November 24 2024 15:52:40
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 8

· Piloti on-line: 1
saldy

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - Neoficiální Addony a MODy
 Vytisknout diskuzi
HSFX6, dojmy, bugy, expert mode
veikso
Obě verze Henschelu Hs 123 mají ustřižený a následně stranově posunutý podvozek. Expert mod. V čisté HSFX jsem nezkoušel.
 
Koty
Mno tak mám taky jeden problém. Do těch Hurricanů snad narvali 8 20 mm kanonů - jak je potom možný, že když vyšlu asi vteřinovou dávku do Do17 tak B O U C H N E ? !
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
magot
veikso napsal:
Obě verze Henschelu Hs 123 mají ustřižený a následně stranově posunutý podvozek. Expert mod. V čisté HSFX jsem nezkoušel.

S tím by nemělo bejt hejbaný když je to z 4.11 ... se na to mrknu Zamračený
 
Pityy
Az vydaji 4.12 s poskozenim hydrauliky a chlazeni tak teprve uvidime co umi pulpalce Vyděšený
 
1stCL_Fucida
336thFS_Pityy napsal:
Az vydaji 4.12 s poskozenim hydrauliky a chlazeni tak teprve uvidime co umi pulpalce Vyděšený


Jop, korektnější poškození chladicích okruhů by pro některé stroje znamenalo dosti velkou změnu. Především pro takové, jakými jsou Spitfire, Mustang či "No Smoke - No Fun" Airacobra Úsměv. Takový Bf 109 měl již od verze F šikovné udělátko, které umožňovalo uzavřít poškozenou část chladicího okruhu a se sníženým výkonem se bezpečně vrátit domů Úsměv. V současnosti ve Šturmovi jsou to právě Bf 109, které mají paradoxně ten nejcitlivější motor Úsměv

No, nám orlům s Focke-Wulfy je to celkem egal, my na korektnějším modelování chladicích okruhů můžeme jen a pouze vydělat Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Pityy
Jak pises. Me ale prijde ze mustang uz je citlivej dost u B a C verze to chapu ale D K H meli komplet predelanej chladici system prave z toho duvodu ze ho slo vyradit jedinou ranou.
 
Farky
saldy napsal:Moje otázka se ale týká Blenheimu, ten je v balíku HSFX tak snad nebudu úplně OT. Je dost používaný na mapách s BoBem ale i jinde. Sebral jsem odvahu a vlezl do něj, všechno při odhozech padalo daleko přes, nic jsem nemohl trefit, pak jsem zjistil, že ten somrák nemá rychloměr v mílích ale v uzlech, nezbejvá než si vytvořit tabulku, ale to je šílená práce s nejistým výsledkem. Hledal jsem co s tím, ale vše mě odkazuje na Blenheim v CLodu, tam už je ale zpracovaný original unikátní zaměřovač.


Ono to má mít rychloměr v mílích. Tak jako má mít rychloměr v mílích i třeba Hurricane, Battle nebo Gladiator. Rychloměr v uzlech používaly za WWII jen námořníci.
 
Ajvn
Některé Mustangy z roku 1943 mají jen 4 půlpalce-Stačilo...
Do těhto mustaf bych si ve šturmu, (Po včerejším odskoušení), vlezl jenom kdybych měl sado-maso choutky.
Jó-to Mustang s 8mi kulasy to už je přece jen jiná.
Náchylnější motory k poruchám, po zásazích, jsou mi celkem fuk. Protože po pár zásazích 20ítek
z BF či FW už stejně neletím nikam i TEĎ! (O Třcítkách nemluvě.)
Potřebujeme zvednout účinnost půlpalců.
Lehce ne nepotřebuju žádné lasery.

Jen tak mimochodem FW byl pro změnu náchylný k celkem snadnému proražení palivového potrubí
které vedlo ve spodní, předsní, levé, straně trupu.







 
606_Temp
Hmmm, mustang s osmi půlpalci. To zní megacool Šklebící se
Jestli se povedou ty prostřelené chladiče, tak budou půlpalce jednou z nej zbraní i bez přidání síly (což podle mého nepotřebují).
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
Ajvn
Ty bys za svůj negativní přístup, jako červený, k zesílení půlpalců, potřeboval do dršky.Šklebící se
 
Anonymní uživatel
magot napsal:
veikso napsal:
Obě verze Henschelu Hs 123 mají ustřižený a následně stranově posunutý podvozek. Expert mod. V čisté HSFX jsem nezkoušel.

S tím by nemělo bejt hejbaný když je to z 4.11 ... se na to mrknu Zamračený

Toto bolo pozorovane na mape Kanalu vo Francuzsku na serverovi LW10. BOF ci tak nejak sa to volalo (keby chcel niekto trestnut online). Pri respawne (maju na zemi zapnute externaly) bolo vidiet posunute kolesa, plati pre obe verzie HS-123. V offlajne to bolo v poriadku. Ked bude ta mapa a bude cas, skusim to znova ocihat.
 
Pityy
57_OTU ajvn napsal:
Ty bys za svůj negativní přístup, jako červený, k zesílení půlpalců, potřeboval do dršky.Šklebící se


Šklebící seŠklebící seŠklebící se Tak to je zla hlaska
V HSFX JSOU SUPER Mrknutí
 
Ajvn
Doufám že to chápete jako vtip.Úsměv
 
repa
Nevím, jestli to tady bylo zmíněno, ale fokáče nemají zakryty podvozkové šachty při zataženém podvozku. Ve výběru letadla tam, jsou při letu zmiznou
 
310_Podrs
Na mapě West Front 1944 Summer (by Ashe) je něco podivného, když na ní postavíme misi a zkusíme ji navést do FBDj, nenačtou se tam žádná letadla ani cíle. Na zimní verzi je to OK, takže ve FBDj chyba nebude. Nějaká chyba ve formátování .mis fajlu?
 
http://www.310raf.com
1stCL_Fucida
57_OTU ajvn napsal:
Jen tak mimochodem FW byl pro změnu náchylný k celkem snadnému proražení palivového potrubí
které vedlo ve spodní, předsní, levé, straně trupu.


O Fw 190 mám informací celkem dostatek, ale tohle je pro mě novinka Úsměv Palivové potrubí vedlo skutečně po levé straně, ale ne dole, nýbrž až nad nádržemi. Odtud bylo palivo vedeno dvěma paralelními potrubími k motoru.

Fw 190 měl palivové potrubí podobně náchylné, jako jakýkoliv jiný letoun. Z hlediska ochrany palivové soustavy jako celku ale naopak exceloval díky použití měkkých palivových samosvorných nádrží zavěšených v popruzích. Tzn. to nejlepší, co tehdejší poznatky a technologie nabízely.

Zasáhnout palivové potrubí bylo de facto možné pouze při střelbě z boku (což ve stíhacím boji příliš nehrozilo). Zepředu bylo chráněno motorem, zespodu nádržemi a zhora pilotním prostorem, resp. pancéřováním pilotního prostoru. Při zmíněné střelbě z boku by bylo ale krajně obtížné rozstřílet palivové potrubí tím způsobem, aby to pilotovi vadilo. Neumím si totiž představit, že po rostřílení potrubí by pilot mohl být stále naživu Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Anonymní uživatel
Hs-123 po kratkom teste na LW10 v poriadu. Nieco bolo hnile v state serverovskom abo uzivatelskom Zamračený Úsměv
 
1stCL_Fucida
repa napsal:
Nevím, jestli to tady bylo zmíněno, ale fokáče nemají zakryty podvozkové šachty při zataženém podvozku. Ve výběru letadla tam, jsou při letu zmiznou


Pouze na zimní mapě a pouze v určitém % případů Úsměv To je feature, ne bug Úsměv Focke-Wulfy tak létaly poměrně často, především v rusku, kde se snadno zanášely podvozkové šachty. Na letový model to nemá vliv, jde jen o 3D.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
saldy
Farky napsal:
saldy napsal:Moje otázka se ale týká Blenheimu, ten je v balíku HSFX tak snad nebudu úplně OT. Je dost používaný na mapách s BoBem ale i jinde. Sebral jsem odvahu a vlezl do něj, všechno při odhozech padalo daleko přes, nic jsem nemohl trefit, pak jsem zjistil, že ten somrák nemá rychloměr v mílích ale v uzlech, nezbejvá než si vytvořit tabulku, ale to je šílená práce s nejistým výsledkem. Hledal jsem co s tím, ale vše mě odkazuje na Blenheim v CLodu, tam už je ale zpracovaný original unikátní zaměřovač.


Ono to má mít rychloměr v mílích. Tak jako má mít rychloměr v mílích i třeba Hurricane, Battle nebo Gladiator. Rychloměr v uzlech používaly za WWII jen námořníci.


Nojo, v Clodu má Blenheim míle, ale Il uzle, nevim co je správně, ale přepočet na uzle zdá se býti funkční, nedá se nic dělat.
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
WT_Horrido
1stCL_Fucida napsal:
repa napsal:
Nevím, jestli to tady bylo zmíněno, ale fokáče nemají zakryty podvozkové šachty při zataženém podvozku. Ve výběru letadla tam, jsou při letu zmiznou


Pouze na zimní mapě a pouze v určitém % případů Úsměv To je feature, ne bug Úsměv Focke-Wulfy tak létaly poměrně často, především v rusku, kde se snadno zanášely podvozkové šachty. Na letový model to nemá vliv, jde jen o 3D.


Nahrnul se sníh mezi pneu a dekl a nasledně to zamrzlo, to byl hlavní důvod.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,035,768 návštěv