Battle of Stalingrad - žvanírna 2015
|
Rumcajs |
Přidané 22-09-2014 21:38
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Lítal jsem dnes Jaka na BOS Expertu. Vlastně jsem tam byl jen proto, že Syndikátům spadnul server při otočce mise. Když už jsem tam tedy byl, zkusil jsem použít know how nabité při poletech na Syndikátech za posledních pár týdnů. Se přiznám, že dřív jsem z Jaka nedokázal vydolovat smysluplné výsledky. Lítalo mi to sice hezky, ale zkrátka pozitivní výsledky sestřel/smrt z Bfka, jsem z toho neměl. No a to se začalo měnit k lepšímu.
1) Nebát se teplot 100 - 110 stupňů. Ten Jak to nějakou dobu vydrží. Platí pro vodu i pro olej. Taktika je primitivní, když je čas, vychladit si motor, když je třeba přidat, zavřít chladiče a rozhodnout to. Ten Jak nějaký čas poletí, než se přehřeje. Jsou to minuty, většinou dost na to, aby to nějak dopadlo. Když to trvá dýl, 100 se dá držet asi pořád. To odpovídá asi 60% chladiče.
Mírně ochuzuju směs, cca 90 - 85% sytosti. Nenaměřil jsem rozdíl v maximálce u země, ale asi se to projeví výš nad zemí. Přes 4000 s tím stejně nelítám, tam by to asi chtěl ochudit víc.
2) Bojový otáčky jsou 2650 - 2700. V rozmezí 2500 - 2700 ale nepozoruju praktický rozdíl v boji. Chtělo by to vysledovat třeba závislost otáček a teplot a dlouhodobě udržitelných otáček. Třeba nejsou max. otáčky úplně nejlepší volba. Zatím nemám odpověď.
3) 2 stupeň kompresoru se dává ve 2500 a vejš (nebo možná je správě 2700). Myslím, že to je trochu matoucí, protože manifold pressure to zvedne i pod touto hladinou, ale na výkonu se to projeví negativně. Tohle zatím nemám úplně prozkoumaný, ale přepínat ve 2500 funguje.
4) Nebojte se, když se vám FW 190 pokouší utéct ve stoupání. I když na začátku získává, přes 2000m ho raketově doženete. (Je to ale kontroverzní taktika, podle všeho je to blbě). Na druhou stranu, pokud vás ve výšce otravuje FW s převahou energie, prostě mu slezte do 2000m a ať si přijde. Pokud na to skočí, dost možná prohrál.
5) Poměrně zásadní věc pro zatáčkový boj. S pákou se nesmí rychle. BOS počítá i dynamiku změny úhlů náběhu a zná dynamic stall. Dostat z Jaka maximum v zatáčce znamená, že ho do tý zatáčky musíte položit s citem. Asi pomáhá FFB, ale i s pružinou se to dá natrénovat.
6) Problém pro Jaka je Bfko, zejména F4. Náskok v sustained turn není velký a je sbírka pilotů Bf, kteří dokáží zatáčku na chvilku utáhnout a vystřelit. Navíc ty Bfka fungují jak vrtulník.
7) Nevzdávat následování Bfka do zatáčky nebo do přemetu, když má na začátku náskok. On ho za chvíli ztratí. Chce to trochu trpělivosti.
8) Když Bfko nebo FW v nouzi dajvne strmě k zemi, nepouštět se za nima, zvolit mírnější úhel v jejich směru. Nejít přes 700km/h, časem je člověk dožene. Zas platí, že to chce trochu trpělivosti.
9) Utíká Bfko? Nevzdávat to. Bfko nemůže na plnej kotel letět dlouho. Vyladit chladiče, směs, otáčky, vytrimovat a zkoušet se ho držet. Dost možná užene motor, nebo ubere plyn a neuletí. Jen to chce mít jistotu, že nemá kamarády někde v okolí.
10) Když je dost výšky, jsou negativní G úhybný manévr. Ty německý stroje maj stále tu komickou schopnost přejít bleskově do invertované vývrtky. Asi je to podlé, ale holt to tak je.
Non est specifica
|
|
|
|
Alan Grey |
Přidané 25-09-2014 05:57
|
Uživatel
Příspěvek: 894
Založený: 30.09.05
|
Zajímavá informace z facebooku:
20000!!
And it's right on the eve of the game's release. Ah, what a day!
Thank you all for for being such a great part of our IL2BOS community! We're happy that...
https://www.faceb...n=timeline
|
|
|
|
310_cibule |
Přidané 25-09-2014 10:13
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Alan Grey napsal:
Zajímavá informace z facebooku:
20000!!
And it's right on the eve of the game's release. Ah, what a day!
Thank you all for for being such a great part of our IL2BOS community! We're happy that...
https://www.faceb...n=timeline
I take it you mean "eve" metaphorically?
I mean you're not saying tomorrow is the big release date is it?!?
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 25-09-2014 10:24
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Nevidím jim do karet, ale zatím by mi přišlo vydání jako předčasné. Offline neprošel žádným early access testováním. Hra samotná padá. Servery jsou nestabilní. Některý letadla stále vykazují příliš do očí bijící nedostatky. Konvergence zbraní je zjevně tak magická věc, že ji zatím nikdo živý neviděl. Těch 20000, kdyby to byli platící diváci, by ale dávalo velko naději na další vývoj.
Non est specifica
|
|
|
|
mha |
Přidané 26-09-2014 11:57
|
Uživatel
Příspěvek: 613
Založený: 10.12.05
|
Zdarec, marně hledám, zdali bude implementovaná podpora Oculus Rift... Máte někdo o implementaci informaci? |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 26-09-2014 12:17
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Mají podporu pro DK1 a už mají v rukách i DK2.
Navíc do roku 2017 je času dost.
Upravil/a WT_Horrido dne 26-09-2014 12:22
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 26-09-2014 12:18
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
mha napsal:
Zdarec, marně hledám, zdali bude implementovaná podpora Oculus Rift... Máte někdo o implementaci informaci? Podpora je plánovaná. Vývojáři mají DK2. Viz. http://forum.il2s.../?p=164712.
Non est specifica
|
|
|
|
Baron |
Přidané 26-09-2014 18:50
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Rume, od dnes tam mame konvergenciu Plus zopar dalsich malickosti
http://forum.il2s...ntry167487
...zacinam setrit na Oculus Rift
Upravil/a Baron dne 26-09-2014 19:01
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
Shadowdeath |
Přidané 26-09-2014 19:28
|
Uživatel
Příspěvek: 844
Založený: 03.02.13
|
Hmm konvergence, tak to si to dnes po delší době pustím a půjde se šturmovat
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 26-09-2014 19:56
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Šmankote po roce máme vánoce a dostali jsme konvergenci. Akorát mě tedy rozlouskli tím výrokem Well, of course you we were flying and fighting without this setting for almost a year. But we were been listening and I it was decided to implement this minor but still useful feature.
Jistě člověka pohladí po duši "we were been listening", ale to že se jedná o "minor but still useful" věc, to mě málem natrhlo bránici. Tak teď ještě opravit vykastrovanou stodevadesátku, zahodit nepochopitelné chování na záporných G u němců, účinnost 7.62mm ráží kdyby nebyla tak zarážející, šturmovik kdyby snesl víc poškození než LaGG3, Heinkel kdyby nehořel už při křivém pohledu, AAA kdyby nebylo schopné pravidelně trefovat manévrující stihačku ve 3000m ...
Vážněji, už tak je to super. Sim už teď je o kilometry dál, než byl CloD i ROF při vydání. S konvergencí dám zas naději tý nebohý stodevadesátce.
edit:
Doporučuju přečíst http://forum.il2s.../?p=167518.
Zak píše o Oculus Riftu toto Haven't tried it yet actually. Technically it has the same resolution as the 1,5 version that has been gathering dust for several months after implementation. So now I expect it to have head tracking (obviously) which should add tto the immersion. It's a great, absolutely original experience however I don't see it be used for dog fight - fullHD is far not enough to identify - even notice - aerial targets.
Tedy zdá se, že to sice budou podporovat, ale sami si nemyslí, že by to bylo nějak zajímavé. Taky si to myslím kvůli důvodům, zde již před časem probíraným.
Upravil/a Rumcajs dne 26-09-2014 20:04
Non est specifica
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 26-09-2014 21:15
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
To je dneska legrace. Nejprve někdo zveřejnil patch, kde se psalo 70% a nebyla konvergence. Pak to nešlo spustit vůbec. Pak se zjevně vrátil poslední patch s 75% a stále není konvergence. Asi už jsou kluci utahaní.
edit: Tak dnešní třetí patch to srovnal. Opravdu máme konvergenci. Šel jsem na ten DED expert server, zkusil jsem F4, namontoval podvěsy a opravdu, když jsem střílel po IL2, konečně jsem měl pocit, že na něj mířím a střílí to tam, kam ukazuje zaměřovač a že jsou ty podvěsy užitečný. Navíc upravili ten nový HUD. Jo a vylepšili ten techno chat. Při ukončení hry to nehodilo tu chybovou hlášku. Takže dobrý.
Upravil/a Rumcajs dne 26-09-2014 22:46
Non est specifica
|
|
|
|
clone9cz |
Přidané 26-09-2014 23:20
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5062
Založený: 09.10.05
|
Já jsem taky spokojený. Podle toho co tu čtu, tak jsem udělal dobře, že jsem zatím vyzkoušel jen nemu.
|
|
|
|
Baron |
Přidané 26-09-2014 23:22
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Prišiel som, stiahol som, dofčuleky som lietal - u mňa dobré. Jednoducho spokojnosť.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
Baron |
Přidané 26-09-2014 23:33
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Hm... ehm... Neviem čo si mám myslieť o tomto:
http://forum.il2s...ntry204624
Dúfam, že je to iba blbý vtip.
Upravil/a Baron dne 26-09-2014 23:39
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 26-09-2014 23:40
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
No co co? Tanky už tam jezdí. V CloDu maj taky ovladatelný tančíky. Navíc tys přeci tankobijec jak vyšitej.
Non est specifica
|
|
|
|
Baron |
Přidané 27-09-2014 09:59
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Rumcajs napsal:
...No co co? Tanky už tam jezdí. V CloDu maj taky ovladatelný tančíky. Navíc tys přeci tankobijec jak vyšitej.
Tankobijec iba vo WT. Inak robim tankanom zle iba z luftu
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 27-09-2014 11:31
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Celé je to blbý vtip z hlediska obsahu, tohle zapadá.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 27-09-2014 15:45
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Tak jak vám to jde s konvergencí? Nějak jsem nenašel kde ji nastavit. To jedno šoupátko je teda funkční, ale co dělá? Nastavuje jak křížení tak Visierschuss na jednu hodnotu? Na obrázkách mají rozdílné hodnoty...
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
Shadowdeath |
Přidané 28-09-2014 03:56
|
Uživatel
Příspěvek: 844
Založený: 03.02.13
|
Syndikati nešli, tak jsem si dal jenom pár kvík misí se šturmvíkem a konvergence je bašta. Chvilku jsem si sice musel zvykat, abych nepřestřeloval (pravděpodobně se jedním šoupátkem nastavuje jak horizontální, tak i vertikální), ale pak to všechno hořelo jak po másle
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
|
|
|
|
Bierglass |
Přidané 28-09-2014 13:52
|
Diskutující
Příspěvek: 2607
Založený: 12.05.10
|
WT_Horrido napsal:
Tak jak vám to jde s konvergencí? Nějak jsem nenašel kde ji nastavit. To jedno šoupátko je teda funkční, ale co dělá? Nastavuje jak křížení tak Visierschuss na jednu hodnotu? Na obrázkách mají rozdílné hodnoty...
Také to nějak nechápu,když je tam jen jedno šoupátko.I když to nastavím na 1.000 m tak mně brambory padají stále za letadlo jako by to vůbec nefungovalo. |
|
|