Jasně že to nejde hned a nejde to samo, protože v BoSu je to ovládání letadel trochu jiné. Určitě to nemusí každému sednout. Princip ale zůstává pořád stejný a ten kdo uměl bojovat s Fw 190 v Il-2 to musí umět během chvilinky i s BoSáckým Focke Wulfem. Ortodoxní befkař logicky bude mít problém prosadit se ve "stodevadesátce", což platilo i v původním šturmovi. Souhlasím i s tím, že po delší přestávce bude nějakou chvíli trvat dostat se znovu do formy, to je normální. Což opět platilo i u původního šturma a platí to u většiny her ( např. fotbal IRL nevyjímaje).
Jen myslím že jak se s tím člověk jednou naučí, už by neměl mít problém se do toho i po té pauze dřív nebo později dostat.
K tomu že eso které přišlo z Il-2 má potíže - pokud to bylo opravdu eso, je to jen přechodný stav. Jsem si jistý že na špičce statistik budou k vidění stará známá jména z Il-2/RoF a k nim přibude pár nových.
Jak to po sobě čtu, tak stačilo vlastně napsat že s tebou souhlasím.
Tak tohle je super. Po celém týdnu, kdy Han poměrně neurvale a rozhodně docela pohrdavě světu sděloval, že FW je úplně v pořádku, přišlo tohle.
1. Night missions were added to the Campaign;
2. Destroyed villages and bonfires were added to the front line areas in the Campaign;
3. Bonfires in Stalingrad were added to the Campaign;
4. The skill level of allied AAA was changed in the Campaign. It should be safe now on the home airfield;
5. Ammo counter for the turret armament was added in multiplayer;
6. The lag between hits and hit sounds was decreased in multiplayer;
7. Trucks and train cabs should be swinging on the road in multiplayer as they are in single player modes;
8. The bug with ground vehicles shooting after being destroyed and removed from the map was fixed;
9. The bug with flares and headlights random disappearing was fixed;
10. Sun glint on the airfields coming from the already set sun was removed;
11. The bug with turrets not shooting when the aircraft is damaged was fixed; 12. FW 190 A-3 climb rate was corrected according to the reference data;
13. Engine limits added not only to extreme revs but for extreme supercharge as well (with possible break down in case of prolong use);
14. Ju 87 D-3 and He 111 H-6 now have an automatic supercharger mode instead of switching to the 2 stage;
15. Time for takeoff and climb engine modes on He 111 H-6 and Ju 87 D-3 was increased, so after 1 minute of takeoff mode the engines should be able to run 30 minutes in climb mode; 16. After 1 minute of working in extreme engine mode Bf 109 F-4 should be able to run in combat mode for 30 minutes; 17. After 3 minutes of working in extreme engine mode FW 190 A-3 should be able to run in combat mode for 30 minutes;
18. Reheat time limiter on La-5 bug was fixed;
19. Animation for landing lights, nav lights and cockpit light switches on He 111 H-6 was added;
20. Flaps lever animation on He 111 H-6 was fixed;
21. Basic set of scenarios was added (standalone single missions). 22. Speed indication on FW 190 A-3 fixed;
23. Speed indication on Ju 87 D-3 fixed.
Pro mě je tohle docela hezký výsledek. Především v tom směru, že je to možná krok k tomu, aby ti kluci z Ruska pochopili, že chtějí-li západní trh, nesmí jim koukat sláma z bot. Prostě musí se naučit komunikovat a musí zavést otevřenost. Nestačí, že prohlásej, že něco je prostě tak a basta (i když je to pravda). To možná můžou v Rusku, kde nemají úplně tradici otevřenosti. Třeba se dokonce naučí, že změny FM patří do change logu. A že chtějí li to prodat, nesmí si dovolovat ty velkopanské manýry, co předváděli. Tak doufejme.
Upravil/a Rumcajs dne 17-10-2014 20:52
Mno... Povedal by som, že Jásóň zjebal celú ruskú časť firmy pod čiernu zem. A pomohlo to.
Jako on to měl udělat už před časem. Především, jako američan měl dohlédnout na to, aby anglická verze neobsahovala hrubé gramatické chyby. Za druhé vůbec neměl připustit, aby se západní komunitou vedl dialog přímo vývojář, který nezná západní mentalitu a má hodně kostrbatou angličtinu. Za třetí měl dávno pochopit, že ten nápad s kampaní se mu vymkl z rukou. Na co čeká? Až mu to celé spadne na hlavu? Že se konečně probudil ze sna není zásluha, spíš si to komunita vydupala. Ty změny FM si spíš taky vydupala komunita. Ne že by všechno co lidi tvrdili, bylo opravdu tak. Han toho hodně vysvětlil, ale to vysvětlení chování, to prostě měli udělat už dřív. To by jim přeci neublížilo, kdyby řekli, že La 5 má mít roll rate jak FW 190. A že pro to maj podklady. Nakonec podklady nemusej ukazovat, stačí když poskytnou odkaz. Podklady mohou být licencované, ale říct, z čeho vycházej, to prostě můžou. A docela bych řekl, že to je přesně to, co komunita čeká. Kdo chce, může si tu dokumentaci taky koupit. Kdo nechce dát peníze, může holt meditovat. Dnes jsou kecy, že je nějaká "rare" dokumentace. Dnes lze cokoli namnožit na kolik se chce kopií, stejně to je digitalizovaný. To jsou prostě báchorky.
Takže za mě to vidím tak, že Jásoň zjebal firmu. Protože komunita zjebala jeho.
Jasně, většina těch pochybností byla smysluplně vysvětlena. Spánem bohem, asi to tak opravdu bylo. Nakonec je fajn, že si člověk poopraví názor na historii. Já jsem za to rád, protože jsem původně taky celý sbírce těch výtek věřil. Ale přivedlo mě to ke sbírce článků, který když se poskládaj dokupy, dávaj hezkej obrázek, kterej v BOSku člověk najde. Třeba snad včera někdo postoval odkaz na zápisky pilota, co lítal restaurovanou G6. A když to člověk čte a porovná s tím naším G2 (jo né G6), tak to sedí jak prdel na hrnec. Ten nedostatek směrové stability. Ta potřeba neustále řídit směrovku. To že to lítá bokem. Jak se to chová s trimem a automatickýma slotama. Jak složitý je s tím udělat přemet, aby člověk končil zas v původním směru. Co s tím dělá přidání plynu. Nakonec práci 777 člověk musí obdivovat.
Jo, vypada to tak a doufal jsem v to, protoze ta vychodni cast firmy zacala hrube připomínat vsechno co se predvadelo v PR ve Sturmu a pak hlavne ve Zmetkovi...
Hlasoval jsem pro militantni nechut ke kampani, nejen kvuli unlockum, protoze tohle kampan neni...
Vzdyt se to na ruznych mistech i tu omlelo uz stokrat co je ci jaky "sen o kampani" od sci-fi napadu az po neco co bude 100x lepsi nez tuten hnus a přitom to nebude nic tak "fantasy" ...nektere body, principy jednoduse nahore zminuje Cibule...
Mně osobně to odemykání nevadí.Je to otázka pár letů.Ale ta kampaň je fakt tragická.Bez nápadu,bez děje,nudná již po několika startech.Pořád nedovedu pochopit,proč neudělali kampaň jak v RoFku.Také si myslím,že ať komunita křičí jak chce,na kampani se asi nic k velké škodě nezmění Štve mě to, protože po zkušenosti z RoFka jsem se na ní opravdu těšil.Kdyby ta kampaň šla hrát alespoň jako koop.mise. Ale to bychom asi po soudruzích z 1C chtěli moc.Proklínám den kdy se 777 spojila s 1C
A to měl kdysi Jason plán udělat WWII simulaci ... Západní frontu. Teď si asi rve vlasy že se podepsal pakt s Loftem ..
osobně BoS v nejbližší době neplánuju pořizovat
magot napsal:
osobně BoS v nejbližší době neplánuju pořizovat
To myslím o dost přicházíš. Rýsuje s to jako docela dobrý sim (i přes některé výše zmiňované a ne až tak důležité záležitosti).
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Já Magota chápu. Dnes je pro vydavatele a tvůrce asi nejdůležitější grafika a prachy (ne nutně v tomto pořadí ). Online umožnil přesdržkobraní pro zahnání dlouhé chvíle a řekl bych vlastně pohřbil to, co táhlo, příběh/děj. Sám BoS mám a zapínám ho jen velmi zřídka. Na přesdržku mi stačí starej šturm, tam je aspoň na výběr dost letadel a map.
Stary Sturm nema nic. Ma rovnaku (naprd) kampan ako ma IL2:BoS. To, ze ma teraz desiatky lietadiel nie je zasluha Maddox Games ale moderskej sceny a len vdaka nej este IL2 preziva. Niektori sa nedokazu zmierit s tym, ze doba stareho Sturmovika je nenavratne prec. Casy, kedy sme si kupili hru a vsetko ostatne bolo zadarmo, t.j. lietadla, mapy, skiny, nove kampane a pod. sa uz nevrati. Preto napr. v DCS kupujeme kazde lietadlo za cenu plnej hry. Ja som rad, ze Williams podpisal zmluvu s Loftom - stvorili velmi kvalitny produkt za relativne kratky cas. Letovy model ma konkurenciu jedine v DCS, resp. DCS ma jedinu konkurenciu v IL2:BoS. Samozrejme, ze BoS ma chyby. Nepoznam ani jeden simulator, ktory by ich nemal. Ale Williams sa ich aspon snazi odstranit v ramci moznosti, a ako je vidiet, komunita tu nie je iba pridavok (ako na fore CloDa) Som daleko od toho, aby som BoS pokladal ze dokonaly. To nie je ani nahodou.
Prajem pekny den.
Upravil/a Baron dne 18-10-2014 13:49
Tak teda jo, já si to teda koupím. Ale až tam bude Spitfire a Typhoon. A Airacobra. Když mám platit letadla po kusech, tak si počkám až budou venku ta, která chci já.
O kvalitě BoS by se dalo polemizovat, ale to ještě předbíháme. Zatím není verze 1.0
O tom zda to byl správný tah paktovat se s Loftem terpve čas ukáže. BoS byl a bude na úkor vývoje RoF. Osobně bych radši viděl pokračování vývoje RoFu pod čistou 777.
Je vtipné jak mě rádi spojujete se starým šturmem, to že jsem součástí vývoje v DT neznamená že jsem ze starýho šturma nějaký nadšený, či snad že si myslím že má dobrou či špatnou grafiku, obsah, mapy atd ... je to stará fosílie, těžko srovnatelná s novými simy. Tečka. Včetně komplexnosti FM. To je jediný můj názor na staýho Ila. Ve vývoji v DT jsem jenom pro to že mě to baví ...
310_cibule napsal:
To myslím o dost přicházíš. Rýsuje s to jako docela dobrý sim (i přes některé výše zmiňované a ne až tak důležité záležitosti).
Pokud to nějak dotáhnou do úspěšného konce tak si to pořídím později, zatím bych to viděl na jaro 2015 kdy bude nějaká solidnější odladěná verze k mání.
Bierglass - hele, já někde psal o tom že stařeček to má? Píšu, že to vše pohřbil online. Chce to číst.
Baron - částečně souhlasím, modeři a DT drží Ila na přístrojích. Ale i tak má ve vanila verzi mnohem víc než BoS. Doufám, že jednou přijde opak, ale aby nebylo pozdě.
Upravil/a TozziFan dne 18-10-2014 15:17
O kvalitě BoS by se dalo polemizovat, ale to ještě předbíháme. Zatím není verze 1.0
O tom zda to byl správný tah paktovat se s Loftem terpve čas ukáže. BoS byl a bude na úkor vývoje RoF. Osobně bych radši viděl pokračování vývoje RoFu pod čistou 777.
Je vtipné jak mě rádi spojujete se starým šturmem, to že jsem součástí vývoje v DT neznamená že jsem ze starýho šturma nějaký nadšený, či snad že si myslím že má dobrou či špatnou grafiku, obsah, mapy atd ... je to stará fosílie, těžko srovnatelná s novými simy. Tečka. Včetně komplexnosti FM. To je jediný můj názor na staýho Ila. Ve vývoji v DT jsem jenom pro to že mě to baví ...
310_cibule napsal:
To myslím o dost přicházíš. Rýsuje s to jako docela dobrý sim (i přes některé výše zmiňované a ne až tak důležité záležitosti).
Pokud to nějak dotáhnou do úspěšného konce tak si to pořídím později, zatím bych to viděl na jaro 2015 kdy bude nějaká solidnější odladěná verze k mání.
- Myslim, ze rozdiel oproti tomu co mame dnes a co bude vo verzii 1.0 bude velmi maly ak vobec. Mozno ich osvieti a zrusia to hlupe odomkynanie veci, ale skor nie ako ano. Mam za to, ze to co je vonku po poslednom patchi, je s najvacsou pravdepodobnostou finalna verzia.
- Ano, je to na ukor vyvoja RoF. To nema ani vyznam spominat, komunita to RoF to omlatila JW o hlavu uz niekolkokrat, a este mu to niekolkokrat o hlavu omlati. Otazne je, ci bude RoF 2 ako sa blahej pamati preriekol Loft alebo sa na RoF uplne vykaslu, alebo.... Nikto nic nevie iba JW. Slubil vyjadrenie o buducnosti RoF ale zatial je ticho. Osobne dufam, ze RoF neulozia k ladu, pretoze paradoxne sa do neho zacinaju vracat hraci.
- Magote, ja ta nespajam s nicim, a moja poznamka sa netykala teba. Stareho Sturma som prestal lietat potom, ako vysiel RoF (a ked vydali TF prvy patch na CLoD, uz som sa k nemu nevratil. A po Mustangu, Dore a Kurfurstovi v DCS sa uz ani nevratim. Pravdepodobne, lebo nikdy nehovor nikdy ze). Pre mna je IL2 Surmovik historiou, na ktoru mam pekne spomienky.
Kucí svět se mění. Když vycházel IL2, svět byl ještě offline. Komunita virtuálního lítání byla veliká. Konkurence byla poměrně slabší než dnes. Nároky na hru byly taky jiné, než jsou dnes. Naděje na prodej desítek tisíc kopií byla veliká a naplnila se.
Buďme rádi, že to někdo udělal znovu pro moderní PCčka. Že tá má sadu atributů které lze dosáhnout s aktuální technologií. Nemůžu si pomoct, ale po zkušenosti s BOSkem a DCS mě prostě jiné lítání nebaví, páčto je moc zjednodušené. Ani ten CloD s TF patchema to úplně nedorovnává.
Beru kde co a stejne to bude trvat jeste dlouho po verzi 1.0 jak na tom cely ten sim je po technicke strance, atd...Jenze dokud to nebude obsahove delat i neco jiného nez QMB a MPM (Multi Player Masomleyn ) v prachobycejne podobe, tak me to nebere. Ja chci aspon solidni kampan. MPM jsem se nazral spoustu let ve Sturmu. To uz me nejak moc nebavi...Clovek si občas mozna zajde..a nebo taky vubec...
Staci kampan. O inovativni, ci prevratne kampani snad ani nemluvim, protoze totalne prevratna je rozhodne uz ta co tam je, resp. neni...
Pro mě je pocit z pilotáže v BOSku, taky někde jinde. Starýho šturma mám hrozně rád, ale ve srovnání FM je BOSko fakt next gen sim.
A ty ruský mašiny, hmmm, proti BFkům sice lítají dobře asi jako cihly, ale mají "prostě koule"
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.