1stCL_Pagy napsal:
Pragr sice te ani trosku neznam, ale na ty sehrany Emily no docela jsi si nabehl , jde o to, že ty jsi v E4 ve výšce 7km asi potkal tak leda AI isaka. Pro tvojí informaci tak ten emil je rád, že tam letí, na stoupaní když je tam išak rovnou zapomen, ano nedoletite, ale k cemu ti to je? prestoupete, kdyz ti udelas zatacku tocis jak 747 pritahnes paku a misto stoupani se propadas zatim co on nastoupe o 200 metru vis nez ty je videt ze jsi si to nazazil na vlastni kuzi, je moc hezky ze mas dva kanony a podle komperu 100 km/h navic, ale aby jsi se na svoji amximalku dostal musis v ty vysce vytratit no abych nekecal tak 500 m vysky, on udela zatacku a svoji maximalku tam ma hned. Nerikam ze je tezky zoomovat isaka co leti rovne a necha do sebe busit dvacky, ale ne potakat v tyhle vejsce isaka co se rozhodne neprisel nechat sestrelit
Lítám online od roku 2004 převážně WWIIOL a Il-2(mimochodem, můžeš se zeptat Cloneho), a značnou část z té doby jsem strávil bojem v letadlech který jsou pomalejší, hůř stoupou a mnohem hůř točí než jejich protivníci. Přesto, nebo právě proto, vím že i za takových podmínek dva sehraní lidé dokážou velmi často eliminovat soupeřovu převahu. Samozřejmě pokud přijme boj. Stejně tak, pokud jsem v letadle který má byť jen mírnou převahu v rychlosti a divu(a nic víc), tak jsem to já kdo v 99% případů diktuje podmínky boje. Nicméně se na to možná dívám jinak, jelikož moje nejoblíbenější letadlo ve Šturmu je paradoxně Thunderbolt. Takže pokud mi někdo vypráví jak je na tom špatně s Emilem proti Išakovi, mám tendenci se divit.
Nicméně těší mně že za těch 6let co lítám online se nic nezměnilo. Každá strana má pořád pocit že vývojáři her nadržují těm druhým. Když maj lidi letadlo co perfektně točí, tak si 3 ze 4 budou stěžovat, že protivník má rychlejší letadla a tedy je ve výhodě, zatímco ti co mají rychlejší stroje nadávaj na to, že je to moc těžký protože protivník líp zatáčí a to je "the best" pro získání sestřelu. Zažil jsem dokonce i situaci, kdy jedna strana měla letadla s brutální převahou rychlosti, stoupavosti, zatáčení a výzbroji a stejně si většina pořád stěžovala, že jsou strašně "nerfnutý"
"...a značnou část z té doby jsem strávil bojem v letadlech který jsou pomalejší, hůř stoupou a mnohem hůř točí než jejich protivníci."
Nevěděl jsem, že značnou část své kariéry trávíš v bombardérech . Ono totiž nebylo moc období, kdy by stíhač splňoval tak nevýhodné dispozice, jako popisuješ
Nu dlouho jsem přemýšlel, zda sem něco psát nebo ne, a protože první dva dny reakce následovali takřka po sekundách a teď to nějak upadlo tak taky něco napíšu .
No nejdříve trošku smířlivjeji - Mějme stále na paměti, že il je jen hra a má svého tvůrce, ten tam namodeloval letadla jak namodeloval a tím určil pravidla hry a kdo si to koupil tak na ty pravidla přistoupil. Podobně to je i se serverama, tvůrce serveru určuje pravidla a kdo se tam připojí, opět přistupuje na pravidla serveru. A tak to prostě je.
To že to na začátku mají modří lehčí, je poměrně jasné a je to patrné i z toho, jaký pomněr sil na tomto serveru je.
Osobně jsem se těšil, až to znova spustěj a včera jsem tam konečně chtěl jít, Nakonec mě macher na TS odradil, když říkal že 2km od letiště čekají Bf a zobou si odstartuvší.
Ohledně toho souboje I16 vs 2xbf:
I16 v 8km je docela hukot, ale co mu zbejvá?? Letět poslušně dole ve 2km a nechávat na sebe padat jednu stodevítku za sebou, co záhadným způsobem vidí z 8km i nýty a trhlinky v potahu?? Co jinýho mu tam zbejvá než točit o stošest? když nemůže zdrhnout jako BF?? On souboj nemusel přijmout, ale byl mu vnucen . To vy jste si ten souboj vybrali, tak nebrečte. No a co se týče manévrovatelnosti išaka tak vysoko: Ten pilot podle toho co jste tu říkali byl fakt špica (Nebo vy tak špatní - reakce na vaše poznámky na numerovo umění). ta dv ojice prostě měla určovat tempo (dle veškeré teorie) a nebo se na to vykašlat. Z tohoto příkladu (musím vás popíchnout) mi přijde, že někteří modří neuměj moc dobře bojovat, pokud nemaj převahu min 1000m (jojo přehánim vim, ale trošku mi to tak přišlo).
Nevim kdo o numerovi řekl že neumí lítat, no vzpomínám si, jak se bránilo přiožraté numero přesile 6 Lajonů a světe div se ono přežilo ač nouzově přistálo.
O sobě sám vím že mé letecké umění je no žekněme na úrovni školené ale stále ignorující lamy, Tak mi to tady prosím nepište. Spíš byste se měli zamyslet vy, jestli na tom nejste obdobně. a spíš se poučit z chyb toho souboje v 8km, než tady říkat, jak I16-18 je uber nesestřelitelné éro a že je to vlastně úžasnej výškovej stíhač (No co víte, třeba Původní určení I16 bylo právě výškový a přepadový stíhač a bf bylo konstruováno pro přízemní lety a boj max do 2km )
Tak a teď si mě klidně ukamenujte
Mne sa ADW za červených páči a aj keď sa hovorí, že nikdy nehovor nikdy, ja za modrých ADW lietať nebudem. (To som chlapcov liónsky ukľudnil?!)
S čajočkou strach z emilov v 8 nemám, ba ani v 0,080km, viac adrenalínu vo mne vzbudzuje AAA. Ale skutočný adrenalín je il2 to aj I16-typ18 je trt. Samozrejme F2 má čo robiť aby toho ila uklovala, ale vypnúť ilovi zadné kontroly je dílem okamžiku a už je to potom len o množstve munície v F2. Kým nepríde F4 alebo priamo A4. Ale to len také poznámočka.
Skôr ma mrzí, že aj roduverný ruďasi lietaju vojnu za modrých a to potom ten pomer 54:11 je skutočne na guvno. Stále vnímam virtuálne vojny ako priestor, kde v prvom rade ide o výsledok bojov na mape a nie ako individuálne dokazovanie si, kto má väčšieho. Na to sú predsa DF. A pokiaľ sa mám sústrediť na aktivity súvisiace s podporov pozitívneho výsledku vývoja na mape pre tú moju stranu, často veľa priestoru pre "manévrovanie" neostáva. Najmä za pomeru 5:1. Avšak na druhej strane kvitujem zavedenie ADW módu, nakoľko aj pri tomto pomere si môžem sám určiť kde a ako budem útočiť bez toho, aby druhá strana to mala zjednodušené tým, že vidí a vie. Veď Abwehr nikdy nebol spoľahlivý.
Otázak: Majú to modrí jednoduchšie? Neviem a pravdupovediac ma to ani netrápi. ADW je jeden z mála skutočných hardcore servrov, kde to nikto nemá na ružiach ustlané, tam sa už čo to vedieť musí. Ak chcú červení niečo dosiahnuť (a myslím, že to platí aj pre druhú stranu) malo by to byť v prvom rade o spolupráci a koordinácii. Ak by napr tých 11 zaletelo naraz na jeden cieľ istotne tam nebude naraz všetkých 54 modrých a pokiaľ to bude dostatočne rýchla a prekvapivá akcia, ani straty by nemuseli byť také dramatické. Náslene zvolím iný cieľ a stále mám šancu, že tých 54 modrých na jednom mieste nestretnem.
A kvalifikácia je samozrejme aj o množstve resp. frekvencii lietania jednotlivých členov letky. Ja odletím jeden dva lety za 3-4 dni. Tak asi v čajke 30 bodov nezískam.
Takže zásada, neplakať a radšej lietať. Možno najlepšie hlavou a uvedomiť si, že menej je niekedy viac
Jo a to brečení: Jde o to aby se všichni pobavili a ne o to, že nám nejde vás ničit jak na běžícím pásu. A kdyby nebylo modrejch, červení si to nezalítaj (ale ono to platí i obráceně).
Jo a pegy nebo kdo to o numerovy řekl.
Prosím nazvy mě taky bezmozkem, ať si konečně můžu vytvořit ten správný obrázek o tvém duševním stavu a intelektu.
Tak v obou příspěvcích jsem použil narážky stejné ostrosti, jako použili ti, co "uráželi Numera", ačkoliv numero určitě uražen není.
313_OTTO napsal:
Tak v obou příspěvcích jsem použil narážky stejné ostrosti, jako použili ti, co "uráželi Numera", ačkoliv numero určitě uražen není.
To jsem použil já a za těch osm let online si klidně dovolím říct, že horšího člověka - alespon tak jak se tady prezentuje, jsem nepotkal.
Nejvic me od nej pobavi nenavistne hlasky kdyz se mu nekoho z nas podari sestrelit. Urazen patrne neni, ono to ani pri jeho intelektu moc nejde, ale nejaky komplex zrejme má, viz jeho prvni prispevek tohoto flejmíčku. No přeju mu dlouhý život a snad ho nikdy nepotkám
Upravil/a 1stCL_pbarry dne 29-01-2010 11:32
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
Berry, já myslim, že jste se už potkali snad na Hané, ne?
Souhlasím s Ottem v tom, že místní brečení je trapné, byť tedy nevím, proč tam zmiňuje nějaké létání u země a kroucení..apod. Já bych jen chtěl, aby červení létali a nevyhýbali se ADW, když je poměr nepříznivý. Jestli nemáte čas nastoupat, tak se nechte převelet více do hloubky území. Einfach. Nebo prostě startujte po restartu mise a vydržte hodinku ve vzduchu. Auch einfach.
tak otíku děkuji za obranu sice se mě to nelíbý, ale děkuji
za modrou stranu jsem si ADW dal páč se modrým udělalo pár ústupků
stěžovali si jak to maj strašně těžký a že nejsou schopni vyhrát mapu
nu tak jsem si to za ně chtěl prubnout abych byl trochu oběktivní
aspon tak polovičně jako moudří lioni
minulou válku jsem měl pořád málo modrejch nachvilku si odskočím a hle nejsou červený nu počkám vono to modrý vod roku 43 už moc nebere
osobně rači přesilu pak je do čeho střílet
313_123 napsal:
za modrou stranu jsem si ADW dal páč se modrým udělalo pár ústupků
stěžovali si jak to maj strašně těžký a že nejsou schopni vyhrát mapu
Ty fakt trpis nejakou schízou :-D Jakých ustupku ? Kdo si kde stezoval a na co ??
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
1stCL_Fucida napsal:
Berry, já myslim, že jste se už potkali snad na Hané, ne?
Souhlasím s Ottem v tom, že místní brečení je trapné, byť tedy nevím, proč tam zmiňuje nějaké létání u země a kroucení..apod. Já bych jen chtěl, aby červení létali a nevyhýbali se ADW, když je poměr nepříznivý. Jestli nemáte čas nastoupat, tak se nechte převelet více do hloubky území. Einfach. Nebo prostě startujte po restartu mise a vydržte hodinku ve vzduchu. Auch einfach.
Mno to je jen abych ouplně nenarušil místní folklór a aby se pokračovalo v tomto smysluplném flejmíku
313_123 napsal:
za modrou stranu jsem si ADW dal páč se modrým udělalo pár ústupků
stěžovali si jak to maj strašně těžký a že nejsou schopni vyhrát mapu
Ty fakt trpis nejakou schízou :-D Jakých ustupku ? Kdo si kde stezoval a na co ??
1stCL_Fucida napsal:
Pragr, veskrze s tebou souhlasím, ale:
"...a značnou část z té doby jsem strávil bojem v letadlech který jsou pomalejší, hůř stoupou a mnohem hůř točí než jejich protivníci."
Nevěděl jsem, že značnou část své kariéry trávíš v bombardérech . Ono totiž nebylo moc období, kdy by stíhač splňoval tak nevýhodné dispozice, jako popisuješ
To je narážka na plane set ve WWIIOL kdy byla k dispozici H81-A2 (P-40B ) vs Bf109F-4 s 1.42/2700. Výsledkem bylo Befko o 40-70km/h rychlejší (v závislosti na výšce), s minimální převahou 2-5m/s ve stoupání a v sustained turn rychlejší a na menším poloměru kroutící než Curtiss. Jediná výhoda P-40ky byla v lepší akceleraci v divu a lepší manévrovatelnosti na aileronech v rychlostech nad 350km/h IAS. Nicméně i tak se dalo bojovat. Nebyla to sranda, ale šlo to.
Upravil/a Pragr dne 29-01-2010 12:48
1stCL_pbarry napsal:
Jakých ustupku ? Kdo si kde stezoval a na co ??
Přece to nahrávání tracků. Jak 2GvShAD nahrával tracky a potom podle nich naváděl zbytek letky. Potom se zakázaly nahrávat tracky ...
jo červený sou hrozný a ani nelítaj
ps: pbary tak jsem navštívil tvoje osobní stránky a můžu tě uklidnit
naš setkání nehrozí nebo je aspon málo pravděpodobné
přesto kdybys mě náhodou toužil zahlédnout zítra jsem v praze
313_123 napsal:
za modrou stranu jsem si ADW dal páč se modrým udělalo pár ústupků
stěžovali si jak to maj strašně těžký a že nejsou schopni vyhrát mapu
Ty fakt trpis nejakou schízou :-D Jakých ustupku ? Kdo si kde stezoval a na co ??
Asi jsme si furt stezovali. Vis jak. Ted mame 57OTULeLv123 a uz si stezovat nemusime, pac je vysledek valky uplne jasnej
1stCL_Fucida napsal:... Jestli nemáte čas nastoupat...
Cas asi maji, kdyz je najdeme v osmi, ze jo :-)
Upravil/a Hiltos dne 29-01-2010 13:06
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.