November 24 2024 04:10:39
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 5

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Alpha-version of IL2BOS: Poznatky z testování.
jofe
Máme mašinu v 50 hr revízii, počítam, že na budúci týždeň sa vráti a potom natočím ako to funguje. Z-326M má podobnú konštrukciu ako WWII aeroplány.
www.planes.cz/photo/1149/1149000/z326m-om-otn-aeroclub-ocova-lzoc.jpg
 
autodeath
No, Rumcajzi, to uz to trosku rozmelnujes ve zvatlani akademickym zpusobem, ktery je vlastni spise moji malickosti. Kvalitativne se to chova spravne, kvantitativni zhodnoceni:
- tezko udelas na zaklade dvou pokusu,
- tezko zhodnotis bez nejakeho normalizovaneho porovnani se stroji podobneho typu.
Cili jeste jednou: jsou to simulace, ktere v tomhle aspektu kvalitativne reaguji stejne, kvantitativne v 'obdobne mire'.
Jsem rad, ze se to tema otevrelo, dost jsem se poucil, ale dal se tomu venovat fakt nema smysl...
 
Paulus
U Laggu trim stále nefunguje?
Změnit skiny jdou či ne?Zamračený
základna Loc: 49°43'52.703"N, 16°26'5.3"E
 
Rumcajs
autodeath napsal:...ale dal se tomu venovat fakt nema smysl...

Možná to pro tebe nemá smysl, pro mě ano. Mě přijde desetinásobek hodně, aby se to jen tak přešlo. A to ještě je zatím řeč o tom, že je to desetinásobek při plné výchylce a nikdo se nezabýval tím, že při 50% to letadlo z BOSka prostě drží směr a nezatočí vůbec. Zatímco letadlo z CloDu jen sníží úhlovou rychlost.
Jinak si ten pokus udělej taky, můžeš postnout video, kde se to chová jinak. Zatím ani Horrido nedospěl k jinému závěru, tak uvidíme.
Mno možná by bylo prima si pročíst vlákno nálezů na IL2 foru. Lidi tam reklamujou sbírku různých věcí, počínaje opačnou implementací klapek, přes neexistující implementaci vlivu vytaženého podvozku, ujeté reakce na řízení, nepochopitelnou směrovou nestabilitu u takto velkého a těžkého letadla až po můj příspěvek s směrovkou. Je třeba to vidět tak, že nám předložili cosi, co je Alfa a zjevně z pohledu FM velmi ranná alfa. Něco to dělá, ale velká část toho je divně, nebo přímo blbě.
Zatím je čas něco ovlivnit. Jakmile to vydaj, jakékoli úpravy FM budou v řádu let, jestli vůbec. Rozhodně bych to nerad vnímal tak, jak je to zvykem. Totiž že se z toho stane náboženství. Již teď tu máme anti-CLODisty, kteří na tom simu nevidí nic pozitivního. Máme tu BOSisty, pro které se z toho stala nová modla a vše je ok. Máme to progresivní negativisty, kteří jsou negativní vždy. A máme tu antiosobysty, to jsou ti, kteří napadnou výrok svého neoblíbence bez ohledu na to, zda je ten výrok dobře či nikoli. Směrovka u Bf je ale jen jedna a nemůžou být dobře všechny reinkarnace, když jsou tak daleko od sebe.
 
WT_Horrido
Tak už jsme se dostali od "nezatáčí" k "zatáčí pomalu." Už to je progress Úsměv
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Padak_CZ
Paulus napsal:

U Laggu trim stále nefunguje?
Změnit skiny jdou či ne?Zamračený

Skiny mně měnit nejdou, ale Horrido tu měl obrázek s hakenkrajcíkem, tak nevim. Mně se upravenej skin načte jenom v hangáru, do mise mě to s nim nepustí.
 
WT_Schmouddle
@ Rumcajs

Hele nechci Ti do toho odovozování moc kecat, ale v Horridově videjku trvá podle gyrokompasu 90° cca 30 vteřin, tedy 360 by trvala cca dvě minuty.
Můj odhad u Eurostara je přes minutu a je to jen odhad, ale i tak to není o řád.
 
www.wtigers.org
Rumcajs
WT_Schmouddle napsal:

@ Rumcajs

Hele nechci Ti do toho odovozování moc kecat, ale v Horridově videjku trvá podle gyrokompasu 90° cca 30 vteřin, tedy 360 by trvala cca dvě minuty.
Můj odhad u Eurostara je přes minutu a je to jen odhad, ale i tak to není o řád.
Jo nojo. Díky za upozornění. Omlouvám se nevěřícím, měli pravdu.
 
WT_Horrido
Padak_CZ napsal:

Paulus napsal:

U Laggu trim stále nefunguje?
Změnit skiny jdou či ne?Zamračený

Skiny mně měnit nejdou, ale Horrido tu měl obrázek s hakenkrajcíkem, tak nevim. Mně se upravenej skin načte jenom v hangáru, do mise mě to s nim nepustí.


Skin šel jednou, ale při druhém rozběhnutí mi to napsalo že skin byl změněn. Takže to asi hlídá, vrátil jsem tam původní.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
312_HeRa
Mam tady na foru pocit(ale to i na original foru ), ze nekteri necetli zadny z developers diary Vyděšený

@Rumcajs - nemas deadzony na ose rudderu ? A sim jedes v real nebo custom rezimu (full real ) - treba se to chova v nejakem jinem rezimu hry trosku jinak (ale to je jen moje domnenka-v praci netestnu )
 
312raf.com
Ucho
jofe napsal:

Máme mašinu v 50 hr revízii, počítam, že na budúci týždeň sa vráti a potom natočím ako to funguje. Z-326M má podobnú konštrukciu ako WWII aeroplány.
www.planes.cz/photo/1149/1149000/z326m-om-otn-aeroclub-ocova-lzoc.jpg


btw ten obrázek nehraje


jinak, za pěkně natočený skluz při přistání předem díky jofe!
 
Shadowdeath
Rumcajs napsal:

autodeath napsal:...ale dal se tomu venovat fakt nema smysl...

Možná to...


Mno já bych taky řekl, že nemá smysl dál se tomu věnovat tady. Asi tak zlomek lidí tady ví, jak to "točí" na skutečném letadle, a nikdo neví jak je tomu u BF. Navíc nejsem si jist, jestli tohle fórum sledují vývojáři BOSu Mrknutí. Takže pokud jsi to postnul na ofiko forům, tak je to OK a můžem doufat, že se na to podívají a nemusí se tu tím zasírat už třetí stránka toho vláka Úsměv
 
WT_Schmouddle
L382_Conan napsal:

falkon napsal:

jofe napsal:

Kto urobí s hociktorým typom v Il-2 alebo BoS korektnú glizádu v pristávacej konfigurácii, tak mu pošlem flašku!

Co je "glizada"? Toto slovo som v leteckej hantyrke este nestretol...


Glizáda - neboli "SKLUZ" - používá se např. na výrazné zkrácení rozpočtu při přistání, dělá se velmi jednoduše: levá noha, pravá křidélka. Pokud fouká boční vítr, tak náklon proti směru větru.


Tohle není úplně přesně. Liší se to směrováním osy trupu od směru letu (dráhy)

Skluz /glizáda je manévr, při kterém schválně vyosím letadlo z osy dráhy (a letu) a nastavím tak bok trupu proudu vzduchu (větší odpor = více spotřebované energie)
Tedy postup je nejdřív směrovka a pak křidélka. Tedy směrovkou voysím trup a křidélky držím směr letu.
Na eurostaru se to moc nepoužívá a instruktoři to vyloženě nedoporučovali, protože mnohem účinější je spustit klapky do třetí polohy (pak to letí jak ta bájná nakopnutá cihla)

Vyrovnání snosu větru je naopak, tam se snažím mít trup o ose letu (a dráhy), tedy nejdřív křidélka do požadovaného náklonu a pak směrovkou řídím směr letu.
To se naopak u eurostaru používá hodně, je to ULL a tím že je lehký a má relativně malé plošné zatížení, je náchylný na poryvy a snos.

Už se mi párkát stalo, že jsem ve výdrži byl na krajním dorazu křidélka - nebýt náklonu křídla do větru, nedalo by se to v kritické fázi letu řídit.
A jednou jsem musel z tohoto důvodu přerušit přistání - moc malý náklon do větru a cca metr nad zemí se mi poryv větru podfoukl křídlo a jediný způsob jak stohoven bylo dát plnej kotel, šlápnout do směrovky, maličko potlačit a upalovat zpátky do nebe, kde se takové věci (Při 130kmh) nestávají Úsměv
(že jsem pak musel měnit trenky, to netřeba zdůrazňovat, takové věci se dějou kurva rychle)Šklebící se
 
www.wtigers.org
CSL1_Talbot

Už se mi párkát stalo, že jsem ve výdrži byl na krajním dorazu křidélka - nebýt náklonu křídla do větru, nedalo by se to v kritické fázi letu řídit.
A jednou jsem musel z tohoto důvodu přerušit přistání - moc malý náklon do větru a cca metr nad zemí se mi poryv větru podfoukl křídlo a jediný způsob jak stohoven bylo dát plnej kotel, šlápnout do směrovky, maličko potlačit a upalovat zpátky do nebe, kde se takové věci (Při 130kmh) nestávají Úsměv
(že jsem pak musel měnit trenky, to netřeba zdůrazňovat, takové věci se dějou kurva rychle)Šklebící se

Tak toto iste sa mi stalo na Koale(predchodca Eurostaru) a mas pravdu,musel som menit trenky!!!
[img]http://www.ulozisko.sk/obrazky/700632/sigpic3393_11.gif[/img] is not a valid Image.
 
alfik
Jestli ono to nebude tím, že je to (v RL) letadlo od letadla jiné... Šklebící se
Možná vás to překvapí, ale byla i letadla (např. slavná "Dakota" ), která měla autopilota, co uměl jen kurz, a ovládal jen trim směrovky!
Vymyslel jej jistý pan Sperry.
A jsou jiná, kde budete "krabovat", rozuměj glizádovat a skluzovat, a ne a ne zatočit rychleji než nas**nej šnek Úsměv
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
 
WT_Schmouddle
@Alfik

Ano to máš pravdu...ovšem nebavíme se o dvou a vícemotorových pixlách, bavíme se o jednomotorové stíhačce.

A ten autopilot, co bude směrovkou držet kurs může docela dobře fungovat..protože nikdy nepůjde do plné výchylky směrovky..stupeň tady a stupeň támhle a to letadlo nebude lítat bokem, tak jako jsme svědky tady, když se do směrovky šlape stejně neurvale jako do zelí. Úsměv
 
www.wtigers.org
Opitze
Takže závěr diskuze na téma směrovka - směrovka funguje dobře... v CLODu blbě... to je celkem zajímavé... Vyděšený
 
WT_Schmouddle
No já bych neřekl dobře/blbě - já bych řekl uvěřitelně/neuvěřitelně.Úsměv

To abych zas nebyl za dědka z Lidlu..Vyděšený
 
www.wtigers.org
Ucho
a směrovka-směrovka u čeho?

u lagga, u stodevítky nebo u stodvacítky? :-)
 
WT_Schmouddle
@Ušák:

Není to jedno? Hodinky jako holinky Pff
 
www.wtigers.org
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,031,703 návštěv