Ano to je vyborne, stale plati, ze vychadzali z prace 3rd party ak sa dobre pamatam. Je super, ze to tam dali.
No a podla updatov vyvijali a zlepsovali vsetky stranky, graficku, obsahovu (nove lietadla a field mody), AI, pridali sa nove a zaujimave online veci a aj kampan. Ale ze by som z toho celeho obrazu mal dojem, ze sa sustredili na offline povedat nemozno.
Ano QMB tiez vylepsili, pretoze ten uplne povodny nebol ktovie co.
A nie, nepletiem si RoF so Sturmom Ale pamatam si matne, z coho ta kampan vychadzala a kto ju robil. Tiez je stale v beta stadiu (opravte ma ak sa mylim)...
Use the mods with the jsgme switcher. Then single-player is good enough for a spin now and then.
Agreed, and I already dumped all my money into the preorders unfortunately.
PWCG+AIMod+Gunner mods=good offline fun.
Actually, rise of flight's opposition is Over flander's fields and it's single player content makes ROF's look like a small pebble at the base of the mountain that is OFF.
I tende to agree I agree 777 started losing me about the time the Bristol fighter released and now I'm seldom motivated to fire up the PC and play it even when I do have a free evening.
Multiplayer doesn't appeal and the AI endlessly rolling diving/circling/rolling diving until at tree top height where they forget how to fly doesn't appeal to me in single player (I'm ignoring community mods for now as these are inherent base game issues).
They need to:
- Sort out the AI
- Sort out the rear-gunners (and ground machine gun accuracy)
-Sort out the bomb loads for two-seat planes
- Introduce more life to the maps so it's not just air-air and there is some ground war.
- Sort out the FMs (the dodgy or off ones - a few are excellent and the overall feeling of flight is great)
- Sort out gunnery in general
In about that order. Then I'll perk up my ears and listen again.
The implementation of streamers (in the wrong place on the plane) and scarves prior to all the above and the constant "We're running out of money" complaints are wearing thin - most of us have sunk $100-300 into this sim so we should have a voice.
+1
I hardly fly RoF anymore.
And for most of the reasons T-C lists.
It is pretty to look at and the FMs (with some notable exceptions) are good.
But stuff that needs fixing isn't getting fixed. AI is at the top of the list. The eternally "beta" nature of the SP Career Mode appears permanent, and, well, see the post above.
I've pre-ordered all the 2012 offerings and will stick around. But my once boundless enthusiasm is waning very quickly.
+2
I am afraid my time on RoF has grown less and less. Whilst I love the graphics, the flight model on the whole and the feeling of flight I find I am not immersed, it feels a sterile enviroment. I have flown sims such as RB2 and for a time IL2 which made me feel I was there.
I only fly single player.
Perhaps as systems get more and more powerful and developers better and better our expectations outstrip what can actually be delivered. In the early days it was deemed wonderful that you could sit in a virtual cockpit at all, no matter how bad the graphics and flight model.
Tak ako to vlastne je?Upravil/a Robo dne 07-04-2012 16:00
X Novotny napsal:
Na modlu? Já se, ale o Assassins creed nebavil. Je vidět že o mne nic nevíš.
Novy a proč bych měl? Jen si všímám, že poslední měsíce máš tendenci se do ostatních navážet, což jsem u tebe předtím nepozoroval a většinou právě při diskuzi kolem RoF a CloD. Bylo by podle mého lepší, aby nadále byla naše vzájemná komunikace omezena jen na osobní setkání, nebo alespoň ústní přes TS.
Za mou maličkost. Bohu žel jsem už nedokázal jisté lidi ignorovat. A co se osobních setkání týče, myslím že i v tom jsem již mnohé přehodnotil. Už nemusím brát ohledy na přání jistých jedinců.
Jinak jen pro jistotu. Cassi vše co jsem tam psal se týkalo všeho cos tu za poslední dvě strany psal a to i oserverech s náplní k ničemu atd. Takže si nemyslím že bych to nějak nečetl.
aha, tak ted uz ti rozumim ... ano do RoF existujou mody ktery udelali lidi, ale ta beta dynamicky kampane je dilo 777Studios. a mody nedelaj vetsinu offline v RoFu. Ani ty scriptovany kampane - i kdyz jich casem muze bejt jak nas...
X Novotny napsal:
Cassi vše co jsem tam psal se týkalo všeho cos tu za poslední dvě strany psal a to i oserverech s náplní k ničemu atd. Takže si nemyslím že bych to nějak nečetl.
A to jsem psal kde? Nepamatuji se že bych tu někde hodnotil servery, jinak z mé strany jsou samozřejmě k ničemu servery s noob nastavením, ale ty celkově nezavrhuji a chápu jejich důležitost pro online, i když se v nich ztrácí 1/3 potencionálních online hráčů.
Upravil/a 3BAP_Cassius Chaerea dne 07-04-2012 16:21
j4ck41 napsal:
aha, tak ted uz ti rozumim ... ano do RoF existujou mody ktery udelali lidi, ale ta beta dynamicky kampane je dilo 777Studios. a mody nedelaj vetsinu offline v RoFu. Ani ty scriptovany kampane - i kdyz jich casem muze bejt jak nas...
Ja sa pytam, pretoze si to pamatam a sledoval som to. RoF mam uplne od zaciatku a skusal som offline aj online, ale nejak moc ma to nechytilo. Offline som chcel lietat, ked som nemal internet, ale vetdy sa offline dalo lietat iba online.
I would like a real campaign in ROF.Actually I can't identify myself to a Jasta as it was the case in RB2 or in OFF.
ROF is a great game, but the offline campaign is for me a big big big deception in comparison to other wwi flight sim ( even older RB2 , OFF ).
For me ROF is like a unfinished diamond. So I hope that the dev or the community will in a short time push ROF to a new level. Here are some points I would like to see in ROF in order to have the best sim ever in WWI :
- Complete briefing and debriefing in each mission with number of kills for each member of the flight.
- A list of the pilots in the squadron ( updated regularly ) with the total of the kills
- An historic accuracy about squadron situation during the war , with aces in their respective squadron.
- Complete skin of all most known aces in wwi.
- A real dynamic campaign with moving front , moving squadron, new airplanes available at a special period in the war
I know it is a lot of work, but I think it is the way that ROF should go.
Selling new planes is a good idea, but enhancing the gameplay for should be a priority too.
I hope we will have it in the future.
Bolo to take rozpacite a sterilne, ale zahral som si aj tak.
Potom ktosi prisiel s addonom alebo modom ako dynamicka online kampan a tu som si tiez zahral, dost komplikovane sa to nastavovalo ale potom uz to islo ozaj samo. No a toto autori zobrali a implementovali ako dynamicku kampan ako aj ine veci vyrobene alebo opravene komunitou. Ved tak to ma byt. Ale stale na tom pracuju (beta), je to prapovodne ta addonova modova 3rd party kampan. Je otazne, ci by bez tejto snahy komunity bola vobec dynamicka kampan aspon na takej urovni v hre, urcite by som tam z tohto dovodu nevidel nejake zameranie sa cielavedomo a predovsetkym na offline
Nazory na stav su vyssie, ludia sa stale stazuju a kedykolvek sa pozriem na forum RoF tak tam ludia pindaju na AI, doporucuju novym hracom rozne mody. Ja som tu kampan hral ked pred rokom vysla, nie zle ale ani nic extra. Tie mody som neskusal ale podla
nic extra. Takze este raz, kde je ten ocividny presun na offline komunitu? Ze zahrnuli dynamicku kampan, ktoru vytvorili fanuskovia z komunity pretoze neboli spokojni s tou povodnou?
Tak ma ta vasa debata o ROF kariere/kampani zaujala. Inak vsetko sa to da viac menej dohladat na ich webe v sekcii 'News'. Nieco v recenziach.
Kebych mal viac casu tak sa rozpisem.. ale je to trochu komplikovanejsie ako sa moze zdat
Problem ale napr. vidim v tom, ze ROF web neobsahuje podrobny popis obsahu hry!!! Kliknete na 'About' a vo 'Features' je jedno video, odkaz na F2P, velmi velmi strucny 'popis' hry a System Requirements a na konci odkaz na Forum. Tot vse.
Trochu malo si myslim na to akym obsahom opliva hra!
Pokial si clovek neda tu novinarsku pracu a nevyhlada a neprecita par dobrych recenzii a nepreluska sa cez News alebo Forum, tak sa (z webu) o hre nedozvie nic.
A to moze byt jeden z problemov preco ta komunita okolo sa tak moc nerozrasta, ale to bude problem asi viacerych F2P hier "sak skus, sak uvidis, co ti budeme hovorit.."
Robo napsal:
Ja sa pytam, pretoze si to pamatam a sledoval som to. RoF mam uplne od zaciatku a skusal som offline aj online, ale nejak moc ma to nechytilo. Offline som chcel lietat, ked som nemal internet, ale vetdy sa offline dalo lietat iba online.
mno tak zcela jednoznacene ta podivnost co tam byla na zacatku byl des bes, ale mam velmi silny dojem ze, jiz v dobe vydani nebo v nekolika malo mesicich po vydani, byla vseobecna znalost toho ze se jedna jenom o hrubou zaplatu, kvuli vydani a ktera bude v prubehu casu nahrazena dynamickou kampani. ten offline/online system prihlaseni byla taky dobra uchylka, ale zase ja osobne k tomu pristupuju tak, ze se to tehda jevil jako dobry protipiratsky pocin (hle, i UBI a serie Silent Hunter sli touto cestou) ... a proste nekdo musel bejt prvni kdo to vyzkousi a rekne "Tudy ne, pratele"
Potom ktosi prisiel s addonom alebo modom ako dynamicka online kampan a tu som si tiez zahral, dost komplikovane sa to nastavovalo ale potom uz to islo ozaj samo. No a toto autori zobrali a implementovali ako dynamicku kampan ako aj ine veci vyrobene alebo opravene komunitou. Ved tak to ma byt. Ale stale na tom pracuju (beta), je to prapovodne ta addonova modova 3rd party kampan. Je otazne, ci by bez tejto snahy komunity bola vobec dynamicka kampan aspon na takej urovni v hre, urcite by som tam z tohto dovodu nevidel nejake zameranie sa cielavedomo a predovsetkym na offline
rovnou se priznam, ze nemam dostatek informaci - a ani je nehodlam nekde lovit - abych mohl posoudit jestli a kolik soucasny kampane je prebrany z 3rd party modu. Vychazim jenom z toho, ze v tech nekolika pripadech, kdy neco do RoF delal nekdo jinej nez 777Studios tak v News oznamenich zatim vzdycky psali ze to je prace nekoho jinyho. U kampane je ale vsude "we are working" a ne "we are implementing something that someone else made"
Upravil/a j4ck41 dne 10-04-2012 09:54
Kariéra je dílem 777, fandové se podíleli (a podílejí) na historických rešerších a tvorbě textur letadel.
Kariéra, QMB, předělání samostatných misí a zařazování skriptovaných kampaní samozřejmě orientací na offline není ani být nemůže, to vidí každý že je to orientace na online.
DRM v podobě "pořád online" samozřejmě zásadně ovlivňuje offline létání, protože když je připojení tak se létá online, to dá rozum.
AI se hodně kritizuje hlavně proto, protože o offline létání není zájem a všichni létají online kde AI nepotřebují, elementary my dear Watson.
Proto taky existují mody AI a tak dále... Protože je nikdo nechce a všechny se orientují hlavně na online.
Upravil/a WT_Horrido dne 10-04-2012 10:21
Mohl bych poprosit někoho kdo mám momentálně nainstalováno ROF,
udělat mi screeny té lokomotivy co je ve hře.
Ta pruská 4-osá G8-čka. Páč dělám do Ila tu samou ale low-poly.
Zdrojů je pramálo o této pruské/německé parní lokomotivě.
Optimální by bylo kolmo z boku - bokorys, z vrchu, zepředu a zezadu.
Pak nějaký detaily, kotle podvozku, názarníků a tendru.
Všechno stejně budu dělat od nuly včetně textur, ale jen aby člověk věděl co kde přesně bylo.
Jinak výkresy mám, originál ještě upatlaný od Franc Josefa
Upravil/a magot dne 10-04-2012 10:39
já se vsadím, že pokud by v ROF byl dobrej spit a befko a jedna mapa kanálu, tak si ROFLU už nikdo ani nevšimne...
Válka a korupce se nedá oddělit.
Dosažení kritické meze korupce téměř vždy vyvolá občanskou válku. A válka vyvolá ještě větší korupci. A tato korupce vyvolá další nestabilitu, která oslabí již tak oslabené demokratické instituce. Oslabí demokratickou kontrolu elit, kontrolu vlády, kontrolu státní autority. Války vedou armády a jejich generálové. A armády z podstaty nejsou demokratické instituce. Pro generály armád je válka požehnání. Kdo podporuje válku vedenou zkorumpovaným státem, podporuje jak samotnou korupci, tak v důsledku i úplné zničení demokracie a svobody v tomto státě.
Aj komunita prispela k vyvoju RoF a RoF je aj vdaka nej, tam kde je - ma podla mna hutny offline aj online obsah.
'Kazdy cigan ale svojho kona chvali' a preto tieto debaty, kde nikto nechce uznat, ze existuje aj iny pohlad na zabavu ako ten ich
Problem ale vidim v tom, ze ludia stale cakaju, ze im niekto naserviruje hotovu zabavu. A vyvojari simov to skor vidia tak, ze daju ludom prostriedky, aby si tu zabavu vytvorili sami podla svojho gusta. Ale ludom to stale nestaci...
WT_Horrido napsal:
Kariéra je dílem 777, fandové se podíleli (a podílejí) na historických rešerších a tvorbě textur letadel.
Kariéra, QMB, předělání samostatných misí a zařazování skriptovaných kampaní samozřejmě orientací na offline není ani být nemůže, to vidí každý že je to orientace na online.
DRM v podobě "pořád online" samozřejmě zásadně ovlivňuje offline létání, protože když je připojení tak se létá online, to dá rozum.
AI se hodně kritizuje hlavně proto, protože o offline létání není zájem a všichni létají online kde AI nepotřebují, elementary my dear Watson.
Proto taky existují mody AI a tak dále... Protože je nikdo nechce a všechny se orientují hlavně na online.
Nevidim vsetko tak ciernobielo ako ty: offline / online, CloD / RoF. Ja len vravim, ze pracovali na hre ako celku a nesustredili sa ako si to ty tvrdis na offline a robili veci aj do onlinu. Nahodou ako pasivny zakaznik velmi dobre sledujem vyvoj RoF a dovolim si nesuhlasit s tvojou interpretaciou AI upravili lebo bolo debilne, podobne ako teraz DT a nie preto, ze by sa sustredili na offline. Opravene FM boli tiez pre offlinistov?
Proste ty si offline pilot RoFu takze tak to musi byt a vsetko ostatne je zbytocne alebo na hovno
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
WT_Horrido napsal:
Kariéra je dílem 777, fandové se podíleli (a podílejí) na historických rešerších a tvorbě textur letadel.
Kariéra, QMB, předělání samostatných misí a zařazování skriptovaných kampaní samozřejmě orientací na offline není ani být nemůže, to vidí každý že je to orientace na online.
DRM v podobě "pořád online" samozřejmě zásadně ovlivňuje offline létání, protože když je připojení tak se létá online, to dá rozum.
AI se hodně kritizuje hlavně proto, protože o offline létání není zájem a všichni létají online kde AI nepotřebují, elementary my dear Watson.
Proto taky existují mody AI a tak dále... Protože je nikdo nechce a všechny se orientují hlavně na online.
Nevidim vsetko tak ciernobielo ako ty: offline / online, CloD / RoF. Ja len vravim, ze pracovali na hre ako celku a nesustredili sa ako si to ty tvrdis na offline a robili veci aj do onlinu. Nahodou ako pasivny zakaznik velmi dobre sledujem vyvoj RoF a dovolim si nesuhlasit s tvojou interpretaciou AI upravili lebo bolo debilne, podobne ako teraz DT a nie preto, ze by sa sustredili na offline. Opravene FM boli tiez pre offlinistov?
Proste ty si offline pilot RoFu takze tak to musi byt a vsetko ostatne je zbytocne alebo na hovno
[img]http://www.roadkilltshirts.com/Assets/ProductImages/PS_0024W_SPECIAL_OLYMPICS.jpg[/img] is not a valid Image.
Ci sa zacneme urazat len preto ze veci vidim inak? Skus zase Horne Uhry alebo ine osvedcene strategie, mozno zaberie lepsie, blondinky ja moc nemusim Kazdopadne ja tvoj nahlad rozumiem, nazor respektujem, ako si ty predstavujes simulator mi je jasne kedze si to podrobne rozpisal v Teorie..., si proste offline pilot RoF, a tak to ma byt, tak je to spravny. To ovsem neznamena, ze ludia nemusia mat aj ine preferencie a predstavy o zabave pri tzv. pocitacovych lietadielkach. Uz to tym dzihadom proti vsetkemu co nezodpoveda tej tvojej idee ozaj dost prehanas
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.