ano sériový lítací letadlo nabouchaný v sérii v nějaké přinejlepším malovýrobě...
ale takhle budeš mít doma kus, který nikdo jiný v téhle podobě nemá (pochybuju, že by Kubrt bouchal dvakrát úplně to samé), se spoustou ruční práce.
Navíc, co si budeme nalhávat, Kubrt má už přinejmenším v republice mezi modeláři velmi slušné jméno. Holt za kvalitu se platí...
WT_Peci napsal:
ano sériový lítací letadlo nabouchaný v sérii v nějaké přinejlepším malovýrobě...
ale takhle budeš mít doma kus, který nikdo jiný v téhle podobě nemá (pochybuju, že by Kubrt bouchal dvakrát úplně to samé), se spoustou ruční práce.
Navíc, co si budeme nalhávat, Kubrt má už přinejmenším v republice mezi modeláři velmi slušné jméno. Holt za kvalitu se platí...
O tom, že je Kubrt naprostá republiková špička vůbec nepochybuju. To bezesporu je a taky se nedivím, že ty modýlky stojijou tolik, ale já bych rozmejšlel, že bych ty love vrazil někam jinam a to do reálnýho lítání a to letadlo si můžu postavit sám, takže by bylo taky originální.
3BAP_Rohlos napsal:
Ježišmarjá, 25 litrů? Ty brďo, za to si skoro můžu koupit velký lítací letadlo...
Ale prd, tuhle cenu jsem střelil schválně aby mě někdo nechtěl lámat na prodej tý Dory
Pokud bych stavěl model z krabičky třeba model s doplněnýma barevnýma leptama upínacích pásů a nebo palubek tak bych si v návaznosti na složitost modelu vzal něco kolem 1500-2500 (bez modelu) víc ani prd. Vše je otázkou domluvy a dohody. Musí bejt shoda na obou stranách, jinak do takovýho kšeftu nejdu. Je jasný, že pokud bych stavěl model, kterej bych musel například přerejt, onejtovat a postavit nový podvozkový šachty nebo jiný detaily, tak ta finanční odměna bude taky někde jinde. Jak říkám, vše je věcí konkrétní dohody.
WT_Peci napsal:
ano sériový lítací letadlo nabouchaný v sérii v nějaké přinejlepším malovýrobě...
ale takhle budeš mít doma kus, který nikdo jiný v téhle podobě nemá (pochybuju, že by Kubrt bouchal dvakrát úplně to samé), se spoustou ruční práce.
Navíc, co si budeme nalhávat, Kubrt má už přinejmenším v republice mezi modeláři velmi slušné jméno. Holt za kvalitu se platí...
A taky že 2x už bych takhle rozevřenou doru nestavěl, protože ten model ztratil tu svojí ladnost otevřenejma krytama, takže příště už nee
A stejnak si myslim, že jsem pořád obyčejnej lepič z vesnice Stavím pro radost a aby se mi to líbilo. A to je pro mě důležitější, mnohem víc než nějaký ceny na soutěžích (i když to samozřejmě taky potěší...)
Jakub Vilingr napsal:
A taky že 2x už bych takhle rozevřenou doru nestavěl, protože ten model ztratil tu svojí ladnost otevřenejma krytama, takže příště už nee
Hele ty lepiči z vesnice , jsem zvědavej, jak neotevřeným modelem natrhneš všem prdel na MČR. Nebo aspoň skoro všem, jako posledně...
I když ty vlastně mluvíš jen o doře, takže otevřených antonů se možná ještě dočkáme
WT_Peci napsal:Hele ty lepiči z vesnice , jsem zvědavej, jak neotevřeným modelem natrhneš všem prdel na MČR. Nebo aspoň skoro všem, jako posledně...
I když ty vlastně mluvíš jen o doře, takže otevřených antonů se možná ještě dočkáme
Mnoooo, tak jednu pitevnu mám na stole, ale nevím nevím
Včera jsem rozvrtal další mojí lásku od Focke Wulfu - Ta 154 A-0 (TX+XE). Nádherně ladná mašina. Sice jí udělám s otevřenou kabinou, ale ta ladnost tam bude zachovaná. Až to bude tak nějak fotitelný, tak sem za čas prdnu zase nějakou tu fotku. Nejkrásnější detail na tom modelu budou určitě antény radaru FuG 220 SN 2, který jsem si koupil od Schatton Modellbau teď na soutěži ve Zdicích. To je neuvěřitelně detailně udělaný
Mungo napsal:
Preco potom na sutaziach nie je "pitevna" ako samostatna kategoria?
Ale je. Většinou se značí jako "detailkit" a to ostatní je buď standardkit a nebo ready to fly. Na menších akcích je to ale namrskaný dojednoho...
Třeba v bodovacích pravidlech na webu SMČR je na to přesná definice a bodovací list. Ty bodovačky vlastně nutí toho otevřít co nejvíce...
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.