Hoper napsal:
věřím, ohledně torpéd a g-limitů se to dá pochopit
ale přeci je rozdíl mezi nutností používat trim a nutností nastavit si čudl na zapínání zbraní (nebo kyslíkové masky)
tyhle věci nenutí lidi učit se něco složitého ale pouze to, že když chci střílet, musím "jednou" zapnout "tohle" tlačítko
horší by to už bylo se startovní procedurou
Jo, pod to bych se klidně podepsal.
313_OTTO napsal:
No a ještě se vrátím ke zbraním. Krom odjišťování, nešlo by taky namodelovat zasekávání a selhávání zbraní, třeba právě vlivem Gček??? Ale tady asi záleží na tom, jak by se k tomu postavili i ostatní virt piloti.
Taky jsem nad tím přemýšlel. Nabízí se otázka, jestli lišáci z DT už šikovně nevypustily zkušební balónek téhle úpravy a nečekají na ohlasy (ať už kladné nebo záporné). Myslím tím zasekávající se kanón v tom nové Mosquitu "Tse-Tse".
313_OTTO napsal:
Ad Glimity. No zase si postesknu Nedělá mi problém se jim přizpůsobit, jen mě mrzí, že díky nedokonalostem ila se kterými DT nemá nic společného (převod síly-odchylky na rozhraní joy-sim), dělá některá letadla náchylnější na přetížení. Tím myslým, že u některých letadel je potřeba létat hluboko pod hranicí letové obálky, oproti tomu u jiných lze létat takřka na hraně. což některá letadla znevýhodňuje. To možná hodně virt pilotů od ila už odradilo. (je to paralela k výhledu z kokpitů některých letadel, jak červených tak modrých). Návrhů jak to možná řešit jsem už napsal v jiných vláknech a opakovat se nebudu, neb by zase tady někteří mohli psát cosi o plačkách blbech a análních kolících.
Není problém od toho tam je tlačítko OFF ...
že nejsou servery s tímto nastavením není už problém DT ale admina serveru
Mě udivuje že si někteří lidé stěžují a přitom řešení je snadné ...
Prostě to vypnout od toho tam to nastavení je.
A odladění G-limitů? ... vždy se najde někdo komu nebude vyhovovat tamto tomu zas ono a i kdyby se to 40 x předělalo stejně to zase někomu nebude vyhovovat protože rám praskun o setinu sekundy dříve ..
Jó tohle je nevděčná práce ... zlatý včelaření ..
Lupen_cz napsal:
co bych si pral, teda vcetne toho, co je jiz napsano?
- RRR
- posunujici se fronta (napr. dle pohybujicich se jednotek, nebo zabranych letist)
- moznost pripojit se k nekomu pri online na misto strelce, nebo bombometcika
- pridat do maplistu napr. mapu z "Ivasion". nebo proste nakej nomalni "kanal"
- Pri spousteni ntrk moznost vracet se zpet.
- co se tyce engine managementu, tak pro me, cim vetsi posun k realite, tim pro me zabavnejsi.
1) RR (refuel&rearm) zřejmě bude, Repair nebude, těžko bude někdo čekat 3 měsíce něž mu opravej stíhačku nebo bombardér v případě Luftwaffe z 50% nikdy .. Repair je nesmysl.
2.) fronta ne
3.) Zkus HSFX CO-OP dýchánky ;-) DT nic myslím nechystá ...
4.) Invasion Ne
5.) NTRK naposledy NE
6.) To zastavení paliva by nebylo špatný edit// něco by snad mohl býti doladěno.
Upravil/a magot dne 26-04-2012 08:05
Tlačítko off je problém,protože chci létat s glimitama.
Řešení je nelétat to.
Argument tohoto typu je docela ubohej nezdá se ti?
Ad absurdum nemá tedy smysl cokoliv dělat protože vždy bude někdo remcat.
Řešení nemusí byt jen předělat cifry v g limitech. Ale to uz jsem taky psal. Těch lidi co to lítají a glimity se jim nezdají správně. A nekteri mluvi přímo o cislech, což já si nedovolím.
Nevím co té na tom urazí, kor když pisu ze to není chyba dt. A ze by bylo dobře dal na to rozvinout.
Dobra uz mlčí.z glimitu se stala nejaka hnusná nadávka asi by stalo zato zakázat toto souslovi
v pravidlech fora
Upravil/a 313_OTTO dne 26-04-2012 00:28
Ty G-limity se budou samozřejmě průběžně dolaďovat o tom není pochyb.
Měl jsem spíše na mysli že toto je natolik "plovoucí" záležitost naprosto přesné to nebude nikdy. Už z důvodu třeba nedostatečných informací, nulových praktických zkušeností z letu a limitace IL2 enginu.
A tak budou přicházet pernamentně lidi a stěžovat si že "toto už je moc" a přijde druhej a napíše že toto moc a musí to být méně a stejně se ničeho nedoberem páč ani jeden s tím nelítal ...
A že letecký modely vycházej z tabulek který můžou být taktéž nepřesný o tom ani nemluvě ...
Např. FM data pro P-61 z orig. leteckého manuálu se rozcházejí s daty přímo od Northop Grumman z archivu o výkonech. To jen aby se každý nechytal první tabulky nebo informace z Wiki o kterou zavadí.
Mnohdy bývají přesnější informace přímo od pilotů z vyprávění ...
Nastavení z DT je maximum práce které se doposavad dosáhlo a neříkám že je vše správně.
Upravil/a magot dne 26-04-2012 08:07
Lupen_cz napsal:
co bych si pral, teda vcetne toho, co je jiz napsano?
- RRR
- posunujici se fronta (napr. dle pohybujicich se jednotek, nebo zabranych letist)
- moznost pripojit se k nekomu pri online na misto strelce, nebo bombometcika
- pridat do maplistu napr. mapu z "Ivasion". nebo proste nakej nomalni "kanal"
- Pri spousteni ntrk moznost vracet se zpet.
- co se tyce engine managementu, tak pro me, cim vetsi posun k realite, tim pro me zabavnejsi.
Tak to vidime podobne, Lupene... Jedina poznamka na mapu Kanalu - to je jedno z tabu s ohladom na 1C a CloD (rovnako ako lietadla a celkovo tematika Bo. Toto je samozrejme zmluvne podlozene, takze preto. Nove pamy sa ovsem chystaju, z roznych bojisk.
Dobrý. Som tu čerstvo zaregistrovaný. Hoci aktívne čítavam tento výborný server.
Ako veľký fanda letectva som rád, že tu máme skvelí simulátor aeroplanov s 2.SV. Ale prečo ho nezlepšovať, však? Síce už 2 roky neaktívny aeroklubák, no predsa len so svojími 300hodinamy na Blaníkoch by som pár postrehov do nášho ILa len dal.
1. Asi to bude problém, ale: Grafika by mohla byť na úrovni PCčiek v roku 2012. Kde kdo už má nejakú DX11 grafárnu a min. CPU DualCore s 4GB Ramky. Oslobodiť to od toho OpenGL a vyšolichať DXko a vyťahať z neho efekty (ale to by asi musel byť megapatch )
2. Po 4.11 citeľne horšie ruské mašiny v pomeroch ktoré neboli pravdepodobné, La5FN vertikálne nepretočí 109G-6, ....ale kašlať na to, možno to ja neviem.
3. Model je perfektný ale napr. na taký simulátor vetroňov Condor competetio Soaring sim. (COS) to nemá ani náhodou. Rozdiel je taký ako sa dívať na sex a robiť sex. Verte, alebo nie, ale naučené grify pilotáže z reálu nemôžem použiť v ILovy niekedy ani náhodou. Naopak chytil som knipla v COS a... ty brďo, to je ono... je to na 1-, alebo 2+. Nedá sa to popísať, je to ako keby som tu mal vysvetliť ako sa riadi bicykel v zákrute. Skrátka navštíviť COSakov a prebrať to od nich!
4. D-520 by si zaslúžila svoje miesto v ILovy (lietajúca)
5. Trajektórie a výbuchy po zásahu striel mi pripadajú realistickejšie v HSFXu. Ale ináč OK.
6. Vrtuľa. Uf.. Cením si pokus v patchi 4.11 zaviesť manuál do stavenia vrtule, ale nie je to správne...Bolo to myslené asi dobre, ale podľa ovládania je to akési čudné. Chýba asi len skúsenosť.
(ak by daidalosaci, chceli mám dohodnuté pilota kámoša, momentálne lietajúceho na Hawku konzultácie na tému vrtuľa a jej stavenie, naozaj!)
Skúsim to tu ale opísať vo co gou.
V 2.SV. boli na všetkých stranách približne rovnaké technologické prístupy k realizácii nastavovania vrtuli. Plneautomatickú malo asi len Arado, ale zbytok tok bol manuál. (napr. spit. 3-polohová) Alfa, omega pilotov bolo a sú otáčky, aj keď sa vlastne za otáčkami skrýva uhol nábehu vrtule. Pilota zaujíma strop cez ktorý ho "vrtuľa" nepustí. V ILový je akási alternatíva "tvrdého" manuálu, ktorý s najväčšou pravdepodobnosťou nikdy ani nebol, vždy tam bol regulátor otáčok. Takto to nieje uriaditelné ani na obyčajnom Zlinovy. Aerodynamická väzba medzi vrtuľou a vzduchom, vždy preniesla požadovaný výkon z kľukovky motora na opt. ťah. Piloti vedia jedno pri manuálnom ovládaní vrtule: Štart=poloha min. uhla nastavenia (motor je zoradený na max. otáčky=max.výkon, kašleme na spotrebu..), krátko po vzlete, vrtuľa málinko do predu, v cestovnom režime (pomyselná stredná poloha) vrtuľa nepustí v širšom rozsahu rýchlostí regulátor otáčok do neekonomických režimov. Strmhlav na max. Pri dogfightoch vrtuľa by mala byť skôr v stredných a nižších uhloch nábehu tak, aby typických rýchlostiach nepretočila motor, ale aby motor makal na 100%. Skrátka začíname od nižších uhloch nábehu pri 100% výkone motora a ak motor pretáčalo tak vrtuľu viac "dopredu". A čumieť na otáčkomer...
Dosť bolo ale hatatitla teórie, skrátka v IL je to akési čudné. So znižovaním uhla vrtule sa mi znižuje aj ťah a dusím otáčky motora a naopak. Ale, naopak by to celkom aj sedelo (to som si s popisu ovládania istý kedy sa tam píše zvyšovanie a znižovanie uhlu nábehu). Ak by to teda tak aj bolo, nesedí tam moc strmhlavý let. Vrtuľa na max. uhol dusí motor aj pri 800kmh. V IL necítiť regulátor otáčok.
Obľúbené bolo aj chladenie zmesou pri prehrievaní motora, teda cez 100% stochiometrického pomeru palivo/vzduch. Pamätám sa pri vlekaní Zlina s Blaníkom v horúčavách pri nedostatočnom chladení pilot "pridal" zmes a už to išlo.. ale aj do spotreby.
Ak by niekto potreboval info aj z praxe (hoci aeroklubackej), rád pomôžeme.
Lupen_cz napsal:
co bych si pral, teda vcetne toho, co je jiz napsano?
- RRR
- posunujici se fronta (napr. dle pohybujicich se jednotek, nebo zabranych letist)
- moznost pripojit se k nekomu pri online na misto strelce, nebo bombometcika
- pridat do maplistu napr. mapu z "Ivasion". nebo proste nakej nomalni "kanal"
- Pri spousteni ntrk moznost vracet se zpet.
- co se tyce engine managementu, tak pro me, cim vetsi posun k realite, tim pro me zabavnejsi.
1) RR (refuel&rearm) zřejmě bude, Repair nebude, těžko bude někdo čekat 3 měsíce něž mu opravej stíhačku nebo bombardér v případě Luftwaffe z 50% nikdy .. Repair je nesmysl.
2.) fronta ne
3.) Zkus HSFX CO-OP dýchánky ;-) DT nic myslím nechystá ...
4.) Invasion Ne
5.) NTRK naposledy NE
6.) To zastavení paliva by nebylo špatný edit// něco by snad mohl býti doladěno.
Co se týče repairu.. nesmysl to není - taková zaseknutá patrona se dá vyhodit za ani ne dvě minuty i s vyškrábáním-se techniků na křídlo a otevřením zbraňové šachty - některé repairy bych dokonce považoval za realistické. Jen nevím, jestli sim rozlišuje zaseklou patronu, utržený pásec a rozstřelený zámek...
dlugy napsal:
Dobrý. Som tu čerstvo zaregistrovaný. Hoci aktívne čítavam tento výborný server.
Ako veľký fanda letectva som rád, že tu máme skvelí simulátor aeroplanov s 2.SV. Ale prečo ho nezlepšovať, však? Síce už 2 roky neaktívny aeroklubák, no predsa len so svojími 300hodinamy na Blaníkoch by som pár postrehov do nášho ILa len dal.
Vítej
1. Asi to bude problém, ale: Grafika by mohla byť na úrovni PCčiek v roku 2012. Kde kdo už má nejakú DX11 grafárnu a min. CPU DualCore s 4GB Ramky. Oslobodiť to od toho OpenGL a vyšolichať DXko a vyťahať z neho efekty (ale to by asi musel byť megapatch )
To by vyžadovalo kompletně nový grafický engine. Resp. kompletně přepracovaný. Pokud o něj máš zájem, tak máš možnost se více zaobírat pokračovatelem IL-2 série, polonešťastným CLODem. V případě původní IL-2 série je toto přání samozřejmě naprosto utopické.
2. Po 4.11 citeľne horšie ruské mašiny v pomeroch ktoré neboli pravdepodobné, La5FN vertikálne nepretočí 109G-6, ....ale kašlať na to, možno to ja neviem.
Testoval jsem pár dní zpátky na 4.11 a neměl jsem v La-5FN ani na vertikále ani na horizontále proti G-6 nejmenší problém (do 2 km výšky).
3. Model je perfektný ale napr. na taký simulátor vetroňov Condor competetio Soaring sim. (COS) to nemá ani náhodou. Rozdiel je taký ako sa dívať na sex a robiť sex. Verte, alebo nie, ale naučené grify pilotáže z reálu nemôžem použiť v ILovy niekedy ani náhodou. Naopak chytil som knipla v COS a... ty brďo, to je ono... je to na 1-, alebo 2+. Nedá sa to popísať, je to ako keby som tu mal vysvetliť ako sa riadi bicykel v zákrute. Skrátka navštíviť COSakov a prebrať to od nich!
Tak perfektní, nebo to na něj nemá ani náhodou? Bylo by asi chybou, kdyby ti v létání s Blaníkem více pomohl simulátor tří a více tunových letadel. Osobně považuji letový model Šturmovika za propracovanější než ten, který je v Condoru, rozdíl je v tom, že Šturm má jen velmi homogenní atmosféru, zatímco Condor umí více simulovat reálnou. Ostatně pro plachtařinu je to nezbytné, pro těžké motoráky už zase až tolik ne.
4. D-520 by si zaslúžila svoje miesto v ILovy (lietajúca)
Asi ano, stejně jako desítky jiných typů, viz. spousta paralelních vláken na tomto fóru.
5. Trajektórie a výbuchy po zásahu striel mi pripadajú realistickejšie v HSFXu. Ale ináč OK.
Trajektorie jsou v HSFX totožné a s výbuchy souhlasím, HSFX je dále. Nicméně jak jsi mohl číst i v tomto vlákně, pro verzi 4.12 se předpokládají nové efekty.
6. Vrtuľa. Uf.. Cením si pokus v patchi 4.11 zaviesť manuál do stavenia vrtule, ale nie je to správne...Bolo to myslené asi dobre, ale podľa ovládania je to akési čudné. Chýba asi len skúsenosť.
Za druhé světové byla používána celá řada systémů stavění vrtule, od voličů otáček, přes přímé stavění listů až po několikapolohové + samozřejmě CSP vrtule. Všechny typy jsou ve Šturmu zastoupeny a modelovány v rámci možností korektně. Chyby ale samozřejmě jsou, o některých se ví - tak třeba u Fw 190, kde je sice plně automatický (hlavní, hydraulický) režim modelován prakticky zcela korektně, ale manuální (záložní, elektrický) pracuje s voličem maximálních otáček, zatímco reálně byla vrtule stavěna zcela napřímo (tedy přímou změnou úhlu náběhu).
Team Daidalos má celou řadu poradců velice erudovaných jak v letecké historii, tak i samotné technice. Ostatně to platí i pro samotné Daidalosáky. Jsou velmi znalí. Kdyby nebyli, nemohli by to dělat.
dlugy napsal:...
V 2.SV. boli na všetkých stranách približne rovnaké technologické prístupy k realizácii nastavovania vrtuli. Plneautomatickú malo asi len Arado, ale zbytok tok bol manuál. (napr. spit. 3-polohová) ...
ano, prve spity mali trojpolohove nastavenie vrtule, ale neskorsie modely spitov mali uz nastavenie plynule, prepojene s ovladanim plynovej priepusti.
dlugy napsal:...
..nesedí tam moc strmhlavý let. Vrtuľa na max. uhol dusí motor aj pri 800kmh.
Sam si na to odpovedas
dlugy napsal:...
ak motor pretáčalo tak vrtuľu viac "dopredu".
dlugy napsal:2. Po 4.11 citeľne horšie ruské mašiny v pomeroch ktoré neboli pravdepodobné, La5FN vertikálne nepretočí 109G-6, ....ale kašlať na to, možno to ja neviem.
Verikalne nepretoci - tomuto celkom nerozumiem, ale v 4.11 sa do polomerov a pod. nesiahalo. Lavocky tocia stale rovnako, menil sa len alrogritmus prehrievania. Specialne G-6 ukrutis ako praclik, pravdaze cim vyssie, tym horsie.
dlugy napsal:3. Model je perfektný ale napr. na taký simulátor vetroňov Condor competetio Soaring sim. (COS) to nemá ani náhodou. Rozdiel je taký ako sa dívať na sex a robiť sex. Verte, alebo nie, ale naučené grify pilotáže z reálu nemôžem použiť v ILovy niekedy ani náhodou. Naopak chytil som knipla v COS a... ty brďo, to je ono... je to na 1-, alebo 2+. Nedá sa to popísať, je to ako keby som tu mal vysvetliť ako sa riadi bicykel v zákrute. Skrátka navštíviť COSakov a prebrať to od nich!
Model je aky je, 10 rokov stary. Sofistikovanejsie letove modely najdes v novsich simulatoroch - COS, RoF, CloD, to sa neda samozrejme ani porovnat. Zase v Ilovi mas kopec lietadiel,
dlugy napsal:4. D-520 by si zaslúžila svoje miesto v ILovy (lietajúca)
Ano, zasluzila. Ako aj dalsich X lietadiel.
dlugy napsal:5. Trajektórie a výbuchy po zásahu striel mi pripadajú realistickejšie v HSFXu. Ale ináč OK.
Balistika je cca rovnaka z mojej skusenosti, efekty a zvuky su v HSFX super (tesim sa na 6tku). Dobra sprava je, ze v 4.12 sa s tym konecne bude nieco robit.
dlugy napsal:6. Vrtuľa. Uf.. Cením si pokus v patchi 4.11 zaviesť manuál do stavenia vrtule, ale nie je to správne...Bolo to myslené asi dobre, ale podľa ovládania je to akési čudné. Chýba asi len skúsenosť.
Neviem, co mas tu na mysli - DT v 4.11 s vrtulami nic nerobili. Niektore lietadla mali automaticke ovladanie vrtule (nemecke stihacky alebo neskorsie Spitfiry), ale tam sa nic nemenilo. Ziadny manual, drviva vacsina ma CPS a ten je namodelovany viacmenej spravne (pravdaze vramci moznosti hry)
dlugy napsal:(ak by daidalosaci, chceli mám dohodnuté pilota kámoša, momentálne lietajúceho na Hawku konzultácie na tému vrtuľa a jej stavenie, naozaj!)
Netreba, ale vdaka! Konkretne Curtis stihacky mali prepinac na rozne funkcie a nastavenia vrtule, v hre je namodelovany iba jeden - CPS. Je namodelovany OK.
dlugy napsal:V 2.SV. boli na všetkých stranách približne rovnaké technologické prístupy k realizácii nastavovania vrtuli. Plneautomatickú malo asi len Arado, ale zbytok tok bol manuál. (napr. spit. 3-polohová)
S tymi vrtulami to nie je celkom jednoduche, konkretne Spitfire nemal ziadnu 3-polohovu. Na Spitfiri sa pouzivala najprv pevna dvojlista vrtula Weybridge, potom dvojpolohova pevna de Havilland, potom csp de Havilland alebo Rotol. Tych Rotolov bolo niekolko roznych typov, posledne Mk.IX mali automatiku, t.j. zlinkovane otacky s MAP a vsetko bolo ovladane plynovou pakou. Bezne vsak ovladali otacky rucne tak ako to je v hre. Uhol listu nabehu menit nemohli, mohli nastavit len otacky, vrtula bola prestavena na optimalny vykon v danom rezime. Ked pohnes paku na 2850 otacok, co bol rezim stupania, tak ti to tam drzi. Podla doby reakcie a prestavenie otacky oscilovali +-50rpm pri zmene letoveho rezimu (napriklad stupanie, klesanie). Ta doba sa menila, skus v hre Hurricane Mk.I s prvym Rotolom hodit na plnych otackach (3000rpm) do pike ze kolko sa pretoci nad limit a kolko trva kym sa uprace na 3000 a potom to iste urob v Spitfire Vb. Tak to presne bolo v tom lietadle. Niektore lietadla, napriklad spominana P-40 nema namodelovane vsetky rezimy, ale ani to nie je v Ilovi potrebne, manual bol len na pripad nudze.
dlugy napsal:Alfa, omega pilotov bolo a sú otáčky, aj keď sa vlastne za otáčkami skrýva uhol nábehu vrtule. Pilota zaujíma strop cez ktorý ho "vrtuľa" nepustí. V ILový je akási alternatíva "tvrdého" manuálu, ktorý s najväčšou pravdepodobnosťou nikdy ani nebol, vždy tam bol regulátor otáčok. Takto to nieje uriaditelné ani na obyčajnom Zlinovy. Aerodynamická väzba medzi vrtuľou a vzduchom, vždy preniesla požadovaný výkon z kľukovky motora na opt. ťah. Piloti vedia jedno pri manuálnom ovládaní vrtule: Štart=poloha min. uhla nastavenia (motor je zoradený na max. otáčky=max.výkon, kašleme na spotrebu..), krátko po vzlete, vrtuľa málinko do predu, v cestovnom režime (pomyselná stredná poloha) vrtuľa nepustí v širšom rozsahu rýchlostí regulátor otáčok do neekonomických režimov. Strmhlav na max. Pri dogfightoch vrtuľa by mala byť skôr v stredných a nižších uhloch nábehu tak, aby typických rýchlostiach nepretočila motor, ale aby motor makal na 100%. Skrátka začíname od nižších uhloch nábehu pri 100% výkone motora a ak motor pretáčalo tak vrtuľu viac "dopredu". A čumieť na otáčkomer...
Vsetko je pravda, v Ilovi taketo ovladanie mal v reali len Emil, aj to len rane verzie E-1 a E-3. E-4 uz mal automatiku s moznostou prepnut na manual. V hre je Emil v prevedeni cca 1941, takze automatika drzi otacky na 2350rpm.
Mozno to znie cudne, ale fakt je vrtula v Ilovi pomerne dobre.
dlugy napsal:Dosť bolo ale hatatitla teórie, skrátka v IL je to akési čudné. So znižovaním uhla vrtule sa mi znižuje aj ťah a dusím otáčky motora a naopak. Ale, naopak by to celkom aj sedelo (to som si s popisu ovládania istý kedy sa tam píše zvyšovanie a znižovanie uhlu nábehu). Ak by to teda tak aj bolo, nesedí tam moc strmhlavý let. Vrtuľa na max. uhol dusí motor aj pri 800kmh. V IL necítiť regulátor otáčok.
Ako pisem vyssie, v Ilovi to je ozaj tak, ako to bolo v tej ktorej masine. Chyby sa najdu, nevravim ze nie, ale stelovanie otaciek ako ho popisujes ma len Emil. Vsetko ostatne je CSP a znizovanim otacok sa samozrejme dusi tah - znizil si totiz otacky, nie uhol nabehu vrtule. V Ilovi sa da vrtulou brzdit a k reakcnemu casu regulatora som spomenul vyssie - skus toho Hurricana, pretocis ho na chvilu hodne nad cervenu ked ho hodis cez budu do dajvu. Tam je chyba, ze RPM increase decrease v spojeneckych masinach sa stale vola prop pitch a clovek moze mat dojem, ze steluje listy vrtule.
dlugy napsal:Obľúbené bolo aj chladenie zmesou pri prehrievaní motora, teda cez 100% stochiometrického pomeru palivo/vzduch. Pamätám sa pri vlekaní Zlina s Blaníkom v horúčavách pri nedostatočnom chladení pilot "pridal" zmes a už to išlo.. ale aj do spotreby..
To je pravda, ovladanie zmesi je velmi zjednodusene. Vplyv na teplotu valcov neviem ci je namodelovany (mozno ze ano), ale vplyv na spotrebu je isto zahrnuty. Toto je po prehrievani posledna 'vec' zo stareho Ila, co chyba k ozaj komplexnej sprave motora. Ale treba mat na pamati vek Ila samozrejme...
Každopádne máte pravdu. Som zaťažený na tohto ILa, mastím ho už skoro 10 rokov mám ho rád a do nového sa mi nechce. Takže vo všetkom s Vami súhlasím, zrejme je engine na dne svojích možností a vzhľadom k svojmu veku viac z neho nedostaneme. Každopádne stále je to pravá autentická zábava ktorá len tak skoro neomrzí a drobnosti sa na ňom stále šulíchajú, hlavne čo do fyziky. Nie som programátor a nemám predstavu čo sa dá jednoducho doprogramovať a čo nie, takže možno zato tie moje utopistické predstavy o letovom engine.
Ešte len tak čo ma na rýchlo napadlo, pravdepodobne prízemný efekt v letovom modely nie je zahrnutý...? Ten robí pri vzlete a pristátí riadny efekt. (tesne nad zemou vám krídlo nepadá do vývrtky apod.)
Ozaj chlapi, a ako je to s HSFXkom a novými patchom. Sú navzájom kompatibilné?
Ahoj,
Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá poraďte mi kde bych objevil staré veterány.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.