November 22 2024 02:43:18
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 5

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » Speciální mise
 Vytisknout diskuzi
SPECIALKA - HUNTING FJORDS
1stCL_Fucida
VGR_Lekk napsal:
1stCL_Fucida napsal:
Btw: nejsou ve speciálkách nějak moc často Spity 8? Úsměv. Se mi zdá, že je tu vidím častěji, než devítky Úsměv.


No to víš..abych pravdu řek..tak pro vyrovnanost ve výkonech bych vám měl spíš sebrat ty G2 a vrátit ty F2-F4 co jsem měl v oumysluŠklebící se jenže i tak to stačit nebude..holt uberstroje...Šklebící se


Nemluvím o výkonech..Mk.VIII a Mk.IX jsou z hlediska výkonů i ostatních vlastností identické s Mk.IX, někde se tady o tom už diskutovalo. Obě letadla používají totožný FM. Jen ty Mk.IX jsou v Evropě přecijen historicky korektnější.

Pokud bys chtěl ale diskutovat o výkonech, tak Bf 109 G-2 je docela dobré letadlo, v roce 1942 dokonce hodně dobré - dokonce výkonově dokáže konkurovat Spitfiru Mk.VIII/IX Úsměv. Ale Mustang je letadlo roku 1944 a to je přecijen už trochu rozdíl, ten výkonově překonává jak Bf 109 G-2, tak i Fw 190 A-5..nicméně nepředstavuje to problém. Fw 190 A-5 i Bf 109 G proti Mustangům B létaly běžně. Dát proti nim tři roky staré Bf 109 F-2 by bylo dost zlé.

EDIT: zkusím si tu akci dát bez mezipřistání a překonat tak svůj osobák v délce letu Úsměv. Snad mi vystačí palivo - naložim dvě přídavné nádrže a demontuju MG/FF a MG17 Úsměv
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 08-04-2007 19:53
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Safrik
K Punkeymu prosim, díky.
 
j4ck41
1stCL_Fucida napsal:
EDIT: zkusím si tu akci dát bez mezipřistání a překonat tak svůj osobák v délce letu Úsměv. Snad mi vystačí palivo - naložim dvě přídavné nádrže a demontuju MG/FF a MG17 Úsměv


v ramci redukce vahy na minimum bych jeste doporucoval zbavit se i pilota Cool
 
CR_PETRAS
pokud bych mohl zarezervovat poslední FW pro sebe , byl bych potěšen.vzhledem k nezáviděníhodné situaci doma , ale nemohu slibovat 100% účast.děkuji
 
http://avionika.webpark.cz
313_Santy
Jestli mi to vyjde, tak bych si to rád zaletěl. Je ještě Spit VIII? Jestli ne, tak Seafira.
 
1stCL_pbarry
Jednu 109 pls
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
 
barryk.webz.cz
Lekk
VGR_j4ck41 napsal:
VGR_Lekk napsal:
Značka..a pro jistotu kontrolujte pls..


kontroluju a protestuju Šklebící se

Vitman se tady ani neukazal ale alternuje Mustafu s Terpikem, ale me na letadlovku nedas Smutný


já si ty vaše kontraalty pletu..sryMrknutí
 
Lekk
1stCL_Fucida napsal:
VGR_Lekk napsal:
1stCL_Fucida napsal:
Btw: nejsou ve speciálkách nějak moc často Spity 8? Úsměv. Se mi zdá, že je tu vidím častěji, než devítky Úsměv.


No to víš..abych pravdu řek..tak pro vyrovnanost ve výkonech bych vám měl spíš sebrat ty G2 a vrátit ty F2-F4 co jsem měl v oumysluŠklebící se jenže i tak to stačit nebude..holt uberstroje...Šklebící se


Nemluvím o výkonech..Mk.VIII a Mk.IX jsou z hlediska výkonů i ostatních vlastností identické s Mk.IX, někde se tady o tom už diskutovalo. Obě letadla používají totožný FM. Jen ty Mk.IX jsou v Evropě přecijen historicky korektnější.

Pokud bys chtěl ale diskutovat o výkonech, tak Bf 109 G-2 je docela dobré letadlo, v roce 1942 dokonce hodně dobré - dokonce výkonově dokáže konkurovat Spitfiru Mk.VIII/IX Úsměv. Ale Mustang je letadlo roku 1944 a to je přecijen už trochu rozdíl, ten výkonově překonává jak Bf 109 G-2, tak i Fw 190 A-5..nicméně nepředstavuje to problém. Fw 190 A-5 i Bf 109 G proti Mustangům B létaly běžně. Dát proti nim tři roky staré Bf 109 F-2 by bylo dost zlé.

EDIT: zkusím si tu akci dát bez mezipřistání a překonat tak svůj osobák v délce letu Úsměv. Snad mi vystačí palivo - naložim dvě přídavné nádrže a demontuju MG/FF a MG17 Úsměv


No popravdě jsem Spity VIII neviděl ani nepamatuju. Ale určo jsem neletěl všechny speckyÚsměv Ohledně mustafy mi hardball píše že je dokonce u hladiny pomalejší o 4 km/h než FW-A5..a samozř. že je z roku 1943. výraznou převahu má až od 7km...což jaksi za bouřky a v norsku..ehm..je k ničemu. Pokud si vzpomínám tak první mustangy se objevili na představení už na jaře 1943 v Africe...operačně je dostali asi později..ale to byla Afrika..tam to šlo dost pomalu - na britskejch ostrovech bych je čekal v letě...a popravdě..mustangy už lítaly i při Diepe jako průzkumnýMrknutí
Upravil/a Lekk dne 08-04-2007 22:14
 
Tajpan
Lekku ale to boli Mustangy s motorom Alison a nie Merlin. Detail ale dôležity. Osobne mi to je jedno, i ked skôr som čakal Hellcaty ako Mustangy. Mrknutí
 
Lekk
Proč Kočky???? v Norsku???
 
Glad69
Lekku, protoze byly hojne nasazeny v radach FAA.Tusim, ze se ucastnily naletu na Tirpitze.Citace z wikipedia.org:
The British Fleet Air Arm received 1,263 F6Fs under the Lend-Lease Act and dubbed it Gannet. The name Hellcat was eventually retained in early 1943 for the sake of simplicity, with the F6F-3 being designated Hellcat F I, the F6F-5, the Hellcat F II and the F6F-5N, the Hellcat NF II. They saw action off Norway, in the Mediterranean, and in the Far East. FAA Hellcats were rapidly replaced by British aircraft after the end of the war.In British service, the Hellcats were proven to be a match even for the prime Luftwaffe fighters, the Bf-109 and Fw-190.
Upravil/a Glad69 dne 09-04-2007 01:32
 
http://www.cockneyrejects.net
1stCL_Fucida
VGR_Lekk napsal:
No popravdě jsem Spity VIII neviděl ani nepamatuju. Ale určo jsem neletěl všechny speckyÚsměv Ohledně mustafy mi hardball píše že je dokonce u hladiny pomalejší o 4 km/h než FW-A5..a samozř. že je z roku 1943. výraznou převahu má až od 7km...což jaksi za bouřky a v norsku..ehm..je k ničemu. Pokud si vzpomínám tak první mustangy se objevili na představení už na jaře 1943 v Africe...operačně je dostali asi později..ale to byla Afrika..tam to šlo dost pomalu - na britskejch ostrovech bych je čekal v letě...a popravdě..mustangy už lítaly i při Diepe jako průzkumnýMrknutí


Já ty Spitfiry vídám dost často a všude možně. Btw: já zase dlouho neviděl nikde Valy, nemyslíš, že bychom jich pár neměli dostat? Mrknutí. Jednotky vybavené Spitfiry Mk.VIII na západě bojovaly opravdu vyjímečně, většina jich byla v Pacifiku. Jestli si matně vzpomínám, tak jich bylo vyrobena cca 1/4 - 1/5 oproti Spitfirům Mk.IX. Pokud bys to chtěl mít historicky korektnější, aby to více připomínalo západ, pak bys je měl nahradit devítkami. Spitfiristi mě jistě opraví, ale domnívám se, že v severní Evropě, nebo na Ostrovech bylo Spitfirů VIII nasazeno jen zanedbatelné minimum, pokud vůbec nějaké. prostě sem mnohem víc patří IXka. Ale je to tvoje speciálka, udělej si planesety jak uznáš za vhodné Úsměv.

Hardball je na houby. Mnohem lepší a přesnější údaje dává IL-2 compare. Tam se dozvíš skutečnost, že Fw 190 A-5 je ve všech výškách pomalejší, nežli P51B - u země cca o 10km/h (až do 2km se Fw 190 docela drží, je pomalejší max. o 15km/h). Pak začne Fw 190 hooodně ztrácet - ve 4000m dokonce o téměř 70km/h. Nejblíže si jsou oba stroje kolem 6500m, kdy se výhoda Mustangu sníží na pouhých 5km/h, ale o pouhý kilometr výše už má Mustang zase převahu o více než 60km/h. Není tedy pravda, že velkou převahu má Mustang až od sedmi kilometrů. S výjimkou 6500m má velkou převahu mezi 2000 - 12000m Úsměv. Tzn. Mustang si díky své rychlosti může s Fw 190 A hrát jako kočka s myší. Ale tím si nechci nijak stěžovat, spíše jen uvádím věci na pravou míru.
Pokud se na to podíváme z historického hlediska, tak u standardních západních eskader JG2 a JG26 tvořily v prosinci 1943 páteř stroje Fw 190 A-6 - bylo jich cca 80% (Fw 190 A-6 má v podstatě identické letové vlastnosti s A-5, ale křídelní kanony MG/FF jsou nahrazeny modernějšími MG 151/20 E). 10% strojů bylo verzi A-5 a zbytek pak nových A-7, případně starších A-3/4. U severské JG5 byly naopak ve větší míře zastoupené starší řady, ale ta byla tímto dost specifická. Proč prosinec 1943? Právě v prosinci byly skutečně poprvé nasazeny P51B (výkonový rozdíl, mezi Mustangem A a Mustangem B je podstatně větší, než třeba mezi Fw 190 A a D, nebo mezi Spitfirem IX a XIV). Jo a pokud bys chtěl mít k tomuto datu nějak správně i Bf 109, tak drtivá většina z nich byla na západě ve verzi G-6 (80 - 90%). Verze G-2 už v podstatě nelétala.

Ještě poznámečka - pokud tam vážně chceš dát bouřku, tak neručím, že to HW utáhneme (server ano, piloti ne).
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 09-04-2007 02:04
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
1stCL_Fucida
Glad69: Lekku, protoze byly hojne nasazeny v radach FAA.Tusim, ze se ucastnily naletu na Tirpitze.Citace z wikipedia.org:


Hellcaty místo Spitfirů Úsměv. To by bylo něco pro moje Focke-Wulfy Úsměv. To by bylo masíčko Úsměv. Mám ale za to, že tenhle planeset nebere na historii zase až tak moc ohledy, spíš se to snaží být tak nějak vyvážené.

VGR_j4ck41: v ramci redukce vahy na minimum bych jeste doporucoval zbavit se i pilota


Mno, Fw 190 A-5/6 se ve vzduchu udrží pohodlně asi hodinu a půl s vnitřní zásobou paliva - to je cca 525 litrů benzinu. Pokud vezmeme pod každé křídlo přídavnou nádrž, pak by se naše zásoba paliva zvýšila o dalších 600 litrů. Tím bychom se měli dostat na bezpečné 3 hodiny letu i s nějakými těmi souboji. Obávám se, že další odlehčení nebude možné Úsměv.
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 09-04-2007 03:04
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Tajpan
Hellcaty miesto Mustangov.Mrknutí
 
Safrik
Bouřku neeeee.ZamračenýSmutný
 
1stCL_Pospa
Konečně bude pořádně hustý počasí už se těším Vyděšený
 
http://www.aeroklub-sumperk.cz/
CR_PETRAS
V mlze a bořce rychlost ?? Budeme rádi,když poletíme pomalu !!

A jestli bude jasno,tak neletim Úsměv

Konečně specka ve sračkách .... Mrknutí není nad to nevědět za letu kde jsi.
 
http://avionika.webpark.cz
1stCL_Fucida
Petras, nevím jak na tom jsi HW, ale jsem si téměř jistý, že v 60ti lidech to bude při bouřce nelétatelné pro většinu lidí včetně mě.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
313_Macher
prosim spit Mk.8 thx
 
Lekk
Pomůže snížit na rain/snow?...nebo je to to samé bez blesků__?..jinak planeset je navržen ohledně rychlostního vyvážení..a pusobnosti nad vodou. History sem tahám velice okrajově..což je napsáno již v uvodu vlákna. Tahle specka je založená na hnusným poletu...snad se s tím nějak porvem.

Pls. nemáte někdo link na IL2compare..nějak jsem jej potratil.díkes.
Upravil/a Lekk dne 09-04-2007 13:51
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,012,029 návštěv