Battle of Stalingrad - žvanírna 2015
|
Shadowdeath |
Přidané 22-10-2014 15:53
|
Uživatel
Příspěvek: 844
Založený: 03.02.13
|
Prosím o vysvětlení té dohlednosti.
Jakože když si dám LOW, tak uvidím ty letadla lépe než na ULTRA? Stejné podmínky potom budou znamenat, že všichni budou lítat v MP na LOW a mít to "hnusný" místo toho, abych si pošteloval jenom pár věcí, které by mě pomohli, přitom vzhled by zůstal zachován.
Navíc z mé zkušenosti, na viditelnost stejně má největší vliv rozlišení a to si můžu nastavovat i teď
Jinak k tomu porodu plné verze, snad to pro další vývoj hry vůbec nic neznamená a budou to chtít dodělat. Jinak pohřbí pěkně rozjetej projekt, který by i jednou mohl být tím nástupcem stejnojmenné legendy
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
|
|
|
|
Farky |
Přidané 22-10-2014 16:09
|
Uživatel
Příspěvek: 631
Založený: 04.04.08
|
Rumcajs napsal:
S výškovkou ti asi nepomůžu, používat řešení výškovky z ROFka pro BOSko by nebylo dobré, ale na směrovku a křidýlka mám řešení. Podělím se. Navíc ta směrovka a křidélka super fungujou u těch němčourů, páčto těm klukum ušatým to nevyrobili doma ve fabrice.
Chápu to správně že dokážeš vyvažovat směrovku a křídýlka u německých letadel? |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 22-10-2014 17:55
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Farky napsal:
Rumcajs napsal:
S výškovkou ti asi nepomůžu, používat řešení výškovky z ROFka pro BOSko by nebylo dobré, ale na směrovku a křidýlka mám řešení. Podělím se. Navíc ta směrovka a křidélka super fungujou u těch němčourů, páčto těm klukum ušatým to nevyrobili doma ve fabrice.
Chápu to správně že dokážeš vyvažovat směrovku a křídýlka u německých letadel?
Jo. Tedy ne prostředkama hry. Dokážu vyvažovat střed osy joysticku (nebo čehokoli jiného) jinou osou, nebo i tlačítkama. Parametr je vyvažovaný rozsah v % z celkového rozsahu a v případě tlačítek pak krok. Umím do zpracování vsunout i křivky, tedy pak se to vyvažuje včetně křivky. Zkrátka to S-ko se vohybá podle toho, kde aktuálně je ten trimovaný střed, tedy křivka má střed vždy na středové pozici páky. Řešení nijak nesahá na hru. Jen modifikuje signály, které do ní vstupujou.
Non est specifica
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 22-10-2014 17:59
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Shadowdeath napsal:
Prosím o vysvětlení té dohlednosti.
Jakože když si dám LOW, tak uvidím ty letadla lépe než na ULTRA? Stejné podmínky potom budou znamenat, že všichni budou lítat v MP na LOW a mít to "hnusný" místo toho, abych si pošteloval jenom pár věcí, které by mě pomohli, přitom vzhled by zůstal zachován.
Navíc z mé zkušenosti, na viditelnost stejně má největší vliv rozlišení a to si můžu nastavovat i teď
Jinak k tomu porodu plné verze, snad to pro další vývoj hry vůbec nic neznamená a budou to chtít dodělat. Jinak pohřbí pěkně rozjetej projekt, který by i jednou mohl být tím nástupcem stejnojmenné legendy Nejde o dohlednost letadel. Jde o dohledovou vzdálenost terénu. Zkrátka na Low uvidíš město na menší vzdálenost než na High. Letadla uvidíš vždy stejně. V tom je právě vtip těch presetů, že se to snaží všem poskytnout víceméně stejné podmínky důležité pro boj. Na Low máš ale slabší navigaci, pokud se orientuješ podle prvků terénu. Vzhledem k tomu, že i na experta máme GPS, to ale není problém.
Non est specifica
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 22-10-2014 18:20
|
Moderátor
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
.... ani ne tak dlouhý život BoSku, jako hodně rychle spoustu bratříčků a sestřiček. Klidně i trojčátka najednou. Něco jako porodnost v cikánské komunitě :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 22-10-2014 19:34
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10830
Založený: 26.01.13
|
Rumcajs napsal:
Jo. Tedy ne prostředkama hry. Dokážu vyvažovat střed osy joysticku (nebo čehokoli jiného) jinou osou, nebo i tlačítkama. Parametr je vyvažovaný rozsah v % z celkového rozsahu a v případě tlačítek pak krok. Umím do zpracování vsunout i křivky, tedy pak se to vyvažuje včetně křivky. Zkrátka to S-ko se vohybá podle toho, kde aktuálně je ten trimovaný střed, tedy křivka má střed vždy na středové pozici páky. Řešení nijak nesahá na hru. Jen modifikuje signály, které do ní vstupujou.
Tohle by mně osobně dost narušilo atmosféru...
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
606_JuLB |
Přidané 22-10-2014 19:43
|
Uživatel
Příspěvek: 747
Založený: 26.06.13
|
..asi tak , ako mne sústavne narušuje atmosféru tlačítkové trimovanie ruských mašín... |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 22-10-2014 19:49
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
1stCL_Fucida napsal:
Rumcajs napsal:
Jo. Tedy ne prostředkama hry. Dokážu vyvažovat střed osy joysticku (nebo čehokoli jiného) jinou osou, nebo i tlačítkama. Parametr je vyvažovaný rozsah v % z celkového rozsahu a v případě tlačítek pak krok. Umím do zpracování vsunout i křivky, tedy pak se to vyvažuje včetně křivky. Zkrátka to S-ko se vohybá podle toho, kde aktuálně je ten trimovaný střed, tedy křivka má střed vždy na středové pozici páky. Řešení nijak nesahá na hru. Jen modifikuje signály, které do ní vstupujou.
Tohle by mně osobně dost narušilo atmosféru... Tak jasně, sám se kolikrát přistihnu při tom, jak si říkám "tohle je nereálné!". Přeci piloti za WW2 neměli možnost programovat USB zařízení a měnit nějak vstupní signály. Museli se soustředit na kampaň, jak byla, aby si povodemykali bomby a náboje.
Non est specifica
|
|
|
|
n0emis- |
Přidané 22-10-2014 20:06
|
Nováček
Příspěvek: 54
Založený: 13.02.13
|
+1 |
|
|
|
606_JuLB |
Přidané 22-10-2014 21:52
|
Uživatel
Příspěvek: 747
Založený: 26.06.13
|
Rumcajs napsal:
1stCL_Fucida napsal:
Rumcajs napsal:
Jo. Tedy ne prostředkama hry. Dokážu vyvažovat střed osy joysticku (nebo čehokoli jiného) jinou osou, nebo i tlačítkama. Parametr je vyvažovaný rozsah v % z celkového rozsahu a v případě tlačítek pak krok. Umím do zpracování vsunout i křivky, tedy pak se to vyvažuje včetně křivky. Zkrátka to S-ko se vohybá podle toho, kde aktuálně je ten trimovaný střed, tedy křivka má střed vždy na středové pozici páky. Řešení nijak nesahá na hru. Jen modifikuje signály, které do ní vstupujou.
Tohle by mně osobně dost narušilo atmosféru... Tak jasně, sám se kolikrát přistihnu při tom, jak si říkám "tohle je nereálné!". Přeci piloti za WW2 neměli možnost programovat USB zařízení a měnit nějak vstupní signály. Museli se soustředit na kampaň, jak byla, aby si povodemykali bomby a náboje.
|
|
|
|
Farky |
Přidané 22-10-2014 22:03
|
Uživatel
Příspěvek: 631
Založený: 04.04.08
|
Rumcajs napsal:
Řešení nijak nesahá na hru. Jen modifikuje signály, které do ní vstupujou.
Jinak řečeno, pomocí externího zásahu si přidáváš do hry funkce které tam nepatří. Hraj to jak chceš, je to tvoje věc, ale podle mého tohle minimálně není fér. |
|
|
|
alfik |
Přidané 22-10-2014 22:49
|
Diskutující
Příspěvek: 4823
Založený: 21.04.06
|
Farky napsal:
Rumcajs napsal:
Řešení nijak nesahá na hru. Jen modifikuje signály, které do ní vstupujou.
Jinak řečeno, pomocí externího zásahu si přidáváš do hry funkce které tam nepatří. Hraj to jak chceš, je to tvoje věc, ale podle mého tohle minimálně není fér.
V podstatě vytvořil multiplikátor, kterým rozmítá vstupní signál - něco jako joy před joyem.
Těžko říci, zda to je či není fér, protože stejně fungují i takové ty "trimy" na starších joyích (pomocné osy okolo rukojeti, mají za účel posunout střed tím, že pootočí poťákem).
Neupraví totiž ani rozsah, ani maximální rozdíl výchylky na systému joystick - hra. Jen posune střed osy tam, kde jej potřebuje, takže má na některé straně k dispozici jakoby delší dráhu (a na opačné kratší). Aspoň tak jsem to pochopil nejen z tohoto, ale i z dřívějšího příspěvku co tu někde napsal.
Za sebe bych to asi za nefér nepokládal. Stejně jako nepokládám za nefér "kvadranty" (třeba ty od Saiteku), nebo G13 od Logitechu (tu používám já, spousta tlačítek i makrovatelných a palcový joy). Prostě další technické udělátko.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 22-10-2014 23:30
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Ehh, funkce, co tam, nepatří? Něco si přidávám do hry? Farky, myslím, že ses unáhlil. Hru nijak nemodifikuju, letadla nelítaj nijak jinak.
Mimoto stejného efektu dosáhneš v jakémkoli softu pro programování joysticků. Třeba v tom manageru k CH Products je to makro asi na 10 řádků. Stačí se podívat na nějaké forum k joystickům a maker tam nadeš tunu. Ani to nemusíš vymýšlet.
Existují joysticky, které mají obdobnou funkci ve formě fyzických trimů.
... Opravdu si myslíš, že dělám něco neetického? Ehm ne, to jen tobě právě docvalko, že něco takového existuje.
Non est specifica
|
|
|
|
Farky |
Přidané 23-10-2014 00:00
|
Uživatel
Příspěvek: 631
Založený: 04.04.08
|
Ehh, funkce, co tam, nepatří? Něco si přidávám do hry?
Ano, funkce co tam nepatří a ano, něco si tam přidáváš. Ve hře záměrně nemají ty letadla funkci trimování směrovky a křidýlek. No a ty to obcházíš a tu funkci si tam přidáváš, prostě si to zjednodušuješ. Ale jak jsem psal, hraj to jak chceš, tvoje věc. |
|
|
|
313_Nevo |
Přidané 23-10-2014 07:17
|
Uživatel
Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
Nevidim na tom nic spatne. Ako ked si vyberiem z joystiku pruzinu a miesto trimovania len posuniem paku do 'novej stredovej polohy'. To je tiez funkcia, co tam nepatri?
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
|
|
|
606_JuLB |
Přidané 23-10-2014 07:39
|
Uživatel
Příspěvek: 747
Založený: 26.06.13
|
"Nefér" dotrimovanie napríklad krídelok Hurikána v Clode je priam ochrana pred vznikom tenisového lakťa.
Myslím rovnako/viac "nefér" je používanie pák s FF spätnou väzbou. Predpokladám že FF práve v BoS zrejme dáva viac výhod v dogfighte pre ich používateľov než "nad"timovanie pre ustálený režim letu. Sám FF nemám, vychádzam s predošlých postov ohľadom FF a BoS FM. |
|
|
|
313_Nevo |
Přidané 23-10-2014 07:40
|
Uživatel
Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
Samotny suboj je o pilotovi
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
|
|
|
313_Nevo |
Přidané 23-10-2014 07:56
|
Uživatel
Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
A ako to teda dopadlo s kampanou? Nejake zmeny do release verzie na zaklade toho jednoznacneho hlasovania?
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 23-10-2014 07:58
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
313_Nevo napsal:
A ako to teda dopadlo s kampanou? Nejake zmeny do release verzie na zaklade toho jednoznacneho hlasovania? Jo, ponechali nám progres z doby před vydáním. Což uklidnilo asi polovinu lidí, protože měli to potřebné už vylítané.
Non est specifica
|
|
|
|
313_Nevo |
Přidané 23-10-2014 08:00
|
Uživatel
Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
To je smiesne riesenie
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
|
|