November 23 2024 10:09:48
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 6

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Battle of Stalingrad - žvanírna 2016
Rumcajs
Ne IL2 foru je zajímavý příspěvek k výkonům Jaku 1. http://forum.il2s.../?p=332805

V zásadě jde o to, že JtD otestoval vliv otevření chladiče na maximálku toho našeho hospodářského zvířete. No a zde je vobrázek.

forum.il2sturmovik.com/uploads/monthly_02_2016/post-627-0-37759700-1455452591.jpg

Zajímavá je referenční výkonnostní křivka zejména v porovnání s křivkama 50% a 0%. Optimismus se dal čekat, to není žádné překvapení. Nakonec to víme už dva roky. Zde je to ale hezky vykreslené a je vidět, jak s výškou optimismus roste až přes 80km/h. (výškový optimismus je v BOSku více či méně rozšířený napříč portfoliem)

Pro nás je ale nejzajímavější to, že optimální výška pro přepnutí kompresoru je celkem bez ohledu na nastavení chladiče někde kolem 2200 až 2300 metrů.

Ještě by bylo prima udělat podobný obrázek ale místo % chladiče měnit % nastavení vrtule - tedy otáčky motoru. Sám nejsem dostatečně pilnej, abych to měřil, ale graf výkonů v závislosti na RPM by se ku.wa šiknul.
Non est specifica
 
Art
Když už je tu řeč o letadle. Dost mě mrzí, jak opětně Fw 190 zamlčeli a nechtějí ukázat s čím pracovali. Mě to potvrdilo jedno a to, že je climb rate opravdu špatně. Je vidět, že 190 nemají v oblibě (Han). Možná se někdy dočkám...
 
Baron
Arte, ja by som to zase až tak čierne nevidel. Dobré je, že na tomto simulatore pracujú a majú v plane opraviť letové modely - chystajú sa predovšetkým na najstaršie FM, kde patria hlavne BF-109F-4, Bf-109G-2 a Fw-190A-3. Vidím tak, že pri takom malom týme a pri tak komplexnom simulátore ako je tento, nie je celkom dobre možné upraviť všetky FM v čase, ktorý by uspokojil virtuálnych pilotov. Ano, tiež by som si želal, aby bol (nielen) Fw-190 v "cajchu". Lenže nie je to jediný stroj, ktorý má "niečo" nie celkom správne. A ako som už písal, nelámu palicu nad žiadnym z lietadiel, ktoré urobili a priebežne ich zlepšujú.

Poznámka nakoniec: napriek nekorektnému climb ratu je pre mňa Fw-190A-3 nejlepšou nemeckou stíhačkou v hre.
Hals - und Beinbruch!
 
clone9cz
Vždycky jsem byl fascinován tím, jak dovedete takové zajímavé věci zazdít do jednoho vlákna.
 
http://www.wwii-illusion.net
Rumcajs
clone9cz napsal:

Vždycky jsem byl fascinován tím, jak dovedete takové zajímavé věci zazdít do jednoho vlákna.
No to máš tak, kdysi jsem byl okřiknut jedním zdejším adminem, ža zasviňuju fórum novejma vláknama. Předpokládám tedy, že vláken je omezené množství a je třeba s nima šetřit. Cool
Non est specifica
 
Valec
Rumcajs napsal:

Ne IL2 foru je zajímavý příspěvek k výkonům Jaku 1. http://forum.il2s.../?p=332805

V zásadě jde o to, že JtD otestoval vliv otevření chladiče na maximálku toho našeho hospodářského zvířete. No a zde je vobrázek.

forum.il2sturmovik.com/uploads/monthly_02_2016/post-627-0-37759700-1455452591.jpg

Zajímavá je referenční výkonnostní křivka zejména v porovnání s křivkama 50% a 0%. Optimismus se dal čekat, to není žádné překvapení. Nakonec to víme už dva roky. Zde je to ale hezky vykreslené a je vidět, jak s výškou optimismus roste až přes 80km/h. (výškový optimismus je v BOSku více či méně rozšířený napříč portfoliem)

Pro nás je ale nejzajímavější to, že optimální výška pro přepnutí kompresoru je celkem bez ohledu na nastavení chladiče někde kolem 2200 až 2300 metrů.

Ještě by bylo prima udělat podobný obrázek ale místo % chladiče měnit % nastavení vrtule - tedy otáčky motoru. Sám nejsem dostatečně pilnej, abych to měřil, ale graf výkonů v závislosti na RPM by se ku.wa šiknul.
Tu rychlost prepocitaval podle ceho?A na jake mape pocitam ze leto?
 
magot
chodemimo ta ref křivka odpovídá zhruba Yak-1B v starým šturmoj, možná tam je ještě krapet slabší ... (na mapě Krym tedy léto)
Upravil/a magot dne 15-02-2016 17:04
 
Rumcajs
Valec napsal:Tu rychlost prepocitaval podle ceho?A na jake mape pocitam ze leto?
No to já nevím. Na foru je graf. Informace jak probíhalo měření, za jakých podmínek to platí a jaká přesně rychlost to je, to tam nepsal. Dalo by se čekat, že když to postoval JtD, že to bude test v standardní atmosféře a že rychlost je TAS měřená na gridu mapy. Nicméně jsem se na to neptal. Klidně to může být za jiných podmínek a klidně může jít o rychlost přepočtenou z IAS. Já to sem dával spíš kvůli těm 2200 metrů, kdy se vyplatí přepínat kompresor.
Non est specifica
 
Valec
Rumcajs napsal:

Valec napsal:Tu rychlost prepocitaval podle ceho?A na jake mape pocitam ze leto?
No to já nevím. Na foru je graf. Informace jak probíhalo měření, za jakých podmínek to platí a jaká přesně rychlost to je, to tam nepsal. Dalo by se čekat, že když to postoval JtD, že to bude test v standardní atmosféře a že rychlost je TAS měřená na gridu mapy. Nicméně jsem se na to neptal. Klidně to může být za jiných podmínek a klidně může jít o rychlost přepočtenou z IAS. Já to sem dával spíš kvůli těm 2200 metrů, kdy se vyplatí přepínat kompresor.
Vzdyt toto ohledne prepinani kompresoru je primo v manualu BoS.Jasne se tam pise Supercharger: two-speed manual; switch gears at 2,300 m
 
Rumcajs
Vyšel patch 1.107b. http://forum.il2s.../?p=334161

Nepřidává se nic nového, na Ju 88 musíme ještě počkat, ale opravuje to sadu chyb a koriguje to některé FM. Takže by to vlastně mohl být dost zajímavý počin.
Non est specifica
 
Baron
No, je to docela obsiahly patch. Úsměv
Hals - und Beinbruch!
 
magot
užasnej patch, úplně kouzelnej .., dostali jste logy a budete hledat neviditelný letadla
v přístím patchi budou třeba logy na FMB ...
 
kouty
konečně ale můžem nahrávat dlouhé záznamy...huráMrknutí
 
Ajvn
Co myslíte, je v tom paklu nějaká snaha o napravu toho příšerného komižlání a kymácení a houpání neboli jak se pro tenhle děs tady ujal výraz: OSCILACE ?
 
Rumcajs
57_OTU ajvn napsal:

Co myslíte, je v tom paklu nějaká snaha o napravu toho příšerného komižlání a kymácení a houpání neboli jak se pro tenhle děs tady ujal výraz: OSCILACE ?
Jestli máš na mysli chování Bf 109 či P40 nebo Migu3 při rychlých pohybech páky a zejména pak směrovky, tak ne, tohle se neměnilo. Nebo jsem nezaznamenal, že by se Befko chovalo jinak.

Jen připomenu, že příšerné je to chování zejména ve spojení s úděsnou kvalitou klacíku a pedálů (či kroutíku) a velice efektivně se to dá podpořit špatnou pilotáží. Kombinace solidního lítacího HW a pilotáže, kdy pilot předpokládá, jakou korekci letadlo bude chtít, se ta příšernost dá dostat do stavu, že si toho člověk ani nevšimne. Tím nechci říct, že by v BOSku nebyl problém. Je. A na vzoru Bf 109 E7, která se jim povedla výrazně vychovanější než předchozí dvě Befka, je vidět, že to uměj vyladit. Navíc už to slíbili, že to někdy v budoucnu předělají.

Stávající patch měl řešit přilišnou vychovanost některých typů letadel na klapkách. Co jsem testoval Jaka, nepřišel mi nějak moc jinej než dřív, jestli jsem vůbec zaznamenal změnu. Ale nevím přesně, co si mám od přepracované "fineness ratio" letadla na klapkách slibovat. Máte někde nějak podrobnější vyvětlení pro ten použitý výraz?
Non est specifica
 
ukulele
díky těm oscilacím se tenhle počin ani nedá nazvat leteckou simulací. Už by s tím mohli začít něco dělat. Jinak mě ani nehne to lítat, natož jim platit za další obsah
 
Ajvn
No koupil jsem si: Thrustmaster 1600m a jsem opravdu hodně hodně, překvapený z přesnosti ( X, Y, Z). Je 10x přesnější a klidnější než třeba X52.
V takových WT-mlhosračkách moje úspěšnost střelby vzrostla asi tak 10x.
Tááákže jsem s tím sebevědomě naběhnul do BOS a fůůůrt se mi to komižle.

Ja to prostě nejsem schopny pořádně uklidnit. ( při střelbě.)
No nic no , co mi zbude než počkat.
 
ukulele
já si koupi Hoga a moje létání si všude neskutečně vychutnávám, ale v BOS nemám ani pocit, že řídím letadlo..... tak možná papírovou vlaštovku ve větru. Engine z ROF.. co už
 
Rumcajs
Ajvne, nečekej, že se ti pravidelně povede zacílit a podržet delší dávku do cíle. To je vlastně dost vyjímečný, spíš to chce střílet krátkýma dávkama a následně znovu zamířit. BOSko je fakt citlivé.
Pomáhá toto:
1) Opravdu uklidnit ruku.
2) Mít letadlo vytrimovaný přesně pro režim letu při střelbě.
3) Předpovídat nutné korekce směrovkou při pohybech páky. Uvědom si, kam letadlo, který lítáš utíká při přitažení páky a zkus to korigovat směrovkou. Ale ne až začne utíkat, musíš předpovídat a nacvičit si to jako automatickou reakci.
4) Při střelbě na pozemáky vědět, jak silný je vítr a odkud to fouká. Pokud prostě přiletíš a spadneš na cíl a koriguješ až nastalou situaci, je to náročnější. Když víš dopředu, odkud a jak moc to fouká a naplánuješ si to dopředu, máš mnohem větší šanci.

Jak už jsem psal, chování v BOSku je asi přehnané. Nakonec vývojáři už přislíbili vytunění těch nejvíc horlivých typů. Zas ale si nemyslím, že by střelba v letadle ovládaném čistě člověkem měla být nějak snadný počin. Takže bych úplně nespoléhal na to, že případná korekce FM bude až tak dramatická, jak by si lidi přáli.

Jinak klacík je fajn, T16000 je dobrý kousek. Hele a co pedály? Plast Saitek?
Non est specifica
 
ukulele
Rume tohle prostě neobhájíš.
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,024,488 návštěv