Battle of Stalingrad - žvanírna 2015
|
310_cibule |
Přidané 14-10-2014 16:56
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
To je všechno zjevné, Rume. Mnohokrát se tady i jinde o tom psalo. Navíc názory se mohou různit. A nakonec mezi lidmi se vždycky najde dost těch, kteří chtějí druhé jen kritizovat, urážet, ponižovat je.
Problém je, že tohle v tuto chvíli Zak s Loftem absolutně nezvládli a popudili si proti sobě i střízlivě uvažující. Ba dokonce i ty, kdo ten sim hodně podporují. S ohledem na komunitu a komunikaci s ní je to velmi nešťastný a kontraproduktivní text (docela by mne zajímalo, jestli ho napsali na ruské forum, ale nemám čas to hledat) "Asi se Vám na to vybodnem..." To snad není pravda.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 14-10-2014 17:38
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Jo tohle nezvládli komunikačně. Však se taky na IL2 foru strhla vášnivá debata. Ty řeči o tom, že se na to můžou vykašlat, to je hodně ... chybí mi slovo.. .
A ještě lepší debata je ve vláknu, kde Han zveřejnil jejich nálezy k nářkům nad FW 190. V zásadě prohlásil, že FW 190 je skrz naskrz dobře ve všech parametrech. Jen to neumíme správně používat. V něčem asi bude mít pravdu. Možná i ve většině. Nicméně ty nářky byly způsobené tím, že ruský letadla se pohybujou nějak líp než očekávaně. Dokonce i LaGG dajvuje přes 700 kmh. Aby to podpořil, vytáhl fotku stránky z nějakého ruského testu, kde se uvádí 685 kmh VMax a snad 693 ViMax. Pikantní je, že to není LaGG 3, ale La5. Že to není z 1942 ale z 1943 z léta, takže dost asi to patří k La5FN. Nicméně to jim nebrání to aplikovat na LaGG 3. Nesrovnalosti s motorem vysvětluje jinou atmosférou u Stalingradu. Že je zima a husto a že 2300 je jako 2600m std. atmosféry. A že jediná potíž je v tom, že výškoměry měří jako podle std. atmosféry a že to opravěj. Pak že nechápeme správně 1.32 ATA limit motoru. Že ten limit vlastně není na 1.32ATA, ale na pozici plynové páky. A že u Stalingradu to ATA vychází jinak. A že máme držet plyn na 85% a netrvat na 1.32 ATA ... tjádydádydá. No jako bychom měli umět věštit, že limit 1.32ATA vlastně není na ATA ale na pozici plynovky a 1.32ATA je to náhodou, když zrovna je std. atmosféra. O časových limitech na výkonové režimy radši moc nemluvil.
Ten FW bude dost možná dobře. Oni skoro nikdy nezveřejňují úpravy FM a ten graf rychlostí, co byl podklad pro stížnosti, už možná neplatí. Ale i tak mi přijde, že pokud je FW dobře, je nějak divně přinejmenším ten LaGG 3. Moje vlastní zkušenost je ta, že jsem s LaGGem dojel FW, který se mi snažilo zdrhnou do stoupání při cca 290. A to jsem ho honil asi 2 minuty a začínal 300 metrů pod ním a mimo dostřel. Roll rate LaGG3 a La5 je prostě taky podezřelej. La5 mírně překonává FW při všech rychlostech. LaGG pravděpodobně taky.
A přitom všem nejde o balanc hry. Ty Bf 109 jsou prostě lepší než cokoli, co tam lítá a to dokonce o hodně. Je mi to trochu záhada.
Non est specifica
|
|
|
|
1stCL_Werner |
Přidané 14-10-2014 17:54
|
Uživatel
Příspěvek: 720
Založený: 21.08.10
|
Má to někdo nazkoušený jak je to teď rychlostě u němců u země ? Mě se do toho nějak nechce.
Zkrátka a jednoduše FW A-3 by u země měl být poměrně citelně rychlejší než 109 (přes 550) a F-4 na 1.42 ATA stejně rychlá jako G-2 na 1.3 ATA (vzhledem k zatahovacímu podvozku 535).
Takže pokud zdrháme u země, utýc má fok, pak G-2, protože v jejím režimu to tak může hnát o 25 minut déle než F-4.
Pokud tenhle základní poměr nefunguje, mají to prostě blbě a neokecají to nijak.
1st Czech Lions - Resistance is futile...
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 14-10-2014 18:03
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Mrkni sem http://forum.il2s.../?p=179332. U země je to velmi vyrovnané mezi
109F4
FW190A3
La5 ve velmi těsném závěsu.
109 G2 teď nějak zrychlovali o 10kmh, tedy je na tom možná stejně.
Ono se to tedy průběžně mírně mění, změny FM se většinou neobjeví v seznamu změn. Musel bys to přeměřit, jestli to tak teď opravdu je.
U FW je ale průser 2000 - 3000metrů. Tam se propadne o 40kmh a to je opravdu dost. Nakonec to úplně nevadí, kdo chce lítat FW, si svoji cestu najde. Na DF jsou zde Bfka.
Non est specifica
|
|
|
|
1stCL_Werner |
Přidané 14-10-2014 18:18
|
Uživatel
Příspěvek: 720
Založený: 21.08.10
|
No tenhle graf jsem bohužel viděl, ale doufal jsem, že neplatí.
Focke-Wulfu u země by měl v téhle době rychlostně dávat na držku všemu rozdílem třídy, né být někde těsně za F-4.
FW není, letadlo, v kterém by se člověk prosadil sám, nejde to ani ve starém Ilovi.
1st Czech Lions - Resistance is futile...
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 14-10-2014 18:38
|
Moderátor
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
Baron napsal:
Rumcajsi, hádam by si nechcel, aby mala modrá strana Fw podľa skutočnosti. Vieš si predstaviť ten rev červených? Ja docela ano
viz Aflík
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 14-10-2014 18:42
|
Moderátor
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
Rumcajs napsal:
Kritiků se najde dost vždy. Ta hra je náročná. Je náročná na počítač. Nedá se to hrát na kdejaké plečce. Musí být i slušný monitor. Je náročná na další vybavení. Člověk musí mít minimálně slušný joystick a TIR a pedály jsou už skoro taky nutnost.
Dál pak je to náročný na předchozí průpravu hráče. Je to sim, nemá to baby tutorial pro začátečníky. Člověk, který nemá předchozí zkušenost s virtuálním lítáním náročnosti jako ROF, CloD, DCS ... pravděpodobně vzteky pukne, když nebude schopnej ani odstartovat.
Díky simulaci kdejakého efektu letového modelu je to vlastně docela náročné ovládat i pro ostřílené simulanty. Řada lidí z IL2 a CloDu si už stěžovala, že mají 10 let praxe v simech a nejsou schopni smysluplně létat BOS. Natož v tom být úspěšní. A to to jsou lidi, kteří se třeba v CloDu mají za esa.
Na závěr to má stále chyby, kampaň je přinejlepším nedodělaná a ten tah s unlockem je víc než rozporuplný. A abych nezapomně, celé to pak podtrhuje tradiční neschopnost 777 komunikovat vůči anglicky mluvící komunitě. Proti ruskýmu foru je jejich počet příspěvků v anglické části minimální a vždy se zpožděním. Si za kus kluci můžou sami.
Letecké simy byly VŽDY náročné na PC. Takže kdo chtěl létat ty "lepší" simy, musel vždy trošku vykrvácet na HW...
A lidi to pro svoji zábavu udělali.
Nebo si ořezali detaily ;)
Zbytek už pak byl na vývojáři.
Takže ať se Luthier nevymlouvá a přitlačí na jeho "písečku", mají co dohánět...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 14-10-2014 18:55
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Tak Jásoň zasáhl. Na IL2 foru utnul obě vlákna, co dnes způsobyly ty nepokoje. Vlákno k FW190 je jednoduše zamčený. Vlákno z Metacritics je celé smazané a místo něj je Jasoňův text, kde již celkem civilizovaně a slušně požádal ty z nás, co to vidíme pozitivně, abychom na hodnotících webech nechali taky nějaké pozitivní slovo.
PS Skoro je mi tedy blbé rušir Hoperovo silnou chvilku. Nestává se tak často, aby hned na první stránce všechny vlákna končily Hoperovo myšlenkou.
Upravil/a Rumcajs dne 14-10-2014 18:56
Non est specifica
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 14-10-2014 18:55
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Hoper napsal:
Baron napsal:
Rumcajsi, hádam by si nechcel, aby mala modrá strana Fw podľa skutočnosti. Vieš si predstaviť ten rev červených? Ja docela ano
viz Aflík Viz moje odpověď Alfíkovi.
Non est specifica
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 14-10-2014 19:01
|
Moderátor
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
kecáš :DDDD
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 14-10-2014 19:03
|
Moderátor
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
Rumcajs napsal:
Hoper napsal:
Baron napsal:
Rumcajsi, hádam by si nechcel, aby mala modrá strana Fw podľa skutočnosti. Vieš si predstaviť ten rev červených? Ja docela ano
viz Aflík Viz moje odpověď Alfíkovi.
jinak tahle odpověď byla i můj názor....
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
Bierglass |
Přidané 14-10-2014 19:06
|
Diskutující
Příspěvek: 2607
Založený: 12.05.10
|
Já to říkal už od začátku, že spojení 777 s 1C se dá minimálně pokládat za nešťastné.Avšak pevně věřím,že Jásoň nedopustí vzniku dalšího "zmetka." Na druhou stranu je však pravda,že k zmrzačení německých letadel docházelo již v RoFku.Tak to jsem zvědav jak tohle všechno dopadne. |
|
|
|
Bierglass |
Přidané 14-10-2014 19:11
|
Diskutující
Příspěvek: 2607
Založený: 12.05.10
|
Hoper napsal:
Rumcajs napsal:
Kritiků se najde dost vždy. Ta hra je náročná. Je náročná na počítač. Nedá se to hrát na kdejaké plečce. Musí být i slušný monitor. Je náročná na další vybavení. Člověk musí mít minimálně slušný joystick a TIR a pedály jsou už skoro taky nutnost.
Dál pak je to náročný na předchozí průpravu hráče. Je to sim, nemá to baby tutorial pro začátečníky. Člověk, který nemá předchozí zkušenost s virtuálním lítáním náročnosti jako ROF, CloD, DCS ... pravděpodobně vzteky pukne, když nebude schopnej ani odstartovat.
Díky simulaci kdejakého efektu letového modelu je to vlastně docela náročné ovládat i pro ostřílené simulanty. Řada lidí z IL2 a CloDu si už stěžovala, že mají 10 let praxe v simech a nejsou schopni smysluplně létat BOS. Natož v tom být úspěšní. A to to jsou lidi, kteří se třeba v CloDu mají za esa.
Na závěr to má stále chyby, kampaň je přinejlepším nedodělaná a ten tah s unlockem je víc než rozporuplný. A abych nezapomně, celé to pak podtrhuje tradiční neschopnost 777 komunikovat vůči anglicky mluvící komunitě. Proti ruskýmu foru je jejich počet příspěvků v anglické části minimální a vždy se zpožděním. Si za kus kluci můžou sami.
Letecké simy byly VŽDY náročné na PC. Takže kdo chtěl létat ty "lepší" simy, musel vždy trošku vykrvácet na HW...
A lidi to pro svoji zábavu udělali.
Nebo si ořezali detaily
Zbytek už pak byl na vývojáři.
Takže ať se Luthier nevymlouvá a přitlačí na jeho "písečku", mají co dohánět...
RoFko se dá létat na poměrně slušné detaily i na z dnešního pohledu "plečkách".Tak proč to nejde některým,kteří létají RoFko v BoS? |
|
|
|
Hoper |
Přidané 14-10-2014 19:17
|
Moderátor
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
Neříká se tomu "vývoj" ?
RoF sice mám, ale nijak zvlášť jsem to nelítal. A "nové" PC jsem kupoval trošku "nadčasově" (asi jako nyní Cibule) a v duchu toho, co jsem psal výše, takže jsem s ním problém neměl.
Lidi chtějí (= vyžadují) aby letadla a "okolí" vypadalo tak, jak velí rok 2014. Že optimalizace nebyla nikdy silnou stránkou vývojářů snad víme všichni (předpokládám, že většina čitatelů SVK je starší 30ti let; ahoj Koty :) )
Takže mne třebas naopak udivilo, že na BoS jedou čmoudíky. To dodnes dělá problém v DSC (EDGE snad už to bude umět, doufám.....)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
Bierglass |
Přidané 14-10-2014 19:22
|
Diskutující
Příspěvek: 2607
Založený: 12.05.10
|
Čmoudíky jsou i v RoFku. I RoF měl v prvopočátku problémy s optimalizací to je pravda. |
|
|
|
Hoper |
Přidané 14-10-2014 19:34
|
Moderátor
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
Jenže RoF byla snaha ukázat, že je i něco jiného než Il-2, LockOn, BoB.
Že to jde i jinak. Lépe.
Ano, něco šlo lépe - viz čmoudíky. Na SW mladším deseti let ;).
Jenže mi přijde (mně osobně), že jen o modelech letadel (a krajince kolem nich) to jaksi není. Letadlo může dostat 10x více polygonů, ale hratelnost to nezvýší ani o píď...
Proto i dnes žije Šturm. A pokud kluci z DT dodají něco, co jeho zdraví pozvedne o kus výš (radar, plně dynamická kampaň, RRR, ...) bude tu ještě další rok, dva... Možná i tři.
A o tom (takhle dlouhé kariéře SW) se nesnilo ani Billovi s jeho XP :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 14-10-2014 19:35
|
Moderátor
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
jinak ad RoF (pardon) - jak vidno, taky to byla slepá kolej........
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
Baron |
Přidané 14-10-2014 19:47
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Dovolim si nesuhlasit. RoF bolo nasmerovane dobre, zial, posledny rok sa na neho Jason & comp. uplne vybodli. Pritom stacilo malo - uvolnit aspon cast potencialu RoF pre moderov. Ak by to spravili, lietali by sme uz nad Talianskym frontom (mapy su hotove), v rakusko-uhorskych masinach (hodne z nich je staci iba implementovat do hry) a bombardujeme Anglicko z Zeppelinov.
Slepa ulicka je Ilja Muromec - ano to je slepa ulicka.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 14-10-2014 19:51
|
Moderátor
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
Barone, kdyby to nebyla slepá ulička, už by to udělali dřív a ne v době, kdy jim vytekla voda z bot ...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
jirik |
Přidané 14-10-2014 20:39
|
Uživatel
Příspěvek: 560
Založený: 12.05.08
|
Tak Rofko už tu nějaký ten pátek je a myslím, že je oblíbené pořád, přece jen moc konkurence nemá. Jestli BoS nějak nedopadne, tak to možná bude štvát víc Rofkaře, že se promarnil čas na něčem jiném než na vývoji fungující ojedinělé věci. U ROF se taky hodně řeší letové modely, typicky pomalost Albatrosů, rychlost Camelu a Dr.I a opačné chování Nieuportu 28, než co kde člověk četl a co by tedy ve hře čekal. |
|
|