Lavočka
|
Pavel |
Přidané 11-12-2006 21:04
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 298
Založený: 16.01.06
|
Spojení slov über a Lavočka je jen odporný propagandistický trik, jakým se někdo snaží šířit naprosto nepodložený názor diskriminující schopnosti ruských leteckých konstuktérů, aerodynamiků a motorářů. Nevím proč tolik lidí není ochotno připustit, že (jaká hrůza, ani pomyslet.. ) se Rusům povedlo postavit letadlo, které je s trochu zkušeným pilotem v kokpitu schopné napráskat čemukoliv co vzniklo ve stejné době od Kalifornie přes západní evropu až po Východní Prusko. Vždyť i u nás se po válce zkoušely dostupné stíhací stroje: Spity, kořistní Mezky a Fokouše, Lavočky. A v porovnávacích soubojích vyhrával vždycky Šrom v Lavočce.
Takže kdo nevěří ať tam běží, a před spaním si pomalu nahlas opakuje:
S T Í H A Č K Y M O D R Ý C H N E J S O U N E J L E P Š Í !!!!!
Gentlemen, mlha nad kanálem se zvedá.. Jo, a první sestřel se nepočítá. Tím se jen vyrovnává účet za sebe...
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 11-12-2006 23:19
|

Hlavní administrátor

Příspěvek: 11133
Založený: 26.01.13
|
spojenecký stíhačky jsou teplý..viz: http://www.czechl...kunden.wmv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
312_Lazy |
Přidané 12-12-2006 00:44
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 259
Založený: 19.10.05
|
ten chlapáckej zpěv se radši nebudu pokoušet analyzovat.. 
dneska jsem ještě potrápil La-7, v 1000m jsem ustálenou zatáčku po několika pokusech srazil až na 18.0s.
jo a pro ty, co mají pocit, že lavucha v 8km točí stejně - tak tam ta zatáčka trvá bez mála tři čtvrtě minuty..
Upravil/a 312_Lazy dne 12-12-2006 00:46
|
|
|
|
Tajpan |
Přidané 12-12-2006 01:12
|

Diskutující

Příspěvek: 2928
Založený: 11.10.05
|
ak si odmyslí všetky odborné diskusie ohladom strojov virtuálnych a reálnych, tak čím viac a viac mám podozrenie , že niečo nie je v poriadku bud s u mna naištalovaným Il2 alebo (viac pravdepodobné) so mnou.
u mna je La7 šit. Neukrútim meska a len tak tak fokáča. Dohnať niekoho, na to môžem zabudnúť. Ustúpať , blbosť. Trafiť sa, len ak náhodou. Ale čo ma najviac štve, je fakt, že La7 sa u mna prehrieva ako parný kotol. Nakoniec to tak, že bud chladím na pádovej rýchlosti alebo upečiem motor.
S LA5Fn až také problémy, hlavne s chladením, nemám. Najlepšie to bolo na jednej WT mape kde je La7 aj La5Fn ,Berlín. So sedmičkou som za hodinku neurobil nič, a som praskol o zem , ked som motor uvaril. Zobral som petorku, a narobil so z tých 109-tok, tajpanovskú sekanú. 
PS: je ale pravda, že táto Olegova La5FN1943 by mala byť skôr La5Fn1944. |
|
|
|
rOckie |
Přidané 12-12-2006 01:16
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 228
Založený: 29.09.05
|
Pavel napsal:
Spojení slov über a Lavočka je jen odporný propagandistický trik, jakým se někdo snaží šířit naprosto nepodložený názor diskriminující schopnosti ruských leteckých konstuktérů, aerodynamiků a motorářů.
schopnosti sovětských inženýrů (ruský nacionalismus jde tak daleko, že sovětské úspěchy jsou vždy i ruské-když už sme u těch propagandistických triků) jsou zřejmé. Aj v tom kosmu byli první a letadla staví dobře dodneška.
Nicméně se mi nezdá, že by jejich genialita šla tak daleko, že by La5FN dokázala točit při 220 na plný přitažení kniplu bez přechodu do pádu a to plně naložená a se zavěšenýma bombičkama (asi skvěle zlepšují profil křídla )
Upravil/a rOckie dne 12-12-2006 10:24
|
|
|
|
310_Ikar |
Přidané 12-12-2006 01:48
|

Uživatel

Příspěvek: 537
Založený: 05.10.05
|
..tak to musim jen souhlasit (s drobnym doplnenim) musi v ni sedet tbarry  |
|
|
|
313_Vinky |
Přidané 12-12-2006 10:46
|

Nováček

Příspěvek: 31
Založený: 28.06.06
|
Lucie napsal:
Bf 109 G2 není špatná, ale proti Lavočce (i verzi 5FN) nemá šanci 
Ju Nevím ja sundal tři s tou třetí sem se srazil La5fn je dobra ale BF109g-2 kruci toje mašina jak das. ustoupeš aj ......a lavočce tuplem No a ještě k lavočce je dobrá na točeni to jooooo ale kdo říkal že ju nepošlu do šrotu hned po startu a ani si mě nevšimne z 5000 seš dole jako nic a ve třech tisícech seš spatky a lavočka ta je dole v prachu Je to jen o pilotech a ne o strojích. |
|
|
|
313_Vinky |
Přidané 12-12-2006 11:10
|

Nováček

Příspěvek: 31
Založený: 28.06.06
|
CW_Foxl napsal:
Asi takhle...potkat v FW1904/5/6/8 ve stejne vysce Lavocku 5FN/7 je smrt a to mi nikdo nevymluvi. Souper v Lavocce musi byt lama aby byla realna sance na preziti. V FW neuletis, neukroutis proste nic. To stejny plati pro Bf109 krom 109K4C3, ta je rychlejsi o chlup.
No to je ono potkat ve stejné výšce pravda ale pro pilota bf a fw potkat ve stejne výšce ji je chyba! a dál bf109k4 je dobra akorát tak na uletění ale to snad nechcem nebo jo.nejlepší bf je gustav2.
Ale pravda je že v souboji se da bojovat kde už neuletíš a neustoupeš tak proti la5. La5f La5fn La7 už je moc rychlá v zatáčce.ale ani to ti nemusí pomoct |
|
|
|
3IAP_Momo |
Přidané 12-12-2006 11:16
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 199
Založený: 29.09.05
|
masakrální video 
No jo ale takhle na něj padat seshora to umí každý... to já když jsem nedávno letěl ve spitu tak jsem padal na Fw s dvoukilometrovym převýšením, a ...a.... stejně jsem ho nedohnal a ještě mě sundala jeho dvojka  |
|
|
|
1stCL_Pospa |
Přidané 12-12-2006 11:19
|

Uživatel

Příspěvek: 990
Založený: 03.11.05
|
3IAP_Momo napsal:
masakrální video
No jo ale takhle na něj padat seshora to umí každý... to já když jsem nedávno letěl ve spitu tak jsem padal na Fw s dvoukilometrovym převýšením, a ...a.... stejně jsem ho nedohnal a ještě mě sundala jeho dvojka 
Fáákt že by na to Momík kápnul že je to o spolupráci a pak až o typech
Jste banda flejmerů a lavočka je ufo jak prase !!
   |
|
|
|
313_Vinky |
Přidané 12-12-2006 11:22
|

Nováček

Příspěvek: 31
Založený: 28.06.06
|
hmm pekné. |
|
|
|
3IAP_Momo |
Přidané 12-12-2006 11:26
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 199
Založený: 29.09.05
|
Ale Pospa zase spatne, zadne UFO ! 
hele sundej si bryle a pojd na chodbu, ja ti to vysvetlim  |
|
|
|
1stCL_Pospa |
Přidané 12-12-2006 11:30
|

Uživatel

Příspěvek: 990
Založený: 03.11.05
|
3IAP_Momo napsal:
Ale Pospa zase spatne, zadne UFO ! 
hele sundej si bryle a pojd na chodbu, ja ti to vysvetlim 
No Momíku fuj s tvoji postavou bych .... ale vlastne pokud za tebou stojí ten dotyčnej od vás co si nás na škopku jednoho po druhým loupal od baru a lítal s náma okruhy. Potom máš samozřejmě pravdu  
Sry ale ted si na nick dotyčného siláka nevzpomenu  |
|
|
|
313_OTU_oblak |
Přidané 12-12-2006 11:34
|

Uživatel

Příspěvek: 1375
Založený: 30.09.05
|
Tajpan napsal:
PS: je ale pravda, že táto Olegova La5FN1943 by mala byť skôr La5Fn1944.
Olegův 109G-2 42 by měl být spíše G-2 Late 43
a tak o tom můžeme diskutovat donekonečena.
Stejně vždy vyhraje ten kdo je výš, rychlejší , má přesnou mušku a překvapí tě. Jako za války tomu bylo. |
|
|
|
3IAP_Momo |
Přidané 12-12-2006 11:47
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 199
Založený: 29.09.05
|
jj Agijo, to je taky jeden z mých žáků  |
|
|
|
Tajpan |
Přidané 12-12-2006 11:48
|

Diskutující

Příspěvek: 2928
Založený: 11.10.05
|
313_OTU_oblak napsal:
Tajpan napsal:
PS: je ale pravda, že táto Olegova La5FN1943 by mala byť skôr La5Fn1944.
Olegův 109G-2 42 by měl být spíše G-2 Late 43
a tak o tom můžeme diskutovat donekonečena.
Stejně vždy vyhraje ten kdo je výš, rychlejší , má přesnou mušku a překvapí tě. Jako za války tomu bylo.
áno Oblaku súhlasím s tou G2-kou. Ale psst, nehovor to nahlas.   |
|
|
|
CW_Foxl |
Přidané 12-12-2006 12:51
|

Nováček

Příspěvek: 85
Založený: 04.10.05
|
313_Vinky napsal:
CW_Foxl napsal:
Asi takhle...potkat v FW1904/5/6/8 ve stejne vysce Lavocku 5FN/7 je smrt a to mi nikdo nevymluvi. Souper v Lavocce musi byt lama aby byla realna sance na preziti. V FW neuletis, neukroutis proste nic. To stejny plati pro Bf109 krom 109K4C3, ta je rychlejsi o chlup.
No to je ono potkat ve stejné výšce pravda ale pro pilota bf a fw potkat ve stejne výšce ji je chyba! a dál bf109k4 je dobra akorát tak na uletění ale to snad nechcem nebo jo.nejlepší bf je gustav2.
Ale pravda je že v souboji se da bojovat kde už neuletíš a neustoupeš tak proti la5. La5f La5fn La7 už je moc rychlá v zatáčce.ale ani to ti nemusí pomoct 
Hehe...K4C3 je uber ero a spoustu lidi si to neuvedomuje a krouti lavocky v G2 . Neni pravda ze s K4C3 jen uletis, ja s tim strilim lavotchy ve velkym, jenze kroutit neni zrovna spravny zpusob jak je dostat.
V bf g2 nemas praktisky sanci proti vyrovnanymu pilotovi v La5FN/La7 a to mi ver. |
|
|
|
1stCL_Pospa |
Přidané 12-12-2006 13:06
|

Uživatel

Příspěvek: 990
Založený: 03.11.05
|
Když lítám jsem vždy vyrovnaný, ale nefunguje to  |
|
|
|
wolf00 |
Přidané 12-12-2006 13:45
|

Nováček

Příspěvek: 54
Založený: 08.07.06
|
u la7 zlepsena tepelna izolace kabiny, u la5fn to bylo 50-60 stupnu v kabine+ vnikani vyfukovych plynu do pilotniho prostoru takze pilot musel letat s kyslikovou maskou,neco podobneho mel i me 109 ? co jsem cetl tak rusove meli problem s naterem letadel,bylo to udajne tak hrube udelano ze to letadlo brzdilo .... |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 12-12-2006 14:22
|

Hlavní administrátor

Příspěvek: 11133
Založený: 26.01.13
|
U Bf 109 o problémech s únikem výfukových plynů do kabiny + velkou teplotou nevím..ale problém měly první kusy Fw 190. Poměrně záhy se to vyřešilo.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|