Battle of Stalingrad - žvanírna 2015
|
BP_Iceman |
Přidané 04-10-2014 19:14
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 138
Založený: 29.12.12
|
No to asi jistě opraví , ale mnohem víc mě štvou ty ztráty spojení na master server. To nedělalo.Když zadám v přík.řádku tracert a ip jeich serveru, tak se na 9tém řádku ztartí.
Microsoft Windows [Verze 6.1.7601]
Copyright (c) 2009 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena.
C:\Users\Iceman>tracert il2bosrd1.s3.amazonaws.com
Výpis trasy k s3-3-w.amazonaws.com [54.231.132.74]
s nejvýše 30 směrováními:
1 < 1 ms < 1 ms < 1 ms Comtrend.Home [10.0.0.138]
2 21 ms 20 ms 20 ms 88.103.200.50
3 22 ms 21 ms 21 ms 88.103.203.1
4 25 ms 23 ms 23 ms 194.228.190.1
5 23 ms 23 ms 23 ms 194.228.190.193
6 21 ms 21 ms 21 ms CESKY-1-0-0-0-100-GRTPRACH1.red.telefonica-who
sale.net [5.53.0.25]
7 28 ms 40 ms 28 ms Xe0-1-8-0-grtfraix5.red.telefonica-wholesale.n
[213.140.43.186]
8 46 ms 46 ms 42 ms te-0-4-0-2-grtlontlw1.red.telefonica-wholesale
et [94.142.127.34]
9 * * * Vypršel časový limit žádosti.
10 * * * Vypršel časový limit žádosti.
11 * * * Vypršel časový limit žádosti.
12 * * * Vypršel časový limit žádosti.
13 * * * Vypršel časový limit žádosti.
14 * * * Vypršel časový limit žádosti.
15 * * * Vypršel časový limit žádosti.
16 * * * Vypršel časový limit žádosti.
17 * * * Vypršel časový limit žádosti.
18 * * * Vypršel časový limit žádosti.
19 * * * Vypršel časový limit žádosti.
20 * * * Vypršel časový limit žádosti.
21 * * * Vypršel časový limit žádosti.
22 * * * Vypršel časový limit žádosti.
23 * * * Vypršel časový limit žádosti.
24 * * * Vypršel časový limit žádosti.
25 * * * Vypršel časový limit žádosti.
26 * * * Vypršel časový limit žádosti.
27 * * * Vypršel časový limit žádosti.
28 * * * Vypršel časový limit žádosti.
29 * * * Vypršel časový limit žádosti.
30 * * * Vypršel časový limit žádosti.
Trasování bylo dokončeno.
C:\Users\Iceman>
Tedy pokud jsem našel správnou ip/název serveru.Jo a vůbec nevím co stím? |
|
|
|
BP_Iceman |
Přidané 04-10-2014 19:22
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 138
Založený: 29.12.12
|
No zjistil jsem,že ta poslední ip je ve Španělsku,ale jaká je ta další???? |
|
|
|
313_Nevo |
Přidané 06-10-2014 09:23
|
Uživatel
Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
celkom sranda, doteraz som si toho nevsimol
http://il2sturmov...
na tejto stranke sa nachadza slovo 'simulator' len v suvislosti s ROF:
"Rise of Flight: The First Great Air War (the best WWI combat flight simulator ever made)"
Takze BOS bude:
"new entry into the series" of "PC combat flight games"
Ani WT a ani BOS sa uz nepysia nalepkou 'simulator', ako dobre
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
|
|
|
clone9cz |
Přidané 06-10-2014 09:41
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5062
Založený: 09.10.05
|
Slovo simulátor smrdí a hardcore simulátor je záruka neúspěchu. Ty to ještě nevíš ?
Je to 5 let, co jsem napsal, že měl Oleg prodávat dvě krabice, jednu s konfigurací arcade=1 a velkým nápisem ARKÁDA a druhou s konfigurací pro nás. Jeden produkt cílit na 2 skupiny prostě nejde a tak lidi lítají nějaké WT a WOP a kdo ví co ještě. Zároveň si nedovedu představit, že by příležitostní hráči hostovali nějakou mapu s lehkým scénářem nebo globální statistikou, což je pro příležitostný hráče kliknout a hrát jediná schůdná cesta.
Oleg to prostě nepochopil. Stačilo zavést do starého ILa nějaké globální účty a centrální squad systém, aby se lidi mohli sdružovat, a rázem by šlo o jinou hru. Už by si nehrál každej na vlastním písečku a cejtil by jakousi sounáležitost s komunitou, takhle ani neví, kolik lidí ILa hraje v jednu chvíli. V BoS je to strašně pozdě, strašně, strašně.
|
|
|
|
magot |
Přidané 06-10-2014 10:48
|
Fusioner
Příspěvek: 17622
Založený: 19.06.08
|
Ono slovo simulátor by zprofanováno už na osmibitech.
Simulátor je zařízení na simulaci, zpravidla to ale není pc stanice.
To slovo je "simulace" ... hardcore simulace taky není to přesný výraz.
Tam to už pak lze jen dělit na to jakou úroveň toho kterýho stroje to dokáže v simulaci pokrýt.
Který všechny části a jak do hloubky to lze nasimulovat. |
|
|
|
Farky |
Přidané 06-10-2014 11:36
|
Uživatel
Příspěvek: 631
Založený: 04.04.08
|
Loft celkem nedávno v několika rozhovorech pro novináře prohlásil že "BoS je nejlepší letecký sim na světě", takže se slovu simulátor určitě nevyhýbají. |
|
|
|
magot |
Přidané 06-10-2014 12:01
|
Fusioner
Příspěvek: 17622
Založený: 19.06.08
|
Farky napsal:
Loft celkem nedávno v několika rozhovorech pro novináře prohlásil že "BoS je nejlepší letecký sim na světě"
To nepochybně je! |
|
|
|
CSW_Cassius Chaerea |
Přidané 06-10-2014 12:10
|
Diskutující
Příspěvek: 4360
Založený: 14.02.13
|
Farky napsal:
Loft celkem nedávno v několika rozhovorech pro novináře prohlásil že "BoS je nejlepší letecký sim na světě", takže se slovu simulátor určitě nevyhýbají. Taky mohl říct že je nejlepší v posteli, nejchytřejší a nejvybavenější ze všech užvaněných chlapů... Určitě by mu nedělalo problémy tomu taky uvěřit. |
|
|
|
313_Nevo |
Přidané 06-10-2014 13:00
|
Uživatel
Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
Oleg to robil dobre podla mna, teda az do doby CLODu
To slovickarenie sim/game v tomto BOS pripade moze byt aj urcitym druhom marketingu. Nieco o tom pise aj LOFT tu:
http://forum.il2s.../?p=205873
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 06-10-2014 20:38
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Ehh, stahuje mi to Update. 1.41 GB. Že by bylo dneska tolik oprav? Nebo nějaký přehmat?
edit: Tak Zak píše:
The change log for today's update is as follows:
- fixed the bug with skins unavailability;
- impossibility to finish tutorial and start the campaign was fixed;
- video cutscenes were converted to Bink to avoid stutters;
- autopilot feature was turned off for campaign mode;
- it's now possible to speed up time for x2 only;
- some corrections were made to the He 111 physical model;
- aim helper added in Normal difficulty;
- incorrectly low resolution at first start of the game via Steam was fixed
I'm closing this topic is you don't mind
Haha, tedy cíl je, abychom si kampaň skutečně vychutnali.
Upravil/a Rumcajs dne 06-10-2014 21:19
Non est specifica
|
|
|
|
WT_Flan |
Přidané 07-10-2014 19:27
|
Uživatel
Příspěvek: 1824
Založený: 30.09.05
|
Ano, budou moci tvrdit, ze to dukladne litalo fakt kurevsky hodne lidi Cely ten koncept je ale naprosto otresny !
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 07-10-2014 20:35
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Tak zas to něco stahuje. Je toho 852MB. Kluci nás poslední čas nešetřej. Třeba tam bude zas nějaký hodnotný dáreček
Non est specifica
|
|
|
|
Alan Grey |
Přidané 07-10-2014 20:49
|
Uživatel
Příspěvek: 894
Založený: 30.09.05
|
Change log for today's update:
- Landings are now rewarded correctly
- Aim helper for fixed armament was removed on Normal difficulty
- Escort added to the Bombing the bridge mission
- The player and the wingmen should now be loading simultaneously
- The bug with the survived vehicle in the Attacking the convoy mission was fixed
- The bomb raid mission is now only possible at no or low clouds and little wind
- In the Interceptor mission player now has to take down or damage two bombers as required
- In the Convoy (short) mission a player is now correctly spawned behind the bombers and sees them properly
- In Campaign the short version of mission is now offered as default
- AA search lights are no longer active in day time
NOTE that you don't need to download a fresh installator anymore if you did that after last Friday.
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 08-10-2014 14:03
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Na IL2 foru je celkem banální dotazník na způsob hraní BOSka. Zda je člověk MPík, SPík, či obojetník. http://forum.il2s...game-poll/
Zatím se zdá, že to vychází poměrně vyrovnaně s mírnou převahou MPíků. Cca 29% pouze MP, cca 23% pouze SP. Většinou SP a občas MP vychází podobně jako zrcadlová volba většinou MP občas SP. Co je zajímavé, i když zcela předpokládatelné, že jen asi 9% lidí jsou čistokrevní obojetnící.
Celkově se nejedná o překvapivé výsledky. To, že PVP a PVE skupiny mají poměrně malý průnik, to se ví už leta. Však taky spousta her, kde je PVE i PVP (zde SP a MP) to řeší tak, že je progrese v obou směrech více či méně oddělená. Může být i zcela oddělená, jako je to třeba v GW a GW2. Nebo skoro oddělená, jako je to třeba v RIFTu.
Pokusy, udělat to společný, se, kam až moje know how sahá, většinou úplně nepovedly. Třeba konkrétně ten RIFT takto začínal, jen aby se po čase přišlo na to, že to nefunguje. Oddělil se PVP armor, přidal se čistě PVP stat a posléze i některé skilly v PVP fungují jinak než v PVE. Společné zbývá levelování, které je krátké a nějaký nepodstatný kravinky.
GW a GW2 na to jdou ještě radikálněji, člověk, který se PVE nechce věnovat, ho vůbec hrát nemusí, protože do PVP má hned maximální level a výzbroj dokonce zdarma. Tedy vytvořit si čistě PVP postavu je jen věc estetická, než si člověk zakliká barvu kůže, šikmost očí ... a nabarví hadříky. S PVE se vůbec nemusí obtěžovat (ale může, když chce). To samý pak platí pro PVE postavu. Do PVP nemusí ani vkročit. Na nic to nepotřebuje. PVP a PVE mají dokonce oddělený měny.
Tyhle dvě hry na to jdou, podle mého názoru rozumně. Je z toho znát to poučení ze začátku tisícíletí. GW1 začínalo s myšlenkou, že PVE je jen cesta k poznání postavy a přechodu k PVP. A to se ukázalo jako mylná představa. Tohle funguje jen pro malou menšinu hráčů.
Chci říct, že stávající pokus BOSka, přinutit MPíky, hrát nějakou SP kampaň, aby byli v MP opravdu užiteční, je jak návrat do roku 2000. Psal jsem to i na IL2 forum, že si myslím, že cílem toho kroku není naše zábava (jak by od hry jeden čekal), a že cíl není ani tutorial, protože ta kampaň člověka vůbec nic neučí. Že cíl mi zůstává utajen, ale zjevně to není nic z toho, co se nám ofiko prezentuje. Čas ukáže, k čemu vlastně to Jason potřebuje.
Non est specifica
|
|
|
|
Paulus |
Přidané 08-10-2014 14:50
|
Diskutující
Příspěvek: 2291
Založený: 26.03.08
|
Můj názor je, že předpokládají příliv nováčků, nových platících hráčů, kteří nemají zkušenosti se simem toto typu a udrží je u hry.
Kampaň je ale podle mne nešťastně postavena, nemůže udržet čistokrevné SP hráče. Např. až přehraju vše (jistě, je to na dlouho), otevřu všechny unloky tak nemohu začít znovu od začátku…
A hráče, kteří chtějí hrát MP, zbytečně zdržuje a unavuje kampaň. Málo kdo z nás má čas několik hodin či dní zbytečně je trávit u kampaně.
základna Loc: 49°43'52.703"N, 16°26'5.3"E
|
|
|
|
Baron |
Přidané 08-10-2014 15:20
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Klídek. Oni to ešte zmenia . Môže Jásóň prskať koľko chce, faktom je, že komunita ako celok TAKÚTO kampaň de facto odmietla. A on musí zarobiť prašulečky - takže ak chce uspieť, musí niektoré veci zmeniť. Pekne mu to predviedla komunita pri kokpite Fw-190 - a ako rýchlo zmenili kokpit?
K zmenám dôjde podľa môjho názoru ešte do vydania hry, resp. krátko po vydaní. Totiž Jásóň nie je v pozícii monopolu, a komunita mu okrem iného dáva pocítiť aj umŕtvenie RoF (som zvedavý aké novinky v RoF ohlási "soon", ako sa vyjadril na fóre). Takže musí počúvať aj nepríjemné poznámky od hráčov.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
Bierglass |
Přidané 08-10-2014 19:37
|
Diskutující
Příspěvek: 2607
Založený: 12.05.10
|
Je docela škoda,že nevyužili možností kampaně z Rofka, kde jsi se mohl stát velitelem letiště,plánovat lety,obsazovat do nich piloty,vybírat si z letů jen ty zajímavé a dělal vše proto aby jsi přežil do příštího rána.Jako velitel letiště abych přežil jsem pak již létal jen jeden let z plánovaných na den,nikdy akce do hloubky nepřátelského území(na to tam byli ti méně zkušení piloti a nováčci) a sám jsem si do letů,které jsem letěl obsazoval "odpočinuté" veterány.Ano naše letiště mělo velké ztráty, je to podlé ale podařilo se mi takto přežít 1,5 roku na frontě.Ještě podlejší však ode mne bylo,že když se někdo z "veteránů" začal počtem sestřelů blížit k mým výkonům, obsazoval jsem jej do letů, z kterých jsem neočekával jeho návrat.Pravdou také je, že jsem vojnu ojebával již jako nováček, když to smrdělo Krchovem tak jsem vzal roha, velitel nevelitel.Pak jsem ještě přišel na na jeden fígl jak se zašít alespoň na pár dní do lazaretu. Úmyslně jsem havaroval buď již na startu, (podle mise) nebo při přistání a rekreace ve špitále byla zajištěna.Bylo to sice kolikrát na hraně ale trenink dělá mistra a postupně jsem techniku řízených havárií dotáhl téměř k dokonalosti.Škoda jen,že ten čas v nemocnici tak rychle ubíhal. |
|
|
|
Baron |
Přidané 08-10-2014 19:58
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Stahuje mi dalsi patch. Toz - som zvedavy co tam bude
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
TozziFan |
Přidané 08-10-2014 20:10
|
Uživatel
Příspěvek: 1431
Založený: 05.05.08
|
Jak tak čtu, Rampa McKvák je tvůj vzor . Ale zpět, máš trochu pravdy, ale jak chceš budovat kariéru uprostřed obležení, bez zásob a vybavení. |
|
|
|
Alan Grey |
Přidané 08-10-2014 20:20
|
Uživatel
Příspěvek: 894
Založený: 30.09.05
|
Baron napsal:
Stahuje mi dalsi patch. Toz - som zvedavy co tam bude
Aktualizovat asi budou každý den... myslím si, že to ženou do finále.
|
|
|