606_Tempik napsal:
No nevypadá to vůbec zle. Jsem zvědavej na HW nároky a na letový model. Il2 už je prostě starý(a začíná být až moc zmodován ať už profíky, nebo amatéry) a chtělo by to konečně nějaký nový nextgen sim na online.
něco mě na tom nesedí i když na první pohled pěkný.
O FM kvalitě si iluze nedělám ale uvidíme.
Upravil/a magot dne 13-08-2012 22:52
Tak s kamarádama si člověk může založit coop mise, nebo hrát kampaň na jakoukoliv obtížnost si nastaví.
Ale třeba na tyhle letadla musí mít člověk vylítanej level 20 a to momentálně jde jen hraním arcade bitviček 16v16 hráčů na náhodný mapě.
Vilíku, díky, staženo během hraní Fallena v poho, přihlášení bez problémů.
Zatím čtyři bitvy. První (zkuš. jestli to vůbec běhá) na myš, pak už na joy.
FM a DM - nečekám nic extra, tohle nebude nic jiného než wotko v luftě takže mě to samo o sobě neodrazuje - jen nevím jak dlouho mě to bude bavit Jak jsem psal již u WWIIOL, jsem notně zmlsán šturmem
UI je mnohem méně přehledné než u WoT, nevím např. jak se vlastně "koumají" nová letadla - jsou tam hodnosti pro daný národ, celkové, a ještě expy? Mno uvidíme.
Dnes odpol jsem si vyhradil na zevrubnější pokuk. Pak uvidím.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
Tak oproti warplanes od tvůrců wotka je tohle opravdu simulátor.
Jen ty statický mise jsou pojatý moc akčně ve stylu wings od prey. U misí v dynamický kampani už máš i start z letiště, ale zase to obsahuje cutscény, které člověka přenesou chvilku po startu hned k nepříteli.
Snad se to bude moct dát ve finální verzi vypnout.
Taky už jsem war thunder zkusil a mám už i něco odlítáno na konkurenčním WOWP.
War Thunder má mnohem lepší grafiku, lepší FPS. Menu mi přijde o dost přehlednější, a hezčí, než u WOWP (které se z neznámého důvodu nedrží menu z WOT) a ve vzduchu War Thunder teda není zdaleka taková arkáda, jako WOWP. Prostě ten War Thunder slibuje mnohem zajímavější zážitek, ikdyž na ila a CLODa v simulaci letadla jako takového nemá. Ale on už i ten il začíná být přemodován (ať už oficiálně, nebo neoficiálně) a začíná jít podivným směrem.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
Spadlo jim (asi - čekám 20 minut ) přiřazování do těch šílených bitef, takže první průjmy:
FM je (jak to jen slušně říct...) no - zajímavý. Rozhodně to v žádném případě není simulátor!!! Dva příklady za mnohé:
a) tah vrtule způsobuje stálou změnu azimutu, ale nezpůsobuje naklánění letadla do protistrany. A dělá to stále stejně, bez ohledu na otáčky, přípusť, obecně jakoukoli manipulaci s motorem. Dokonce ani vypnutí motoru za letu nemá na tento jev vliv Předpokládám, že s opačným smyslem otáčení vrtule by se asi nic nezměnilo... zatáčelo by to na stejnou stranu.
b ) k lítání netřeba joystick - postačí volant. Náklon letadla sice způsobí, že v nožovém letu začne klesat, ale naprosto chybí bočení vlivem síly, která na nakloněných křídlech vzniká. Klidně můžete letět 45 st. naklonění, směr (stejně jako v 0 st. náklonu) můžete kontrolovat volantem... Chybí mi tu blicí smajlík.
Vrátil jsem se k myši, s ní je to celkem funny záležitost, ale pokud chcete simulaci, nechoďte ani okolo!
Grafika je celkem hezká, a mám furt cca 100 FPS.
Upravil/a alfik dne 14-08-2012 18:59
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
Má smysl hodnotit FM simulátoru, který má FM osekaný přednastavenou obtížností na stupeň Arcade? Nebo se ve WT betatestu už dá nastavit i Realistic obtížnost ?
alfíku maš stejnou hru co já?
Vrtule mi způsobuje náklon do protistrany. Sice ne tak velkou silou jak bych čekal, ale to je momentálně ta poslední věc co by mě zajímala.
Teď jsem si to porovnal a ve šturmu verze 4.11.1 se to chová stejně.
Zkus si třeba P-38. Tam se to nenaklání vůbec. Hádej proč.
pozn. Při vypnutym motoru se vrtule otáčí sama v závislosti na rychlosti letu. Zastaví se jen při minimální pádové rychlosti. Umí tohle šturm?
Naštěstí vývojáři se nezabejvaj podobnejma blbinkama jinak by to dopadlo jak s clodem. tj. uber hard core simulace motoru na úkor všeho ostatního.
LEON napsal:
Má smysl hodnotit FM simulátoru, který má FM osekaný přednastavenou obtížností na stupeň Arcade? Nebo se ve WT betatestu už dá nastavit i Realistic obtížnost ?
Daj se nastavit i jiný stupně obtížnosti, ale online bitvyčky 16v16 hráčů jsou pořád napevno na arcade.
Aaha, díky za vysvětlení. Pokud je u těch 16x16 bitev natvrdo nastaveno "arcade", byť jsem si sám nastavil jiné, jde o nedorozumění.
Na to jsem samozřejmě nemohl přijít, páč jsem nic jiného zatím nelítal
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
Není to protimluv, jen bude asi potřeba dovysvětlit. Protože, Nevo, já netušil že jsi nedovtipa. Nebo že se chceš hádat.
Takže za 1) Napsal jsem že je to první pohled - k***a co na tom není srozumitelné??? Taky jsem se na vás mohl vy***t a nenapsat sem ani řádek! V době kdy jsem to napsal jsem měl odlítané 4 mise 16x16. Příště vám nakašlu.
2) Očekával jsem vyšší míru simulace, a to je skutečně nedorozumění. Jak Vilík napsal, v tom modu 16x16 je natvrdo arkáda. Takže jsem ji tam nemohl najít. Pravděpodobně ji najdu v těch částech hry, které ještě nebyly implementovány. Takže se nesnaž dělat ze sebe většího blbce než jsi a vykládat slovo boží za boha, resp. slovo mé za mne. Od toho je tu farář. Nebo státní zástupce. Oba nemám rád.
3) V reálu: Vrtule poháněná motorem má odpor, a natáčí letadlo jedním směrem (opačným než je jím poháněna). Vrtule zastavená /motor stojí) má také odpor. A také otáčí letadlem. Jenže opačným směrem než prve. Zvláště když je to dřevěná pevná vrtule, tzn. bez nastavování listů vrtule. Ve WT: To jsem nezaznamenal. V lepším případě se nestane nic, v horším "táhne" okolo osy dál. Znovu - jde o nedorozumění, kdy v tomto modu je to asi v pořádku! Takže zklidni hormón.
4) Teď ale pouze k vysvětlení, protože to v tom modu 16x16 NENÍ K NIČEMU (takže jde o omyl resp. nedorozumění ať se ti to líbí nebo ne): Ten odpor je primární, gyroefekt sekundární (a na rozdíl od něj nenastává automaticky, jen při určitých situacích). Takže jsem očekával, že rotace kolem osy vrtule bude silnější než rotace kolem svislice, tzn. zatáčení. To jsem napsal a nevím co proti tomu máš. Jenže, protože v tom modu 16x16 to nedělá ani to, ani ono, ale zatáčí to jako čtyřkolka když zatočíš řídítkama, je tato moje sentence neplatná A JE TO TEDY NEDOROZUMĚNÍ VZNIKLÉ TÍM, ŽE JSEM NEVĚDĚL ŽE V TOM ZASR... MODU 16X16 TO VŮBEC NEDĚLÁ, PÁČ JE TO NATVRDO ARKÁDA!
Je zajímavé, že Vilík to zřejmě pochopil, že jemu to způsobuje náklon do protistrany, a mě ne, a také odhalil proč, aniž by musel psát nějaké pokusy o urážku. Jenže, já už těch simulátorů vyzkoušel dost, nejspíš více než ty, a nadto mám i nějaké (i když nevelké) zkušenosti s reálnými letadly. Tolik k tvému literárnímu pokusu.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
Jaště pár detailů...
U každýho typu letadla je síla naklánění jiná.
Jsou tam hezky udělaný zvuky motoru ve všech režimech chodu. Tz. Zvlášť zvuk pro start, různý otáčky i stop.
Při přidání plynu na max, se začoudí z vejfuků.
Kuci, a da sa tam vobec nejak spojazdnit TrackIr? Mne sa to zatial nepodarilo
Inak takto graficky "pjeknuuuckeeee" (teda na maximalnych detailoch), hratelnost... hm... no, je to beta, takze vo finale uvidime. Ale bude to s najvacsou pravdepodobnostou Wings of Prey v novom kabate. Jo - a potvrdilo sa, ze bombardery znovu nemaju kokpity, a to vratane napr. Po-2.
Ahoj, jak bych si s vámi mohl zalétat? Kdy, kde a jak?
Létal jsem BOS solo a ted si na TAW trosku osvojil i engine mgmt a navigaci jen podle mapy. Sám ale nemám šanci. Létám za spojence.
Ahoj,
Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá poraďte mi kde bych objevil staré veterány.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.