Squad Challenge
|
Anonymní uživatel |
Přidané 22-01-2012 11:52
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 201
Založený: 05.09.09
|
Squad Challenge teda migruje na JG26 server?
Spytam sa za Hopera on sa urcite hambi, Japonske mapy sa planuju zaradit do mapsetu? |
|
|
|
311_Vont |
Přidané 22-01-2012 14:02
|
Uživatel
Příspěvek: 914
Založený: 25.01.10
|
Chtěl bych vypíchnout několik postřehů...
I. Dlouho jsem koketoval s myšlenkou jak udělat noční mapu, aby to nikomu nevadilo a všichni s přišli na své. Bohužel důvody proč to zatím nejde přednesli už Fuči i Tempík. Je tu však jedna alternativa, která by mohla býti uvedena v praxi až se vyřeší důležitější věci, jako je obsazení a odladění map, většího počtu virt. pilotů na servru a pod. Ta spočívá v zavedení podobné myšlenky jako je na spitech BOMBER NIGHT jenže má to jistá úskalí a to, kdo nebo co bude provozovat radar popřípadě jakej typ radaru bude zvolen atd.
II. druhý a celkem zásadní problém proč je málo "bombardovacích" map nebo chcete-li minimum map se strategickými cíli je ten, že ve šturmu je nedostatek vhodných map.
Mapy obecně nevyhovují:
a. velikostí map samotných
b. kvalitou textur případně lokací potenciálních cílů (velmi malé plochy strategických cílů)
c. osazení map objekty (buď to jich je moc a nebo nejsou žádné)
d. pokud by se našla v hodná mapa v měřítku 1:1, nebo 1:2 je to pro většinu enemy stíháčů nelétatelné z časových důvodů to ovšem platí i pro bombry uvědomíme-li si že 1 mapa na servru běží max. 2 hodiny
Jeden kompromis bych možná měl, ale zatím je ve fázi testování
Je vždy velmi užitečné stát proti nepříteli, který je připraven zemřít pro svou vlast. Znamená to totiž, že máte oba společný cíl. (Generál Tacticus)
|
|
|
|
Matylda |
Přidané 22-01-2012 14:25
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 320
Založený: 03.10.11
|
No vida, pak že to nepůjde, kompromis je spása lidstva, držím palce. |
|
|
|
Achileus |
Přidané 22-01-2012 17:38
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 166
Založený: 29.07.08
|
A lenost motorem pokroku |
|
|
|
citik |
Přidané 22-01-2012 18:18
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 138
Založený: 12.11.09
|
Matylda napsal:
.....
Buďme kua chlapi a buďme na sebe hrdí, a ne se furt na něco vymlouvat.
Cítím se být chlap a su na sebe hrdé a na nic se nevymlóvám.
Jenom ta moja furt říká, že su jak malé děcko.
Jinak, taky bych si přál nějakou tu mapu pro bombry. Ať už kompromisní, protože letět např. se čtyřmotorákem na kolony aut? To je
Tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu, až se začne chodit pro pivo!!!
|
|
|
|
Lekk |
Přidané 22-01-2012 18:36
|
Uživatel
Příspěvek: 1785
Založený: 20.10.05
|
Za sebe muzu garantovat že každá moje mapa pro JG26 je postavená jak pro stíhače tak pro bombry. Dokonce je tam dělení na close DF combat zonu a taktické hystorické létání.
Co se týče strategických cílů je to občas problem z hlediska období - tj například na BOF je ustředním tematem Blitzkrieg a také se tam mapa chová.
Niméně na Ardenách 44 je naopak pro každou stranu macatý strategický cíl,který dává body. Hromadu bodů
Vždy si přečtěte briefing!!!!! jinak neručím za dobrý pocit z poletu.
PS: jo a všechny AF jsou smrtící!!!!! |
|
|
|
Muffel |
Přidané 22-01-2012 19:07
|
Nováček
Příspěvek: 27
Založený: 09.10.11
|
Prostředníctví toho to vlákna, bych si Vás dovolil pozvat na náš staro-nový server 2/JG26 ( ip: [93.89.96.10:21000 ] / [ jg26.dyndns.tv:21000 ] , nebo si nás najděte přes program HyperLobby ).
Od pondělí 23.1.2012 spouštíme mapy Battle of France a Ardeny 44 ( tvorba 310_Lekk ),a další mise pro Vás chystáme.
Budeme rádí když se zapojíte, nejen Vaší návštěvou. Pošlete třeba i své výtvory, za každou pěknou mapu jsme vděční, jde přeci i o Vaší zábavu. ( kontakt: http://www.squadron.achileus.cz/ )
Doufáme, že se Vám u nás bude líbit, a budete se u nás schazet ve velkém počtu, nejen v dobu pořádání Squad Challenge.
Děkuji za spolupráci s sq.310, zejména 310_Lekk, a mnoha dalším letkám a virtuálním letcům. A dále společnosti SychrovNET za poskytnutí železa. linky a pomoci.
S pozdravem 2/JG26 a mnodo dalších lidí, kteří se zapojili do projektu.
PS: Je k dispozici i server TSka ip: jg26.dyndns.org:9987, heslo: jg26.
Upravil/a Muffel dne 22-01-2012 19:19
|
|
|
|
Lekk |
Přidané 23-01-2012 01:22
|
Uživatel
Příspěvek: 1785
Založený: 20.10.05
|
Na server odeslána nová mapa. Jmenuje se to Pražské povstání 1945 - takový opožděný vánoční dáreček všem co pamatují a letěli Palbu 1938.
Snad se bude líbit. |
|
|
|
Muffel |
Přidané 23-01-2012 01:26
|
Nováček
Příspěvek: 27
Založený: 09.10.11
|
Uz jsi ji hodil primo na server ? Ze bych ji zkusil pustit |
|
|
|
clone9cz |
Přidané 23-01-2012 01:44
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5062
Založený: 09.10.05
|
Zajdi do nějakýho letekýho klubu a oni jí rádi spočítají, kolik by tě stálo reálné nekomerční motorové létání. Vlastně jí vem rovnou ssebou, aby tě ještě ráda přesvědčila o tom, jak je létání na PC fajn. Nejvhodnějsí den bude ve špatném počasí, kdy se vždycky najde důvod ke oslavě v případě neletového počasí.
|
|
|
|
Lekk |
Přidané 23-01-2012 09:19
|
Uživatel
Příspěvek: 1785
Založený: 20.10.05
|
Muffel napsal:
Uz jsi ji hodil primo na server ? Ze bych ji zkusil pustit
Bohužel nemám práva - má ji Achiles v mailu. Mužu ti ji přeposlat pokud najdu tvuj mail v profilu. |
|
|
|
313_Nevo |
Přidané 23-01-2012 09:46
|
Uživatel
Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
Vysledky po celkom kontroverznom 19.01.12
Body po siestich kolach (sucet):
Odohrali sa tri mapy; prve dve vybojovali vo svoj prospech RED, tretiu vybojovali BLUE.
Neletel som, ale podla toho co som cital, 'cerveni' vyhmatli formacie AI Ju88 a celkom im dali zabrat
Takze nakoniec RED v siestom kole celkovo prestrielali BLUE!
PS: Navrhujem tento stvrtok male 'neformalne prazdniny'. Co to znamena? Som za odohratie siedmeho kola 26.01.12 na serveri 2/JG26, ale bez zapocitania vysledkov. Navrhujem odohrat toto siedme kolo ako testovacie kolo na overenie a potvrdenie funkcnosti. Ak vsetko pojde hladko, tak mozme prejst 'ofikos'
Kludne sa k tomu vyjadrite.. (Muffel mas PM)
PS2: Podla toho co som cital tu, na WBoP fore a po malej komunikacii s WBoP adminom by som nebol taky unahleny v odsudzovani.
WBoP sa zrejme uberaju smerom vybalancovaneho serveru. A netoleruju pomer 2 ku 1 a vacsi. A je jedno ci ide o RED alebo BLUE stranu (nikto tam nenadrziava modrym)! Je to ich server, je to ich volba riesenia urciteho problemu.
To ze to bolo stvrtok 19.01. prave 2v1 ( 60v30 ) v prospech RED ale nie je nahoda! Musime si uvedomit, aj vo svetle prechodu na 2/JG26 server, jeden fakt:
Ze na SCH je priemerna stvrtkova ucast 43 RED vs 19 BLUE pilotov.
A to je mozno maly hacik. Male vysvetlenie preco byva SCH prave na Spit vs 109 a nie na niektorom inom serveri (okrem toho ze ma potrebne staty, ma solidne vysoky pingkick atd.). Je to prave koli tomu balancu. Kedze modra strana ma vzdy male ucasti, tak verjeny server zabezpecoval ze menej pocetna strana sa vzdy prirodzene dobalancovala - ludia na HL videli celkom plny server a pripajali sa s vidinou dobrej 'masovej' zabavy.
Ale raz za cas sa stane, ze aj tak nastane disbalanc. A vtedy nastava maly problem. Tento stvrtok mozme povedat na to doplatili modry. Samozrejme bol to len jeden z faktorov, dalsim boli modre AI bombre na mape atd. Bo zoberte si stvrtok cca 45 CZSK RED a cca 15 CZSK BLUE. To ked doratame do pomeru 60 ku 30, tak nam vychadza 15 other RED a 15 other BLUE. Tato vzdusna nadvlada neumoznuje CZSK BLUE uhrat ferovy vysledok proti CZSK RED strane v SquadCHallenge (nastastie sa to stalo iba raz v takejto miere).
To ze sa admini na WBoP serveroch rozhodli to riesit vykopavanim a udrziavanim takzvaneho 'CounterStrike balancu' je ich sposob riesenia problemu, ako som uz uviedol.
Takze je dobre ze 2/JG26 server ma potrebne staty, je verejny a ze pokial ho my vsetci budeme pravidelne na HL navstevovat tak ho aj spopularizujeme pre inych pilotov/letky. Ale musime sa aj tak pripravit na take situacie ako nastala prave na Spit vs 109. A len mapy z roku 44 a 45 to nevyriesia
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
|
|
|
606_Alllite |
Přidané 23-01-2012 10:15
|
Uživatel
Příspěvek: 589
Založený: 17.02.10
|
Nevo stat nemáš upravené ,nejsou aktuální.
Upravil/a 606_Alllite dne 23-01-2012 10:17
[img]http://sjura.sweb.cz/606_panel_BG-Z-mustang_02_300x60.jpg[/img] is not a valid Image.
|
|
|
|
Lekk |
Přidané 23-01-2012 10:21
|
Uživatel
Příspěvek: 1785
Založený: 20.10.05
|
Nevo - z toho co píšeš jsem kapku zmaten.
Nějaký balancing serveru by měl smysl, kdyby opravdu byl ferový, Celé je to o tom, že poměr 2:1 pro modré je běžný stav, který nikdo neřeší. Kdežto obrácený poměr, je trnem v oku a jsou kickováni lidí s letkovým prefixem, místo aby to kopalo lidi kteří jsou tam solo.
On je totiž opravdu rozdíl v tom, když vykopnu solo pažouta nebo pulku wingu, který je ve spolupráci na TS. Nebo když vykopnu někoho kdo je na serveru už pul hodiny/hodinu - místo abych vykopl někoho kdo se připojil čerstvě a vlezl kam neměl (tady do té světlé strany).
Obecně si myslím,že WBoP jsou jinde jak v pojetí DF poletu, tak v přístupu k organizovaným letkám a jsou orientování na individuální polet dvojic - maximálně.
Navíc s full realem to tam moc nemá společného - nemuže se vulchovat, strafovat, bombit AF, prostě nic. A nepředvídatelnost adminů je již legendární.
JG26 server jede na stejných stats (FBDJ) jako WBoP - takže čtvrteční test polet na JG26 by určitě pomohl získat duvěru a jasno. Zvlastě když je možnost si pustit mapu dle našeho požadavku a přesně tehdy kdy chceme.
Osobně již na WBoP nebudu chodit - na to jsem už moc starej, abych tančil jak se vyspí nějakej hamburger v Ohiu. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 23-01-2012 10:37
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10827
Založený: 26.01.13
|
Lekku, oni to tam občas kickovali i když bylo hodně modrých. Nicméně většinou mi přišel poměr na Spit vs. 109 relativně vyvážený. Spíš mi vadí celková omezenost a nepřemýšlení tamních adminů.
Kdy se přesunete na 4.11?
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 23-01-2012 10:38
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Lekk |
Přidané 23-01-2012 10:46
|
Uživatel
Příspěvek: 1785
Založený: 20.10.05
|
Fuči - 4.11 je pro skutečně dobrou tvorbu akcí/misí nepoužitelný. Nemáš ani jeden lítatelný bomr z west front např. a MDS/RRR a další prvky jsou vysoko nad latkou nasazenou Olegem ve 4.11.
Takže já doufám že nikdy, ale pokud se rozjede v paralele na JG26 serveru (dvě instance ILa) tak ho budu krmit mapama taky - IMHO bude to sice nechtěné miminko, ale hlady ho přece umřít nenechám.
Upravil/a Lekk dne 23-01-2012 10:58
|
|
|
|
313_Nevo |
Přidané 23-01-2012 12:47
|
Uživatel
Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
Add STATY: pardon, uz je to OK!
Add Lekk: ja ta chapem, ale je to zbytocne hortenie.
Ako pise Fuci, kopali urcite aj modrych. A z pera samotneho RAF238thGunRunnera (RAF v mene nie je nahodou - je to english man jak repa ) viem, ze nie je vobec BLUE pozitive a ked kope, tak kope 'obejktivne'. Tak mi to napisal (z toho mi ale vypliva, ze to nie je nejaky automaticky balanc, balanc udrzuju admini zjavne len manualne a to ked su na serveri, takze ked tam nie su... spytam sa ho este na to detailnejsie)
To ze admini smeruju WBoP smerom, ako pises ty 'orientování na individuální polet dvojic' a ja bych to nazval 'CounterStirke mod', tak to je ina vec. Hold nie je to ideal, a preto dufam ze sa generalka na 2/JG26 serveri podari a prejdeme trvalo tam.
Ale stale tu ostava otazka toho balancu - ked nas stvrtok bude 40 RED ku 20 BLUE (ako som uz pisal vyssie, taky je bezny stvrtkovy pomer CZSK pilotov na SCH)
Add Fuci: pripomenul si mi debatu, ked som propagoval lietanie IL2WB na UP2.01, pamatas sa na to?
1stCL_Fucida napisal:
CL jsou již kompletně na standardu UP3
Lietate UP3 na 4.101, tak len koli vam dufam, ze ked vydaju 4.11, tak aj so 4.11 bude UP3 kompatabilny
Ale podla tejto hlasky neviem ci vam moja viera pomoze, (asi) nepomoze
HaDeS napisal:
UP from 3.0 and onwards will be incompatible with the stock version of game.
A si myslim, ze takto to pojde dalej a dalej. Ale mozno raz sa to zastavi, ale to mozno uz budeme vsetci hrat nieco ine
Takze budme zatial verni UP3 RC4 (napr. pre to, co pise Lekk), uvidime co prinesie svetla buducnost
Upravil/a 313_Nevo dne 23-01-2012 13:01
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
|
|
|
Lekk |
Přidané 23-01-2012 12:56
|
Uživatel
Příspěvek: 1785
Založený: 20.10.05
|
Ale stale tu ostava otazka toho balancu - ked nas stvrtok bude 40 RED ku 20 BLUE (ako som uz pisal vyssie, taky je bezny stvrtkovy pomer CZSK pilotov na SCH)
Říkám to nerad a snad to nebude nutné, ale v nouzi mužu omezit počet available stíhačů na všech mapách tak aby se vyvážil počet stihačů pro obě strany. Přebyteční pažouti mužou do bombru. Porád mi to přijde snesitelnější nežli kickovat lidi ze serveru. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 23-01-2012 13:10
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10827
Založený: 26.01.13
|
Třeba já už UP nelétám vůbec a rozhodně se k němu vracet nebudu Je to neskutečný bazmek Jestli bude UP postavený na 4.11 a bude odladěný, pak prosím, ale stávající UP3 byla a je šílená tragédie.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Muffel |
Přidané 23-01-2012 13:26
|
Nováček
Příspěvek: 27
Založený: 09.10.11
|
Na servru běží nová mapa, Pražské povstání, díky Lekku. Příjde si jí vyzkoušet. |
|
|