Rise of Flight - diskuse o simulátoru z období první světové války
|
WT_Horrido |
Přidané 04-08-2012 18:59
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Mech napsal:
Muze mi nekdo poradit, jak ten krap odbrzdim? Hledal sem v options, ale nenasel sem nic.
Sice umim paradni stojku, ale nevite co je default tlacitko pro odbrzdeni kol?
Stojku v čem? Německá letadla mají ABS a ten je nutno před startem vypnout.
Upravil/a WT_Horrido dne 04-08-2012 19:00
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
Mech |
Přidané 04-08-2012 19:43
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 109
Založený: 13.09.10
|
Meli ste pravdu, bylo to rukama. Chtelo to vic plynu a potlacit.
alfik: Moudra si nech pro nekoho, kdo je na ne zvedavej. |
|
|
|
Valec |
Přidané 04-08-2012 20:05
|
Uživatel
Příspěvek: 1172
Založený: 16.01.06
|
alfik napsal:
Táhlo pro ruční brzdu je mezi ovladačem klapek, a pákou zasunutí podvozku, hned vedle ovladače spoilerů a slotů.
Upravil/a Valec dne 04-08-2012 20:05
|
|
|
|
alfik |
Přidané 05-08-2012 13:09
|
Diskutující
Příspěvek: 4866
Založený: 21.04.06
|
Mechu, to nebylo moudro, to byla sranda. No, nemohu ti slíbit že si propříště čas od času nebudu dělat na SVK srandu, ale mohu ti slíbit že propříště tam dám smajlíka, aby to bylo všem hned jasné.
Pokud se tě to dotklo, jako osoby, tak se ti omlouvám. A dodávám pro všechny - Mech není blbej, Mech poznal, že tam tyto konkrétní páky nejsou!
P.S. Kdyby si tvoji učitelé nechávali moudra pro někoho kdo je na ně zvědavej, a necpali ti je do hlavy, byl bys mnohem nevzdělanější než jsi. Buď rád a vděčen za lidi, co jsou ochotni si udělat trošku srandy. A donutit leckoho aby hledal ty tři páky v kokpitu letadla z WWI - najdou mnohé jiné
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
|
|
|
|
Mech |
Přidané 05-08-2012 13:54
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 109
Založený: 13.09.10
|
No ja pochopil ze je to sranda, ale u nas uz je to takovej zvyk(obecne u komunit vsech her), ze kdyz prijde novacek s nejakym dotazem, prvni ceho se docka sou posmesky.
Stacila by mi jednoducha odpoved, zadny brzdy ani spalky to nema, udelej tohle a tohle, bez dalsich zbytecnejch zlehcujicich a zavadejicich komentaru. Protoze az prijde nekdo, kdo o litani nevi vubec nic, moc mu tyhle rady nepomuzou. |
|
|
|
LEON |
Přidané 05-08-2012 14:41
|
Diskutující
Příspěvek: 2076
Založený: 28.10.10
|
Mech napsal:
No ja pochopil ze je to sranda, ale u nas uz je to takovej zvyk(obecne u komunit vsech her), ze kdyz prijde novacek s nejakym dotazem, prvni ceho se docka sou posmesky.
Stacila by mi jednoducha odpoved, zadny brzdy ani spalky to nema, udelej tohle a tohle, bez dalsich zbytecnejch zlehcujicich a zavadejicich komentaru. Protoze az prijde nekdo, kdo o litani nevi vubec nic, moc mu tyhle rady nepomuzou.
Vítej na SVK |
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 05-08-2012 14:47
|
Diskutující
Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
Mech napsal:
No ja pochopil ze je to sranda, ale u nas uz je to takovej zvyk(obecne u komunit vsech her), ze kdyz prijde novacek s nejakym dotazem, prvni ceho se docka sou posmesky.
Stacila by mi jednoducha odpoved, zadny brzdy ani spalky to nema, udelej tohle a tohle, bez dalsich zbytecnejch zlehcujicich a zavadejicich komentaru. Protoze az prijde nekdo, kdo o litani nevi vubec nic, moc mu tyhle rady nepomuzou.
A na druhou stranu je u nás zvykem, nehledet, nesnažit se, nezkoumat a neřešit. Je lepší pohodlně zakrnět a nechat všechny kolem řešit věci za nás. A pokud by to někoho dohnalo k jisté "nevalné" odpovědi, stačí mu přec naplácat na zadek, že?!
Jj, vítej na SVK! |
|
|
|
Mech |
Přidané 05-08-2012 16:53
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 109
Založený: 13.09.10
|
X Novotny napsal:
Mech napsal:
No ja pochopil ze je to sranda, ale u nas uz je to takovej zvyk(obecne u komunit vsech her), ze kdyz prijde novacek s nejakym dotazem, prvni ceho se docka sou posmesky.
Stacila by mi jednoducha odpoved, zadny brzdy ani spalky to nema, udelej tohle a tohle, bez dalsich zbytecnejch zlehcujicich a zavadejicich komentaru. Protoze az prijde nekdo, kdo o litani nevi vubec nic, moc mu tyhle rady nepomuzou.
A na druhou stranu je u nás zvykem, nehledet, nesnažit se, nezkoumat a neřešit. Je lepší pohodlně zakrnět a nechat všechny kolem řešit věci za nás. A pokud by to někoho dohnalo k jisté "nevalné" odpovědi, stačí mu přec naplácat na zadek, že?!
Jj, vítej na SVK!
To mas sice pravdu, ale rozdavanim bezcenych rad moc novejch lidi do komunity nepritahnete ze ne? Chapu ze pro nekoho muze byt iritujici odpovidat porad dokola na otazky typu "Jak mam odstartovat", ale neni nutny si hned na takovym cloveku masirovat ego.
A jak uz sem psal, neni to problem jen SVK, ale vsech hernich komunit, mozna cechu(cz/sk) obecne.
Timto ti dekuji za odpoved, ktera narozdil od jinych k necemu byla. |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 05-08-2012 19:03
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
http://www.riseof...b_Rev1.zip
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
clone9cz |
Přidané 05-08-2012 20:44
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5062
Založený: 09.10.05
|
Mechu, s tím se nedá nic dělat, dá se to akorát mazat, ale to nikoliv před samotným odesláním na server.
Alfík, aniž bych se ho chtěl nějak v této věci zastávat, vyjmenoval 4 věci, které na letadlech z WWI nejsou. Daleko největší neštěstí je, když ti někdo napíše ze srandy vtipnost, která by mohla vypadat jako skutečné řešení. Například Ctrl+E.
|
|
|
|
j4ck41 |
Přidané 06-08-2012 11:51
|
Diskutující
Příspěvek: 2006
Založený: 09.02.06
|
ale to ja se alfika klidne zastanu
sice neznam Mechovi znalosti ohledne WWI letadle, ale podle toho co rikal tak uplnej neznalek do oboru asi nebude. Rikal, ze hledal v Options (nepritomnost polozky mu uz mohla neco naznacit, ale evidentne se nestalo). I samotny pohled na ty letadla a to at uz in-game nebo na fotkach dava docela hodne tusit, ze brzdit se asi nebude pomoci kol ... inu coz, neprime napovedy nepomohly a tak se optal
a holt na blbou otazku blba odpoved
ale nez uznat svoji "blbost" to je prece mnohem snazsi si rejpnout a plkat cosi o egu |
|
|
|
alfik |
Přidané 06-08-2012 13:07
|
Diskutující
Příspěvek: 4866
Založený: 21.04.06
|
Na druhou stranu - je mnohem lepší když mi za to Mech vyčiní zde na foru, než aby mi v "nejmenovaném simu (trademark)" kleštěma přecvikl trubičku brzdící kapaliny na mém Albatrosu!
Díky náčelníci že jste se mě zastali... on má tak trochu pravdu, mohl jsem mu napsat totéž normálně a nedělat si srandu, ale... když on to Bígls popisuje pomalu na každé stránce, jak se mu "zasekla ostruha a letoun se zastavil".
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 06-08-2012 13:30
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Tak příště až zase někdo projeví nulovou snahu, byť se jen jednoduše podívat jakým způsobem se rozjíždí AI, tak už budeme hodní.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 06-08-2012 17:52
|
Diskutující
Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
Tak nevím Horri, ale já tohle kouzlo co se dá použít jednou za 100 let už vyplácal!!!! |
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 07-08-2012 06:15
|
Diskutující
Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
Dear Pilots,
We know many of you have expressed interest in adding new static scenery objects to the ROF landcape. This could be new buildings, hangars, factories, bunkers or anything else that can be imagined as scenery. We do not have the time or resources to spend the precious man-hours needed to develop the kind of detail and specialty objecs some of you want to see. So, we have given the power to you or at least tried to. You will need to work in 3DStudio Max 8.
To assist you, we have written a short document that explains how you can make and add custom scenery objects into ROF. If a talented person or a talented team of ROF fans masters this process a lot of new scenery could possibly end up being available to ROF mission makers. To properly use new unofficial scenery you will need to fly in Mods On mode, but if we see some stellar scenery models that don't cause problems for the ROF engine we may (no promises) accept them as official objects. However, we are a long way from that, but this SDK for Buildings and Blocks is a first step.
ROF Buildings and Blocks SDK Document and Examples
We have tried to make this information as easy to understand as possible. Some of you will have questions, but we may not be able to answer you due to our own busy schedule. We hope that our document and a little trial and error will quickly educate those talented enough to build new scenery objects. We also cannot predict with total accuracy the overall impact or complications that may arise from too many new scenery objects on a map at one time. Building and testing new objects in Mods On mode is a great way to find out the limits of what can be done. We highly reccomend creating Blocks aka "Quartals" to add more than one object at a time. Blocks are more effecient and better for performance.
Our long-term wish, if we have one from this SDK, is that a cadre of talented ROF fans will form a team and work on a coordinated project to improve ROF scenery. Assuming the community decides this is what they want to try. A coordinated effort would minimize confusion and prevent competing projects. If you could combine some new objects with some of the recent work being done elsewhere on the forum with existing scenery obejcts, roads, railways and substrates, some really cool scenery could be made for the existing map. But we will leave this up to the community to try if they so wish.
We make no promises that we will accept new scenery objects as official. Please do not badger us with this request if you like something that was made. We have provided the Mods On mode fors situations like this, but we will watch to see what, if anything is made.
We hope you find this Buildings and Blocks SDK useful and open up ROF scenery a bit more to the ROF community.
Sincerely,
The ROF Team |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 07-08-2012 07:39
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
No to zní zajímavě. SDK pro statické objekty je první krok. Říkají to sice velmi vyhýbavě, ale nakonec kdyby jim nějací dobrovolníci zvedli kvalitu hry, můžou být jen rádi. Nezkoumal jsem to SDK, ale kdyby se v tom dala udělat nová mapa, bylo by to super. Možná by se pak dala udělat ta italská fronta svépomocí. Nebo snad dokonce ruská fronta a Ilja Muromec může přijít! |
|
|
|
j4ck41 |
Přidané 07-08-2012 09:29
|
Diskutující
Příspěvek: 2006
Založený: 09.02.06
|
tak mapa urcite ne ... to by si podrezavali sami pod sebou vetev, kdyby uvolnili takovejhle nastroj mezi lidi |
|
|
|
Mech |
Přidané 07-08-2012 15:28
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 109
Založený: 13.09.10
|
WT_Horrido napsal:
Tak příště až zase někdo projeví nulovou snahu, byť se jen jednoduše podívat jakým způsobem se rozjíždí AI, tak už budeme hodní.
Ono se prave AI(respektive autopilot) dokaze rozjet temer okamzite, proto sem se musel zeptat jakze to dela.
Samotna bubnova brzda je docela stara zalezitost(1902-Renault, http://en.wikipedia.org/wiki/Drum_brake), pripadne spalky pod kolama taktez, takze porad nevidim duvod k pobaveni nad neci neznalosti..
Ale to uz je fuk, uz vas svymi dotazy nebudu obtezovat. |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 07-08-2012 15:42
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
AI se rozjede tak, že dá plný kotel a zvedne ostruhu skoro okamžitě. Napodobit to vede spíše ke zničení motoru škrtknutím vrtule o zem, než k nerozjetí.
Upravil/a WT_Horrido dne 07-08-2012 15:44
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 14-08-2012 10:48
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Taky vám po posledním patchi ROF tak nádherně padá? Každé nahrání nové mise nebo mapy znamená rof.exe CTD. Pokud se po odlétnutí letu ROF vypne a znovu pustí je to v pohodě.
V kampani dva poplachové starty (ty se generuji mimo plánované lety) a dvakrát jsem udělal tu chybu že jsem letěl bez vypnutí a zapnutí, a pokaždé v půlce mise CTD. V offline modu to nedělá.
Prý o tom vědí a řeší. Se znaží dohnat a předehnat CLOD zřejmě...
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|