October 20 2025 20:53:02
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 7

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
Kniha priani 4.13
Hoper
Farky napsal:
Asi máte pravdu, že ještě složitější engine management by hodně lidí už nezkouslo. Už takhle to je pro někoho zbytečně "reálný".

takovéhle věty prosím bez milosti CENZÚROVAT!!!!


:)))
Upravil/a Hoper dne 25-04-2012 10:49
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
Farky
Možná to někoho překvapí, ale ne každý hýká štěstím když se mu urve křídlo vlivem géček, ne každý křičí euforicky „to je naprostá parádáááá“ když se mu rozlomí torpédo, ne každý vítá nadšeně nutnost po deseti letech začít používat trim nebo provozovat hrátky s otáčkama motoru kvůli overheatu.

Považte že dokonce existují hráči, kteří teskní po starých dobrých časech. Po časech kdy nebe bylo modrý, voda byla mokrá, jejich ženský hubený a v ilovi si nepotřeboval při Full Real obtížnosti mít ani namapovaný trim nebo propitch. Nechtějí se učit nový věci (a současně chtějí lítat na Full Real) a především velice nelibě nesou že se jim šahá na jejich oblíbený éro.

Jak psal Robo – lidi chtějí „realitu“, ale zase ne tak moc. Alespoň teda někteří.
 
torr
překvapuje mě že ve šturmovi ,mě z nepochopitelného důvodu je věnováno letadlu Me-110 tak málo.Vždyt tohle letadlo zažilo vzestup a pád luftwaffe,byl nasazován snad ve všech myslitelných funkcí(stíhač,doprovodný stíhač,noční stíhač,bitevník,lehký bombardér ,testér nejnovějších radarových systémů a palebných systémů, atd..) a přesto všechno je pouze ofiko lítatelná 1 verze slovy jedna.Co takhle dodělat celou sérii Me110 s pokračujícím Me-210 a ukončit to Me-410?
 
veikso
...sem myslel že jsou dvěZamračený
 
torr
opravdu pouze jedna Me-110/G2
Me-110C4 ,Me-110C4/B nemá kokpit
 
jirik
torr napsal:
opravdu pouze jedna Me-110/G2
Me-110C4 ,Me-110C4/B nemá kokpit


Bylo by super mít postupně zletuschopněná letadla, která jsou nyní non flyable. A opět se tak přimlouvám za P-36. Úsměv Pokud si pamatuji, v minulosti se tu už psalo, že se na kokpitu pracuje.
 
BP_dFrog
Počkej na 4.12
 
Panek
Šlo by nastavit rozsah rychlostí větru pro zvolené počasí? Mít na mapě nádherné kumuly při 25 mps větru je celkem ehm.
 
Lavo
A opět se tak přimlouvám za P-36.



Bude!!! A bude toho ovela viac , ale vsetko sa neda....a 110-tky su naozaj dve , nocna G4 je uz asi hotova , len nieje v patchi.
 
jirik
Lavo napsal:
A opět se tak přimlouvám za P-36.



Bude!!! A bude toho ovela viac , ale vsetko sa neda....a 110-tky su naozaj dve , nocna G4 je uz asi hotova , len nieje v patchi.


Tak to je super, díky. Úsměv
 
313_Nevo
Tesime sa Lavo Úsměv

Btw..
Farky napsal:
Asi máte pravdu, že ještě složitější engine management by hodně lidí už nezkouslo. Už takhle to je pro někoho zbytečně "reálný"...

S tymto suhlasim v zmysle, ze treba vzdy zachovat pomer medzi hrou a simulaciou.

Ale ohladom toho zohrievania/prehrievania... Koty mal dobru pripomienku:
Koty napsal:...
takže bych zavedl možnost "přechladit" motor


Ked uz mame v 4.11 to sofistikovane prehrievanie motora, tak preco nemat opak - sofistikovane podchladovanie motora? A k comu by to bolo napr. dobre? Napr by to vyriesilo Numerov problem:
313_123 napsal:...
mě vždy bavilo proklounout nad lineme zničit pár autíček
cestou spátky i něco sestřelit
ve šturmovy nelze, když tě každej vidí i z 8km profičí kolem tebe a zas je v 8km nepomohl ani slavný DT G limit (dělal jsem to taky)
to mě štvalo vždy a štvát bude...


Takze by dajvujuci stihac nemal len na starosti hlidat si Glimity, ale aj teplotu motora.
Bo:
-> prilis prudke klesanie lietadla s motorom na volnobeh = prilis prudke ochladenie motora = prasknutie hlav valcov = motor v haji.
-> prilis prudke klesanie so zvysenym tahom motora = vysoka rychlost = lietadlo sa dostane na Glimity = kridlo v haji.
Upravil/a 313_Nevo dne 25-04-2012 18:45
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
Peter Winter
má přání jsou jednoduchá.
Chci vše co vzlétlo v období 1939 až 1945 v kvalilitě Avie 534 a bojište celého světa ve stejném období v kvalitě Slovenska. S naprosto datumově odpovídajícím a dynamickým počasím samozřejmě ...

Mrknutí
 
radko1111
Peter Winter napsal:
má přání jsou jednoduchá.
Chci vše co vzlétlo v období 1939 až 1945 v kvalilitě Avie 534 a bojište celého světa ve stejném období v kvalitě Slovenska. S naprosto datumově odpovídajícím a dynamickým počasím samozřejmě ...

Mrknutí


to je aj moje prianie Mrknutí
 
BP_dFrog
A máte dost peněz pro právníky od Grummanů ?
 
606_vencour
Sám bych asi nejvíc uvítal československý znak na letadlech.
Zjistil jsem nedávno, že na P-38 má být nějaká animace, pohyblivá silueta letadla. Obejdu se bez ní, zatím ani nevím, co kde je věrné, co přibližné a co není.
Možnost ještě realističtějšího lítání uvítám, v rámci potenciální přípravy na nějaké ne-pc aktivity. Se zachováním možnosti volby.
Víc dám slovo povolanějším, znalejším ...
 
Peter Winter
BP_dFrog napsal:
A máte dost peněz pro právníky od Grummanů ?


to byla ironie

Vyděšený
 
Lupen_cz
co bych si pral, teda vcetne toho, co je jiz napsano?
- RRR
- posunujici se fronta (napr. dle pohybujicich se jednotek, nebo zabranych letist)
- moznost pripojit se k nekomu pri online na misto strelce, nebo bombometcika
- pridat do maplistu napr. mapu z "Ivasion". nebo proste nakej nomalni "kanal"Mrknutí
- Pri spousteni ntrk moznost vracet se zpet.
- co se tyce engine managementu, tak pro me, cim vetsi posun k realite, tim pro me zabavnejsi.
Upravil/a Lupen_cz dne 25-04-2012 20:26
 
http://rudelhunde.xf.cz/
Hoper
Farky napsal:
Možná to někoho překvapí, ale ne každý hýká štěstím když se mu urve křídlo vlivem géček, ne každý křičí euforicky „to je naprostá parádáááá“ když se mu rozlomí torpédo, ne každý vítá nadšeně nutnost po deseti letech začít používat trim nebo provozovat hrátky s otáčkama motoru kvůli overheatu.

Považte že dokonce existují hráči, kteří teskní po starých dobrých časech. Po časech kdy nebe bylo modrý, voda byla mokrá, jejich ženský hubený a v ilovi si nepotřeboval při Full Real obtížnosti mít ani namapovaný trim nebo propitch. Nechtějí se učit nový věci (a současně chtějí lítat na Full Real) a především velice nelibě nesou že se jim šahá na jejich oblíbený éro.

Jak psal Robo – lidi chtějí „realitu“, ale zase ne tak moc. Alespoň teda někteří.


věřím, ohledně torpéd a g-limitů se to dá pochopit
ale přeci je rozdíl mezi nutností používat trim a nutností nastavit si čudl na zapínání zbraní (nebo kyslíkové masky)
tyhle věci nenutí lidi učit se něco složitého ale pouze to, že když chci střílet, musím "jednou" zapnout "tohle" tlačítko

horší by to už bylo se startovní procedurou :D:D
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
313_OTTO
No zrovna lidi co lítaj rof by s odjišťováním zbraní neměli mít problém Mrknutí
I startovní procedůra by byla fajn.
Ad Glimity. No zase si postesknu Mrknutí Nedělá mi problém se jim přizpůsobit, jen mě mrzí, že díky nedokonalostem ila se kterými DT nemá nic společného (převod síly-odchylky na rozhraní joy-sim), dělá některá letadla náchylnější na přetížení. Tím myslým, že u některých letadel je potřeba létat hluboko pod hranicí letové obálky, oproti tomu u jiných lze létat takřka na hraně. což některá letadla znevýhodňuje. To možná hodně virt pilotů od ila už odradilo. (je to paralela k výhledu z kokpitů některých letadel, jak červených tak modrých). Návrhů jak to možná řešit jsem už napsal v jiných vláknech a opakovat se nebudu, neb by zase tady někteří mohli psát cosi o plačkách blbech a análních kolících.

Ohledně torpéd tam není podlemě taky problém, naopak a myslím že na to není žádný problém si zvyknout.

No a ještě se vrátím ke zbraním. Krom odjišťování, nešlo by taky namodelovat zasekávání a selhávání zbraní, třeba právě vlivem Gček??? Ale tady asi záleží na tom, jak by se k tomu postavili i ostatní virt piloti.
 
radko1111
Peter Winter napsal:
BP_dFrog napsal:
A máte dost peněz pro právníky od Grummanů ?


to byla ironie

Vyděšený


moc sa tomu neviznam a ani nemam ponetie joko olega robi lietadla ale co sa tika TBF ved model AI ma a fotky z cocpitu su aj na nete
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

06-10-2025 19:06
Radiační situace za firmamentem zůstává normální

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

38,318,843 návštěv