Joe Hallenbeck napsal:
Tak mi ukaz jak na G6early pri rychlosti 220 km/h na 500 metrech nad zemi ukroutis Spita v preve zatacce.
no když to ten v tom spitu pohnojí tak je mozné všechno
No kdyz ten v tom Spitu to ma utazeny tak, ze na male rychlosti cca 220km/h se Spit klepe ale ani jednou nejde do padu. Toci takhle 2,5 kola nez G6 predsadi a ustreli mu kridlo.
Joe Hallenbeck napsal:
Kluci, stalo se mi neco podivneho, mam pocit ze zrejmne sem potkal asi prvni cheatery kteri nabourali sfs soubory Sturma bo jak je ta pripona. Je vubec mozny aby se to nekomu povedlo?
Hlavně nepanikař Potkat éro do kterýho vyprázdníš všechny svoje zásobníky a ono letí dál, tak to je normální jev špatný instalace Ila u dotyčného hráče Nicméně je to hnusnej CHEAT Už jsem pár nesmrtelnejch potkal a doufám, že tu zase někoho nenapadne tvrdit, že neumim střílet
Za ten vice nez rok meho online poletovani jsem potkal G6early snad tisickrat, ale ani jednou netocila na stejne rychlosti v horizontalni pravotocive zatacce lip nez SpitIXc a tim padem dokonce lip nez G2.
My to umime vsichni, ale neukazujeme vam to, pac byste zase breceli. Tak se radsi nechame sestrelovat. A kdo se nechce nechat sestrelovat (treba jako Fucida), tak lita ve fokaci :]]
Tak mi ukaz jak na G6early pri rychlosti 220 km/h na 500 metrech nad zemi ukroutis Spita v preve zatacce.
Jako nevim,čemu se diviš? Když se točiš na minimalce... Si maš držet rychlost. Takhle tam befko muže vrznout klapky ubrat plyn, a když ma min paliva,tak seš na lopatě
Ono je totiz mozne vsechno. Jednak Spit toci na hovno na male rychlosti
Ale zalezi na tom, v jake rychlosti vstupujes do souboje oproti protivnikovi, zalezi na klapkach, na tom kolik ma kdo paliva, zkusenosti, kdo se modli a taky to muze udelat spojeni, takze vidis befko jinde, jak ve skutecnosti je.
Kdyz to vsechno sectes, padnesa na prdel, co vsechno je mozny
S tou strelbou je to stejne, taky sem potkal nesmrtelneho.
Proste Te dal borec v G6, napis mu WTG! a rozchod to
Joe Hallenbeck napsal:
Kluci, stalo se mi neco podivneho, mam pocit ze zrejmne sem potkal asi prvni cheatery kteri nabourali sfs soubory Sturma bo jak je ta pripona. Je vubec mozny aby se to nekomu povedlo?
Hlavně nepanikař Potkat éro do kterýho vyprázdníš všechny svoje zásobníky a ono letí dál, tak to je normální jev špatný instalace Ila u dotyčného hráče Nicméně je to hnusnej CHEAT Už jsem pár nesmrtelnejch potkal a doufám, že tu zase někoho nenapadne tvrdit, že neumim střílet
Za ten vice nez rok meho online poletovani jsem potkal G6early snad tisickrat, ale ani jednou netocila na stejne rychlosti v horizontalni pravotocive zatacce lip nez SpitIXc a tim padem dokonce lip nez G2.
My to umime vsichni, ale neukazujeme vam to, pac byste zase breceli. Tak se radsi nechame sestrelovat. A kdo se nechce nechat sestrelovat (treba jako Fucida), tak lita ve fokaci :]]
Bretis napsal:
Ono je totiz mozne vsechno. Jednak Spit toci na hovno na male rychlosti
Ale zalezi na tom, v jake rychlosti vstupujes do souboje oproti protivnikovi, zalezi na klapkach, na tom kolik ma kdo paliva, zkusenosti, kdo se modli a taky to muze udelat spojeni, takze vidis befko jinde, jak ve skutecnosti je.
Kdyz to vsechno sectes, padnesa na prdel, co vsechno je mozny
S tou strelbou je to stejne, taky sem potkal nesmrtelneho.
Proste Te dal borec v G6, napis mu WTG! a rozchod to
Bretis, ty mě překvapuješ,... si snad konečně začal lítat ? Budu si na tebe muset dát pozor
Byl sem u toho (cca 2km daleko, takže sem nic neviděl, jen slyšel v ts :-) ) a tak se taky přidám ... Spitfire je letoun pro začátečníky - bez urážky, ale je to ultimativní a jednoduché letadlo. To pro začátek. Flyboy je výborný pilot a pokud ho někdo utočil ve spitu, tak je něco špatně ... Věřím, že pokud pilot v bf letí na rychlosti v lag křivce, tak je schopný utočit i spita a to celkem bez problému (mně se to povedlo v rámci cvičení na mustangu MKIII proti spitu). Jde o to, že z toho co jsem tak slyšel, pilot v bf neletěl na rychlosti a přesto se držel za spitem a ještě přešel do lead křivky. Nechci dělat unáhlené závěry , ale jelikož neexistuje jákékoliv zpětné ověření pravosti SFS souborů pri online hraní, tak bych tohle (hlavně u kolegů z ruska) nevylučoval...
A teď do mně
313_Blc napsal:
Byl sem u toho (cca 2km daleko, takže sem nic neviděl, jen slyšel v ts :-) ) a tak se taky přidám ... Spitfire je letoun pro začátečníky - bez urážky, ale je to ultimativní a jednoduché letadlo. To pro začátek. Flyboy je výborný pilot a pokud ho někdo utočil ve spitu, tak je něco špatně ... Věřím, že pokud pilot v bf letí na rychlosti v lag křivce, tak je schopný utočit i spita a to celkem bez problému (mně se to povedlo v rámci cvičení na mustangu MKIII proti spitu). Jde o to, že z toho co jsem tak slyšel, pilot v bf neletěl na rychlosti a přesto se držel za spitem a ještě přešel do lead křivky. Nechci dělat unáhlené závěry , ale jelikož neexistuje jákékoliv zpětné ověření pravosti SFS souborů pri online hraní, tak bych tohle (hlavně u kolegů z ruska) nevylučoval...
A teď do mně
Blcu jak chces
Spit neni pro zacatecnika, to je sakra tezky letadlo a ty to vis. Ale to at Te sezere Ffajtl. A Flyboy je zacatecnik
PS: a navic je to Brnak a jeste s nama nesel na pivo, ma cernej puntik
Flyboy, kroutíš se na pádovce těsně nad zemí, v tu chvíli blbě vidíš za sebe, takže prakticky nemůžeš přesně určit, jestli ty letíš 220 a nepřítel 250 (..a naopak). Nevidíš, po jaké nepřítel letí křivce (lead - pure - lag), jen vidíš, že víceméně "visí". Použít jako argument to, že létáš online už rok, to také asi moc neuspěje, protože z pohledu mnohých je tato doba stále nováčkovská. Nehledě na to, že točit u země je s jakýmkoliv letadlem cesta do záhuby - zvlášť se Spitfirem Mk.IX je to totální maření jeho schopností a možností, který je ZCELA fantastický ve větších výškách, kde nedá šanci nejen Bf 109 G-6, ale i Fw 190 A. Je vůbec zvláštní, že ve FB využívá této skvělé vlastnosti Spitfiru jen zlomek pilotů..
Za dobu, co se létají FB a původní IL-2 bylo prokázáno opravdové cheatování myslím pouze jedenkrát a to bylo použití nějakého prográmku, který si nějakým způsobem hrál s rychlostí. Oleg to opatchoval téměř okamžitě a byl klid.
Btw: onehdá (10 dní zpátky) jsem se u země držel v utažené pravé zatáčce za Spitfirem téměř dvě kompletní kola (tj. skoro minutu čistého času), mám za to, že to byl někdo z 310., nebo 313. Já měl Fw 190 A-8, on nějaký Spitfire IX, přesto jsem se držel a nebýt faktu, že jsem už neměl 20mm munici, tak si troufám tvrdit, že bych ho i poučil, takhle jsem se jen odpoutal a díky rychlosti své mašiny bez větších problémů odletěl. *.sfs soubory editované nijak nemám a rozdíl byl tedy pravděpodobně jen v držení stroje.
Bretis napsal:
Ono je totiz mozne vsechno. Jednak Spit toci na hovno na male rychlosti
Ale zalezi na tom, v jake rychlosti vstupujes do souboje oproti protivnikovi, zalezi na klapkach, na tom kolik ma kdo paliva, zkusenosti, kdo se modli a taky to muze udelat spojeni, takze vidis befko jinde, jak ve skutecnosti je.
Kdyz to vsechno sectes, padnesa na prdel, co vsechno je mozny
S tou strelbou je to stejne, taky sem potkal nesmrtelneho.
Proste Te dal borec v G6, napis mu WTG! a rozchod to
klidek to neni stiznost, spis jsem si chtel u vas u modrych overit, zda li je mozne v teto situaci jak jsem popsal, aby G6 se dostala do strelecke pozice uvnitr zatacky Spitu, na zaklade letoveho modelu jak nam byl od Olega a spol. vytvoren. Popisu situaci jeste jednou a pokud mozno co nejdetalneji.
Pilot Spitfiru si vsimne souboje nad vodou, kdy se jiny Spitfire snazi na minimalce vymanevrovat G6early. Ze shora to vypada, ze G6 se chova jako jeji lehci sestricka G2. Pilot Spitfiru znejisti jestli se nespletl v identifikaci cile, nebot kamuflaz E/A byla v odstinech sede. Avsak ve zlomku vteriny 109 vypali z velkorazniho kanonu v cumaku a Pilot Spitfiru si je ted jisty ze jde o G6early. Nasadi tedy k utoku ale mine (109 breaknula na posledni chvili) a navic zle odhadne rychlost 109ky (odhadoval sem ho na vetsi rychlost kdyz mu to tak dobre tocilo) a ocita se pred G6.Pilot Spitfiru si uvedomuje svoji chybu a sazi na starou dobrou jistotu, utazenou mirne stoupavou zatacku do prava. G6 pali ale minula a pilot Spitfiru s hruzou zjistuje ze G6 jej z male rychlosti (nemel vic nez 250km/h kdyz zacal za mnou tocit, protoze ja mel na zacatku zatacky 300km/h) nasleduje. Rychlost na Spitovi velice rychle klesla behem snad prvniho okruhu na zminenych 220-230km/h pricem krome zacatku se G6 nedostala do strelecke pozice. Na konci prvniho kola jsem se ohledl jestli je 109 porad za mnou a porad tam byl. Stejne daleko jako kdyz jsem zacal tocit (cca100 metru vic nee) a jeho cumak miril na me ale netrefil by. To me trochu rozhodilo, protoze jsem do zatacky sel na vetsi rychlosti a cekal jsem ze budu mit navrch vice. Pritahl jsem jeste o chlup vic a Spit se zacal dost otrasat. Rychlost sem se snazil drzet na 220-230 km/h pricemz na konci druheho kola G6 vystrelila ale minula a o mene nez pul okruhu dale predsadil a ustrelil mi kridlo. Celou dobu se mi Spit trasl jak svina a mel sem rychlost 220-230km/h a 109 se drzela vzdalenost, aniz by se blizila nebo vzdalovala. Jeji cumak na me porad miril, rval to za mnou do zatacky jakoby mel Spitfira.
Blcik byl svedkem protoze jsem to hlasil do TS a dost sem se divil jakto ze G6 je tak "lehka". Kdysi se mi stalo neco podobneho ale to me dostal typek na G2 ale G6 sem takhle tocit z male rychlosti dovnitr zatacky jeste nevidel. O G2 vim ze je to "svina tociva" ale G6ku sem takhle jeste nevidel.
Proto jsem se tu o tom zminil, a chtel jsem se zeptat, vas co 109ky litate ,jestli je G6 (s Olegovym flight modelem) schopna toto provest presne tak jak to popisuji.
1stCL_Fucida napsal:
Flyboy, kroutíš se na pádovce těsně nad zemí, v tu chvíli blbě vidíš za sebe, takže prakticky nemůžeš přesně určit, jestli ty letíš 220 a nepřítel 250 (..a naopak). Nevidíš, po jaké nepřítel letí křivce (lead - pure - lag), jen vidíš, že víceméně "visí". Použít jako argument to, že létáš online už rok, to také asi moc neuspěje, protože z pohledu mnohých je tato doba stále nováčkovská. Nehledě na to, že točit u země je s jakýmkoliv letadlem cesta do záhuby - zvlášť se Spitfirem Mk.IX je to totální maření jeho schopností a možností, který je ZCELA fantastický ve větších výškách, kde nedá šanci nejen Bf 109 G-6, ale i Fw 190 A. Je vůbec zvláštní, že ve FB využívá této skvělé vlastnosti Spitfiru jen zlomek pilotů..
Za dobu, co se létají FB a původní IL-2 bylo prokázáno opravdové cheatování myslím pouze jedenkrát a to bylo použití nějakého prográmku, který si nějakým způsobem hrál s rychlostí. Oleg to opatchoval téměř okamžitě a byl klid.
Btw: onehdá (10 dní zpátky) jsem se u země držel v utažené pravé zatáčce za Spitfirem téměř dvě kompletní kola (tj. skoro minutu čistého času), mám za to, že to byl někdo z 310., nebo 313. Já měl Fw 190 A-8, on nějaký Spitfire IX, přesto jsem se držel a nebýt faktu, že jsem už neměl 20mm munici, tak si troufám tvrdit, že bych ho i poučil, takhle jsem se jen odpoutal a díky rychlosti své mašiny bez větších problémů odletěl. *.sfs soubory editované nijak nemám a rozdíl byl tedy pravděpodobně jen v držení stroje.
Fuci ver mi ze si rychlost v zatacce sleduju na tom serveru totiz Speedbar byl zapnuty.
Ad 2 byla to Normandie 1943 a ten typek byl par kilometru jizne od naseho ostrova odkud jsme startovali a byl v dosahu tezkeho flaku. Na G6 si se Spitem verim protoze oba vime ze je to ta "nejhorsi" vezre ze 109. Cumak te 109 mi porad miril na ocas (prvniho pul kola to nevim jiste pac jsem se soustredil na zatacku abych ji "stabilizoval", ale zbytek letu jsem ho setsakramentsky bystre sledoval co dela, protoze tak blizko na 6 jako jsem ho po celou dobu mel ti nic jinyho ani nezbyva.
To nebyl argument ze litam rok, myslim ze jsem napsal ze za celou tu dobu co litam (ten rok a neco) sem se s tim jeste nesetkal, nerekl jsem nikde ze je to dlouha doba a ze mam hafo zkusenosti, jen sem rekl, ze jsem se s tim proste jeste nesetkal aby se G6 na male rychlosti chovala lepe nez Spit.
Všetci čo ta zostrelia sú Cheateri, všetci dojedného, kuvy jedny redácke alebo bluácke, haj*li, parc*anti, sr*či, pod*vodníci, jeb*ci.
edit:BTW: nemalo by sa časť tohto vlákna oddeliť a preniesť do nejakého nového vlákna, alebo ako to býva zvykom , už sa zase nedržíme témy a riešime niečo iné. Vopred díky.
Upravil/a Tajpan dne 25-12-2006 12:46
1stCL_Fajlow napsal:
kterej to taky určitě neměl koupený hamba mu
Tak tomu se řiká morální dilema, kdo je horší, ten co se nám snaží prodat něco co už jsme jednou koupili,nebo ten co si to někde sehnal(ukradl),no nevim,nevim
1stCL_Fajlow napsal:
kterej to taky určitě neměl koupený hamba mu
Tak tomu se řiká morální dilema, kdo je horší, ten co se nám snaží prodat něco co už jsme jednou koupili,nebo ten co si to někde sehnal(ukradl),no nevim,nevim
Řeknu kamarádovi ať zajde do kostela se vyzpovídat za své hříchy, ale mám pocit, že tam určitě potká i Olega.
Flyboy - jistě, svojí rychlost můžeš kontrolovat poměrně snadno, ale přesná rychlost nepřítele je odhadnutelná jen obtížně - drží-li se pořád na stejném místě, tak klidně může sice "držet", ale letí třeba po lag křivce, byť jen mírné. Píšeš, že jsi za Spita rval fest a ten se pořádně otřásal, předpokládám, že se ti tedy začaly dělat na koncích křídel kondenzačky - jenže to není úplně dobré, úhel náběhu je nechutně vysoký, aerodynamický odpor obrovský a Befko za tebou může krásně polehoučku točit při svých 250km/h (schválně si můžeš vypočítat, o kolik by musel být větší poloměr jeho zatáčky).
To, že Bf 109 vytočí Spitfire není vůbec nic neobvyklého, obvykle o tom rozhodnou vhodnější vstupní podmínky 109ky, nebo větší zkušenosti jeho pilota, případně chyba na straně pilota Spitfiru, rozhodovat může i momentální množství paliva. Bf 109 a Spitfire nejsou od sebe vzdáleny jako Fw 190 a Reisen, rozdíl mezi nimi je mnohem menší a z toho je důležité vycházet - zatáčka není na Spitfiru rozhodně všeřešícím manévrem, stejně jako se u Fw 190 nelze spolehnout jen a pouze na rychlost.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.