Tema vice jak vyborne. Jen skoda ze moje PC na tohle nemelo
A ten muj konec je na fotce vejs, to me taky moc nepotesilo. Netusil jsem, ze je porad valka.
311_Permon napsal:
JOJO bylo to dobré až ten konec kdy mne sundal Fuči a já musel domů
veslovat.
Mno, viděl jsem Vás bojovat, byl jsem kousek od Vás a když jsem se k Vám dostal, už jsi byl ve vodě... Tak jsem si lehce vystřelil po Fučim a ten se ani neohlédl a pelášil domů...
Tělo mrtvého nepřítele páchne vždy dobře.
Aulus Vitellius
track detailně studoval Herr Bumík, viz jeho Foto-Love story .
Z mého pohledu:
Na pohotovosti jsme čekali asi 35 minut, pak jsme nahodili motory a necelých 10 minut je zahřívali. Vystartovali jsme i s přídavnými nádržemi chvilku před Bf 109. Stoupáme z Milána směrem na Neapol. města dosahujeme přibližně ve 4km, vydávám pokyn k pravé zatáčce o 270°, což si část pilotů vyloží jako "leťíme kurzem 270°", takže se nám ztrácí Tajpan a Hiltoš, my ostatní po seřazení a dotočení pokračujeme do plánované trasy bombardérů, kurzem téměř opačným, 120°. Překonáváme 7 km, stroje jsou dýchavičné, ve formaci se daří udržovat stoupavost jen kolem 5 m/s. Krátce po překonání hranice 8km pozorujeme s Bumíkem téměř ve stejný okamžik svaz na naší 11. hodině, vydávám ihned pokyn k odhození přídavných nádrží. A vrhám se v čele Focke-Wulfů do středu svazu a odříkávám do rádia poslední instrukce - po průletu zklesat do 6 km a odpoutat se v levé zatáčce na kurz 300. Útočím, zasahuji dva stroje do pravého křídla. Odklesávám, dávám přesné pozice Jamimu v čele Bf 109. Pomalu se odpoutávám v levé a v tom vidím, jak se na mě řítí P47..chce si se mnou hrát. Plánuji s ním udělat krátký proces, nakonec se drží asi 10 - 15 minut, než se mi daří zasáhnout. Svaz je v nenávratnu, výška také. Setkávám se s Herr Wedgem a pokračujeme na Genovu. Wedge je lehce poškozený, ale i tak se rozhoduje pronásledovat unikající nepřátelské stroje. Svaz doháníme až nad mořem a vybíráme si za cíl jednoho z poškozených opozdilců - ten je na první pohled zcela nekrytý stíhačkami a mohl by představovat snadný cíl. Jdu do útoku jako první, zhora vidím jasně dvě stíhačky, P38 a Thunderbolt. Vydávám poslední pokyny týkající se odpoutání a útočím. Zasahuji, ale bombardér pokračuje dál. V čelním štítku se objevuje další B17, pokračuji v kurzu, ale z ideální pozice míjím. Wedge je úspěšnější, ale bombardér stále pokračuje. Hlásím P38 řadící se pomalu za Wedge a lehce se odpoutávám z kurzu, abych se dostal do střelecké pozice. Mám už jen minimum nábojů v kanonech, ale P38 se mi nakonec daří udolat. Obracíme domů.. Jenže to nám není umožněno - tentokrát P47 se vrhá na Wedgův pochroumaný Focke-Wulf, Wedge uniká klesáním, já kontroluji Thunderbolt, ale ten nás zjevně ztrácí - teď už zcela bez kanonové munice odmítám jeho další pronásledování a pokračujeme v malé výšce na sever. Řadíme se do těsné formace. Tajpan hlásí do rádia, že poblíž Genovy odlétá směrem na jih další P47 v 1000m. Snažíme se ho najít, místo toho ale on našel nás a opět si vybral za svůj cíl Wedge. Naštěstí netrefuje, okamžitě se za něj zavěšuji a nastává asi tříminutové zahušťování Thunderbolta mou 7,92 mm municí. Dostal z bezprostřední blízkosti pravděpodobně stovky zásahů. Překlápí se přes levé křídlo a jde do letu střemhlav. Nechci ho nechat uniknout a visím za jeho ocasem. Vodní hladina se rychle přibližuje, nakláním křídla vlevo, přitahuji páku a těsně nad hladinou vyrovávám. Mezitím se P47 rozbil o vodní masu. O pár minut později nasazujeme na přistání a jako poslední dva piloti Luftwaffe parkujeme naše Fw 190. Wedge je dost silně poškozený.
Pokud bych měl vznést nároky za Luftwaffe, tak Bumíkův roj sestřelil 6 B17 (Bumík 3, Wedge 3). Jamiho skupina Bf 109 hlásila 4 sestřely B17. Dohromady tedy 10 sestřelů B17 + moje 3 stíhačky (nikdo další stíhače nehlásil). Ztráty Luftwaffe byly dost vysoké - a navíc nemám kompletní informace. S jistotou mohu říct, že se v pořádku vrátily jen 4 Fw 190 (já, Wedge, Tajpan, Punkey), ostatní Fw 190 nouzově přistály. U Bf 109 byli všichni sestřeleni a museli vyskočit, nebo také nouzově přistáli. Takže ztráta 9 stíhaček za cenu 13ti amerických strojů.
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 26-06-2007 13:38
311_Permon napsal:
JOJO bylo to dobré až ten konec kdy mne sundal Fuči a já musel domů
veslovat.
Mno, viděl jsem Vás bojovat, byl jsem kousek od Vás a když jsem se k Vám dostal, už jsi byl ve vodě... Tak jsem si lehce vystřelil po Fučim a ten se ani neohlédl a pelášil domů...
Tohle je takový zvláštní fenomén . Wedge to byl, ne já
311_Permon napsal:
JOJO bylo to dobré až ten konec kdy mne sundal Fuči a já musel domů
veslovat.
Mno, viděl jsem Vás bojovat, byl jsem kousek od Vás a když jsem se k Vám dostal, už jsi byl ve vodě... Tak jsem si lehce vystřelil po Fučim a ten se ani neohlédl a pelášil domů...
Tohle je takový zvláštní fenomén . Wedge to byl, ne já
Áha... Tak to jooo... Mno já si prostě vystřelil na fokáč, co dostal P38 nízko zhruba severovýchodně od Stromboli, či jak se to jmenuje...
Upravil/a mha dne 26-06-2007 14:15
Tělo mrtvého nepřítele páchne vždy dobře.
Aulus Vitellius
Dobré to bolo. Mohlo to byť ale lepšie:Menej je niekedy viac.
Ak by sa takáto akcia znova opakovala, radšej bez AI stíhačiek.
Ja viem dotvárali atmosféru, ale inak boli podla mna príťažou.
V spleti bodov dokázali neomylne identifikovať nepriatelskú stíhačku čo ludské oko by malo isté problémy.
Musím podakovať Fučidovi za exkurziu po kokpite Fw190. lebo inak by som asi zaspal vzlet.
Tiež podakovať Hiltosovi, že ma zachránil a inštinktom neomylene naviedol na B17-tky.
Včerajšiu záhadu podivného letu Fw190 som po vzhliadnutí tracku (ktorý je ale na prd, pálim na B17 ktorá je 300m mino atak podobne), našiel, prvom útoku som prišiel o pohyblivú časť pravej výškovky.
Pár neúspešným útokov z boku, z čela, z hora , nakoniec jedna B17 klasicky. Pritom prenasledovaný jedným P47, potom dvoma P38 ( tie ma pekne stlačili na zem), potom pri stúpaní, znova napadnutý P47 skoro na severe Itálie. Po zbavení sa nepríjemnej P47, znova , ale iným P47 , napadnutý nad Genovským zálivom. Po velmi nevydarenom súboji (stále som nevedel čo je s Fw190) som to vzdal a pristál trochu tvrdšie na letisku v Genove.
Lagy som nemal , okrem tých ohlásených. Jedine trochu sa mi znížili FPS pri útokoch na B17 inak v pohode.
Pjekný , Salute všetkým. THX!
škoda, mohl jsem si hlídat nedojité slibotechny...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.