4.02 - prvni, druhe a dalsi dojmy
|
Noram |
Přidané 18-10-2005 19:14
|

Uživatel

Příspěvek: 591
Založený: 30.09.05
|
no mě to včera moc jiný nepřišlo ,P47D 44,yak7B 42, 109Z , BI-1 ,zvlášť ta 47 se mi zdála dost klidná
Upravil/a Noram dne 18-10-2005 19:14
|
|
|
|
VGR_Ghost |
Přidané 18-10-2005 19:18
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 300
Založený: 29.09.05
|
312_Karl napsal:
jsem jen ja totalni debil, nebo se letadla v 4.02 chovaj jako splaseny kozy? Kdyz pritahnu nebo potlacim tak se mrska ocas, nejde kloudne zamirit.... roll ma skoro vsechno jako Extra... :no:
nejlip se mi ted lita se Sturmovikem :rolleyes:
co vy?
tak dlouho budou "vylepsovat" az to totalne zprasej... zajimalo by me co je to to "fine tuned" jestli tohle tak to potes vagon:rol:
No mě to zas tak hrozný nepříde. Moje oblíbený letadla se chovají pořád skoro stejně, jen jsou trochu nestabilnější (La, Spit, Mustang, P-47). Sice nemůžu moc porovnat, jak se letadla z WW2 chovala, ale z podle mých pár letů v Cessně mi to přijde good. Ta se taky docela solidně houpala. Ale to bylo spíš tím, že byl docela vítr.
Edit: Ale Bfko už není, co bývalo. Proti tomu ale nic nemám.
Upravil/a VGR_Ghost dne 18-10-2005 19:21
|
|
|
|
CSL1_Wingman |
Přidané 18-10-2005 20:20
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 115
Založený: 30.09.05
|
"BF-109 flight model fine tuned" Tak tohohle se nějak děsim |
|
|
|
LesniHU |
Přidané 18-10-2005 21:17
|

Stařešina

Příspěvek: 6220
Založený: 30.09.05
|
VND_Ghost napsal:
K výkonům P-47 - u země mu přidali, ve výškách je to už stejné. Těch 580 km/h dole určitě není k zahození. Ale stejně celkově zklamání, k výkonům P-47M to má daleko...
Neni se co divit, zvetsenim boostu motoru zvysis vykony jen pod maximalni vyskou, do ktere je (turbo)kompresor schopen ten tlak dodat. P47M mel vetsi turbo, takze lepe drzel vykon motoru ve velkych vyskach.
Ja z vykonu nove P47 zklamany nejsem - nic jsem neocekaval .
1stCL_Fucida napsal:
3) celkové zhodnocení: Nůžky Fw 190 bude hůře pronásledovatelný než kdy předtím. Nová generická mapa severozápadní Evropy je taková trochu nemastná neslaná..pár věcí se mi na ní líbí. Rozměry asi 100x60km, nebo kolik. Tedy dost málo, ale aspoň více, než v Ardenách. + stále přetrvávající zklamání a rozčarování z absence Ju 88 a Tempesta.
Ta mapa je skutecne zajimava, hlavne diky temer absolutni absenci orientacnich bodu (lesy charakteristickeho tvaru, jezera apod.). Tech 10*8 ctvercu je taky moc malo na neco jineho nez prostu DF, ale jak se rika, darovanemu koni na zuby nekoukej a lepsi nez dratem do oka.
Ju88+Tempest: jak uz tu bylo zmineno, nikdo ho neohlasoval ani nesliboval. Takze si v klidu muzes uzit posledni sezonu prevahy FW190 :sm12:. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 18-10-2005 21:24
|

Hlavní administrátor

Příspěvek: 11133
Založený: 26.01.13
|
lol . LesniHU, ty tu absenci Tempesta umíš podat tak hezky, že to člověka skoro ani nemrzí . Tak já si tedy užiju posledních 14 dní nadvlády Fw 190
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
XXX_Dazz |
Přidané 18-10-2005 22:15
|

Uživatel

Příspěvek: 1411
Založený: 29.09.05
|
312_Karl napsal:
jsem jen ja totalni debil, nebo se letadla v 4.02 chovaj jako splaseny kozy? Kdyz pritahnu nebo potlacim tak se mrska ocas, nejde kloudne zamirit.... roll ma skoro vsechno jako Extra... :no:
S tímhle naprostý souhlas :upsetw: ten roll je příšerný. Tenhle patch se vzhledem k letovému modelu dost nepoved. Před chvílí jsem letěl v Brewsteru a to je koza neskutečná :mad: na toho je i Extra krátká. |
|
|
|
Tajpan |
Přidané 18-10-2005 22:41
|

Diskutující

Příspěvek: 2928
Založený: 11.10.05
|
Z Jaka, ktorý bol ideálny pre priemerných až podpriemerných pilotov (viz ruské zdroje) sa stalo nestabilné lietadlo. Nehovoriac o strelbe.
La5fn, hrôza čo len letieť.
Hurrik , ach nie.
Bf-ťažko posúdiť. Niečo ano ,niečo nie.
Edit: Dodatok:
Mustang, jeho nestabilita je velmi zaujímavá. Nestabilno, stabilne obratný.
Spit, v norme.
No uvidíme. každý bude mať určite iný názor.
Upravil/a Tajpan dne 18-10-2005 23:10
|
|
|
|
Easy Target |
Přidané 18-10-2005 23:27
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 107
Založený: 12.10.05
|
Kluci, kruci nenadávajte. Oni asi u UBI softu móc dobře vědí proč to ještě nevydali ofiko Je docela možné že to je nějaká Beta verze a pravý patch vyjde třeba až za měsíc ? |
|
|
|
Easy Target |
Přidané 18-10-2005 23:32
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 107
Založený: 12.10.05
|
Má v tom addonu být Mossie FB Mk.VI anebo ne ? Pilotovatelná Mossie ! |
|
|
|
3IAP_Momo |
Přidané 19-10-2005 00:34
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 199
Založený: 29.09.05
|
prvni dojmy: špatné... proboha co to jen udělali s tím letovým modelem?... tak jak mi přišel poslední patch velice profesionální, tak tenhle mi zas příjde že přiblížil hru arkádě ...jako bych nelétal s těžkýma letadlama ale RC modelama ...:no: |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 19-10-2005 00:44
|

Hlavní administrátor

Příspěvek: 11133
Založený: 26.01.13
|
Hlavu vzhůru Momo . Fw 190 je v pohodě .
Ale vážně - já bych to tak tragicky neviděl. Stíhačky jsou teď méně stabilní, nicméně krouťák zůstal a co mi psal Jiříček, tak to vypadá, že byl opravdu vyladěn i gyro efekt (já bohužel přesně nevím, co to je). Podstatně lepší se mi zdá síťový kód, protože jestli předtím byla určitá neúčinnost munice způsobena ztrátou paketů, tak teď se mi to jeví docela gut - viz. moje zásahy dnes na našem serveru - prakticky co zásah dávkou, to kritické poškození nepřítele.
Samotný Fw 190 rychleji akceleruje u výkrutu a je schopen rychleji změnit jeho směr - byla to jedna z věcí, která mi nezcela seděla ve verzi 4.01, předpokládal jsem, že u Fw 190 dojde k úpravě právě tohoto parametru. Pro méně zkušené piloty ale tato EXTRÉMNÍ nestabilita může představovat lehčí problém, může to vést ke ztrátě orientace v prostoru a dá se snáze padnout do vývrtky. Ale dnes jsem si všiml i u Rusů častějšího vrtání se . Další věc, co jsem si všiml u Fw 190 je, že mnohem lépe hoří, což se mi tedy zrovna moc nelíbí, ale budiž - holt nesmíme nechávat nepříteli vystavené nechráněné břicho.
Zpočátku jsem měl z patche mírně rozpačitý dojem, teď jsem už docela spokojený.
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 19-10-2005 01:02
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
3IAP_Momo |
Přidané 19-10-2005 01:21
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 199
Založený: 29.09.05
|
jo ty zásahy...to je tak jediné co se mi na tom novém patchi líbí... taky mi totiž přišlo, že kulky co na letadlo dopadnout měly, tak tam dakt dopadly....to že 190tce po zběsilé palbě odpadne jen kormidlo je věc druhá  |
|
|
|
falkon |
Přidané 19-10-2005 01:27
|

Uživatel

Příspěvek: 1478
Založený: 29.09.05
|
Kua, ale co porobili so 109kou.... no hroza 
Teda ono je to mozno len nasa pohodlnost, ze sme si zvykli na jej "stabilnu" vyskovku, neviem ako to bolo v skutocnosti... Ale teraz priserne vela "pruzi" - proste ked pritiahnete, tak sa sice zdvihne cumak, ale vektor rychlosti sa nezmeni, co ma za nasledok, ze po povoleni kniplu si ten cumak znovu "sadne" a lietadlo pokracuje smelo dalej ako keby sa nechumelilo... :-\ Na jedenj strane to umoznuje prudko a rychlo zvdihnut nos, ked je treba deflekcne strielat, ale na druhej strane (a to je omnoho horsie) sa mi zda, ze teraz robi zatacky pri vatsom uhle nabehu, co sposobuje stratu rychlosti v zatackach
A aby som nezabudol... pristatie s poskodenym erom je hroza!! Zatial som zakazdym pri pristani nechtiac nasilim zatiahol podvozok. Podvozok uz nevydrzi to co pred tym, k tomu este nestabilna vyskovka a mame krasne pristatie na brucho 
Ach jo, zase sa ideme ucit lietat a bojovat na novo :sm8: |
|
|
|
1stCL Pepan |
Přidané 19-10-2005 13:07
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 386
Založený: 29.09.05
|
4,02
Co jsem přivítal je větší obratnost 109 na křidýlkách - a toto zejména citelně lze zaznamenat u G10 (u K4 buď zůstala obratnost na stejné úrovni nebo jí snad i snížili - nechápu...).
109 je teď méně stabilní - na výškovku se musí opatrně a nesmí se za ní toliko tahat jak dříve - dá se na to ale rychle zvyknout. Bohužel nevím jak se 109 chová ve výškách - tam se nám jaksi včera nikomu moc nechtělo...:sm19: |
|
|
|
Letka_13_Feroz |
Přidané 19-10-2005 14:41
|

Nováček

Příspěvek: 12
Založený: 29.09.05
|
falkon napsal:
Kua, ale co porobili so 109kou.... no hroza
Teda ono je to mozno len nasa pohodlnost, ze sme si zvykli na jej "stabilnu" vyskovku, neviem ako to bolo v skutocnosti... Ale teraz priserne vela "pruzi" - proste ked pritiahnete, tak sa sice zdvihne cumak, ale vektor rychlosti sa nezmeni, co ma za nasledok, ze po povoleni kniplu si ten cumak znovu "sadne" a lietadlo pokracuje smelo dalej ako keby sa nechumelilo... :-\ Na jedenj strane to umoznuje prudko a rychlo zvdihnut nos, ked je treba deflekcne strielat, ale na druhej strane (a to je omnoho horsie) sa mi zda, ze teraz robi zatacky pri vatsom uhle nabehu, co sposobuje stratu rychlosti v zatackach
Toto pruženie je gyro efekt . Je podstatne slabší pri nižších otáčkach motora.
Upravil/a Letka_13_Feroz dne 19-10-2005 15:04
|
|
|
|
CSL1_Wingman |
Přidané 19-10-2005 14:53
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 115
Založený: 30.09.05
|
mno levá zatáčka na naminimálce je fakt hodně divná v Bf  |
|
|
|
WT_Flan |
Přidané 19-10-2005 15:08
|

Uživatel

Příspěvek: 1824
Založený: 30.09.05
|
CVK_Wingman napsal:
mno levá zatáčka na naminimálce je fakt hodně divná v Bf 
A co je to "divna" ??? Jde to ero za vrtuli, nebo......???
|
|
|
|
Kaspery |
Přidané 19-10-2005 15:17
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 158
Založený: 29.09.05
|
Tady neco k osvetleni nekterych jevu. Sice je to pro modelare ale na principu to nic nemeni:
http://www.rcmani...le&sid=348
Upravil/a Kaspery dne 19-10-2005 15:40
|
|
|
|
Mungo |
Přidané 19-10-2005 15:29
|

Uživatel

Příspěvek: 718
Založený: 03.10.05
|
Drevokocur: Anglictina mi problemy nerobi, ale kedze mam modru krv :sm12:, potrebujem sa znalejsich opytat, co od tych masiniek ocakavat v praxi.
Navyse P-47-ku som zatial naozaj stretol vo vzduchu len niekolkokrat. |
|
|
|
1stCL_Jamamoto |
Přidané 19-10-2005 16:14
|

Uživatel

Příspěvek: 943
Založený: 29.09.05
|
Tak nevím, ale mě se včera s tím Befkem v novém patchi létalo nádherně....no nic, asi jsem nějakej divnej...:jamamoto: |
|
|