September 28 2024 08:14:03
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 12

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
NOVACEK
LesniHU
WT_Pedropan napsal:
Protoze nedokazali sladit vykonovou krivku motoru s velikosti (vykonem) kompresoru.
Kdyz v tom tvem priklade zvetsim kompresor tak, aby dodaval tlak az do vyse 8200 misto 8000, zaplatim za to nizsim vykonem v mensich vyskach. O to ted nejde (i kdyz Rusum o to asi slo hodne), jde o to, ze i potom se pri zvyseni otacek ta vyska opet zvedne. Zvetseni kompresoru nic neresi. Tak v cem je takovy kompresor spatne?
 
WT_Pedropan
Pane nadlesni, to je otazka na ponekud delsi odpoved.
Ale velmi zjednodusene:
Jedna vec je obecna vykonova krivka motoru ve standardnim atmosferickem tlaku (tvar krivky urcuji predevsim mechanicke ztraty) a druha vykonova krivka vyskova (ovlivnena predevsim mnozstvim vzduchu, dodaneho do motoru).
Zatimco v prvnim pripade lze pomerne snadno prekracovat otacky maximalniho vykonu (mame dost vzduchu a paliva si dodame, kolik potrebujeme), ve druhem pripade nastava ubytek vykonu nedostatkem kysliku potrebneho ke spalovani.
Kladu tedy recnickou otazku: Cim docilim v tomto druhem pripade zvyseni otacek?
V danem pripade totiz neplati otazka o slepici a vejci. Je naprosto jasne, ze zvyseni tlaku je podmineno zmenou otacek motoru (u mechanickeho kompresoru). Pokud se tedy dostanu za hranici smesovaciho pomeru, ktery zajistuje nejvyssi stredni efektivni tlak, nemam sanci zvysit otacky motoru a tim plnici tlak. Proste ten motor zvadne na nedostatek kysliku.
Neznam v tomto pripade ani jeden z vykonovych grafu, abych mohl posoudit jejich vzajemnou souvztaznost a tim dusledky na provoz motoru v konkretnich vyskach, lze vsak obecne konstatovat, ze v tomto konkretnim pripade je tu neco podivneho.
A nebudu to komplikovat skutecnostmi, jako je vliv kompresoru na kroutici moment motoru, jehoz krivka ma vyrazne odlisnou charakteristiku od te vykonove.
 
http://www.wtigers.org/
WT_Flan
Zda se, ze se konecne zacalo soupat nohama Šklebící se
 
WT_Schmouddle
A není to tak, že i v kritcké výšce můžeš zvednout otáčky motoru tím, že mu ulehčíš? Tedy že nastavíš vrtuli na nižší úhel náběhu nastavením constantspeedky na vyšší otáčky?
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
 
www.wtigers.org
WT_Pedropan
To samozrejme ano. Ale to je jiny pripad. Umele jsme drzeli otacky motoru pod nejakou maximalni mezi. Tehle "rezervy" lze vyuzit.
O tohle v debate neslo.
Ale jak se mne to tak pres den honilo hlavou, napadla mne jina moznost.
Jestlize by doslo zmenou vysky k deformaci obecne vykonove krivky motoru (coz asi nikdo nezmeri, protoze brzdu nikdo v 8km nema), a to je vic nez pravdepodobne - mechanicke ztraty nabydou mensiho vyznamu, potom by to tak nejak "zahadne" fungovat mohlo.
O zvyseni vykonu vsak nemuze byt rec, pravdepodobne to pouze oddali okamzik, kdy motor zacne vykonove umirat.
Podminkou ovsem je, ze skrtici klapka na sani musi byt pro maximalni vykon motoru nastavena v ne zcela otevrene poloze. Po prekroceni teto uzavery dojde k jejimu plnemu otevreni, zvyseni plniciho tlaku, narustu otacek nad hranici max. vykonu (cili vykon jiz klesa vlivem mechanickych ztrat) a vice roztoceny kompresor umozni letadelku o nejake ty desitky ? metru vystoupat vys se stejnym, nebo mirne snizenym vykonem.
Takhle by to slo.
V kazdem pripade vsak musi jit o prekroceni otacek max. vykonu obecne vykonove krivky v bezne nadmorske vysce. Jak ale vypada tato krivka kdesi nahore tedy opravdu netusim... Zamračený
 
http://www.wtigers.org/
jabo
dobrý den,mám jeden dotaz,vím,že se to zde už někde řešilo,ale už nevím v jakém tématu to bylo,protože nechci zakládat nové vlákno,tak se zeptám tady,nainstaloval jsem si sound mod 093,a ,,záhadně" neslyším zvuk motoru u téměř všech amerických letadel.poradí mi někdo co s tím?
 
3BAP_Bugs
Skús si nainštalovať UI 1.1 a na to patch 1.1.1

http://allaircraf...hp?t=11943

prípadne UltraPack 1.7

A prípadne češtinu na to

http://www.mediaf...isx3wf2t2d
Upravil/a 3BAP_Bugs dne 22-09-2009 18:44
 
http://3iap.org
Red_CZ
Ahoj, IL hraju týden. Simy nehraju, pamatuji si že jsem akorát hrál kdysi Tactical Fighter Experiment(TFX), proto jsem se k Ilu nemohl dlouho odhodlat. Ale po spuštění mě to chytlo a už mě to nepustí (znám tyhle lásky na první pohledVyděšený). Bohužel zatím nemám joystick, mikrofon, určitě bych požádal o online pomoc až to budu mít, ale holt musím počkat abych mohl dát něco na seznam dárků k narozeninám (na konci listopadu) a Ježíškovi. S časem taky žádná sláva(máme to rozdělený na byt a otec je od rána do večera na netu), takže se těžko plánuje.

No to takový omluvný úvod. Teď trochu pro každého pilota trochu zdraví škodlivého materiáluPff
Potřeboval bych poradit co dělám špatně (manévry a podobný vychytávky nemyslím). Tady je trk z 1.mise finský kampaně (v409) (http://uloz.to/29...), kde jsou všechny moje neduhy zcela patrný. I když nakonec mám i jeden sestřelŠklebící se

Z videa plynou otázky:
1)Jak mám kua dělat počítači dvojku když ho nestíhám? Někdy je mise že máme doprovázet bombardéry a to nestíhaj ani ti počítačový gladiátoři, samý hlášky Fighters where are you? a my to tam ženeme na 110 a stejně se nám vzdalujou (no mě se vzdalují i kolegové stíhačiŠklebící se) Přitom se pokouším opisovat podobný dráhy jako ai.

2)Stoupání-jo na netu jsem přečetl něco o tom jak nabrat výšku uděláním polosalta a otočením. No zčasti umím, i když zrovna s dvojplošníkama mám někdy problém. Ai tohle s nima ani moc nedělá a stoupá v klidu. Jak?

3)Ta vrtule se mi zastavuje občas úplně sama, žádný poškozený motor ani přehřátí (můžete kontrolovat výkon). Trošku mě to děsí, někdy ve vzduchu víc nahazuju než bojuju. Je to normální?

4)Trefu mám hroznou, doufám že je to klávesnicí. (ale střelivo jsem vyplýtval hezky rychle, co?Naštvaný) Koukal jsem do controls a některý německý letadla maj nějaký stínítko na zaměřovači které se zapíná ctrl+d, jenže nevím na co je. Německý zaměřování vůbec nějak nechápu, většinou je zaměřovač úplně někde mimo kam nevidím místo abych viděl celý terčík.

5)Přístávat se mi v letadlech který maj nezatahatelný podvozek docela daří (no video je vyjímkaŠklebící se), problém mám spíše s ostatními letouny. Z dvaceti případů 15krát odejdu po svejch, tak 10krát přistanu na břiše bez nějakých převratů a tak 1krát to vydrží podvozek.
Upravil/a Red_CZ dne 28-10-2009 19:44
 
WT_Horrido
Úsměv Hezké. Ale v první řadě opravdu nutně - joystick, joystick, joystick
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Panek
Pořiď si JOY - nejlevnější stojí 250,-
Uvidíš ten progres.
 
alfik
Ale jinak - když to porovnám se svými začátky - vedeš si moooc dobře! Jen tak dál Šklebící se
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
 
Rufu
ad 1 to nevyřešíš,je to vlastnost hry
ad 2 výška se nabírá jen podle výkonu motoru daného letadla
ad 3 i v počátcích II sv.války měly některé typy letadel karburátor.Chcípe ti to když prudce potlačíš(záporné přetížení),neteče pak do motoru palivo.
ad 4 na německý zaměřovače skus dát shift+F1.A stínítko je pouze kvůli odslnění sluncem.
 
Red_CZ
BP_Rufu: Díky moc.
1)jo přišlo mi že to je asi bug že máme chránit bombardéry který přitom na nás nečekaj a sou rychlejší. Na druhou stranu to že já nedoženu(nedoustoupám) stejné stroje už musí být bug mezi monitorem a židlíPff
3)Toho jsem si všiml, když třeba du do rychlého poklesu tak už podle zvuku to nedělá tomu motoru nic dobrého. Na na videu jsem kvůli tomu přišel o podvozek - ne fakticky ale rozhodilo mě to když se motor najednou zastavil - a tak jsem s tím místo dosednutí švihl a byl rád.
4)Díky moc za tu zkratku, mě to pořád vrtalo hlavou spíš jako čistě technická otázka, jinak, při mý přesnosti a citlivosti by mi absence celého terčíku ani nevadilaŠklebící se

Panek; alfik: No jo taky doufám a už se těším. Ty peníze nebo rychlost dodání nejsou ani tak problémem, spíš jakmile bych si něco takovýho koupil teď, tak by lidi, minimálně rodiče, byli naštvaní z mýho bědnýho seznamu přání. Už jsem požádal o Saitek Cyborg Evo(když to zrasím tak se zas tak moc nestane), někde se mi tu ještě válí volant s pedály tak se uvidí...doufám že za měsíc by to mohlo klapnout(to je svátek Ondrů, ale já mám narozky a svátek z úspornosti společnej) a dal jsem najevo že je to urgentníVyděšený
 
veikso
AIčka jsou staří číteři. Nehřeje se jim motor když letí furt na 110%, střílejí skrz mraky a tak dál...
Příště než prudce potlačíš, uber plyn. Pak Ti to nebude tak zdechatMrknutí
 
3IAP_Sasa
ja jsem si v offlinu vypinal engine overheat, abych mohl litat ve formaci Úsměv
 
FK_Stern
Ahojky,
ILa nelítám dlouho a proto bych rád věděl proč v off-line kampani mi při letu k cíli mezi waypointy začne počítač zadávat naprosto nesmyslný kurz.Taky nechápu jak můžete poznat při vypnutých ikonách typ letadla na větší vzdálenost než cca 500m.Já z těch pár pixelů poznám než h...o.Jestli je to monitorem(mám jen 17"CRT),nebo sem fakt takovej slepejš.
 
310_Gringo
Sodoma napsal:
Ahojky,
ILa nelítám dlouho a proto bych rád věděl proč v off-line kampani mi při letu k cíli mezi waypointy začne počítač zadávat naprosto nesmyslný kurz.Taky nechápu jak můžete poznat při vypnutých ikonách typ letadla na větší vzdálenost než cca 500m.Já z těch pár pixelů poznám než h...o.Jestli je to monitorem(mám jen 17"CRT),nebo sem fakt takovej slepejš.


Ahoj, offline už jsem dlouho nelítal ale, tuším že ty kurzy jsou tím, že musíš proletět přesně otočným bodem,Pokud ho nějak mineš tak tě to pak k němu vrací.Aspoň tak mi to přišlo.
A co se týče rozpoznávání letadel, to je jen otázka cviku.Hodně pomůže když se podíváš do planesetu koho vlastně můžeš potkat a pak taky barva kamufláže.
Například já jakožto spojenec, jak vidím na křídle cosi bílého (německé kříže) tak vím s kým mám tu čest i na větší vzdálenost.Amíci mají zase kokardu jen na jednom křídle, japonský červený znaky se taky nedaj přehlídnout atd.
Pak je tu samozřejmě taky tvar letadel, ktrerej se časem naučíš rozpoznávat.
Jediný kdy mám trochu problém rozeznat éro je , když k němu přistupuju čistě ze šestý, kdy neni vidět ani marking ani silueta.Pak hodně pomůže rozmístění chladičů, který je u každýho letadla specifický.
 
MIKA
No, ja teda mam obcas problem kdyz du na celo... onehda sem si myslel ze La5FN s bombama je Me 262 Šklebící se
 
alfik
Eeech, lítám od samého začátku tohohle simu a su furt slepejš... Vyděšený Hele, zkus tohle: Najdi si na netu obrázky (nebo si prohlížej letadla v simulátoru) z různých úhlů, a vytiskni si to. Udělej si z toho tabulku na které budeš mít ty obrázky a porovnávej. Já to mám takhle dodnes Úsměv

"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
 
FK_Stern
Na ja, tak siluetky na netu sem už našel,lupu v šupleti též,takže můžu jíti statečně trénovat.
Upravil/a FK_Stern dne 11-11-2009 11:55
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

12-09-2024 16:04
No právě. Zem nesaje. A na Šumavě už staví sněhuláky. https://hydro.chm.
..eq=2505266


12-09-2024 10:36
jojo, voda na děsivý mlýn: https://www.inter.
..
Šklebící se

11-09-2024 21:27
Zítra v 7 to začne. Za 4 dny tu má spadnout víc srážek než za celý rok.

35,684,077 návštěv