HSFX 7
|
Permon |
Přidané 01-10-2014 09:32
|
Uživatel
Příspěvek: 1124
Založený: 04.05.06
|
Tozzi,já nenašel.
Jsem starý,blbý ale snaživý.
|
|
|
|
Letka 13 Papa |
Přidané 01-10-2014 10:06
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 222
Založený: 16.10.05
|
zeby tutoka http://www.sas194...icseen.htm
to bude nejaka modova kekecina od charlieho |
|
|
|
saldy |
Přidané 01-10-2014 13:56
|
Diskutující
Příspěvek: 3650
Založený: 29.01.09
|
Hoper napsal:
Dotaz - loni jsem měl na jedné mapě udělanou záchranu pilota - na mapě se doletělo k "spadlému" letadlu (do moře) a tady se začalo kroužit a hledat pilota. Jakmile jsem se letadlem dostal do určité vzdálenosti, pilot v moři pustil dým (tuším že žlutý nebo zelený) a snad i možná padla hláška "v kokpitu", že je lokalizován. Pak se dalo vedle pilota sednout a "odvézt" ho domů.
Letos jsem tu mapu pustil a pilota se mi nepodařilo najít. Když jsem se díval v FMB na mapu, pozici pilota ve vodě jsem taky nenašel (co by objekt) - byla to funkce, která již není dostupná nebo hledám blbě ?
Tohle neznám, ale slyšel jsem o tom. Oblast s pilotem by měla jít označit jako target-recon, a když v záložce zaškrtneš landing, mělo by to fungovat (lze nastavit i časový limit), po přestání nedaleko pilota se odškrtne splněný úkol. Reconů si můžeš dát do oblasti třeba 10 aby nebylo evidentní, který z nich to je, jen se musí všechny zaškrtnout jako secondary target (zezelenají), kdyby zůstaly jako primary target, musíš je všechny splnit.
V záložce jim ještě zúžíš průměr kruhu na minimum, aby to nešlo zneužít.
No a když dáš na letiště recon-primary+zaškrtneš landing, tak se ti po přistání napíše rudá hláška "Mission complete"(v případě že splníš sekundární úkol. |
|
|
|
magot |
Přidané 01-10-2014 14:23
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
@Hoper
HSFX6 obsahovalo takzv C&C 2.1 (command and control) mod.
Byl to mod původně vyvinut na SAS do verze 2.0 a v HSFX těžce debugován a vydán jako alternativní verze.
Ten obsahoval docela dost zajímavých funkcí, včetně záchrany pilotů, jak z moře tak z pevniny.
Sám jsem si tenkrát udělal pár misí pro PBN. Trosečník uměl i střílet světlice případně se ozvat v rádiu, pokud ho měl.
Mod simuloval i pozemní radary, recon objekty a spoustu zajímavých věcí.
Pak vyšla na SAS verze 3.0* a opět dost zabugované a Charlie rozhodl že ani jedna verze už se neimplementuje z důvodů velkého rozsahu práce.
Nicméně pod čistou 4.12 by to mělo fungovat v rámci možností:
http://www.sas194...654.0.html |
|
|
|
Hoper |
Přidané 01-10-2014 18:47
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
@saldy - díky, tohle jsem před rokem neznal :/
@magot - já si právě říkal, jestli ta postavička pilota (v dinghy, spojující objekt s funkcí záchrany) nezmizela s novou verzí HSFX :(
ach jo
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
magot |
Přidané 01-10-2014 20:02
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
No C&C (C6) a MDS (Zuti) byly velmi zajímavé nápady z modding komunity který bych jednoho dne rád viděl realizovaný na solidní úrovní. |
|
|
|
Hoper |
Přidané 01-10-2014 20:05
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
jenže pokud se ty (i dle mého) zajímavé nápady neopraví/nezrealizují rychle, už je asi nikdo nevyužije ...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
magot |
Přidané 01-10-2014 20:09
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
Hoper napsal:
jenže pokud se ty (i dle mého) zajímavé nápady neopraví/nezrealizují rychle, už je asi nikdo nevyužije ...
To je bohužel pravda.
MDS to dotáhlo z UP do DT a tam to zkrachovalo. Nebo spíše uznalo se za vhodné že se použije jen část nápadů / kódu.
C&C je příliš arkádové ...
Nicméně trigger mod pro FMB pro SEOW akce který vyšel nyní v HSFX 7.03 je nyní poptáván i v DT zda ho nevydat ofiko ... |
|
|
|
TozziFan |
Přidané 03-10-2014 20:25
|
Uživatel
Příspěvek: 1431
Založený: 05.05.08
|
Aktualizovaná verze češtiny http://www.mediaf...ll_v09.rar pro 7.0.3 |
|
|
|
magot |
Přidané 08-10-2014 21:02
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
CZ mod pro HSFX 7.03 v1.3
obsahuje létatelné stroje:
- Avia Ba-122 (Stoupa) + civil skiny (Stoupa)
- Letov S-231 (Dreamk) + CZ skiny (Archie)
- Aero A-101 (Dreamk) + CZ skiny (Archie)
- Avia B-71 (oprava v1.1) + CZ/DE/BG skiny (Archie, Magot, IMME)
- Avia B-135 beta verze (Stoupa) + CZ skiny (Otecko)
[img]http://s25.postimg.org/rl0dbmfrj/grab0001.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://s25.postimg.org/k6b1j8tvz/grab0002.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://s25.postimg.org/ji6se1kjz/grab0006.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://s25.postimg.org/q9x7gw9jj/grab0012.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://s25.postimg.org/86r9n77f3/grab0003.jpg[/img] is not a valid Image.
download v1.3b
Anglická verze zde: CZ_AirPack_v1.3b_HSFX_7
Instaluj via JSGME
Upravil/a magot dne 10-10-2014 12:27
|
|
|
|
cyberolas |
Přidané 08-10-2014 22:06
|
Uživatel
Příspěvek: 560
Založený: 24.04.08
|
A co kokpity? Jsou taky tak pěkný? |
|
|
|
magot |
Přidané 08-10-2014 22:50
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
Toto je jen re-pack a korekce kódu pro 7.03, plus patch pro B-71. Nic nového v tom není.
B-71 má kokpit odpovídající ruské verzi. Ba-122 mám kokpit od od Stoupy. S-231 a A-101 má takovej ten spíchlej horkou jehlou ... nic extra.
DT kvalitu zde nenajdete co se kokpitů týče.
Upravil/a magot dne 09-10-2014 08:35
|
|
|
|
saldy |
Přidané 08-10-2014 23:07
|
Diskutující
Příspěvek: 3650
Založený: 29.01.09
|
Mi to nejede |
|
|
|
Ondrej1 |
Přidané 08-10-2014 23:24
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 498
Založený: 04.09.13
|
U mě to chodí OK.
Hra: IL2 BoS
PC: Celeron 2,7 GHz, 12 GB DDR3, GT 750Ti, Win 10 64bit
OpenTrack, pedály Happy, joy MS Sidewinder FF2, páky Saitek Quadrant, 1xUHD LCD
|
|
|
|
magot |
Přidané 08-10-2014 23:32
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
Sorráč - je potřeba mít aktivované v JSGME: Perfect Map Textures |
|
|
|
TozziFan |
Přidané 09-10-2014 00:08
|
Uživatel
Příspěvek: 1431
Založený: 05.05.08
|
Jede to i bez toho modu. Super a díky. Teď ještě tu B-135 . |
|
|
|
TozziFan |
Přidané 09-10-2014 12:03
|
Uživatel
Příspěvek: 1431
Založený: 05.05.08
|
Anglická verze zde: CZ_AirPack_v1.3b_HSFX_7
Přidal jsem B-135 i jako statické letadlo.
Pokud někdo chce českou, musí stáhnout češtinu:
X_HSFX_v7_Czech full v10 - plná verze
X_HSFX_v7_Czech light v16 - bez misí, intra, trénink. misí a kampaní
Stačí aktivovat jen "HSFX history mod". Samozřejmě češtinu aktivovat jako poslední.
Upravil/a TozziFan dne 10-10-2014 11:50
|
|
|
|
magot |
Přidané 09-10-2014 22:21
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
Na žádost Tozzifana jsem k tomu ještě přidal Avii B-135, stahujte v mém předchozím příspěvku verzi 1.1 Později stahujte od Tozziho otextovanou kompletní verzi až to fixne.
Je k tomu i skinpack Otecka (když už se s tím dělal ), ale nějak se mě nenačítaly, formát maj korektní tak nevím a v menu jsou vidět, třeba vám půjdou ...
Upravil/a magot dne 09-10-2014 23:38
|
|
|
|
magot |
Přidané 09-10-2014 23:13
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
Opraveno načítání skinů B-135 a zobrazení v 1024*1024 ve verzi 1.3 Všechny předchozí verze ignorujte a smažte.
Přidány CZ skiny pro všechny stroje.
Upravil/a magot dne 09-10-2014 23:36
|
|
|
|
saldy |
Přidané 10-10-2014 00:59
|
Diskutující
Příspěvek: 3650
Založený: 29.01.09
|
V tom Airpacku od Tozziho nemám Avii B-135, velký špatný
|
|
|