Alpha-version of IL2BOS: Poznatky z testování.
|
jofe |
Přidané 28-11-2013 11:14
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 242
Založený: 30.09.05
|
Máme mašinu v 50 hr revízii, počítam, že na budúci týždeň sa vráti a potom natočím ako to funguje. Z-326M má podobnú konštrukciu ako WWII aeroplány.
|
|
|
|
autodeath |
Přidané 28-11-2013 11:15
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 106
Založený: 07.10.11
|
No, Rumcajzi, to uz to trosku rozmelnujes ve zvatlani akademickym zpusobem, ktery je vlastni spise moji malickosti. Kvalitativne se to chova spravne, kvantitativni zhodnoceni:
- tezko udelas na zaklade dvou pokusu,
- tezko zhodnotis bez nejakeho normalizovaneho porovnani se stroji podobneho typu.
Cili jeste jednou: jsou to simulace, ktere v tomhle aspektu kvalitativne reaguji stejne, kvantitativne v 'obdobne mire'.
Jsem rad, ze se to tema otevrelo, dost jsem se poucil, ale dal se tomu venovat fakt nema smysl... |
|
|
|
Paulus |
Přidané 28-11-2013 11:32
|
Diskutující
Příspěvek: 2291
Založený: 26.03.08
|
U Laggu trim stále nefunguje?
Změnit skiny jdou či ne?
základna Loc: 49°43'52.703"N, 16°26'5.3"E
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 28-11-2013 11:33
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Možná to pro tebe nemá smysl, pro mě ano. Mě přijde desetinásobek hodně, aby se to jen tak přešlo. A to ještě je zatím řeč o tom, že je to desetinásobek při plné výchylce a nikdo se nezabýval tím, že při 50% to letadlo z BOSka prostě drží směr a nezatočí vůbec. Zatímco letadlo z CloDu jen sníží úhlovou rychlost.
Jinak si ten pokus udělej taky, můžeš postnout video, kde se to chová jinak. Zatím ani Horrido nedospěl k jinému závěru, tak uvidíme.
Mno možná by bylo prima si pročíst vlákno nálezů na IL2 foru. Lidi tam reklamujou sbírku různých věcí, počínaje opačnou implementací klapek, přes neexistující implementaci vlivu vytaženého podvozku, ujeté reakce na řízení, nepochopitelnou směrovou nestabilitu u takto velkého a těžkého letadla až po můj příspěvek s směrovkou. Je třeba to vidět tak, že nám předložili cosi, co je Alfa a zjevně z pohledu FM velmi ranná alfa. Něco to dělá, ale velká část toho je divně, nebo přímo blbě.
Zatím je čas něco ovlivnit. Jakmile to vydaj, jakékoli úpravy FM budou v řádu let, jestli vůbec. Rozhodně bych to nerad vnímal tak, jak je to zvykem. Totiž že se z toho stane náboženství. Již teď tu máme anti-CLODisty, kteří na tom simu nevidí nic pozitivního. Máme tu BOSisty, pro které se z toho stala nová modla a vše je ok. Máme to progresivní negativisty, kteří jsou negativní vždy. A máme tu antiosobysty, to jsou ti, kteří napadnou výrok svého neoblíbence bez ohledu na to, zda je ten výrok dobře či nikoli. Směrovka u Bf je ale jen jedna a nemůžou být dobře všechny reinkarnace, když jsou tak daleko od sebe. |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 28-11-2013 12:00
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Tak už jsme se dostali od "nezatáčí" k "zatáčí pomalu." Už to je progress
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
Padak_CZ |
Přidané 28-11-2013 12:01
|
Nováček
Příspěvek: 49
Založený: 01.10.05
|
Skiny mně měnit nejdou, ale Horrido tu měl obrázek s hakenkrajcíkem, tak nevim. Mně se upravenej skin načte jenom v hangáru, do mise mě to s nim nepustí. |
|
|
|
WT_Schmouddle |
Přidané 28-11-2013 12:07
|
Uživatel
Příspěvek: 1984
Založený: 02.10.05
|
@ Rumcajs
Hele nechci Ti do toho odovozování moc kecat, ale v Horridově videjku trvá podle gyrokompasu 90° cca 30 vteřin, tedy 360 by trvala cca dvě minuty.
Můj odhad u Eurostara je přes minutu a je to jen odhad, ale i tak to není o řád. |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 28-11-2013 12:13
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
WT_Schmouddle napsal:
@ Rumcajs
Hele nechci Ti do toho odovozování moc kecat, ale v Horridově videjku trvá podle gyrokompasu 90° cca 30 vteřin, tedy 360 by trvala cca dvě minuty.
Můj odhad u Eurostara je přes minutu a je to jen odhad, ale i tak to není o řád. Jo nojo. Díky za upozornění. Omlouvám se nevěřícím, měli pravdu. |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 28-11-2013 12:14
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Padak_CZ napsal:
Skiny mně měnit nejdou, ale Horrido tu měl obrázek s hakenkrajcíkem, tak nevim. Mně se upravenej skin načte jenom v hangáru, do mise mě to s nim nepustí.
Skin šel jednou, ale při druhém rozběhnutí mi to napsalo že skin byl změněn. Takže to asi hlídá, vrátil jsem tam původní.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
312_HeRa |
Přidané 28-11-2013 12:14
|
Uživatel
Příspěvek: 568
Založený: 29.09.05
|
Mam tady na foru pocit(ale to i na original foru ), ze nekteri necetli zadny z developers diary
@Rumcajs - nemas deadzony na ose rudderu ? A sim jedes v real nebo custom rezimu (full real ) - treba se to chova v nejakem jinem rezimu hry trosku jinak (ale to je jen moje domnenka-v praci netestnu ) |
|
|
|
Ucho |
Přidané 28-11-2013 12:19
|
Diskutující
Příspěvek: 2952
Založený: 29.09.05
|
jofe napsal:
Máme mašinu v 50 hr revízii, počítam, že na budúci týždeň sa vráti a potom natočím ako to funguje. Z-326M má podobnú konštrukciu ako WWII aeroplány.
btw ten obrázek nehraje
jinak, za pěkně natočený skluz při přistání předem díky jofe! |
|
|
|
Shadowdeath |
Přidané 28-11-2013 12:21
|
Uživatel
Příspěvek: 844
Založený: 03.02.13
|
Mno já bych taky řekl, že nemá smysl dál se tomu věnovat tady. Asi tak zlomek lidí tady ví, jak to "točí" na skutečném letadle, a nikdo neví jak je tomu u BF. Navíc nejsem si jist, jestli tohle fórum sledují vývojáři BOSu . Takže pokud jsi to postnul na ofiko forům, tak je to OK a můžem doufat, že se na to podívají a nemusí se tu tím zasírat už třetí stránka toho vláka |
|
|
|
WT_Schmouddle |
Přidané 28-11-2013 12:30
|
Uživatel
Příspěvek: 1984
Založený: 02.10.05
|
L382_Conan napsal:
falkon napsal:
jofe napsal:
Kto urobí s hociktorým typom v Il-2 alebo BoS korektnú glizádu v pristávacej konfigurácii, tak mu pošlem flašku!
Co je "glizada"? Toto slovo som v leteckej hantyrke este nestretol...
Glizáda - neboli "SKLUZ" - používá se např. na výrazné zkrácení rozpočtu při přistání, dělá se velmi jednoduše: levá noha, pravá křidélka. Pokud fouká boční vítr, tak náklon proti směru větru.
Tohle není úplně přesně. Liší se to směrováním osy trupu od směru letu (dráhy)
Skluz /glizáda je manévr, při kterém schválně vyosím letadlo z osy dráhy (a letu) a nastavím tak bok trupu proudu vzduchu (větší odpor = více spotřebované energie)
Tedy postup je nejdřív směrovka a pak křidélka. Tedy směrovkou voysím trup a křidélky držím směr letu.
Na eurostaru se to moc nepoužívá a instruktoři to vyloženě nedoporučovali, protože mnohem účinější je spustit klapky do třetí polohy (pak to letí jak ta bájná nakopnutá cihla)
Vyrovnání snosu větru je naopak, tam se snažím mít trup o ose letu (a dráhy), tedy nejdřív křidélka do požadovaného náklonu a pak směrovkou řídím směr letu.
To se naopak u eurostaru používá hodně, je to ULL a tím že je lehký a má relativně malé plošné zatížení, je náchylný na poryvy a snos.
Už se mi párkát stalo, že jsem ve výdrži byl na krajním dorazu křidélka - nebýt náklonu křídla do větru, nedalo by se to v kritické fázi letu řídit.
A jednou jsem musel z tohoto důvodu přerušit přistání - moc malý náklon do větru a cca metr nad zemí se mi poryv větru podfoukl křídlo a jediný způsob jak stohoven bylo dát plnej kotel, šlápnout do směrovky, maličko potlačit a upalovat zpátky do nebe, kde se takové věci (Při 130kmh) nestávají
(že jsem pak musel měnit trenky, to netřeba zdůrazňovat, takové věci se dějou kurva rychle) |
|
|
|
CSL1_Talbot |
Přidané 28-11-2013 12:47
|
Uživatel
Příspěvek: 662
Založený: 19.10.08
|
Už se mi párkát stalo, že jsem ve výdrži byl na krajním dorazu křidélka - nebýt náklonu křídla do větru, nedalo by se to v kritické fázi letu řídit.
A jednou jsem musel z tohoto důvodu přerušit přistání - moc malý náklon do větru a cca metr nad zemí se mi poryv větru podfoukl křídlo a jediný způsob jak stohoven bylo dát plnej kotel, šlápnout do směrovky, maličko potlačit a upalovat zpátky do nebe, kde se takové věci (Při 130kmh) nestávají
(že jsem pak musel měnit trenky, to netřeba zdůrazňovat, takové věci se dějou kurva rychle)
Tak toto iste sa mi stalo na Koale(predchodca Eurostaru) a mas pravdu,musel som menit trenky!!!
[img]http://www.ulozisko.sk/obrazky/700632/sigpic3393_11.gif[/img] is not a valid Image.
|
|
|
|
alfik |
Přidané 28-11-2013 13:05
|
Diskutující
Příspěvek: 4820
Založený: 21.04.06
|
Jestli ono to nebude tím, že je to (v RL) letadlo od letadla jiné...
Možná vás to překvapí, ale byla i letadla (např. slavná "Dakota" ), která měla autopilota, co uměl jen kurz, a ovládal jen trim směrovky!
Vymyslel jej jistý pan Sperry.
A jsou jiná, kde budete "krabovat", rozuměj glizádovat a skluzovat, a ne a ne zatočit rychleji než nas**nej šnek
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
|
|
|
|
WT_Schmouddle |
Přidané 28-11-2013 13:22
|
Uživatel
Příspěvek: 1984
Založený: 02.10.05
|
@Alfik
Ano to máš pravdu...ovšem nebavíme se o dvou a vícemotorových pixlách, bavíme se o jednomotorové stíhačce.
A ten autopilot, co bude směrovkou držet kurs může docela dobře fungovat..protože nikdy nepůjde do plné výchylky směrovky..stupeň tady a stupeň támhle a to letadlo nebude lítat bokem, tak jako jsme svědky tady, když se do směrovky šlape stejně neurvale jako do zelí. |
|
|
|
Opitze |
Přidané 28-11-2013 13:49
|
Stařešina
Příspěvek: 6346
Založený: 30.09.05
|
Takže závěr diskuze na téma směrovka - směrovka funguje dobře... v CLODu blbě... to je celkem zajímavé... |
|
|
|
WT_Schmouddle |
Přidané 28-11-2013 14:02
|
Uživatel
Příspěvek: 1984
Založený: 02.10.05
|
No já bych neřekl dobře/blbě - já bych řekl uvěřitelně/neuvěřitelně.
To abych zas nebyl za dědka z Lidlu.. |
|
|
|
Ucho |
Přidané 28-11-2013 14:11
|
Diskutující
Příspěvek: 2952
Založený: 29.09.05
|
a směrovka-směrovka u čeho?
u lagga, u stodevítky nebo u stodvacítky? :-) |
|
|
|
WT_Schmouddle |
Přidané 28-11-2013 14:33
|
Uživatel
Příspěvek: 1984
Založený: 02.10.05
|
@Ušák:
Není to jedno? Hodinky jako holinky |
|
|