Kniha priani 4.13
|
Hoper |
Přidané 25-04-2012 10:49
|

Fusioner

Příspěvek: 12131
Založený: 29.09.05
|
Farky napsal:
Asi máte pravdu, že ještě složitější engine management by hodně lidí už nezkouslo. Už takhle to je pro někoho zbytečně "reálný".
takovéhle věty prosím bez milosti CENZÚROVAT!!!!
:)))
Upravil/a Hoper dne 25-04-2012 10:49
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]

|
|
|
|
Farky |
Přidané 25-04-2012 12:42
|

Uživatel

Příspěvek: 631
Založený: 04.04.08
|
Možná to někoho překvapí, ale ne každý hýká štěstím když se mu urve křídlo vlivem géček, ne každý křičí euforicky „to je naprostá parádáááá“ když se mu rozlomí torpédo, ne každý vítá nadšeně nutnost po deseti letech začít používat trim nebo provozovat hrátky s otáčkama motoru kvůli overheatu.
Považte že dokonce existují hráči, kteří teskní po starých dobrých časech. Po časech kdy nebe bylo modrý, voda byla mokrá, jejich ženský hubený a v ilovi si nepotřeboval při Full Real obtížnosti mít ani namapovaný trim nebo propitch. Nechtějí se učit nový věci (a současně chtějí lítat na Full Real) a především velice nelibě nesou že se jim šahá na jejich oblíbený éro.
Jak psal Robo – lidi chtějí „realitu“, ale zase ne tak moc. Alespoň teda někteří. |
|
|
|
torr |
Přidané 25-04-2012 12:58
|

Uživatel

Příspěvek: 533
Založený: 05.01.06
|
překvapuje mě že ve šturmovi ,mě z nepochopitelného důvodu je věnováno letadlu Me-110 tak málo.Vždyt tohle letadlo zažilo vzestup a pád luftwaffe,byl nasazován snad ve všech myslitelných funkcí(stíhač,doprovodný stíhač,noční stíhač,bitevník,lehký bombardér ,testér nejnovějších radarových systémů a palebných systémů, atd..) a přesto všechno je pouze ofiko lítatelná 1 verze slovy jedna.Co takhle dodělat celou sérii Me110 s pokračujícím Me-210 a ukončit to Me-410? |
|
|
|
veikso |
Přidané 25-04-2012 13:23
|

Uživatel

Příspěvek: 919
Založený: 15.01.08
|
...sem myslel že jsou dvě |
|
|
|
torr |
Přidané 25-04-2012 13:33
|

Uživatel

Příspěvek: 533
Založený: 05.01.06
|
opravdu pouze jedna Me-110/G2
Me-110C4 ,Me-110C4/B nemá kokpit |
|
|
|
jirik |
Přidané 25-04-2012 14:03
|

Uživatel

Příspěvek: 560
Založený: 12.05.08
|
torr napsal:
opravdu pouze jedna Me-110/G2
Me-110C4 ,Me-110C4/B nemá kokpit
Bylo by super mít postupně zletuschopněná letadla, která jsou nyní non flyable. A opět se tak přimlouvám za P-36. Pokud si pamatuji, v minulosti se tu už psalo, že se na kokpitu pracuje. |
|
|
|
BP_dFrog |
Přidané 25-04-2012 14:38
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 326
Založený: 20.01.08
|
Počkej na 4.12 |
|
|
|
Panek |
Přidané 25-04-2012 16:59
|

Diskutující

Příspěvek: 2105
Založený: 15.07.06
|
Šlo by nastavit rozsah rychlostí větru pro zvolené počasí? Mít na mapě nádherné kumuly při 25 mps větru je celkem ehm. |
|
|
|
Lavo |
Přidané 25-04-2012 17:44
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 437
Založený: 30.09.05
|
A opět se tak přimlouvám za P-36.
Bude!!! A bude toho ovela viac , ale vsetko sa neda....a 110-tky su naozaj dve , nocna G4 je uz asi hotova , len nieje v patchi. |
|
|
|
jirik |
Přidané 25-04-2012 17:53
|

Uživatel

Příspěvek: 560
Založený: 12.05.08
|
Lavo napsal:
A opět se tak přimlouvám za P-36.
Bude!!! A bude toho ovela viac , ale vsetko sa neda....a 110-tky su naozaj dve , nocna G4 je uz asi hotova , len nieje v patchi.
Tak to je super, díky.  |
|
|
|
313_Nevo |
Přidané 25-04-2012 17:59
|

Uživatel

Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
Tesime sa Lavo 
Btw..
Farky napsal:
Asi máte pravdu, že ještě složitější engine management by hodně lidí už nezkouslo. Už takhle to je pro někoho zbytečně "reálný"...
S tymto suhlasim v zmysle, ze treba vzdy zachovat pomer medzi hrou a simulaciou.
Ale ohladom toho zohrievania/prehrievania... Koty mal dobru pripomienku:
Koty napsal:...
takže bych zavedl možnost "přechladit" motor
Ked uz mame v 4.11 to sofistikovane prehrievanie motora, tak preco nemat opak - sofistikovane podchladovanie motora? A k comu by to bolo napr. dobre? Napr by to vyriesilo Numerov problem:
313_123 napsal:...
mě vždy bavilo proklounout nad lineme zničit pár autíček
cestou spátky i něco sestřelit
ve šturmovy nelze, když tě každej vidí i z 8km profičí kolem tebe a zas je v 8km nepomohl ani slavný DT G limit (dělal jsem to taky)
to mě štvalo vždy a štvát bude...
Takze by dajvujuci stihac nemal len na starosti hlidat si Glimity, ale aj teplotu motora.
Bo:
-> prilis prudke klesanie lietadla s motorom na volnobeh = prilis prudke ochladenie motora = prasknutie hlav valcov = motor v haji.
-> prilis prudke klesanie so zvysenym tahom motora = vysoka rychlost = lietadlo sa dostane na Glimity = kridlo v haji.
Upravil/a 313_Nevo dne 25-04-2012 18:45
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
|
|
|
Peter Winter |
Přidané 25-04-2012 18:36
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 188
Založený: 06.09.11
|
má přání jsou jednoduchá.
Chci vše co vzlétlo v období 1939 až 1945 v kvalilitě Avie 534 a bojište celého světa ve stejném období v kvalitě Slovenska. S naprosto datumově odpovídajícím a dynamickým počasím samozřejmě ...
 |
|
|
|
radko1111 |
Přidané 25-04-2012 19:00
|

Uživatel

Příspěvek: 795
Založený: 24.01.12
|
Peter Winter napsal:
má přání jsou jednoduchá.
Chci vše co vzlétlo v období 1939 až 1945 v kvalilitě Avie 534 a bojište celého světa ve stejném období v kvalitě Slovenska. S naprosto datumově odpovídajícím a dynamickým počasím samozřejmě ...

to je aj moje prianie  |
|
|
|
BP_dFrog |
Přidané 25-04-2012 19:08
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 326
Založený: 20.01.08
|
A máte dost peněz pro právníky od Grummanů ? |
|
|
|
606_vencour |
Přidané 25-04-2012 19:45
|

Uživatel

Příspěvek: 937
Založený: 31.08.10
|
Sám bych asi nejvíc uvítal československý znak na letadlech.
Zjistil jsem nedávno, že na P-38 má být nějaká animace, pohyblivá silueta letadla. Obejdu se bez ní, zatím ani nevím, co kde je věrné, co přibližné a co není.
Možnost ještě realističtějšího lítání uvítám, v rámci potenciální přípravy na nějaké ne-pc aktivity. Se zachováním možnosti volby.
Víc dám slovo povolanějším, znalejším ... |
|
|
|
Peter Winter |
Přidané 25-04-2012 20:21
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 188
Založený: 06.09.11
|
BP_dFrog napsal:
A máte dost peněz pro právníky od Grummanů ?
to byla ironie
 |
|
|
|
Lupen_cz |
Přidané 25-04-2012 20:25
|

Nováček

Příspěvek: 55
Založený: 10.04.10
|
co bych si pral, teda vcetne toho, co je jiz napsano?
- RRR
- posunujici se fronta (napr. dle pohybujicich se jednotek, nebo zabranych letist)
- moznost pripojit se k nekomu pri online na misto strelce, nebo bombometcika
- pridat do maplistu napr. mapu z "Ivasion". nebo proste nakej nomalni "kanal"
- Pri spousteni ntrk moznost vracet se zpet.
- co se tyce engine managementu, tak pro me, cim vetsi posun k realite, tim pro me zabavnejsi.
Upravil/a Lupen_cz dne 25-04-2012 20:26
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 25-04-2012 21:17
|

Fusioner

Příspěvek: 12131
Založený: 29.09.05
|
Farky napsal:
Možná to někoho překvapí, ale ne každý hýká štěstím když se mu urve křídlo vlivem géček, ne každý křičí euforicky „to je naprostá parádáááá“ když se mu rozlomí torpédo, ne každý vítá nadšeně nutnost po deseti letech začít používat trim nebo provozovat hrátky s otáčkama motoru kvůli overheatu.
Považte že dokonce existují hráči, kteří teskní po starých dobrých časech. Po časech kdy nebe bylo modrý, voda byla mokrá, jejich ženský hubený a v ilovi si nepotřeboval při Full Real obtížnosti mít ani namapovaný trim nebo propitch. Nechtějí se učit nový věci (a současně chtějí lítat na Full Real) a především velice nelibě nesou že se jim šahá na jejich oblíbený éro.
Jak psal Robo – lidi chtějí „realitu“, ale zase ne tak moc. Alespoň teda někteří.
věřím, ohledně torpéd a g-limitů se to dá pochopit
ale přeci je rozdíl mezi nutností používat trim a nutností nastavit si čudl na zapínání zbraní (nebo kyslíkové masky)
tyhle věci nenutí lidi učit se něco složitého ale pouze to, že když chci střílet, musím "jednou" zapnout "tohle" tlačítko
horší by to už bylo se startovní procedurou :D:D
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]

|
|
|
|
313_OTTO |
Přidané 25-04-2012 22:06
|

Uživatel

Příspěvek: 547
Založený: 03.10.05
|
No zrovna lidi co lítaj rof by s odjišťováním zbraní neměli mít problém 
I startovní procedůra by byla fajn.
Ad Glimity. No zase si postesknu Nedělá mi problém se jim přizpůsobit, jen mě mrzí, že díky nedokonalostem ila se kterými DT nemá nic společného (převod síly-odchylky na rozhraní joy-sim), dělá některá letadla náchylnější na přetížení. Tím myslým, že u některých letadel je potřeba létat hluboko pod hranicí letové obálky, oproti tomu u jiných lze létat takřka na hraně. což některá letadla znevýhodňuje. To možná hodně virt pilotů od ila už odradilo. (je to paralela k výhledu z kokpitů některých letadel, jak červených tak modrých). Návrhů jak to možná řešit jsem už napsal v jiných vláknech a opakovat se nebudu, neb by zase tady někteří mohli psát cosi o plačkách blbech a análních kolících.
Ohledně torpéd tam není podlemě taky problém, naopak a myslím že na to není žádný problém si zvyknout.
No a ještě se vrátím ke zbraním. Krom odjišťování, nešlo by taky namodelovat zasekávání a selhávání zbraní, třeba právě vlivem Gček??? Ale tady asi záleží na tom, jak by se k tomu postavili i ostatní virt piloti. |
|
|
|
radko1111 |
Přidané 25-04-2012 22:32
|

Uživatel

Příspěvek: 795
Založený: 24.01.12
|
Peter Winter napsal:
BP_dFrog napsal:
A máte dost peněz pro právníky od Grummanů ?
to byla ironie

moc sa tomu neviznam a ani nemam ponetie joko olega robi lietadla ale co sa tika TBF ved model AI ma a fotky z cocpitu su aj na nete |
|
|