Start v roji složeném z VGR_mha,VGR_Rad,mě a mého čísla Butyse
ukol letět do kotle a bombardovat něpřátelské pozemní jednotky...let probíhá v poklidu kdyžto dostáváme rozkaz u Schaultenu, abychom odhodili své bomby a letěli do prostoru Rigy hlídkovat... No docela jsme nadávali,ale co naplat velení je velení...Druhý roj právě tankoval, kdyžto se objevily bombardovací He-111ky. Upozornoval jsem na výše letící doty že to bude stíhací ochrana. Spolu se svým číslem Butisem jsem zautočil postupně na dva He-111. Viděl jsem zřetelně zásahy na křídle, ocase a z motoru se vyvalil dým. Poté sjem se odpoutal a spatřil před sebou nekrytou Fw-190 jak jsem si naivně myslel. Ukázalo se že její číslo hlídkovalo nad ní. Po tomto zjištění jsem se snažil zničit Fw-190 a pak mazat prič. Tento záměr se mi nepodařil a přesná dávka do palivové nádrže ,kde již stejně nebylo už palivo a ocasních ploch(myslím že to byl PETRAS) ,jsem se podruhé snášel na padáku, Tentokrát jsem dopadl do města Rigy.
2.let
Po dlouhém čekání na druhý roj.Jsem odstartoval z mým číslem Butisem a kluky z 3.IAPu(Nordom.Valec, Jacq) s cílem krýt šturmoviky při jejich letu nad kotel. let probíhal v pohodě avšak poté mě zklamala technika přesněji internet. Bouřka zřejmě zničila vedení...
Za celý den si narokuji poškození dvou He-111tek
Za celou akci poškození 1Bf-109 a a 2 He-111
PS:Chtěl bych poděkovat tvůrcům za připravení této akce(sice prej v první den byli lagy:-O, které jsem nezaregistroval a má technika tuto akci zvládla-žádný kick,ale druhej den co se týče plynulosti byl lepší Díky Fuči a Rampo!) a všem zučastněným za skvělou atmosféru. VGR_mhovi za skvělé vedení našeho roje a Butisovi za perfektní dvojku díky, které jsem nebyl za celou akci zabit.
PS:nemá někdo tracky z druhého dne??Já je nahrával, ale pak blbec neuložil:-(
3BAP_Rohlos napsal:
Kdo byl v tom Befku, který útočilo na Ila po odhozu torpéda a letící zpět v kurzu 155° přímo do slunce? Zajímalo by mě to poněvadž jsem mu vzdoroval dost dlouho a pak se ze záhadných důvodů obrátil a letěl pryč. Poškození mě nezpůsobil, ale pěkně jsem se zapotil...
To jsem byl myslim ja, potom co jsem jednoho Ila sundal jsem pronasledoval druhyho, ale nemohl jsem se trefit. Pak jsem odletel bo mi nekdo hlasil na sesty stihace
Ja sa ospravedlňujem za neúčasť na druhom dni, aj keď ešte 15 min pred jej začiatkom sob bol pripravený, plány nahotované! Dúfam, že Cass to zvládol aj keďs sa o prevzatí velenia dozvedel na posldnú chvíľu!
Manželká má pohreb zajtra!
Takže podle toho, co jsem četl, tak v pátek jste měli velké problémy s vykopáváním ze serveru. Přitom v pátek tam IL2 DF server nejel, měli jste celý stroj jen pro sebe.
V sobotu IL2 DF server jel a vaše problémy jak jsem pochopil byly při tom menší.
3BAP_Bugs napsal:
Ja sa ospravedlňujem za neúčasť na druhom dni, aj keď ešte 15 min pred jej začiatkom sob bol pripravený, plány nahotované! Dúfam, že Cass to zvládol aj keďs sa o prevzatí velenia dozvedel na posldnú chvíľu!
Manželká má pohreb zajtra!
AH_Cutora napsal:
Takže podle toho, co jsem četl, tak v pátek jste měli velké problémy s vykopáváním ze serveru. Přitom v pátek tam IL2 DF server nejel, měli jste celý stroj jen pro sebe.
V sobotu IL2 DF server jel a vaše problémy jak jsem pochopil byly při tom menší.
To aby se v tom prase vyznalo.
Hlavní server byl v sobotu taky mimo. Myslím, že problémů bylo míň i proto (teda jestli to tak bylo), že byly použity ty samé skiny co v pondělí a v net-něco byli skiny již ze serveru stáhnuty. Myslím , že pokud se budou používat jiné než default skiny, bude potřeba je nejdříve přehnat přes server, z něj stáhnout a pak rozeslat s názvy ze serveru. Nikdo je nesmí přejmenovat a ani ty vlastní co použije u sebe se již nesmí přejmenovat. To je můj názor.
Ale veřím že, třeba Kurland 3, když poletí 30 lidí, budou vyplé skiny, všichni zúčastněný budou mít net přes kabel (nebo cokoli jinak stálého) s minimem 1mego/256kb, budou mít nařachaného kompa (žádnou trosku kde se nedá hrát plynulej šturmovik ani při plnejch detailech a rozlišení 1024/768), po čas mise se nebude dávat "refly", bude vyplej flak a za kompama budou sedět "rasově" prověřený jedinci, tak pak bude speciálka určo na 97,23% bez problému z technické stránky.
Upravil/a 3BAP_Cassius Chaerea dne 19-05-2008 11:41
Druhý den s minimem mikro lagů + asi dva vteřinové, jinak ouplně v poho.
Start Ok, let na jihozápad ke kotli umírajcích bošů Ok a těšíme se na jejich bombardování (politruk měl přednášku o nějaký době kamený a že prej tam ty germaňce pošleme, či co). Po včerejším "poučení" koukám furt paranoidně okolo (hlavně na šestou) a můj virtuální krk je pěkně namožen. Dva čtverce od cílů se probralo velení a jak jinak, máme letět zpátky nad Rigu. Odhazujeme bomby na naší pěchotu a letíme co to dá. Během zpátečního letu a následné hlídky nad Rigou mě čím dál tím víc zajímá benáloměr, jehož ručička klesá a klesá... Najednou velitel hlásí dva kontakty níž, jižně od letiště a tak je jdeme zkontrolovat. Ha, nějaký divný bombry, stáčíme se do útoku, když v tom velitel hlásí "Amerikaňci, be seděmnactky" touha vystřelit je veliká stoupáme zpátky nad město a opět hlídkujeme cca v 5 tis.. Druhá čtyřka přistává k doplnění paliva, já mám necelou čtvrtku nádrže. V momentě, kdy už se spíš chystám na přistání vidíme přilítat bombry, trochu vejš. Plnej plyn a jdeme jim naproti. Vybírám si jeden, co pouští benál a útočím. Zásahy na levém křídle a kormidlech. Jdu blíž abych ho dorazil, nicméně vteřinový lag byl proti a celá dávka šla nad. Uhýbám, točím brutální plochou (mezitím sleduju hejno fokáčů) a opakuju útok z boku v levý zatáčce. Opět zasahuju křídlo, ten musí jít dolů! Horní střelec se snaží, ale lítá to mimo. Pak vidím jednu stopovku jak letí, blíží se, zahýbá ke mně a pak už jenom tma... Chvíli civím , nevěřím , ale je to tak - zase PK , tentokrát to byl myslím Tajpan...
krátce: hodinové polétání, 60 vteřin boje a PK
Nebylo to špatný, díky organizátorům za přípravu této monstr akce, ale díky těm PK a lagům první den jsem si to zas až tak neužil jako jiný specky. Dík všem
AH_Cutora napsal:
Takže podle toho, co jsem četl, tak v pátek jste měli velké problémy s vykopáváním ze serveru. Přitom v pátek tam IL2 DF server nejel, měli jste celý stroj jen pro sebe.
V sobotu IL2 DF server jel a vaše problémy jak jsem pochopil byly při tom menší.
To aby se v tom prase vyznalo.
Druhý den jsem skinpack rozkopíroval přímo na server do jeho zásoby skinů (po akci jsem to tam opět odstranil). Byly tedy jak v NetCache, tak v zásobárně na serveru. Druhý den nás nepotkal žádný lag.
V první den bylo zajímavé to, že cca po hodině a půůl to houfně vyrazilo najednou obrovské množství lidí - prostě v rozmězí několika vteřin, jakoby se server nasr**. Pak jsem nechal znovu restartovat mapu v domnění, že se snad vyčistí nějaká cache a že to půjde. Nevím, jeslti se něco vyčistilo, ale už to šlo. A druhý den relativně s minimem problémů.
Diky Fucidovi a Rampovi za vytvor, Chroustovi s Bugsem za organizaci treninku Rudych
a vsem zucastnenym za polet. Bylo to bezva!
Skoda jen te trochy technickych opruzu...
[img]http://i74.photobucket.com/albums/i255/xHorst/Kurland44/K44_xNavrat.jpg[/img] is not a valid Image.
Takhle to vypadalo po navratu z utoku v M10 Na stojance cover 40.StL+cast313 a uderne sily 3.BAP...
Tak jeste jednou DIKY vsem!
[img]http://i74.photobucket.com/albums/i255/xHorst/Avatar/founder_gold_en_zps81618c02.png[/img] is not a valid Image.
40.StL_Horst
Den druhý - "Krátký" Debriefing za 91st Bombardment Group, USAAF:
Po příjemně strávené noci ve společnosti sovětských soudružek ze Svazu Socialistické Mládeže jsme ráno dorazili na letiště a zjistili jsme že se nám někdo na letišti přes pokusil zapálit naše 4 motorové milášky, naštestí poškodil jen dřevěné makety, které předtím rusové pracně vyrobili z překližky. I přes to byl na letišti docela brajgl, znáte to, jak ta překližka hoří a než se to uklidí, tak to trvá.
Jelikož bylo sovětské velení příjemně překvapeno tím, jak jsme rozebrali cestou do SSSR tovární zónu v Memelu, rozhodlo se že nás na cestě zpět využije k poškádlení našich německých nepřátel. Protože jsme nepočítali s útokem na zpáteční cestě, museli nám sověti dotlačit svoje 250kg pumy místo našich oblíbených 1000lb, větší bomby prý nedokážou v tak velkém množství a rychlosti vyřezat. Jako cíl nám naši sovětští přátelé vybrali letiště u Libau, nevím už jak se ta díra jmenovala, přistávací plocha svou velikostí vypadala jako by byla udělána z fotbalového hřiště...
Na start se tedy seřadilo 8x B17 kryto 8xP51. Pé padesát jedničky odstartovaly napřed, obtěžkány přídavnými nádržemi které nebyly ovšem naplněny benzínem ale pašovanou vodkou. Při rolování jsme se setkali poprvé toho dne s větším lagem a Libochova B17 zarolovala do Upírovy B17, čímž jí nahradila na startovací pozici. Krátké čekání než se Upír opět začlenil na startovací pozici. Dalším kdo se nedobrovolně odtransferoval byl Lesní HU, navíc byl těsně před startem, takže ho to asi trochu nakrklo.
Najednou jsme si všimli že Rusové začali po ploše běhat jako diví a mávali na nás a něco volali. Tak jsme ji chvíli mávali také, navigátor si udělal i nějaké fotky. Až poté se k nám doneslo hlášení že byl vyhlášen poplach a že na letiště v Rize směřuje nepřátelský svaz bombardérů a že pokud nechceme v Rusku zůstat, měli bychom začít co nejdříve startovat. Jako správný američan jsem do toho hamtl a už moje "Little Miss Mischief" jela na plné kule po dráze a ostatních 7 pevností ji v rychlém sledu následovalo. Po startu jsme okamžitě nabrali kurz 180 a začali se od města Riga vzdalovat. Cestou jsme nastoupávali nad spojeneckým územím až do výšky 25500ft. Při nastoupávání dostal Transfer (asi do Gulagu) další pilot a byl to navíc velitel druhé čtveřice, Rampič. Poté ho opět následoval HU a tak se tito dva vydali z Rigy na svůj druhý let už osamoceně. Náš svaz, čítající nyní 6 B17ek pokračoval jižním kurzem, poté stočil na západ, prolétl jižně kolem obklíčených německých jednotek v kotli a poté kurzem 315 směřoval již přímo k Libau. Cestou jsme si mohli oči vykoukat ale nezahlídli jsme živáčka, ani dole se potící Sověty bojující s Němci. No nic, tak jsme aspoň počítali hvězdičky.
Na letišti jsme měli původně cíleně ničit letadla na stojánkách a sklad paliva, díky ztrátě jedné dvojice jsme nakonec museli cíle poněkud upravit. Dalším kdo se od nás odpojil a byl vykopnut ze hry byl Upír a to navíc asi 10 sekund před odhozem. I tak jsme zasáhli několik stojících bombardovacích, transportních a vlečných letadel na zemi a na to v jakém složení jsme nad cíl dolétli(já bombardoval bez své dvojky, dvěma pilotům chyběli velitelé a museli se spolehnout na sebe) jsme zaznamenali úspěch.
Pak už nás čekal jen Balt a dlouhá cesta domů. Celková Bilance za oba dny: Kontakt s nepřítelem: žádný
Bojové ztráty: Nulové
1. cíl - industriální zóna v Mememlu - zničena z 80% kobercovým bombardováním
2. cíl - letiště u Libau - těžké ztráty na letounech LW, infrastruktura letiště těžce narušena, 25% budov na letišti zničeno nebo těžce poškozeno...
Pozn.:Škoda těch modrých smrtí a lagů, jako svaz v celku se nám víceméně podařilo letět až druhý den. Protože jsme ale přišli o velitele druhé čtveřice a druhého velitele dvojice, nebyly splněny ideální podmínky pro útok...
Flight Leader of 91st Bombardment Group, USAAF, Captain John "Podrs" Knoll
Start z letiste Windau, 7 proverenych modrych ptaku a dva rudi prebehlici. Naklad nehumanitarni pomoci pro Ivanky.
Cesta klidna. Nase na kilometry roztazena formace se poklidne vznasi v modrem vanku nadnasenym rudou smrsti pod nami. Jeste vyse mrzne nase eskorta, jinak nikde ani kridlo. Cesta tam probehla bez problemu, az na modrou smrt jednoho letounu.
Nad Rigou zaznamenany pozdravy chlapcu s velkymi kanony. Pozdravy opetovany. Znicena minmalne jedna posilovna, domov pro rudoarmejce, 300m2 rybarskych siti v pristavu a jedna nahradni napln do zapalovace.
Po odhozu byla dle brilantniho planu odeslana letadla s osadkami prebehliku jako navnada pro rude supy. Plan vysel dokonale. Zbytek letadel se obratil mensi oklikou zpet k domovu. Dve poskozena letadla se pokusila pristat na blizkem frontovem letisti. Nebyt jednoho plavbychtiveho pilota, pristaly obe.
Zbytek formace pokracoval k letisti Libau, kde byly zjisteny problemy s privodem paliva u dvou stroju, coz nezabranilo uspesnemu pristani.
Zasobovani kotle v sektoru M10 se diky nepritomnosti rudych (krome Hopera a Dryja) promenilo ve vyhlidkovy let poznamenany pouze vykopnutim Messika ze serveru, navstevou rude hordy v poctu 1 letadla po startu z M10 a /z doslechu/ soubojem iIla a fokace v sedmi kilometrech. Odzasobovano uspesne a beze ztrat (cely svet se divi)
Technika: bez lagu, modre smrti 3
Atmosfera: bombardovani Rigy super, zasobovani podprumer
Bojove ztraty: 1
Celkovy pocit: cekal sem, ze potkam nejake ty cervene, coz se nepovedlo. Tak snad priste aby jich bylo jeste vic :-)
Upravil/a Hiltos dne 19-05-2008 14:26
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.