November 23 2024 22:37:18
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 3

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
Avia B-135
ZVP_ALEX
MrknutíŠklebící seMrknutí Není co dodat.Úsměv
 
jirik
Stoupo máš to suprový. Vytrvej, držím palce.Úsměv
 
BP_Tyrl
Stoupa napsal:
Závěsník na 6 bomb.
..........
P.S. Už umim javu Cool


Letadlo skvělý, bomby taky.

A když už umíš Javu.....tak to by bylo úplně nejlepší podívat se na aplikaci serveru, kde je java stará 10 let a novou javou by se mohlo pořešit plno věcí. Od neviditelných letadel, po transfering missions.
 
Hoper
Stoupo Stoupo, takhle si naběhnout...
Ale neboj, s tou Javou vydržíme, než doděláš Avii... :))
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
310_cibule
Nádhera Mrknutí
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
Stoupa
A když už umíš Javu.....tak to by bylo úplně nejlepší podívat se na aplikaci serveru, kde je java stará 10 let a novou javou by se mohlo pořešit plno věcí. Od neviditelných letadel, po transfering missions.


Nemám v plánu se hrabat v engine hry.
 
Stoupa
Potřebuju pomoct s tvorbou FM.
Část z *.fmd souboru.
Zdroj stáhnutí  Code

[Params]
  CriticalAOA 16.50
  CriticalCy 01.36
  CxCurvature 00.80
  CxStraightness 00.05
  CriticalAOAFlap 16.00
  CriticalCyFlap 01.90
  SpinTailAlpha 17.00
  SpinCxLoss 0.06
  SpinCyLoss 0.03
  Vyfac 1.00
  Tfac 1.05
  Vmin 130.0
  Vmax 442.0
  VmaxAllowed 720.0
  VmaxH 522.0
  HofVmax 4500.0
  VminFLAPS 120.0
  VmaxFLAPS 250.0
  Vz_climb 14.5
  V_climb 230.0
  T_turn 19.0
  V_turn 320.0
  K_max 12.0
  Cy0_max 0.15
  FlapsMult 1.0
  FlapsAngSh 10.0
  Range 636.0
  CruiseSpeed 370.0
  SensYaw 0.45
  SensPitch 0.67
  SensRoll 0.32
  G_class_coeff 20.0
  G_class 12.0


[Polares]
  lineCyCoeff 0.091
  AOAMinCx_Shift 0.0
  Cy0_0 0.1
  AOACritH_0 16.50
  AOACritL_0 -17.0
  CyCritH_0 1.4
  CyCritL_0 -0.7
  CxMin_0 0.0200
  parabCxCoeff_0 6.0E-4
  Cy0_1 0.6668992
  AOACritH_1 14.0
  AOACritL_1 -20.0
  CyCritH_1 1.7
  CyCritL_1 -0.7
  CxMin_1 0.12
  parabCxCoeff_1 9.0E-4
  parabAngle 3.0
  Decline 0.03
  maxDistAng 33.0
  draw_graphs 0




MaP psal že FM avie vzal kvůli eliptickému křídlu ze spita. Je mezi vámi někdo kdo tuší co jednotlivé údaje znamenají?
 
Stoupa
Vmin 130.0....................minimální rychlost
Vmax 442.0...................maximální rychlost
VmaxAllowed 720.0.........maximální povolená rychlost
VmaxH 522.0.................maximální rychlost ve vodorovném letu
HofVmax 4500.0............výška kde je dosažena VmaxH
CruiseSpeed 370.0.........cestovní rychlost
Upravil/a Stoupa dne 24-03-2011 11:37
 
1stCL_Fucida
Šklebící se

no jo, polára Úsměv Hele, tyhle věci se prakticky nedají dohledat ani k superznámým letounům, natožpak ke skoroprototypu B-135. Jestli to chceš mít v rámci možností kvalitně, spoj se s DT a přemluv tam někoho, ať ti FM vytvoří. Nebo oslov Kwiatka (ten si sice údaje cucá z prstu, ale aspoň má cit). Udělat dobrej 3D model je věc jedna, udělat kvalitní textury věc druhá a naroubovat na to kvalitní letovej model věc třetí.

[img]http://www.rcmodely.com/picture/teorie/25.jpg[/img] is not a valid Image.

"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
MaP
Letový model je to spit (myslím V) se všemi změněnými výkony + geometrickými údaji (naštěstí jsou v monogafii od MBI uvedené i takové, jako je polocha křidélek apod.). Jestli chce někdo udělat lepší, má možnost.

Teď taková malá poznámka k přesnosti letových modelů:
-o modovaných letadlech nemá moc cenu mluvit. U úplně nového letadla se typicky převezme z jinéch a (v lepším případě) se upraví max. rychlosti, stoupavost a hmotnost (viz letový model CR-42 v He-51), někdy ani to ne (opět letový model CR-42, tentokráte neupravený, v HS-123).
-co se týká Olegových letadel - při prohlížení letových modelů v 4.10 se mi potvrdila známá věc, že Oleg má rád Focke-Wulfy a nesnáší Jaky. A zdá se, že B-534ku úplně nesnáší (ale tady v tom může mít prsty i Dajda).
 
1stCL_Fucida
- MaPe, je ti jasné, že poslední bod, který jsi napsal, je bez podrobnějšího vysvětlení tak trochu nešikovný? Úsměv

- B-534 je čistě práce Daidalosu, ne Olega btw Úsměv

- A zajímalo by mě, v jaké monografii najdeš údaj o kritickém úhlu náběhu Úsměv Informace jako rozměry a plochy jsou samozřejmě snadno dohledatelné, případně relativně přesně měřitelné.

"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Hoper
ad "nešikovný" - já myslím, že je velmi šikovný - k vyvolání těžkýho flamu :D
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
1stCL_Novotny
Žeby další popravička??CoolVyděšený
 
Hoper
ty nemel a posílej další umělecká díla...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
1stCL_Novotny
Hele já mám taky času dost, ale bohužel na jiné věci.SmutnýMrknutí
 
Stoupa
A z NACA profilu by to zjistit nešlo?
 
AH_Kraken
Stoupa napsal:
Potřebuju pomoct s tvorbou FM.
Část z *.fmd souboru.
Zdroj stáhnutí  Code

[Params]
  CriticalAOA 16.50
  CriticalCy 01.36
  CxCurvature 00.80
  CxStraightness 00.05
  CriticalAOAFlap 16.00
  CriticalCyFlap 01.90
  SpinTailAlpha 17.00
  SpinCxLoss 0.06
  SpinCyLoss 0.03
  Vyfac 1.00
  Tfac 1.05
  Vmin 130.0
  Vmax 442.0
  VmaxAllowed 720.0
  VmaxH 522.0
  HofVmax 4500.0
  VminFLAPS 120.0
  VmaxFLAPS 250.0
  Vz_climb 14.5
  V_climb 230.0
  T_turn 19.0
  V_turn 320.0
  K_max 12.0
  Cy0_max 0.15
  FlapsMult 1.0
  FlapsAngSh 10.0
  Range 636.0
  CruiseSpeed 370.0
  SensYaw 0.45
  SensPitch 0.67
  SensRoll 0.32
  G_class_coeff 20.0
  G_class 12.0


[Polares]
  lineCyCoeff 0.091
  AOAMinCx_Shift 0.0
  Cy0_0 0.1
  AOACritH_0 16.50
  AOACritL_0 -17.0
  CyCritH_0 1.4
  CyCritL_0 -0.7
  CxMin_0 0.0200
  parabCxCoeff_0 6.0E-4
  Cy0_1 0.6668992
  AOACritH_1 14.0
  AOACritL_1 -20.0
  CyCritH_1 1.7
  CyCritL_1 -0.7
  CxMin_1 0.12
  parabCxCoeff_1 9.0E-4
  parabAngle 3.0
  Decline 0.03
  maxDistAng 33.0
  draw_graphs 0




MaP psal že FM avie vzal kvůli eliptickému křídlu ze spita. Je mezi vámi někdo kdo tuší co jednotlivé údaje znamenají?


Cy - součinitel vztlaku
Cx - součinitel odporu

CriticalAOA -kritický úhel náběhu (úhel náběhu při kterém, tady asi letoun, dosahuje maximálního součinitele vztlaku a dochází k "přetažení" )

CriticalCy - součinitel vztlaku při CriticalCy (většinou maximální souč. vztl.)

CriticalAOAFlap, CriticalCyFlap - to samé jako CriticalAOA a CriticalCy ale s vysunutýma klapkama

VminFLAPS - pádová rychlost s klapkama
VmaxFLAPS - maximální rychlost s klapkama
Vz_climb - maximální stoupavost v m/s
V_climb - rychlost při maximální stoupavosti
K_max - řek bych že klouzavost

AOACritH_1 - kritický úhel náběhu pro kladné úhly náběhu
AOACritL_1 - kritický úhel náběhu pro záporné úhly náběhu
CyCritH_1, CyCritL_1 součinitele vztlaku pro předcházející kritické úhly náběhu
CxMin_1 minimální (nejmenší) součinitel odporu
AOAMinCx_Shift - asi úhel náběhu pro minimální součinitel odporu Cxmin

T_turn bych odhadoval na dobu 360 zatáčky při rychlosti V_turn

Snad ti to trochu pomůže. Je to taková zvláštní směsice ruského a západního značení. Není z toho uplně jasné jestli jsou to hodnoty křídla či letounu. Já bych se přikláněl k letounu.
 
MaP
Hoper napsal:
ad "nešikovný" - já myslím, že je velmi šikovný - k vyvolání těžkýho flamu Šklebící se

Jo, jo. Je to takový záchvat vogonství v mé duši Úsměv.

Berte to tak, že s tím Focke-Wulfem je to malý vogonek zkoušející, zda ta osoba na kterou to bylo mířeno zareaguje ( a zareagovala Úsměv ). S tím Jakem to byl povzdych nad tím, že údajně nejlepší soubojové letadlo (Jak-3) je v ilovi taková sračka. A nakonec jsem k té Avii jsem se zeptal a dostal vyjádření, při kterém sice má vědecká část duše pláče, ale zato inženýrská část je potěšena pragmatickým přístupem.

PS: Vždyť je to jenom hra, v které jsou letadla o jejichž většině máme jen nespolehlivé údaje a ty jsou nakonec dány do starého enginu hry, který si s tím udělá co chce. Důležité je tedy, aby se s letadlem dobře létalo a výkony jakž takž odpovídali skutečnosti.
 
Uzin
[b]VGR_MaP napsal
Berte to tak, že s tím Focke-Wulfem je to malý vogonek zkoušející, zda ta osoba na kterou to bylo mířeno zareaguje ( a zareagovala Úsměv ). S tím Jakem to byl povzdych nad tím, že údajně nejlepší soubojové letadlo (Jak-3) je v ilovi taková sračka.


Nenašel by se někdo, kdo by s těmito FM něco udělal ? Snad by se tento problém mohl přednést na př. na SAS nebo HaDeSovi ?
 
ZVP_Hekite
...ono by se to nějak dalo udělat, lidi kteří to umí jsou a s největší pravděpodobností už upravený FM na světě je...
Bohužel tohle upravování FM na koleně nebo na polokoleně (@) je podle mě na 3,14ču, dopalo by to asi jako ty zrůdy s hvězdičkou.
Mimo to už vidím ty kecy kdyby to vyšlo "ofiko" Šklebící se
Upravil/a ZVP_Hekite dne 26-03-2011 18:14
 
http://zvp.wz.cz/
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,029,504 návštěv