October 20 2025 01:01:45
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 7

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
Lavočka
Pavel
Spojení slov über a Lavočka je jen odporný propagandistický trik, jakým se někdo snaží šířit naprosto nepodložený názor diskriminující schopnosti ruských leteckých konstuktérů, aerodynamiků a motorářů. Nevím proč tolik lidí není ochotno připustit, že (jaká hrůza, ani pomyslet.. ) se Rusům povedlo postavit letadlo, které je s trochu zkušeným pilotem v kokpitu schopné napráskat čemukoliv co vzniklo ve stejné době od Kalifornie přes západní evropu až po Východní Prusko. Vždyť i u nás se po válce zkoušely dostupné stíhací stroje: Spity, kořistní Mezky a Fokouše, Lavočky. A v porovnávacích soubojích vyhrával vždycky Šrom v Lavočce.
Takže kdo nevěří ať tam běží, a před spaním si pomalu nahlas opakuje:

S T Í H A Č K Y M O D R Ý C H N E J S O U N E J L E P Š Í !!!!!
Gentlemen, mlha nad kanálem se zvedá.. Jo, a první sestřel se nepočítá. Tím se jen vyrovnává účet za sebe...
 
1stCL_Fucida
spojenecký stíhačky jsou teplý..viz: http://www.czechl...kunden.wmv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
312_Lazy
ten chlapáckej zpěv se radši nebudu pokoušet analyzovat.. Šklebící se

dneska jsem ještě potrápil La-7, v 1000m jsem ustálenou zatáčku po několika pokusech srazil až na 18.0s.

jo a pro ty, co mají pocit, že lavucha v 8km točí stejně - tak tam ta zatáčka trvá bez mála tři čtvrtě minuty.. Úsměv
Upravil/a 312_Lazy dne 12-12-2006 00:46
 
Tajpan
ak si odmyslí všetky odborné diskusie ohladom strojov virtuálnych a reálnych, tak čím viac a viac mám podozrenie , že niečo nie je v poriadku bud s u mna naištalovaným Il2 alebo (viac pravdepodobné) so mnou.
u mna je La7 šit. Neukrútim meska a len tak tak fokáča. Dohnať niekoho, na to môžem zabudnúť. Ustúpať , blbosť. Trafiť sa, len ak náhodou. Ale čo ma najviac štve, je fakt, že La7 sa u mna prehrieva ako parný kotol. Nakoniec to tak, že bud chladím na pádovej rýchlosti alebo upečiem motor.
S LA5Fn až také problémy, hlavne s chladením, nemám. Najlepšie to bolo na jednej WT mape kde je La7 aj La5Fn ,Berlín. So sedmičkou som za hodinku neurobil nič, a som praskol o zem , ked som motor uvaril. Zobral som petorku, a narobil so z tých 109-tok, tajpanovskú sekanú. Vyděšený
PS: je ale pravda, že táto Olegova La5FN1943 by mala byť skôr La5Fn1944.
 
rOckie
Pavel napsal:
Spojení slov über a Lavočka je jen odporný propagandistický trik, jakým se někdo snaží šířit naprosto nepodložený názor diskriminující schopnosti ruských leteckých konstuktérů, aerodynamiků a motorářů.


schopnosti sovětských inženýrů (ruský nacionalismus jde tak daleko, že sovětské úspěchy jsou vždy i ruské-když už sme u těch propagandistických triků) jsou zřejmé. Aj v tom kosmu byli první a letadla staví dobře dodneška.

Nicméně se mi nezdá, že by jejich genialita šla tak daleko, že by La5FN dokázala točit při 220 na plný přitažení kniplu bez přechodu do pádu a to plně naložená a se zavěšenýma bombičkama (asi skvěle zlepšují profil křídla Vyděšený)
Upravil/a rOckie dne 12-12-2006 10:24
 
310_Ikar
1stCL_Fucida napsal:
spojenecký stíhačky jsou teplý..viz: http://www.czechl...kunden.wmv


..tak to musim jen souhlasit (s drobnym doplnenim) musi v ni sedet tbarry Šklebící se
 
www.310raf.com
313_Vinky
Lucie napsal:
313_Vinky napsal:
No to si mě nepotkala na Bf109g-2 to je mašina Cool a ne že to někdo napadneÚsměvÚsměvÚsměv


Bf 109 G2 není špatná, ale proti Lavočce (i verzi 5FN) nemá šanci Úsměv


Ju Nevím ja sundal tři s tou třetí sem se srazilSmutný La5fn je dobra ale BF109g-2 kruci toje mašina jak das. ustoupeš aj ......a lavočce tuplemÚsměvNo a ještě k lavočce je dobrá na točeni to jooooo ale kdo říkal že ju nepošlu do šrotu hned po startu a ani si mě nevšimneÚsměvz 5000 seš dole jako nic a ve třech tisícech seš spatkyÚsměv a lavočka ta je dole v prachuÚsměvJe to jen o pilotech a ne o strojích.Cool
 
313_Vinky
CW_Foxl napsal:
Asi takhle...potkat v FW1904/5/6/8 ve stejne vysce Lavocku 5FN/7 je smrt a to mi nikdo nevymluvi. Souper v Lavocce musi byt lama aby byla realna sance na preziti. V FW neuletis, neukroutis proste nic. To stejny plati pro Bf109 krom 109K4C3, ta je rychlejsi o chlup.



No to je ono potkat ve stejné výšce pravda ale pro pilota bf a fw potkat ve stejne výšce ji je chyba! a dál bf109k4 je dobra akorát tak na uletění ale to snad nechcem nebo jo.nejlepší bf je gustav2.
Ale pravda je že v souboji se da bojovat kde už neuletíš a neustoupeš tak proti la5. La5f La5fn La7 už je moc rychlá v zatáčce.ale ani to ti nemusí pomoctÚsměv
 
3IAP_Momo
1stCL_Fucida napsal:
spojenecký stíhačky jsou teplý..viz: http://www.czechl...kunden.wmv


masakrální video Úsměv

No jo ale takhle na něj padat seshora to umí každý... to já když jsem nedávno letěl ve spitu tak jsem padal na Fw s dvoukilometrovym převýšením, a ...a.... stejně jsem ho nedohnal a ještě mě sundala jeho dvojka Pff Šklebící se
 
http://jaja.kn.vutbr.cz/~krupa9/
1stCL_Pospa
3IAP_Momo napsal:
1stCL_Fucida napsal:
spojenecký stíhačky jsou teplý..viz: http://www.czechl...kunden.wmv


masakrální video Úsměv

No jo ale takhle na něj padat seshora to umí každý... to já když jsem nedávno letěl ve spitu tak jsem padal na Fw s dvoukilometrovym převýšením, a ...a.... stejně jsem ho nedohnal a ještě mě sundala jeho dvojka Pff Šklebící se


Fáákt Vyděšený že by na to Momík kápnul že je to o spolupráci a pak až o typech Šklebící se

Jste banda flejmerů a lavočka je ufo jak prase !!

VyděšenýVyděšenýVyděšený
 
http://www.aeroklub-sumperk.cz/
313_Vinky
1stCL_Fucida napsal:
spojenecký stíhačky jsou teplý..viz: http://www.czechl...kunden.wmv



hmm pekné.
 
3IAP_Momo
Ale Pospa zase spatne, zadne UFO ! Naštvaný
hele sundej si bryle a pojd na chodbu, ja ti to vysvetlim Úsměv
 
http://jaja.kn.vutbr.cz/~krupa9/
1stCL_Pospa
3IAP_Momo napsal:
Ale Pospa zase spatne, zadne UFO ! Naštvaný
hele sundej si bryle a pojd na chodbu, ja ti to vysvetlim Úsměv


No Momíku fuj s tvoji postavou bych .... ale vlastne pokud za tebou stojí ten dotyčnej od vás co si nás na škopku jednoho po druhým loupal od baru a lítal s náma okruhy. Potom máš samozřejmě pravdu Šklebící seŠklebící se

Sry ale ted si na nick dotyčného siláka nevzpomenu Šklebící se
 
http://www.aeroklub-sumperk.cz/
313_OTU_oblak
Tajpan napsal:

PS: je ale pravda, že táto Olegova La5FN1943 by mala byť skôr La5Fn1944.


Olegův 109G-2 42 by měl být spíše G-2 Late 43

a tak o tom můžeme diskutovat donekonečena.

Stejně vždy vyhraje ten kdo je výš, rychlejší , má přesnou mušku a překvapí tě. Jako za války tomu bylo.
 
3IAP_Momo
jj Agijo, to je taky jeden z mých žáků Vyděšený
 
http://jaja.kn.vutbr.cz/~krupa9/
Tajpan
313_OTU_oblak napsal:
Tajpan napsal:

PS: je ale pravda, že táto Olegova La5FN1943 by mala byť skôr La5Fn1944.


Olegův 109G-2 42 by měl být spíše G-2 Late 43

a tak o tom můžeme diskutovat donekonečena.

Stejně vždy vyhraje ten kdo je výš, rychlejší , má přesnou mušku a překvapí tě. Jako za války tomu bylo.

áno Oblaku súhlasím s tou G2-kou. Ale psst, nehovor to nahlas. MrknutíŠklebící se
 
CW_Foxl
313_Vinky napsal:
CW_Foxl napsal:
Asi takhle...potkat v FW1904/5/6/8 ve stejne vysce Lavocku 5FN/7 je smrt a to mi nikdo nevymluvi. Souper v Lavocce musi byt lama aby byla realna sance na preziti. V FW neuletis, neukroutis proste nic. To stejny plati pro Bf109 krom 109K4C3, ta je rychlejsi o chlup.



No to je ono potkat ve stejné výšce pravda ale pro pilota bf a fw potkat ve stejne výšce ji je chyba! a dál bf109k4 je dobra akorát tak na uletění ale to snad nechcem nebo jo.nejlepší bf je gustav2.
Ale pravda je že v souboji se da bojovat kde už neuletíš a neustoupeš tak proti la5. La5f La5fn La7 už je moc rychlá v zatáčce.ale ani to ti nemusí pomoctÚsměv


Hehe...K4C3 je uber ero a spoustu lidi si to neuvedomuje a krouti lavocky v G2 Cool . Neni pravda ze s K4C3 jen uletis, ja s tim strilim lavotchy ve velkym, jenze kroutit neni zrovna spravny zpusob jak je dostat.
V bf g2 nemas praktisky sanci proti vyrovnanymu pilotovi v La5FN/La7 a to mi ver.
 
1stCL_Pospa
Když lítám jsem vždy vyrovnaný, ale nefunguje to Zamračený
 
http://www.aeroklub-sumperk.cz/
wolf00
u la7 zlepsena tepelna izolace kabiny, u la5fn to bylo 50-60 stupnu v kabine+ vnikani vyfukovych plynu do pilotniho prostoru takze pilot musel letat s kyslikovou maskou,neco podobneho mel i me 109 ? co jsem cetl tak rusove meli problem s naterem letadel,bylo to udajne tak hrube udelano ze to letadlo brzdilo ....
 
1stCL_Fucida
U Bf 109 o problémech s únikem výfukových plynů do kabiny + velkou teplotou nevím..ale problém měly první kusy Fw 190. Poměrně záhy se to vyřešilo.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

06-10-2025 19:06
Radiační situace za firmamentem zůstává normální

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

38,312,940 návštěv