313_Gryzlov napsal:
Pokud nasadíme 12 B-25, k tomu 6 mašin LW, pak to máme 3 mašiny LW, které jsou schopny provést útok se 100% účinností, tedy ztráta 3 B-25 z 12, což je 25% a tedy kýžené procentuelní ztráty, které považuje LesníHu i já za rozumné a přijatelné.
To je zajímavá matematika. Leč problém to asi nevyřeší. Speciálka, kde by bylo 6 pilotů LW a 18 pilotů reds by sice mohla být zajímavá, ale pouze pro těch 6 šťastných, kteří by se vešli do rosteru.
Co takhle pokusit se problém řešit pomocí primárních/sekundárních cílů? Prostě neplýtvat coverem na úkoly typu "chraňte vlak".
Už se někdy letěla speciálka, kde by jedna strana pouze útočila a druhá pouze bránila?
Útočící strana má vždy výhodu, pokud v bombrech nesedí AI. A je pouze na ní, jak tuto výhodu využije.
A to platí při každém počtu, při vysoké odolnosti B-25 i při 30 mm kanónech. Platí to při všech planesetech a platí to i na každé mapě.
1stCL_BlueL napsal:
to gryzlov:
ad1) obrana vyzbroj ma vliv na jednu zasadni vec a sice kolik zasahu je schopna zpusobit utocici stihace a pokud s tam bude muset zdrazovat dlouho protoze ma slabou vyzbroj (napr default G-2/G-6) bude rostrilena na sracky, ale pokud bude mit podvesy nebo treba podvesy a 108, B-25 poskodi v jednom utoku tak ze nebude schopna letu, eventualne se zriti a utocici stiahcky zsutane treba neposkozena...
k clanku dve: kde jsme trvdil ze uspesnopst utoku je 50%? v treningu !mozna! jo. podle me to bude okolo 30%
jen pro tovji informaci jsme tudle na ?spit vs 109? sundal v Fw-190A-6 dve B-25 jedna spadla po 44 zasazich a druha po 57.......
1) Obranná výzbroj
Ano, souhlasím, že obranná výzbroj má vliv na to, kolik zásahů může útočící nepřátelská stíhačka zasadit, ale určitě neovlivní konečný počet zásahů nutných ke zničení daného letounu. Obranná výzbroj donutí protivníka střílet z větší vzdálenosti a tím jej donutí vyplýtvat zásobu munice a snížit tak počet zásahů do vlastního letounu. Rozhodně nezmění počet nutných zásahů, vedoucí ke zničení daného objektu.
Dotaženo do absurdity: Tak teď už chápu, proč Fw190 vydrží tolik zásahů … Má víc hlavní. Takový Hurricane by měl vydržet vlastně nejvíc. Jedna verze má dokonce 12 kulometů. Vztahuje se tedy odolnost letounu na počet hlavní nebo na konstrukci?
2) Procentuelní úspěšnost zničení B-25
Pokud budeme mluvit o tréninku, pak máš pravdu. 50% pravděpodobnost zničení B-25 není správná hodnota, protože tam se to pohybuje vysoce nad 75%.
BlueL, děkuji za čísla. Jedná se o jeden průlet? Další věc: celkový počet zásahů je vztažen na jednu hlaveň nebo na celou baterii všech zbraní u A-6? Předpokládám, že na celou baterii. Potom tato čísla jsou bohužel neobjektivní, jestli přijdeš na to proč?
bigjirka napsal: Útočící strana má vždy výhodu, pokud v bombrech nesedí AI. A je pouze na ní, jak tuto výhodu využije.
A to platí při každém počtu, při vysoké odolnosti B-25 i při 30 mm kanónech. Platí to při všech planesetech a platí to i na každé mapě.
Jako že útočící strana poletí na cíl kde je stejnej počet friců, kteří jen čekají až se tam objeví spojenci? Co je na tom za výhodu??? To je pěkná blbost a i stou další větou.
Taky je dobrý, že kam se podívám, tam se povídá, že "ve skutečnosti ..."
Ve skutečnosti bylo 90% pilotů v SSSR totálně neschopných - na východní frontě musí každý pilot létat levou rukou - leváci tak budou považování za esa - dále každý druhý pilot se nesmí rozhlížet a nikdo nesmí používat TS.
Podobné to bylo ke konci války u LW - platí to samé.
Nálety trvaly několik hodin a tisíce km - žádný: "speciálka trvá do 22:30" a "žádný spojenecký letiště na pevnině".
Taky vetšina pilotů měla mušku dost rozostřenou a stříleli na 500 m. Takže chlapi, běda, jestli si někdo naletí do pozice 150 m za bobrem a jednou ranou mu odstříhne křídlo. Půjde na kobereček ...
ATD ...
Řešil bych, jak zlepšit cíle, motivaci a zábavu při speciálkách. A ne, kolik zásahů snese B-25. Jestli vás to zajímá, tak při mých útocích snese 1-10 zásahů 30 mm - podle štěstí, kam se trefím. Co vám to řekne?
313_Gryzlov napsal:
Pokud nasadíme 12 B-25, k tomu 6 mašin LW, pak to máme 3 mašiny LW, které jsou schopny provést útok se 100% účinností, tedy ztráta 3 B-25 z 12, což je 25% a tedy kýžené procentuelní ztráty, které považuje LesníHu i já za rozumné a přijatelné.
To je zajímavá matematika. Leč problém to asi nevyřeší. Speciálka, kde by bylo 6 pilotů LW a 18 pilotů reds by sice mohla být zajímavá, ale pouze pro těch 6 šťastných, kteří by se vešli do rosteru.
Jsem rád, že o tom píšeš. Proč myslíš, že LesníHu tady nastínil myšlenku, snížit palebný výkon u mašin LW? Aby se nemusely výrazně snižovat počty letounů LW a mohlo se akce zúčastnit více letounů LW.
A co se týká matematického vyjádření, tak to není jen pro 18 pilotů REDS, ale je jeich tam víc ...
12 B-25 + 8 přímá ochrana + 8 předstíhací ochrana ... celkem tedy nějakých 28 Pilotů REDs.
bigjirka napsal:
Co takhle pokusit se problém řešit pomocí primárních/sekundárních cílů? Prostě neplýtvat coverem na úkoly typu "chraňte vlak".
Jde spíš o vytvoření několika cílů, ze kterých si útočící strana vybere, na který zaútočí. Na obránci pak zbývá, aby si rozvrhnul obranu takovým způsobem, aby dokázal včas zareagovat a odvrátit útok. Hodnota všech cílů je musí být rovnocenná, jinak to zrácí smysl.
bigjirka napsal:
Už se někdy letěla speciálka, kde by jedna strana pouze útočila a druhá pouze bránila?
Jo, taková speciálka se letěla. Myslím Berlín, Kurland. Tam Spojenci útočili a LW se bránila.
bigjirka napsal: Útočící strana má vždy výhodu, pokud v bombrech nesedí AI. A je pouze na ní, jak tuto výhodu využije.
A to platí při každém počtu, při vysoké odolnosti B-25 i při 30 mm kanónech. Platí to při všech planesetech a platí to i na každé mapě.
Útočící strana má výhodu, pokud nemá "na výběr" jenom to, že poletí jedním směrem a obránce potom neví, kdy a kde se objeví letouny útočníka. Doteď byly speciálky postaveny na tom, že útočící letouny měly většinou dány směry příletu a časové rozmezí, kdy se mají objevit nad cílem, aby nebyl narušen chod celé akce. Letouny, bránící cíl, pak většinou kroužily poblíž cíle. Obránce má pak všechna letadla ve vzduchu v příhodné výšce a kolem cíle.
bigjirka napsal:
Taky je dobrý, že kam se podívám, tam se povídá, že "ve skutečnosti ..."
1)Ve skutečnosti bylo 90% pilotů v SSSR totálně neschopných - na východní frontě musí každý pilot létat levou rukou - leváci tak budou považování za esa - dále každý druhý pilot se nesmí rozhlížet a nikdo nesmí používat TS.
Podobné to bylo ke konci války u LW - platí to samé.
Nálety trvaly několik hodin a tisíce km - žádný: "speciálka trvá do 22:30" a "žádný spojenecký letiště na pevnině".
Taky vetšina pilotů měla mušku dost rozostřenou a stříleli na 500 m. Takže chlapi, běda, jestli si někdo naletí do pozice 150 m za bobrem a jednou ranou mu odstříhne křídlo. Půjde na kobereček ...
ATD ...
Řešil bych, jak zlepšit cíle, motivaci a zábavu při speciálkách. A ne, kolik zásahů snese B-25 Jestli vás to zajímá, tak při mých útocích snese 1-10 zásahů 30 mm - podle štěstí, kam se trefím. Co vám to řekne?
1)Neschopnost to nebyla, byla to menší připravenost a zkušenost + horší stroje.
Respektive když se ti to nelibí, tak nám řekni jak vyřešit aby b-25 nebyly na každé speciálce rozebrány na kusy.
Bluel to chce snížením poměru na 2:1 v počtech stíhačů, já chci alespoň 3:1.
Když nechceš omezit výzbroj LW pilotů, tak já osobně nevidím jinou možnost než snižit počty strojů LW.
Řešil bych, jak zlepšit cíle, motivaci a zábavu při speciálkách.
bigjirka napsal:
Taky je dobrý, že kam se podívám, tam se povídá, že "ve skutečnosti ..."
Ve skutečnosti bylo 90% pilotů v SSSR totálně neschopných - na východní frontě musí každý pilot létat levou rukou - leváci tak budou považování za esa - dále každý druhý pilot se nesmí rozhlížet a nikdo nesmí používat TS.
Podobné to bylo ke konci války u LW - platí to samé.
Nálety trvaly několik hodin a tisíce km - žádný: "speciálka trvá do 22:30" a "žádný spojenecký letiště na pevnině".
Taky vetšina pilotů měla mušku dost rozostřenou a stříleli na 500 m. Takže chlapi, běda, jestli si někdo naletí do pozice 150 m za bobrem a jednou ranou mu odstříhne křídlo. Půjde na kobereček ...
ATD ...
Zkus něco konstruktivnějšího.
bigjirka napsal:
Řešil bych, jak zlepšit cíle, motivaci a zábavu při speciálkách. A ne, kolik zásahů snese B-25. Jestli vás to zajímá, tak při mých útocích snese 1-10 zásahů 30 mm - podle štěstí, kam se trefím. Co vám to řekne?
Že odporuješ Bluovi, který napočítal 44 až 57 zásahů.
bigjirka napsal:
Taky je dobrý, že kam se podívám, tam se povídá, že "ve skutečnosti ..."
Ve skutečnosti bylo 90% pilotů v SSSR totálně neschopných - na východní frontě musí každý pilot létat levou rukou - leváci tak budou považování za esa - dále každý druhý pilot se nesmí rozhlížet a nikdo nesmí používat TS.
Podobné to bylo ke konci války u LW - platí to samé.
Nálety trvaly několik hodin a tisíce km - žádný: "speciálka trvá do 22:30" a "žádný spojenecký letiště na pevnině".
Taky vetšina pilotů měla mušku dost rozostřenou a stříleli na 500 m. Takže chlapi, běda, jestli si někdo naletí do pozice 150 m za bobrem a jednou ranou mu odstříhne křídlo. Půjde na kobereček ...
ATD ...
Zkus něco konstruktivnějšího.
bigjirka napsal:
Řešil bych, jak zlepšit cíle, motivaci a zábavu při speciálkách. A ne, kolik zásahů snese B-25. Jestli vás to zajímá, tak při mých útocích snese 1-10 zásahů 30 mm - podle štěstí, kam se trefím. Co vám to řekne?
Že odporuješ Bluovi, který napočítal 44 až 57 zásahů.
gryzlove ty neusale at uz schvalne nebo z nepozornosti prekrucujes co jsme napsal, ja psal o Fw190A-6 a ta pokud vim zadne 30mm laufy nema
1stCL_BlueL napsal:gryzlove ty neusale at uz schvalne nebo z nepozornosti prekrucujes co jsme napsal, ja psal o Fw190A-6 a ta pokud vim zadne 30mm laufy nema
Nemusíš mít obavy Blue, vím, že jsi nestřílel 30mm kanóny a chtěl jsi dát informaci o tom, kolik munice jsi spotřeboval na B-25. BigJirka dal také informaci.
Chlapi a teď mi řekněte, kolik zásahů z toho bylo ráží 30mm (v případě BigJirky) a kolik zásahů ráží 20mm (v případě Blua) a kolik se počítá na doprovodné zbraně ráže 13mm?
EDIT:
Respektive ráže 7,92mm pro A-6
Upravil/a 313_Gryzlov dne 27-08-2007 11:55
1stCL_BlueL napsal:gryzlove ty neusale at uz schvalne nebo z nepozornosti prekrucujes co jsme napsal, ja psal o Fw190A-6 a ta pokud vim zadne 30mm laufy nema
Nemusíš mít obavy Blue, vím, že jsi nestřílel 30mm kanóny a chtěl jsi dát informaci o tom, kolik munice jsi spotřeboval na B-25. BigJirka dal také informaci.
Chlapi a teď mi řekněte, kolik zásahů z toho bylo ráží 30mm (v případě BigJirky) a kolik zásahů ráží 20mm (v případě Blua) a kolik se počítá na doprovodné zbraně ráže 13mm?
EDIT:
Respektive ráže 7,92mm pro A-6
to by nebyl preci azse takovej rpoblem spocitat ne?
1stCL_BlueL napsal:gryzlove ty neusale at uz schvalne nebo z nepozornosti prekrucujes co jsme napsal, ja psal o Fw190A-6 a ta pokud vim zadne 30mm laufy nema
Nemusíš mít obavy Blue, vím, že jsi nestřílel 30mm kanóny a chtěl jsi dát informaci o tom, kolik munice jsi spotřeboval na B-25. BigJirka dal také informaci.
Chlapi a teď mi řekněte, kolik zásahů z toho bylo ráží 30mm (v případě BigJirky) a kolik zásahů ráží 20mm (v případě Blua) a kolik se počítá na doprovodné zbraně ráže 13mm?
EDIT:
Respektive ráže 7,92mm pro A-6
to by nebyl preci azse takovej rpoblem spocitat ne?
Mám obavu, že ano. Il podle všeho nepočítá každý projektil, ale počítá pouze pravděpodobný počet projektilů, které zasáhnou a z toho pak určí celkový počet zásahů. Nevíš tedy, kolik a jaká ráže zasáhla cíl. Znáš jen "celkový" počet zásahů.
Pokud jde o Casia, nejsem si jistý, že se tu řeší, jak udělat lepší speciálku. Spíš se tu řeší, kolik náboů potřebuješ k naporcování Mitchela.
Jinak 13mm jsem nepočítal, je mi to fuk. On je totiž docela rozdíl likvidovat rovně letící, nacheatované AI se Zajcevem na palubě anebo pilotovanou B-25. Nevím, co je lehčí, ale rozhodně to je jiné.
Konstruktivnější být nechci. Nikdy jsem totiž žádnou specku nedělal a vím, jak nevděčná je to práce. Autor to 2 měsíce připravuje, aby mu pak každej říkal, co udělal blbě. Pokud já někdy něco vymyslím, budou tam moje nápady a budu si za nimi stát ... Tak jako Lekk za těmi svými.
Tedy např. pokud někdo nechce mít v akci 30mm, měl by udělat speciálku, kde nebudou A-8 nebo A-9. Řekl bych, že jsme shopni se zde dohodnout, že v roce 43 prostě G-6 třicítku v nosu mít nebude. Ale už mi nikdo nezabrání, abych si nevzal podvěsy 151. Ty existovaly a používaly se ...
Respektive když se ti to nelibí, tak nám řekni jak vyřešit aby b-25 nebyly na každé speciálce rozebrány na kusy.
Na jaky kazdy specialce byly B-25 rozebrany prosim ?
Doteď byly speciálky postaveny na tom, že útočící letouny měly většinou dány směry příletu a časové rozmezí, kdy se mají objevit nad cílem, aby nebyl narušen chod celé akce. Letouny, bránící cíl, pak většinou kroužily poblíž cíle. Obránce má pak všechna letadla ve vzduchu v příhodné výšce a kolem cíle.
Doted piloti LW neznaj cas priletu, trasu priletu, pocet nepratel ani jejich cover. Znaj pouze cile co maji branit. Nepises tedy pravdu. Bombry maj moznost planovani. Nevybavuju si akci kde by to tak nebylo.
Priklad z Mosquito reidu. 8 letadel 109 kryje le havre + dalsi cil vzdaleny 50km. Po hodine akce musi prezbrojovat + par mensich potycek se stihaci nad "kanalem". Prilitavaji spity a strafujou nase letiste, 1-2 letadla vyrazeny, nasleduje boj -- vycerpani nasich letadel. Prilet bombarderu A20 (6-8) tesne u hladiny a utok na cile. Proti nim v tuto chvili stoji pouze dva stroje. Dalsi dva jsou 50km daleko a nestihaj. Zbyle prezbrojujou, nebo byly sestreleny. Takhle to vypada troufam si rict v kazde obrane akci.. Tudy vede cesta. Vsechno to je v "priprave" utocniku, ne v omezovani cehokoliv..
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
1stCL_pbarry napsal:
Na jaky kazdy specialce byly B-25 rozebrany prosim ?
Z těch co sem letěl já a to bylo dohromady jedna, to byl Leningrad.
Jinak na AFW o žádných "svazech" bombrů nemůže být ani řeči, ale B-25 byly většinou po zpozorování piloty LW velmi rychle zničeny, pakliže ten LW nebylo jedno befko proti třem spitfirům.
Upravil/a 3BAP_Cassius Chaerea dne 27-08-2007 12:48
bigjirka napsal:
1)Pokud jde o Casia, nejsem si jistý, že se tu řeší, jak udělat lepší speciálku. Spíš se tu řeší, kolik náboů potřebuješ k naporcování Mitchela.
2) Ale už mi nikdo nezabrání, abych si nevzal podvěsy 151. Ty existovaly a používaly se ...
1)Nikoli tuhle diskuzi začala strana Lion, já v ní jen pokračoval. To je tak když se někdo zapojuje do flejmu v jeho půlce
2)Maximálně autor specky, tlačítkem "ponechat stávající výzbroj".
1stCL_pbarry napsal:
Vsechno to je v "priprave" utocniku, ne v omezovani cehokoliv..
Já neřikám že není možné, dovést svaz nad cíl a zpět s malejma ztrátama, jen místo "napodobování" svazu b-17 v 7 kilácích, poletěj b-25 samostatně v různých výškách více méně u země. Jen to bude trochu jiná atmosféra, co.
1stCL_pbarry napsal:
panove trochu se do toho zamotavate..
Respektive když se ti to nelibí, tak nám řekni jak vyřešit aby b-25 nebyly na každé speciálce rozebrány na kusy.
Na jaky kazdy specialce byly B-25 rozebrany prosim ?
Doteď byly speciálky postaveny na tom, že útočící letouny měly většinou dány směry příletu a časové rozmezí, kdy se mají objevit nad cílem, aby nebyl narušen chod celé akce. Letouny, bránící cíl, pak většinou kroužily poblíž cíle. Obránce má pak všechna letadla ve vzduchu v příhodné výšce a kolem cíle.
Doted piloti LW neznaj cas priletu, trasu priletu, pocet nepratel ani jejich cover. Znaj pouze cile co maji branit. Nepises tedy pravdu. Bombry maj moznost planovani. Nevybavuju si akci kde by to tak nebylo.
Priklad z Mosquito reidu. 8 letadel 109 kryje le havre + dalsi cil vzdaleny 50km. Po hodine akce musi prezbrojovat + par mensich potycek se stihaci nad "kanalem". Prilitavaji spity a strafujou nase letiste, 1-2 letadla vyrazeny, nasleduje boj -- vycerpani nasich letadel. Prilet bombarderu A20 (6-8) tesne u hladiny a utok na cile. Proti nim v tuto chvili stoji pouze dva stroje. Dalsi dva jsou 50km daleko a nestihaj. Zbyle prezbrojujou, nebo byly sestreleny. Takhle to vypada troufam si rict v kazde obrane akci.. Tudy vede cesta. Vsechno to je v "priprave" utocniku, ne v omezovani cehokoliv..
Kde nepíšu pravdu? Jsou akce skriptované nebo ne? Je naplánováno, že letadla mají přiletět v nějakém časovém horizontu do daného prostoru? A v některých případech, kdy lze odhadovat umístění nepřátelských letišť, můžeš celkem v klidu vymezit pravděpodobný směr příletu. Bombardéry do druhého dne Kurlandu neměly možnost plánování. Tahle možnost vznikla až po dlouhém jednáním z Fučim, kdy jsme se navzájem málem pozabíjeli. První den jsem možnost plánování neměl. Vize byla taková, že Ily a Jaky poletí na vzdálený cíl a bylo nám i definováno, kterým směrem máme letět. Důvod? Nedostatek paliva. Námitka, že je to nesmysl nebyla přijatá. Jaké plánování tedy?
Píšeš, že všechno je to o přípravě útočníků a ne o omezování čehokoliv. Pokud už omezíš samotného útočníka, je to potom co?
EDIT:
Protože aby ze speciální akce nebyl obyč dogfight, do jisté míry se skriptovat musí, jak se začíná skriptovat, omezuješ tím útočníka, který má stanovené nějaké časové limity a cíle.
Upravil/a 313_Gryzlov dne 27-08-2007 12:59
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.