Cibule má pravdu. Napr. na Bf-109 bolo na ovládanie určené kolo - a u Bf si teda namapuješ adjustable stabilizer na osu. Na Fw-190, ktorý kolo nemal ale iba tlačítka, zas mapuješ práve tlačítka. Každému to asi vyhovovať nebude, ale meniť to nebudú. Je zbytočné považovať to za chybu hry, je to tak spravené úmyselne.
Problém je to ovšem v případě nás, co létáme na skvělých sovětských strojích, které mají často vyvažování všech řídících ploch a všechny na kolo :-)
Takže je-li to chyba, si netroufám soudit, každopádně mi velmi nevyhovuje, že můj trim box, vcelku reálně simulující vyvažování, při BoS zahálí.
Jak kdosi ovšem napsal na BoS fóru: RoF trimování nepotřeboval, a protože BoS běží na stejném enginu jako RoF, tak ho též potřebovat "nemůže".
;-)
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Problém je to ovšem v případě nás, co létáme na skvělých sovětských strojích, které mají často vyvažování všech řídících ploch a všechny na kolo :-)
Takže je-li to chyba, si netroufám soudit, každopádně mi velmi nevyhovuje, že můj trim box, vcelku reálně simulující vyvažování, při BoS zahálí.
Jak kdosi ovšem napsal na BoS fóru: RoF trimování nepotřeboval, a protože BoS běží na stejném enginu jako RoF, tak ho též potřebovat "nemůže".
;-)
Nojo, maj to netradičně.
Ale. ROF trimování má. SE5a a snad ještě Bristfit mají trimovatelnou vejškovku v reálu a maj to i v ROFu.
BOS trimování má a má i trim na osu, jen z nějakého záměru vývojářů je to rozdělený na 3 implementace podle způsobu ovládání v reálu. U těch ruských mašin jsou sice kolečka, ale na rozdíl od Bfka nemají standardizované polohy. To kolečko samo o sobě neukazuje polohu trimu. Tedy trimuješ pouze pocitově. Pouze u Bfka se dá díky tomu číslování trimovat na zvolený režim.
Jsou tací, kteří si trim doprogramovali pro všechny osy. Jsou to většinou hajzlové, kteří mají výhody. Já třeba si trim kolečkem na všechny osy užívám každý den a to i pro letadla, který trim nemaj.
Myslím, že o tejto téme je zbytočné začínať znovu diskusiu. Môj názor je ten, že mali dať možnosť namapovať trimy/adjustable stabilizatory aj na osu aj na tlačítka. Vývojári sa však rozhodli tak ako sa rozhodli, a nič na tom meniť nebudú (zatiaľ). Môžeme na to nadávať, môžeme to kritzovať - ale to je asi tak všetko, čo s tým môžeme urobiť
Rumcajs napsal:
Jsou tací, kteří si trim doprogramovali pro všechny osy. Jsou to většinou hajzlové, kteří mají výhody. Já třeba si trim kolečkem na všechny osy užívám každý den a to i pro letadla, který trim nemaj.
Myslím, že o tejto téme je zbytočné začínať znovu diskusiu. Môj názor je ten, že mali dať možnosť namapovať trimy/adjustable stabilizatory aj na osu aj na tlačítka. Vývojári sa však rozhodli tak ako sa rozhodli, a nič na tom meniť nebudú (zatiaľ). Môžeme na to nadávať, môžeme to kritzovať - ale to je asi tak všetko, čo s tým môžeme urobiť
Souhlas, vidím to stejně. Občas to připomenout ale neškodí ;-)
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Nerad se vracím k osám, ale nějak jsem asi nepochopil Cibuleho post.
Ten Baronův post chápu a osobně s ním souhlasím (už to tu bylo před nějakou dobou a nebýt Cibule, nereagoval bych).
Ale to co napsal Cibule ve mně evokuje dojem, že to Baronovo vysvětlení platí pouze pro německá letadla, ale ne už pro ruská, kde trimování na osu nejde komplet.
Klidně můžete hodit vysvětlení do SZ.
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Nikoliv Hopře, chtěl jsem toliko naznačit, že u ruských ér, která létám, je to uživatelsky ještě méně příjemné než u německých, neboť třeba u laviny se vyvažují všechny tři ovládací plochy (na rozdíl od německých). Mít zabraných šest pozic na tlačítkách plynovky je docela opruz. Zejména když vedle zahálí trimovací box se třemi kolečky.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
To, že se to tu už řešilo si vzpomínám, ale nějak mě uniklo to, že vývojáři řekli, že to dělat nebudou... Každopádně jestli je to tak, tak jsou to blbci I blbej WarThunder má trimy na osy A když už se snaží o nějakou realističnost, tak to pohnojí tím, že musím letadlo co má na trim kolečko, trimovat tlačítkem, prostě WTF.
Ale trimy jsou jen část z toho, proč si myslím, že je to plná verze předčasně.
- Kampaň totální rychlovka, jako aby něco bylo.
- Nastavení grafiky, 4 předefinované možnosti, jsou pro hru "současnosti" nedostatečné
- Když to vychází z ROFu, očekával bych možnost nastavení S křivek pro různá letadla
- Možnost více pilotů, nebo aspoň už mnou zmíněná editace jména
Jak to vlastně je s nějakým Mission builderem a mám možnost pustit hru jako server a mít možnost zahrát si třeba nějaké kooperační mise?
Asi bych přišel ještě na další věci, tohle je jenom to co mě teď jenom tak na rychlo napadlo...
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
Problém je to ovšem v případě nás, co létáme na skvělých sovětských strojích, které mají často vyvažování všech řídících ploch a všechny na kolo :-)
Takže je-li to chyba, si netroufám soudit, každopádně mi velmi nevyhovuje, že můj trim box, vcelku reálně simulující vyvažování, při BoS zahálí.
Jak kdosi ovšem napsal na BoS fóru: RoF trimování nepotřeboval, a protože BoS běží na stejném enginu jako RoF, tak ho též potřebovat "nemůže".
;-)
Nojo, maj to netradičně.
Ale. ROF trimování má. SE5a a snad ještě Bristfit mají trimovatelnou vejškovku v reálu a maj to i v ROFu.
BOS trimování má a má i trim na osu, jen z nějakého záměru vývojářů je to rozdělený na 3 implementace podle způsobu ovládání v reálu. U těch ruských mašin jsou sice kolečka, ale na rozdíl od Bfka nemají standardizované polohy. To kolečko samo o sobě neukazuje polohu trimu. Tedy trimuješ pouze pocitově. Pouze u Bfka se dá díky tomu číslování trimovat na zvolený režim.
Jsou tací, kteří si trim doprogramovali pro všechny osy. Jsou to většinou hajzlové, kteří mají výhody. Já třeba si trim kolečkem na všechny osy užívám každý den a to i pro letadla, který trim nemaj.
Jen technická: U sov. letadel JE ukazování polohy trimu. 1: ve středu je vidět jinobarevná omotávka na lanku, ta je tam právě proto abys mohl vytrimovat na "neutrál". 2: Lanko je namotáno na bubínku v několika otočkách (závitech), takže z polohy toho námotku, na bubínku, je možno snadno a na jediný pohled zjistit vytrimováýní, avšak neukazuje to (logicky) dydžytálně, ale analogově. Dá se na to zvyknout rychleji než bys řekl "gěroíčeskaja savjétskaja ármija katóraja asvabóždila górod Krásnoje Polja".
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
A jen na okraj: nezaměňovat adjustable stabilizer (u německých letadel) s trimováním vyvažovacími ploškami. To jsou dvě různé věci http://forum.il2s...tabilizer/
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Trimy mají svůj důvod, psal jsem to již několikrát. Sice s ním nesouhlasím, ale když si myslej, že je to tak dobře, asi s nima nehneme.
Předdefinovaná grafika má taky svůj důvod. Ten důvod je, aby zajistili pokud možno poměřitelné podmínky viditelnosti cílů. Asi všem je jasný, že různýma grafickýma volbama se dá viditelnost i dost významně ovlivňovat. Předpokládám, že se tomu chtěli takto vyhnout. Zas nepíšu, že s tím souhlasím, nebo že bych to považoval za skutečně řešení problému.
Dserver existuje, ale doposud byl uvolňovanej jen pro serverové betatestery. S vydáním hry bude dostupnej všem.
Změna jména je nezbytná, je slíbena po vydání.
Kampaň bude prý do roka a do dne.
Individuální S křivky zatím nejsou a je otázka, zda budou. V BOSu k tomu není až takový důvod jako v ROFu. Stejně značná část pilotů křivky zahodí a bude lítat na lineárních průbězích. Opravdu je to lepší.
A jen na okraj: nezaměňovat adjustable stabilizer (u německých letadel) s trimováním vyvažovacími ploškami. To jsou dvě různé věci http://forum.il2s...tabilizer/
Jsou, ale tak nějak z pohledu řízení letadla se používají na to samé.
A jen na okraj: nezaměňovat adjustable stabilizer (u německých letadel) s trimováním vyvažovacími ploškami. To jsou dvě různé věci http://forum.il2s...tabilizer/
Jsou, ale tak nějak z pohledu řízení letadla se používají na to samé.
Přesně tak. Jediný podstatný rozdíl je v tom, že Vy "Němčouři" si můžete v BoS vyvažování namapovat na osy a my "Rusáci" nikoliv :-)
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Předdefinovaná grafika má taky svůj důvod. Ten důvod je, aby zajistili pokud možno poměřitelné podmínky viditelnosti cílů. Asi všem je jasný, že různýma grafickýma volbama se dá viditelnost i dost významně ovlivňovat. Předpokládám, že se tomu chtěli takto vyhnout. Zas nepíšu, že s tím souhlasím, nebo že bych to považoval za skutečně řešení problému.
..
S tými grafickými predvoľbami som sa trochu hral, a skúmal, čo sa vlastne zmení. Žiadne zásadné zmeny som nepozoroval, pre mňa najviditeľnejšia zmena bola zmenšovanie dohľadnosti, ktorá už na ultra nie je bohviečo.
Mám považovať túto fičúru/zámer aj za dôvod, prečo BOS nereaguje na zmeny v nastavení cez NVIdia Control Panel, alebo je chyba v mojom prímači?
310_cibule napsal:
Jediný podstatný rozdíl je v tom, že Vy "Němčouři" si můžete v BoS vyvažování namapovat na osy a my "Rusáci" nikoliv :-)
Tak já stejně většinou lítám Jaka. A u němců je to jen Bf 109, nic jinýho to nemá. Taky mě to přijde divný, proč neudělali trim volitelně na osu pro všechny. S výškovkou ti asi nepomůžu, používat řešení výškovky z ROFka pro BOSko by nebylo dobré, ale na směrovku a křidýlka mám řešení. Podělím se. Navíc ta směrovka a křidélka super fungujou u těch němčourů, páčto těm klukum ušatým to nevyrobili doma ve fabrice.
Taky bych řekl, že časem bude DeviceLink. A ve chvíli, kdy bude DL pro BOS, tak spíchnu mapování na osy pro cokoli, co maj na čudlíky. Třeba bys mohl kroutíkem ovládat spoušť.
606_JuLB napsal:
S tými grafickými predvoľbami som sa trochu hral, a skúmal, čo sa vlastne zmení. Žiadne zásadné zmeny som nepozoroval, pre mňa najviditeľnejšia zmena bola zmenšovanie dohľadnosti, ktorá už na ultra nie je bohviečo.
Mám považovať túto fičúru/zámer aj za dôvod, prečo BOS nereaguje na zmeny v nastavení cez NVIdia Control Panel, alebo je chyba v mojom prímači?
Přesně to si myslím, že chtěli dosáhnout. Hra vlastně na jakýkoli preset vypadá stejně. Mění se jen dohlednost. Já tomuhle rozumím tak, že se snažej poskytnout maximálně férové prostředí pro online souboje. Taky je mi ale jasné, že použitím SweetFX se dá dosáhnout spousty efektů, který nejdou z NVidia panelu ani z běžných voleb a že to je tedy boj s větrnými mlýny. Třeba si to rozmyslej. ... Jinak použij SweetFX a máš to vyřešený, ne?
Všetko najlepšie k narodeninám IL2:BoS, nech sa darí a želám dlhý život
...jeden z loading screenov:
[img]http://i16.photobucket.com/albums/b5/the_soupdragon/Il-22014-10-2123-17-53-61.png[/img] is not a valid Image.
Upravil/a Baron dne 22-10-2014 14:16
Všetko najlepšie k narodeninám IL2:BoS, nech sa darí a želám dlhý život
+1
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.