Fuči, kolik lidí v té době mělo výbavu jaká je k mání dnes? TIR, OR, 3D brýle, pedály, plynovou páku a podobně? A kolik lidí to má dneska? Dříve měl každý tak max 1 joy, ti šikovnější s elektro znalostmi i páku z druhého joye. Takže, když přišel kluk co začínal a měl joy, tak v podstatě na tom byl stejně jako staří harcovníci a bylo to pouze na tom, "kolik kdo měl nalétáno" a měl taky mnohem větší šanci někoho "nachytat". Dneska ti kluci začínají stejně, jeden joy, ale jdou proti harcovníkům s OR, TIRem, pedálama, plynovkama atd (prostě věci, co dost usnadňují "pilotáž" a přehled co se kolem děje). Takže to rozhodně nejsou srovnatelné počáteční podmínky, co byly "za nás".
Když jsem začínal, tak byly rozdíly v tom, jestli někdo jel v 16 bitech a 1024*786, nebo v 256 barvách a 640*480. Pak v tom, jestli někdo joystick vůbec má, pak jestli má ten případnej knipl twist a plynovku. No a pak třeba jestli má na větší monitor...atd...atd. Tahle spirála je pořád stejná. Dnešní lítací komp je finančně výrazně méně náročný než lítací komp tehdy. I to je důvodem, proč dnes potkáváme rybízky, jakými jsou Serža, Koty, nebo čtveřice našich nejmladších lvíčat. A to, že nemají TIR, je jim jedno. Oni vědí, že když se na to začnou vymlouvat, tak dostanou vynadáno .
Už to přišlo? HW už je levnější? Myslel jsem, že ještě počkám, ale jestli je to tak, pak pošlu objednávku na MFG pedály, předobjednávku na Oculus Rift HD, neškodila by plynovka od CH Products. A nezlobil bych se za NVidii 780. Suma sumárům to vidím do 2 000 (EUR).
Navíc doporučuju omrknout http://oldrhinebe...-aircraft/. Za povšimnutí stojí to, že udávané výkony některých letadel jsou o dost jiné, než v ROFu. U většiny se to shoduje vlastně dost přesně. SE5a udávají maximálku 121 mph a u DVII 119 mph (což je tedy ve vzduchu skoro zanedbatelný rozdíl). Navíc u DVII uvádějí 200hp u motoru Mercedes DIII. U N11 pak uvádějí maximálku 97 mph, což by znamenalo, že tomu Albatros se 107 mph uletí. Jenže v ROFu je to naopak. Naopak třeba u Spadu VII uvádějí 138 mph, což sedí. Celkem očekávatelně Dr.1 má max 102 mph, což z něj dělá pomalou stihačku, na rozdíl od ROFu. U Camelu uvádějí 118 mph, ale není zřejmé, pro jaký motor. Motory pro Camel uvádějí od 100 do 160 hp. Jestli je to pro 160hp motor, chtělo by to ještě pro další varianty. ROFový Camel lítá na týhle maximálce. Je to oblast hodně špatně zmapovaná. Motorů, variant a zapomenutých detailů bylo moc a většinou je to ztracený.
Loupežníku, tabulkové údaje jsou jedna věc (a nemám v úmyslu je nijak zpochybňovat) a realita v RoFu druhá.Již jsem se tady jednou o tom zmiňoval.Pro experiment jsem si zvolil SPAD a Fok D VII F. Při experimentu jsem udaje bral z HUD displeje pro přesnější měření. Vytyčil jsem si bod A a bod B,který jsem oběma letadly absolvoval při při konstantní rychlosti 180 km/h. SPAD absolvoval stejnou vzdálenost,při stejné rychlosti dříve. Jak je to možné? Tak k čemu pak tabulky.Vzhledem k údajům o rychlosti SE5 v porovnání s Fok D VII by měření dopadlo asi stejně,protože asi máš také ty zkušenosti ze serverů ,že se ti ztratí a to výrazně vyšší rychlostí jak pára nad hrncem a to dokonce i v případě ,že na něj "spadneš".
Asi to k ničemu nebude, ale zatrhl jsem povinně Zímenzy-Čukrt + vytuněného Albatrosa D.Va a Fokkera VII
Asi to naozaj k ničomu nebude, ale preventívne som zatrhol aj nevytuneného Albatrosa D.V. Čo keby to náhodou vyšlo že Inak som hlasoval rovnako, tzn. Čukrty, 200 Hp D.Va + Fokker D.VII aü.
Myslím, že výsledky jsou předpovídatelné. Je to vlastně jen pokračování ankety, která tu už byla. I já jsem před časem hlasoval pro Čukrta. Bohužel to není anketa vývojářů ale foromilů a tedy neslouží k vývoji daného modelu ale k blaženému rozjímání coby kdyby. Mě by úplně stačilo ke štěstí, kdyby DVII měla správný motor. Kdyby DVII byla v dog fightu užitečnější než Albík. A kdyby tak nějak porovnali rychlosti třeba podle nálezů Gavagaje. A když tak o tom přemýšlím, když s tím neudělají nic, na mém štěstí to stejně nic nemění a sem tam si to s chutí zalítám. Radši ať udělají ten zatracený trim do LaGG.
Zajímavá stránka ovšem údaj 121 mph mi sedí k původní SE.5 se 150 hp motorem, ne k SE.5A, kde mě všechny známé zdroje uvádí 133 - 137 mph a v RoFu je přeci právě ta.
Let me introduce you some project. Some map project. It's just pre-, pre-, pre- ...... pre-alfa but I'd like to share it with you. If I'll be able make all what I plan, then you'll get long-awaited map of Italian front.
I began this work some months ago but I present it only now because it was neccessary to test some ideas. I should say those tests were successful - all what I planned to make, I made and I'm glad with result. Surely, you heard that RoF engine doesn't match well to build real mountains but I suppose that right using of trees, new textures, bump-mapping and maybe extra objects for relief can help to built qualitative mountain landscape. I think screenshots prove it very well despite there is only initial version with default ground textures.
I didn't start to make whole Italian map at once because Italian front is too large to control all problems of building process. With map of less size, I'll learn where and to what I should give more attention during making of Italian map later.
This map will be made as island but landscape is real and taken from real part of Italian Alps. Of course I'll use this part in future Italian map. Who knows Alps very well can try to guess which region exactly I used for map.
At this moment, common relief is ready as well as water surfaces and 30% of forest. Next steps are:
- New textures
- New ground objects: buildings and trees
- Maybe relief objects: cliffs, waterfalls. I'm sure it'll be hard to release this point but I'll give my best. If it'll be possible not to use these objects without decreasing of landscape quality, then map will be ready earlier.
These all preparations should help me to make Italian map quickly enough (of course if they will be successful). Nevertheless, RoF community will gain anyway - either you'll get Italian map with unique landscape and mountain island as bonus or you'll get just one more island map for new air battles.
Map won't be so small. Whole map size now is about 128x128 km. Size of ground area is about 97x89 km
Páni, na fóre RoF prebieha diskusia s požiadavkou na otvorenie RoF komunite. Ak chcete, zahlasujte (výber je na vás). Je možné, že to nebude k ničomu, ale vždy je to lepšie ako iba sedieť a čakať čo bude. Tu je link:
Já se na tu modifikovatelnost dívám trochu rozpačitě. Jsou věci asi uchopitelné a to mapy, 3D modely, grafika obecně. Co bude uchopitelné hůř, je DMG model. DMG model totiž není jen o počtu zásahů na zničení daného prvku a vizualizace, ale je to i omezení strukturální integrity draku a potenciálně deformace a tedy změna geometrie letadla včetně vlivu na FM. A tím se dostávám k FM. FM bude děsnej mrdník. Podle toho co vím, se jedná o Newtonovský FM, který si hraje na nějaké prvky pohybu tělesa kontinuem. Viz. třeba ono slavné video, kdy Dr 1 ofukuje ty stoupající balonky. Aby jim to fungovalo tak hezky, jak to funguje, musí těch různých Newtonovských příspěvků k pohybu lítadla hodně. Krom poláry křídel a koeficientu odporu, výkonu motoru a takových zjevností, tam bude i sbírka dalších dodělávek a vychytávek, aby se to chovalo realisticky. A to bude, jak už jsem říkal, děs běs.
Kdokoli by tohle chtěl uchopit, by musel nastudovat, jak to 777 funguje a co a jak je použitý. Dokumentace, pokud vůbec je, bude rusky v azbuce. A po všech těch iteracích a letech vývoje a změn by byl zázrak, aby existující dokumentace popisovala aktuální stav a nevztahovala se třeba k myšlenkám a stavu z roku 2010.
Chci říct, že převzetí toho hambince (jo bude to hambinec) by si vyžádalo enormní časovou investici na straně toho, kdo by chtěl udržovat FM a DM, nebo kdo by chtěl nový letadlo vyrobit. Jakkoli zjednodušený přístup by vedl k k zástupu lítajících UFO, který by buď vykazovaly nadstandardní výkony nebo by to nebylo konkurenceschopné.
Jen bych chtěl poukázat na to, že třeba v CloDu se to povedlo, ale je to postavené na jedné osobě, která to dokázala a která od toho ale víceméně utekla. Umím si představit, že to nikdo další nebude ochotný podstoupit a tedy to chcípne. V CloDu to bylo taky postavené na tom, že nebylo co pokazit. A ROF si tohle nezaslouží.
Pokud tvůrci jakéhokoli simulátoru nebudou provozovat nějaký smysluplný a zábavný , multiplayer , pokud mu nevdechnou "duši" (a taky výdělečný=prachy na další vývoj) jest jakýkoli počin, dříve nebo později odsouzený jen a pouze k živoření.
Viz: ROF
COD
IL-2
A bohužel jestli se chlapci nevzpamatují tak tenhle osud čeká i BOS.
Ne výše zmíněné simy nezahynou, ale budou jen skomírat jako doteď.
Na Il-2 se tvůrci doslova vysrali v jeho nejlepších létech. Přežívá jen díky komunitě.
Mám tady rozebírat co provedli z COD? Myslím ,že nemusím. Opět žije jen jdíky komunitě.
Absolutně nechápu proč tvůrci ROF nevyužijí jeho potenciálu.
BOS nemá cenu zatím nějak v této chvíli rozebírat poáč je to pořát totální beta.
No ale jestli se ktomu postaví jako k ROF.... CHtěl jsem napsat ať jdou do Pííííče jenomže nemůžu protože jsem rád, že existuje ALESPOŇ MIZERNÉ "NĚCO"!
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.