Rampa,tvuj problem asi bude v tom ze jsi vzivote nezkousel letet v befku potazmo ve fokaci v 11 km tam by si nas vasi stihaci podali jak maly kluky,pokud ti to nikdy nerikal,fok neni moc vyskovy letadloa, pokud te to zajima v 8km si s nim netroufnu dat fight s thunderem ani omylem,natoz pak s mustangem,a befko na tom neni o moc lepe je jen vase smula ze jste nemaucili az na par vyjimek letat vase piloti s nicim jinym nez spitem,lavockou,jakem.
pagy napsal:
Rampa,tvuj problem asi bude v tom ze jsi vzivote nezkousel letet v befku potazmo ve fokaci v 11 km tam by si nas vasi stihaci podali jak maly kluky,pokud ti to nikdy nerikal,fok neni moc vyskovy letadloa, pokud te to zajima v 8km si s nim netroufnu dat fight s thunderem ani omylem,natoz pak s mustangem,a befko na tom neni o moc lepe je jen vase smula ze jste nemaucili az na par vyjimek letat vase piloti s nicim jinym nez spitem,lavockou,jakem.
mohol by mi dotyčný povedať kolko odlietal špeciálok, virtuálnych vojen, špeciálnych misií? Vopred dakujem.
Tajpan,nejde o to kolik mam naletano online a nebo dalsich misisich,ale jde o to ze sturma letam od te doby co visel,spise jsem ho mel jeste o dva tydny driv nez offiko vysel v CR.Jinak onnline jsem toho moc nenelatel,ale i pres to jsem uz docilil urcitych uspechu,jako treba 23 sestrelu za 28 misi na afw ve streaku,coz si myslim ze po 5 mesicich letani onnline neni tak malo.Nevim kolik z vas co tu kritizuje nase tricitky dosahlo aspon podobneho uspechu. Mam doma asi tak 100 knizek s tematikou 2sv valky prevazne zamerene na letectvo,moji predkove valcili za valky za risi,jeden byl pilot druhy pancerovy granatniík SS.Ja o sobe netvrdim ze jsem nejakej odbornik,ale rudi si porad stezuji jak to maji tezke,ale jen malo z nich je schopnych dosahnout aspon tretinovych vyledku co lepsi z nas.
Upravil/a 1stCL_Pagy dne 17-08-2007 08:44
pagy napsal:
cassi vizvu od tebe beru,ale neber to tak ze vizvu prijimaji lioni,ja osobne si to proti vam dam?Daspon bude nejaky vzruso
Sežeň si u Vás 3 liony, já seženu tři naše. Mapu a trasu AI nechám na tobě. Bude jeden cíl na který poletí a mi budem v jeho blízkosti.
Coopka, startovací výška pro všechny 5km.
He a BF budou startovat min. 30km od cíle.
Palivo: 100%
Výzbroj: dle libosti
Bombrům bomby a nějaký cíl ve městě
Budou dvě kola.
Cílem rudých: Sestřelit co nejvíce bombrů před odhozem bomb, útoky taranem se nebudou počítat.
Cílem šmoulů: Uchránit svoje bombry do odhozu bomb na cíl.
Souboj bych viděl na pondělí ve 20:00
Kdyby něco můžu to v nejhorším hostnout.
Doplním Fučiho příspěvek:
Na Kurland jsme trénovali obranu bombardérů několik víkendů. Situace byla vždy nastavena tak, že piloti s Fw190 očekávali ve výšce nad cílem přílet B-25 s doprovodem. B-25 letěli zhruba v 4km, doprovodní stíhači 1km nad B-25 a Fw190 6 - 7 km. Když došlo ke kontaktu, než se doprovodní stáhači rozkoukali (a to věděli, odkud přijdou Fw190), Fw190 prolítli svazem B-25 a bylo po svazu, aniž by stíhací doprovod zrušil nějakého Fw190. Rozjetou parní lokomotivu nikdo nezastaví. A ta samá situace se bude opakovat i tehdy, když se použijí třeba Ju88 s doprovodem Fw190 nebo Bf109 a proti nim budou nasazeny Tempesty.
Důvodem je to, že protistrana ví, v jaké se má pohybovat výšce a hlavně se v té výšce už pohybuje a také kolikrát tuší, odkud bombardéry přiletí. Právě na Kurlandu se to vše zcela jasně ukázalo.
Popíšu teď dva nálety
Nálet Ilů s doprovodem JAKů
Byl dán takový cíl, že bylo nutné letět nejkratší cestou, kvůli palivu. Ily předlétly JAKy, které letěly v malé výšce. Ještě než dolétly k cíli, došlo k boji s Fw190. Ily i JAKy byly rozebrány Fw190, které "věděly", že mají vystartovat a odlétnout z letiště, nastoupat a vrátit se. Důvod ztráty letounů Il a JAK? JAKy nemohly být poslány nad cíl dříve, protože by nevydržely s palivem, formace JAků byla roztáhnutá, neměly potřebnou výšku. Nemohly navázat boj s Fw190 dříve, než přiletí Ily.
Druhý nálet
Vědělo se, že Fw190 budou opět v příhodné výšce, tedy 5 - 7km a budou očekávat nálet B-25 s krytím. Z předchozích zkušeností bylo jasné, že B-25 s "přímým" krytím nevydrží útok Fw190. Proto byla použitá předstíhací ochrana. Vyslal jsem stíhače, kteří vytěsnili Fw190 z prostoru útoku B-25. Nalezení, navázání boje s Fw190 bylo načasováno tak, aby v době příletu B-25 nad místo shozu byl co nejmenší počet Fw190 ve vzduchu. To se podařilo splnit dokonale.
Závěr?
1. V našem simulátoru nelze bránit svaz bombardérů přímým krytím. Je to jenom hra, která pozbývá mnoha omezení. Proto to není možné.
2. Pro bombardéry je nutné stanovit několik cílů stejné důležitosti, na které můžou zaútočit. Velitel pak vybere, na který cíl se provede nálet.
3. Zvážit, zda si obránce může dovolit mít ve vzduchu všechny letouny a ve výšce očekávat přílet letadel útočící strany. Zda by nebylo reálnější, nechat "hlídat", respektive provádět průzkum maximálně jednou dvojicí, která pak při kontaktu může nahlásit přílet protivníka. Pokud má obránce třeba pět letišť, na kterých má svá letadla, může mít ve vzduchu celkem pět dvojic, tedy jednu dvojici z každého letiště.
4. Materiální převaha a připravenost letounů k boji. Lekk udělal jednu skvělou věc. Pro LW stanovil omezený počet letounů, kdežto pro Spojence neomezený počet letounů. Totéž by mělo platit třeba i pro nové starty sestřelených letadel, případně nové starty letounů, které se vrátily zpět na letiště. Materiální převaha, převaha v zásobování, převaha v lidech se porjevuje také tím, že vítězná strana má k dispozici okamžitě prakticky jakýkoliv počet letadel a pilotů a nemusí čekat na "přezbrojení" a "doplnění" paliva.
Pokud budu mluvit konkrétně, tak pro piloty LW to bude znamenat: více sestřelů (pro ty schopné), nebe plné spojeneckých letounů a zároveň pocit, že opravdu bojují s nekonečnou řadou nepřátel. Zároveň větší strach ze sestřelení, protože ví, že má jen několik náhradních letadel a bude trvat nějakou dobu, než se dostane do vzduchu. Je jasné, že v danou chvíli potom piloti LW nemohou nikdy vyhrát, ale jenom "oddálit" porážku. Takže se to blíží skutečnosti.
Pro spojenecké piloty to znamená, že vědí, že mají dostatek letadel a pilotů, velitel ví, že může nasadit veliké množství materiálu a lidí. Samozřejmě musí mít na paměti to, že když mu sundají nějakého pilota, tak bude asi lepší počkat na další piloty a posílat do vzduchu minimálně dvojice pilotů a neposílat do víru bojů osamocená letadla.
Nevýhodou je, že to připomíná DF server s omezenými stroji pro jednu stranu. Ale výše uvedené jsem sepsal na základě zkušeností ze speciálek.
Ještě jedna poznámka: na zničení bombardéru nestačí 3 20mm granáty. Podle německých údajů a statistických výpočtů, 3 granáty ráže 20mm s hmotností trhaviny kolem 20gr stačí na zničení stíhacího letounu do hmotnosti 8t. A zase záleží, kam to ten letoun dostane.
pagy napsal:
Omlouvam se ale me to proste neda.Me vadi ze si red bombri stezujou ze je srazej tricitky na puk kilaku,ale to neni chyba ila,ale vasich neschopnejch stihacu,spojenci meli priblizne od brezna relativne male straty jen diky tomu ze je mustangy potazmo thudnery nepustily vice jak k jednomu utoku a pak je hnali kam az mohli.Bohuzel vasi red stihaci maj tak rudi oci kdyz pred sebou vidi nekoho z lionu ze zapomenou na svoji prioritni uloho jez byla odehnat stihace lw od bombru.Az budou red tsihaci plnit do puntiku svoje ukoli nestanese ze by blue mohli nerusene masakrovat bombry treba 5 i vice minut chyba proste neni v laufek,ale v neschopnosti chranit si svoje bombry.Sry red,ale ja jsem ochoten za svuj ukol polozit zivot vetsina z vas ne
Pagy, a Ty jsi už osobně zkusil bránit bombardéry, že si můžeš dovolit napsat tohle?
Gryzlov jeden problem je v tom ze mi jsem chopni pokud bombry leti ai odposlochavat vasi frekvenci zatimco pokud mi letime stihace a neveli nam Ai nikdo z nasich vam nepraskne vysku a smer letu jako vasi blby velitele ai formaci,Buh jim za to bud milosrden az na ne dopadnou nase tricitky.Ale bavme se o B25 a jejich doprovodu,jak Mustafa tak thunder je ve vysce lepsi jak vetsina lw letounu vyjimku na lekkove specialce tvori TAcka.ale vase prevaha je zrcujici,tudiz 4 tacka prece neudrzi napr 8 stihacu red,to je pak chyba u vas.Pokud vim od kud priletite a vim co ma te zy stroje neni tezke vas rozmetat za prijatelnych ztrat
Neboj gryzlov,ano i ja ac se to zda divne jsem branil bombry.Nerikam ze jsem mi to vzdy povedlo tak jak jsem chtel,ale moje priorita v pripade doprovodu bombru neni sestrelit stihace,ale odehnad je
No vidím že jsou u Lionů další skvělí piloti.Asi by jste si Cassie měli dát souboj s těma vyměněnejma stranama.I když Lioní veteráni to s nima umějí taky.Ale nebude jim sestřel trvat 0,5 sec.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.