HSFX6, dojmy, bugy, expert mode
|
veikso |
Přidané 09-07-2012 08:43
|
Uživatel
Příspěvek: 832
Založený: 15.01.08
|
Obě verze Henschelu Hs 123 mají ustřižený a následně stranově posunutý podvozek. Expert mod. V čisté HSFX jsem nezkoušel. |
|
|
|
Koty |
Přidané 09-07-2012 14:14
|
Diskutující
Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
Mno tak mám taky jeden problém. Do těch Hurricanů snad narvali 8 20 mm kanonů - jak je potom možný, že když vyšlu asi vteřinovou dávku do Do17 tak B O U C H N E ? !
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
magot |
Přidané 09-07-2012 14:44
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
veikso napsal:
Obě verze Henschelu Hs 123 mají ustřižený a následně stranově posunutý podvozek. Expert mod. V čisté HSFX jsem nezkoušel.
S tím by nemělo bejt hejbaný když je to z 4.11 ... se na to mrknu |
|
|
|
Pityy |
Přidané 09-07-2012 15:03
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 246
Založený: 12.02.09
|
Az vydaji 4.12 s poskozenim hydrauliky a chlazeni tak teprve uvidime co umi pulpalce |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 09-07-2012 15:27
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10827
Založený: 26.01.13
|
336thFS_Pityy napsal:
Az vydaji 4.12 s poskozenim hydrauliky a chlazeni tak teprve uvidime co umi pulpalce
Jop, korektnější poškození chladicích okruhů by pro některé stroje znamenalo dosti velkou změnu. Především pro takové, jakými jsou Spitfire, Mustang či "No Smoke - No Fun" Airacobra . Takový Bf 109 měl již od verze F šikovné udělátko, které umožňovalo uzavřít poškozenou část chladicího okruhu a se sníženým výkonem se bezpečně vrátit domů . V současnosti ve Šturmovi jsou to právě Bf 109, které mají paradoxně ten nejcitlivější motor
No, nám orlům s Focke-Wulfy je to celkem egal, my na korektnějším modelování chladicích okruhů můžeme jen a pouze vydělat
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Pityy |
Přidané 09-07-2012 15:33
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 246
Založený: 12.02.09
|
Jak pises. Me ale prijde ze mustang uz je citlivej dost u B a C verze to chapu ale D K H meli komplet predelanej chladici system prave z toho duvodu ze ho slo vyradit jedinou ranou. |
|
|
|
Farky |
Přidané 09-07-2012 16:36
|
Uživatel
Příspěvek: 631
Založený: 04.04.08
|
saldy napsal:Moje otázka se ale týká Blenheimu, ten je v balíku HSFX tak snad nebudu úplně OT. Je dost používaný na mapách s BoBem ale i jinde. Sebral jsem odvahu a vlezl do něj, všechno při odhozech padalo daleko přes, nic jsem nemohl trefit, pak jsem zjistil, že ten somrák nemá rychloměr v mílích ale v uzlech, nezbejvá než si vytvořit tabulku, ale to je šílená práce s nejistým výsledkem. Hledal jsem co s tím, ale vše mě odkazuje na Blenheim v CLodu, tam už je ale zpracovaný original unikátní zaměřovač.
Ono to má mít rychloměr v mílích. Tak jako má mít rychloměr v mílích i třeba Hurricane, Battle nebo Gladiator. Rychloměr v uzlech používaly za WWII jen námořníci. |
|
|
|
Ajvn |
Přidané 09-07-2012 17:43
|
Diskutující
Příspěvek: 2485
Založený: 30.05.07
|
Některé Mustangy z roku 1943 mají jen 4 půlpalce-Stačilo...
Do těhto mustaf bych si ve šturmu, (Po včerejším odskoušení), vlezl jenom kdybych měl sado-maso choutky.
Jó-to Mustang s 8mi kulasy to už je přece jen jiná.
Náchylnější motory k poruchám, po zásazích, jsou mi celkem fuk. Protože po pár zásazích 20ítek
z BF či FW už stejně neletím nikam i TEĎ! (O Třcítkách nemluvě.)
Potřebujeme zvednout účinnost půlpalců.
Lehce ne nepotřebuju žádné lasery.
Jen tak mimochodem FW byl pro změnu náchylný k celkem snadnému proražení palivového potrubí
které vedlo ve spodní, předsní, levé, straně trupu.
|
|
|
|
606_Temp |
Přidané 09-07-2012 17:50
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
Hmmm, mustang s osmi půlpalci. To zní megacool
Jestli se povedou ty prostřelené chladiče, tak budou půlpalce jednou z nej zbraní i bez přidání síly (což podle mého nepotřebují).
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
Ajvn |
Přidané 09-07-2012 18:02
|
Diskutující
Příspěvek: 2485
Založený: 30.05.07
|
Ty bys za svůj negativní přístup, jako červený, k zesílení půlpalců, potřeboval do dršky. |
|
|
|
Anonymní uživatel |
Přidané 09-07-2012 18:14
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 201
Založený: 05.09.09
|
magot napsal:
veikso napsal:
Obě verze Henschelu Hs 123 mají ustřižený a následně stranově posunutý podvozek. Expert mod. V čisté HSFX jsem nezkoušel.
S tím by nemělo bejt hejbaný když je to z 4.11 ... se na to mrknu
Toto bolo pozorovane na mape Kanalu vo Francuzsku na serverovi LW10. BOF ci tak nejak sa to volalo (keby chcel niekto trestnut online). Pri respawne (maju na zemi zapnute externaly) bolo vidiet posunute kolesa, plati pre obe verzie HS-123. V offlajne to bolo v poriadku. Ked bude ta mapa a bude cas, skusim to znova ocihat. |
|
|
|
Pityy |
Přidané 09-07-2012 18:36
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 246
Založený: 12.02.09
|
57_OTU ajvn napsal:
Ty bys za svůj negativní přístup, jako červený, k zesílení půlpalců, potřeboval do dršky.
Tak to je zla hlaska
V HSFX JSOU SUPER |
|
|
|
Ajvn |
Přidané 09-07-2012 18:54
|
Diskutující
Příspěvek: 2485
Založený: 30.05.07
|
Doufám že to chápete jako vtip.
|
|
|
|
repa |
Přidané 09-07-2012 18:54
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 323
Založený: 09.07.09
|
Nevím, jestli to tady bylo zmíněno, ale fokáče nemají zakryty podvozkové šachty při zataženém podvozku. Ve výběru letadla tam, jsou při letu zmiznou |
|
|
|
310_Podrs |
Přidané 09-07-2012 18:54
|
Uživatel
Příspěvek: 1572
Založený: 07.06.06
|
Na mapě West Front 1944 Summer (by Ashe) je něco podivného, když na ní postavíme misi a zkusíme ji navést do FBDj, nenačtou se tam žádná letadla ani cíle. Na zimní verzi je to OK, takže ve FBDj chyba nebude. Nějaká chyba ve formátování .mis fajlu? |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 09-07-2012 19:03
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10827
Založený: 26.01.13
|
57_OTU ajvn napsal:
Jen tak mimochodem FW byl pro změnu náchylný k celkem snadnému proražení palivového potrubí
které vedlo ve spodní, předsní, levé, straně trupu.
O Fw 190 mám informací celkem dostatek, ale tohle je pro mě novinka Palivové potrubí vedlo skutečně po levé straně, ale ne dole, nýbrž až nad nádržemi. Odtud bylo palivo vedeno dvěma paralelními potrubími k motoru.
Fw 190 měl palivové potrubí podobně náchylné, jako jakýkoliv jiný letoun. Z hlediska ochrany palivové soustavy jako celku ale naopak exceloval díky použití měkkých palivových samosvorných nádrží zavěšených v popruzích. Tzn. to nejlepší, co tehdejší poznatky a technologie nabízely.
Zasáhnout palivové potrubí bylo de facto možné pouze při střelbě z boku (což ve stíhacím boji příliš nehrozilo). Zepředu bylo chráněno motorem, zespodu nádržemi a zhora pilotním prostorem, resp. pancéřováním pilotního prostoru. Při zmíněné střelbě z boku by bylo ale krajně obtížné rozstřílet palivové potrubí tím způsobem, aby to pilotovi vadilo. Neumím si totiž představit, že po rostřílení potrubí by pilot mohl být stále naživu
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Anonymní uživatel |
Přidané 09-07-2012 19:03
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 201
Založený: 05.09.09
|
Hs-123 po kratkom teste na LW10 v poriadu. Nieco bolo hnile v state serverovskom abo uzivatelskom |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 09-07-2012 19:07
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10827
Založený: 26.01.13
|
repa napsal:
Nevím, jestli to tady bylo zmíněno, ale fokáče nemají zakryty podvozkové šachty při zataženém podvozku. Ve výběru letadla tam, jsou při letu zmiznou
Pouze na zimní mapě a pouze v určitém % případů To je feature, ne bug Focke-Wulfy tak létaly poměrně často, především v rusku, kde se snadno zanášely podvozkové šachty. Na letový model to nemá vliv, jde jen o 3D.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
saldy |
Přidané 09-07-2012 20:11
|
Diskutující
Příspěvek: 3652
Založený: 29.01.09
|
Farky napsal:
saldy napsal:Moje otázka se ale týká Blenheimu, ten je v balíku HSFX tak snad nebudu úplně OT. Je dost používaný na mapách s BoBem ale i jinde. Sebral jsem odvahu a vlezl do něj, všechno při odhozech padalo daleko přes, nic jsem nemohl trefit, pak jsem zjistil, že ten somrák nemá rychloměr v mílích ale v uzlech, nezbejvá než si vytvořit tabulku, ale to je šílená práce s nejistým výsledkem. Hledal jsem co s tím, ale vše mě odkazuje na Blenheim v CLodu, tam už je ale zpracovaný original unikátní zaměřovač.
Ono to má mít rychloměr v mílích. Tak jako má mít rychloměr v mílích i třeba Hurricane, Battle nebo Gladiator. Rychloměr v uzlech používaly za WWII jen námořníci.
Nojo, v Clodu má Blenheim míle, ale Il uzle, nevim co je správně, ale přepočet na uzle zdá se býti funkční, nedá se nic dělat. |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 09-07-2012 20:32
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
1stCL_Fucida napsal:
repa napsal:
Nevím, jestli to tady bylo zmíněno, ale fokáče nemají zakryty podvozkové šachty při zataženém podvozku. Ve výběru letadla tam, jsou při letu zmiznou
Pouze na zimní mapě a pouze v určitém % případů To je feature, ne bug Focke-Wulfy tak létaly poměrně často, především v rusku, kde se snadno zanášely podvozkové šachty. Na letový model to nemá vliv, jde jen o 3D.
Nahrnul se sníh mezi pneu a dekl a nasledně to zamrzlo, to byl hlavní důvod.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|