SPECIALKA - HUNTING FJORDS
|
1stCL_Fucida |
Přidané 08-04-2007 19:51
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
VGR_Lekk napsal:
1stCL_Fucida napsal:
Btw: nejsou ve speciálkách nějak moc často Spity 8? . Se mi zdá, že je tu vidím častěji, než devítky .
No to víš..abych pravdu řek..tak pro vyrovnanost ve výkonech bych vám měl spíš sebrat ty G2 a vrátit ty F2-F4 co jsem měl v oumyslu jenže i tak to stačit nebude..holt uberstroje...
Nemluvím o výkonech..Mk.VIII a Mk.IX jsou z hlediska výkonů i ostatních vlastností identické s Mk.IX, někde se tady o tom už diskutovalo. Obě letadla používají totožný FM. Jen ty Mk.IX jsou v Evropě přecijen historicky korektnější.
Pokud bys chtěl ale diskutovat o výkonech, tak Bf 109 G-2 je docela dobré letadlo, v roce 1942 dokonce hodně dobré - dokonce výkonově dokáže konkurovat Spitfiru Mk.VIII/IX . Ale Mustang je letadlo roku 1944 a to je přecijen už trochu rozdíl, ten výkonově překonává jak Bf 109 G-2, tak i Fw 190 A-5..nicméně nepředstavuje to problém. Fw 190 A-5 i Bf 109 G proti Mustangům B létaly běžně. Dát proti nim tři roky staré Bf 109 F-2 by bylo dost zlé.
EDIT: zkusím si tu akci dát bez mezipřistání a překonat tak svůj osobák v délce letu . Snad mi vystačí palivo - naložim dvě přídavné nádrže a demontuju MG/FF a MG17
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 08-04-2007 19:53
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Safrik |
Přidané 08-04-2007 20:00
|
Uživatel
Příspěvek: 964
Založený: 26.12.05
|
K Punkeymu prosim, díky. |
|
|
|
j4ck41 |
Přidané 08-04-2007 20:20
|
Diskutující
Příspěvek: 2006
Založený: 09.02.06
|
1stCL_Fucida napsal:
EDIT: zkusím si tu akci dát bez mezipřistání a překonat tak svůj osobák v délce letu . Snad mi vystačí palivo - naložim dvě přídavné nádrže a demontuju MG/FF a MG17
v ramci redukce vahy na minimum bych jeste doporucoval zbavit se i pilota |
|
|
|
CR_PETRAS |
Přidané 08-04-2007 20:51
|
Uživatel
Příspěvek: 960
Založený: 06.10.05
|
pokud bych mohl zarezervovat poslední FW pro sebe , byl bych potěšen.vzhledem k nezáviděníhodné situaci doma , ale nemohu slibovat 100% účast.děkuji |
|
|
|
313_Santy |
Přidané 08-04-2007 21:01
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 202
Založený: 29.09.05
|
Jestli mi to vyjde, tak bych si to rád zaletěl. Je ještě Spit VIII? Jestli ne, tak Seafira. |
|
|
|
1stCL_pbarry |
Přidané 08-04-2007 21:19
|
Uživatel
Příspěvek: 1688
Založený: 30.09.05
|
Jednu 109 pls
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
|
|
|
|
Lekk |
Přidané 08-04-2007 21:58
|
Uživatel
Příspěvek: 1785
Založený: 20.10.05
|
VGR_j4ck41 napsal:
VGR_Lekk napsal:
Značka..a pro jistotu kontrolujte pls..
kontroluju a protestuju
Vitman se tady ani neukazal ale alternuje Mustafu s Terpikem, ale me na letadlovku nedas
já si ty vaše kontraalty pletu..sry |
|
|
|
Lekk |
Přidané 08-04-2007 22:14
|
Uživatel
Příspěvek: 1785
Založený: 20.10.05
|
1stCL_Fucida napsal:
VGR_Lekk napsal:
1stCL_Fucida napsal:
Btw: nejsou ve speciálkách nějak moc často Spity 8? . Se mi zdá, že je tu vidím častěji, než devítky .
No to víš..abych pravdu řek..tak pro vyrovnanost ve výkonech bych vám měl spíš sebrat ty G2 a vrátit ty F2-F4 co jsem měl v oumyslu jenže i tak to stačit nebude..holt uberstroje...
Nemluvím o výkonech..Mk.VIII a Mk.IX jsou z hlediska výkonů i ostatních vlastností identické s Mk.IX, někde se tady o tom už diskutovalo. Obě letadla používají totožný FM. Jen ty Mk.IX jsou v Evropě přecijen historicky korektnější.
Pokud bys chtěl ale diskutovat o výkonech, tak Bf 109 G-2 je docela dobré letadlo, v roce 1942 dokonce hodně dobré - dokonce výkonově dokáže konkurovat Spitfiru Mk.VIII/IX . Ale Mustang je letadlo roku 1944 a to je přecijen už trochu rozdíl, ten výkonově překonává jak Bf 109 G-2, tak i Fw 190 A-5..nicméně nepředstavuje to problém. Fw 190 A-5 i Bf 109 G proti Mustangům B létaly běžně. Dát proti nim tři roky staré Bf 109 F-2 by bylo dost zlé.
EDIT: zkusím si tu akci dát bez mezipřistání a překonat tak svůj osobák v délce letu . Snad mi vystačí palivo - naložim dvě přídavné nádrže a demontuju MG/FF a MG17
No popravdě jsem Spity VIII neviděl ani nepamatuju. Ale určo jsem neletěl všechny specky Ohledně mustafy mi hardball píše že je dokonce u hladiny pomalejší o 4 km/h než FW-A5..a samozř. že je z roku 1943. výraznou převahu má až od 7km...což jaksi za bouřky a v norsku..ehm..je k ničemu. Pokud si vzpomínám tak první mustangy se objevili na představení už na jaře 1943 v Africe...operačně je dostali asi později..ale to byla Afrika..tam to šlo dost pomalu - na britskejch ostrovech bych je čekal v letě...a popravdě..mustangy už lítaly i při Diepe jako průzkumný
Upravil/a Lekk dne 08-04-2007 22:14
|
|
|
|
Tajpan |
Přidané 08-04-2007 22:52
|
Diskutující
Příspěvek: 2928
Založený: 11.10.05
|
Lekku ale to boli Mustangy s motorom Alison a nie Merlin. Detail ale dôležity. Osobne mi to je jedno, i ked skôr som čakal Hellcaty ako Mustangy. |
|
|
|
Lekk |
Přidané 09-04-2007 00:14
|
Uživatel
Příspěvek: 1785
Založený: 20.10.05
|
Proč Kočky???? v Norsku??? |
|
|
|
Glad69 |
Přidané 09-04-2007 01:20
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 343
Založený: 07.01.06
|
Lekku, protoze byly hojne nasazeny v radach FAA.Tusim, ze se ucastnily naletu na Tirpitze.Citace z wikipedia.org:
The British Fleet Air Arm received 1,263 F6Fs under the Lend-Lease Act and dubbed it Gannet. The name Hellcat was eventually retained in early 1943 for the sake of simplicity, with the F6F-3 being designated Hellcat F I, the F6F-5, the Hellcat F II and the F6F-5N, the Hellcat NF II. They saw action off Norway, in the Mediterranean, and in the Far East. FAA Hellcats were rapidly replaced by British aircraft after the end of the war.In British service, the Hellcats were proven to be a match even for the prime Luftwaffe fighters, the Bf-109 and Fw-190.
Upravil/a Glad69 dne 09-04-2007 01:32
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 09-04-2007 02:01
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
VGR_Lekk napsal:
No popravdě jsem Spity VIII neviděl ani nepamatuju. Ale určo jsem neletěl všechny specky Ohledně mustafy mi hardball píše že je dokonce u hladiny pomalejší o 4 km/h než FW-A5..a samozř. že je z roku 1943. výraznou převahu má až od 7km...což jaksi za bouřky a v norsku..ehm..je k ničemu. Pokud si vzpomínám tak první mustangy se objevili na představení už na jaře 1943 v Africe...operačně je dostali asi později..ale to byla Afrika..tam to šlo dost pomalu - na britskejch ostrovech bych je čekal v letě...a popravdě..mustangy už lítaly i při Diepe jako průzkumný
Já ty Spitfiry vídám dost často a všude možně. Btw: já zase dlouho neviděl nikde Valy, nemyslíš, že bychom jich pár neměli dostat? . Jednotky vybavené Spitfiry Mk.VIII na západě bojovaly opravdu vyjímečně, většina jich byla v Pacifiku. Jestli si matně vzpomínám, tak jich bylo vyrobena cca 1/4 - 1/5 oproti Spitfirům Mk.IX. Pokud bys to chtěl mít historicky korektnější, aby to více připomínalo západ, pak bys je měl nahradit devítkami. Spitfiristi mě jistě opraví, ale domnívám se, že v severní Evropě, nebo na Ostrovech bylo Spitfirů VIII nasazeno jen zanedbatelné minimum, pokud vůbec nějaké. prostě sem mnohem víc patří IXka. Ale je to tvoje speciálka, udělej si planesety jak uznáš za vhodné .
Hardball je na houby. Mnohem lepší a přesnější údaje dává IL-2 compare. Tam se dozvíš skutečnost, že Fw 190 A-5 je ve všech výškách pomalejší, nežli P51B - u země cca o 10km/h (až do 2km se Fw 190 docela drží, je pomalejší max. o 15km/h). Pak začne Fw 190 hooodně ztrácet - ve 4000m dokonce o téměř 70km/h. Nejblíže si jsou oba stroje kolem 6500m, kdy se výhoda Mustangu sníží na pouhých 5km/h, ale o pouhý kilometr výše už má Mustang zase převahu o více než 60km/h. Není tedy pravda, že velkou převahu má Mustang až od sedmi kilometrů. S výjimkou 6500m má velkou převahu mezi 2000 - 12000m . Tzn. Mustang si díky své rychlosti může s Fw 190 A hrát jako kočka s myší. Ale tím si nechci nijak stěžovat, spíše jen uvádím věci na pravou míru.
Pokud se na to podíváme z historického hlediska, tak u standardních západních eskader JG2 a JG26 tvořily v prosinci 1943 páteř stroje Fw 190 A-6 - bylo jich cca 80% (Fw 190 A-6 má v podstatě identické letové vlastnosti s A-5, ale křídelní kanony MG/FF jsou nahrazeny modernějšími MG 151/20 E). 10% strojů bylo verzi A-5 a zbytek pak nových A-7, případně starších A-3/4. U severské JG5 byly naopak ve větší míře zastoupené starší řady, ale ta byla tímto dost specifická. Proč prosinec 1943? Právě v prosinci byly skutečně poprvé nasazeny P51B (výkonový rozdíl, mezi Mustangem A a Mustangem B je podstatně větší, než třeba mezi Fw 190 A a D, nebo mezi Spitfirem IX a XIV). Jo a pokud bys chtěl mít k tomuto datu nějak správně i Bf 109, tak drtivá většina z nich byla na západě ve verzi G-6 (80 - 90%). Verze G-2 už v podstatě nelétala.
Ještě poznámečka - pokud tam vážně chceš dát bouřku, tak neručím, že to HW utáhneme (server ano, piloti ne).
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 09-04-2007 02:04
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 09-04-2007 02:03
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Glad69: Lekku, protoze byly hojne nasazeny v radach FAA.Tusim, ze se ucastnily naletu na Tirpitze.Citace z wikipedia.org:
Hellcaty místo Spitfirů . To by bylo něco pro moje Focke-Wulfy . To by bylo masíčko . Mám ale za to, že tenhle planeset nebere na historii zase až tak moc ohledy, spíš se to snaží být tak nějak vyvážené.
VGR_j4ck41: v ramci redukce vahy na minimum bych jeste doporucoval zbavit se i pilota
Mno, Fw 190 A-5/6 se ve vzduchu udrží pohodlně asi hodinu a půl s vnitřní zásobou paliva - to je cca 525 litrů benzinu. Pokud vezmeme pod každé křídlo přídavnou nádrž, pak by se naše zásoba paliva zvýšila o dalších 600 litrů. Tím bychom se měli dostat na bezpečné 3 hodiny letu i s nějakými těmi souboji. Obávám se, že další odlehčení nebude možné .
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 09-04-2007 03:04
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Tajpan |
Přidané 09-04-2007 09:24
|
Diskutující
Příspěvek: 2928
Založený: 11.10.05
|
Hellcaty miesto Mustangov. |
|
|
|
Safrik |
Přidané 09-04-2007 09:41
|
Uživatel
Příspěvek: 964
Založený: 26.12.05
|
Bouřku neeeee. |
|
|
|
1stCL_Pospa |
Přidané 09-04-2007 10:02
|
Uživatel
Příspěvek: 990
Založený: 03.11.05
|
Konečně bude pořádně hustý počasí už se těším |
|
|
|
CR_PETRAS |
Přidané 09-04-2007 10:35
|
Uživatel
Příspěvek: 960
Založený: 06.10.05
|
V mlze a bořce rychlost ?? Budeme rádi,když poletíme pomalu !!
A jestli bude jasno,tak neletim
Konečně specka ve sračkách .... není nad to nevědět za letu kde jsi. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 09-04-2007 12:08
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Petras, nevím jak na tom jsi HW, ale jsem si téměř jistý, že v 60ti lidech to bude při bouřce nelétatelné pro většinu lidí včetně mě.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
313_Macher |
Přidané 09-04-2007 12:26
|
Nováček
Příspěvek: 40
Založený: 30.01.06
|
prosim spit Mk.8 thx |
|
|
|
Lekk |
Přidané 09-04-2007 13:42
|
Uživatel
Příspěvek: 1785
Založený: 20.10.05
|
Pomůže snížit na rain/snow?...nebo je to to samé bez blesků__?..jinak planeset je navržen ohledně rychlostního vyvážení..a pusobnosti nad vodou. History sem tahám velice okrajově..což je napsáno již v uvodu vlákna. Tahle specka je založená na hnusným poletu...snad se s tím nějak porvem.
Pls. nemáte někdo link na IL2compare..nějak jsem jej potratil.díkes.
Upravil/a Lekk dne 09-04-2007 13:51
|
|
|