
A abys nemusel furt escapovat..tak se nauč střílet v zoomu. pak nebudeš muset řešit většinu problémů.
Ale popravdě..pokud tě trefí byt i jen jedna kulička...začni se modlit. (ztratíš totiž nejmín 40Km/h)!!!! |
|
|
|
Lekk |
Přidané 01-10-2007 17:09
|
Uživatel
Příspěvek: 1785
Založený: 20.10.05
|
hehe..Ikare..hezkej podpis... |
|
|
|
1stCL Pepan |
Přidané 01-10-2007 17:55
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 386
Založený: 29.09.05
|
VGR_Lekk napsal:
hehe..Ikare..hezkej podpis...
To on se jenom tak vytahuje aby na sebe upozornil - žádnej Leader už totiž není!!! |
|
|
|
Panek |
Přidané 01-10-2007 18:38
|
Diskutující
Příspěvek: 2105
Založený: 15.07.06
|
Tak já vám něco povím pánové. Když jste s FW ve sra..problémech, tak to dělejte jako já. Nakopnu plynovku, vytrimuju éro a letím rovně. To je základ. Ale tím nejdůležitějším je zvuk, ano zvuk. Ten zvuk má pracovní název Pánek na TS. Členové 3.IAP/BAP, kteří mají bojové zkušenosti v mé přítomnosti jistě vědí.
Upravil/a Panek dne 01-10-2007 18:40
|
|
|
|
BP_Imelman |
Přidané 01-10-2007 18:54
|
Nováček
Příspěvek: 78
Založený: 16.12.05
|
JO zvuk zvuk.... kde jsou ty doby kdy jsem hlásil Daimler Benz za sebou... teď to někdy i se stejným zvukem přilétá Lavina! Jinak pár poznatků dobrý, ale všechny se snažím dodržovat. Jen mne překvapí že BF 109 G2 létá v horizontále rychleji v Ilovi než Fw 190 A4. Zatí co já po startu na auto vrtuli a 50% paliva letím a stoupám zhruba rychlostí 380km/h panáček od nás z letky s 75% paliva s G2 420km/h a né a né ho doletět. |
|
|
|
MK_Paja |
Přidané 01-10-2007 19:00
|
Uživatel
Příspěvek: 941
Založený: 29.09.05
|
Teda Imelmane, G2 je naše jediná záchrana, naše jediný UFO, a ty to takle proflákneš !!! |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 01-10-2007 19:08
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10880
Založený: 26.01.13
|
BP_Imelman napsal:
JO zvuk zvuk.... kde jsou ty doby kdy jsem hlásil Daimler Benz za sebou... teď to někdy i se stejným zvukem přilétá Lavina! Jinak pár poznatků dobrý, ale všechny se snažím dodržovat. Jen mne překvapí že BF 109 G2 létá v horizontále rychleji v Ilovi než Fw 190 A4. Zatí co já po startu na auto vrtuli a 50% paliva letím a stoupám zhruba rychlostí 380km/h panáček od nás z letky s 75% paliva s G2 420km/h a né a né ho doletět.
G-2 stoupá výborně a ve větších výškách je i o dost rychlejší, než náš "derated" Fw 190 A-4. Ale Fokáč drží své tradiční karty, tedy skvělou ovladatelnost ve velkém rozsahu rychlostí, kvalitní výhled do stran a do zadu, silná výzbroj s velkým množstvím munice. Slušné "energo" charakteristiky, ale ty má i ta G-2.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
310_Podrs |
Přidané 01-10-2007 21:55
|
Uživatel
Příspěvek: 1572
Založený: 07.06.06
|
1stCL Pepan napsal:
VGR_Lekk napsal:
hehe..Ikare..hezkej podpis...
To on se jenom tak vytahuje aby na sebe upozornil - žádnej Leader už totiž není!!!
Prej mu to sebrali ňáký hajzli z třistajedenáctky... |
|
|
|
310_Ikar |
Přidané 02-10-2007 09:24
|
Uživatel
Příspěvek: 537
Založený: 05.10.05
|
311_BleskovejPodrs napsal:
1stCL Pepan napsal:
VGR_Lekk napsal:
hehe..Ikare..hezkej podpis...
To on se jenom tak vytahuje aby na sebe upozornil - žádnej Leader už totiž není!!!
Prej mu to sebrali ňáký hajzli z třistajedenáctky...
...to vyresi dva kanystry benzinu!!! |
|
|
|
1stCL Pepan |
Přidané 02-10-2007 10:15
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 386
Založený: 29.09.05
|
310_Ikar napsal:
311_BleskovejPodrs napsal:
1stCL Pepan napsal:
VGR_Lekk napsal:
hehe..Ikare..hezkej podpis...
To on se jenom tak vytahuje aby na sebe upozornil - žádnej Leader už totiž není!!!
Prej mu to sebrali ňáký hajzli z třistajedenáctky...
...to vyresi dva kanystry benzinu!!!
Ano a nejlépe do hnízdečka kde teďkon bydlím!!! |
|
|
|
310_Ikar |
Přidané 02-10-2007 10:29
|
Uživatel
Příspěvek: 537
Založený: 05.10.05
|
1stCL Pepan napsal:
310_Ikar napsal:
311_BleskovejPodrs napsal:
1stCL Pepan napsal:
VGR_Lekk napsal:
hehe..Ikare..hezkej podpis...
To on se jenom tak vytahuje aby na sebe upozornil - žádnej Leader už totiž není!!!
Prej mu to sebrali ňáký hajzli z třistajedenáctky...
...to vyresi dva kanystry benzinu!!!
Ano a nejlépe do hnízdečka kde teďkon bydlím!!!
neser!!
koukej uklizet!!! |
|
|
|
Lekk |
Přidané 02-10-2007 13:17
|
Uživatel
Příspěvek: 1785
Založený: 20.10.05
|
Ikare..u VGR je porád místa dost |
|
|
|
mha |
Přidané 02-10-2007 13:24
|
Uživatel
Příspěvek: 616
Založený: 10.12.05
|
Á koukám že náš verbíř funguje, jen tak dál! Teď ještě Fučiho a někoho o IAP/BAP, nejlépe z velitelství divize a je to v kapse...
Tělo mrtvého nepřítele páchne vždy dobře.
Aulus Vitellius
|
|
|