November 21 2024 20:48:58
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 10

· Piloti on-line: 1
pSipi

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » Speciální mise
 Vytisknout diskuzi
Korálové moře
AH_Cutora
Takze report: AH_Cutora, LesniHU
Nesledoval jsem cas ale cca kolem 13 hodiny jsme zautocili na nepratelskou ponorku ktera po nas smazila jak vztekla. Nezasahli jsme ji, zato ona nam pustila palivo. Po cca 30 minutach jsme nasli nase letadlovky, LesniHU brblal neco o tom ze jsme se vzhledem k jeho vypoctum sekli asi o 18km. Pristani cca ve 13:30. Pak jsme sedeli na palube a snazili se byt napomocni j4ck41 a Permonovi v navratu na lod. Server se 5 minut pred jejich pristanim kousl Smutný



Tak pro zitrek jsem opravil misi tak, aby vsechny flaky byli Rokie a strileli s polovicni kadenci. Dale jsem opravil server letoun tak aby nehavaroval, ale zustal se placat na hladine a neotravoval. Dale jsem nastavil vsem letadlum spravnou vyzbroj a zakazal nazbrojovani, takze uz by se nemel stat exces jako jsem udelal ja, ze jsem si nechtene vzal 3x500lb a pak jsem se divil, ze je to nejak line a musim letet na moc plynu a nestoupe to...

JE POTREBA ABY JSTE SE DOSTAVILI NA TEN TRENING! ZATIM NAS BYLO JEN 12 LIDI ZE 32!




26.9.2007 20:30 - TS AH special - trening navigace B opakovani

2.10.2007 20:30 - TS AH Special - ostra akce kolo 1
3.10.2007 20:30 - TS AH Special - ostra akce kolo 2

9.10.2007 20:30 - TS AH Special - ostra akce kolo 3?
10.10.2007 20:30 - TS AH Special - ostra akce kolo 4?



Koralove more, trening B

Zdravim panstvo

Takze je zde druhy trening. Dnesnim ukolem je najit, identifikovat a potopit ponorku/torpedoborec na hladine. Nic jineho nez ponorku/nepratelsky torpedoborec nepotapejte. V podstate jde o to, ze nepratele rozptylili nas konvoj, lode pluji osamocene a stihaji je nepratelske ponorky a torpedoborce a v ustrety jim jedou nase minolovky a torpedoborce. Takze zaznamenejte co vidite a utocte jen na ponorky a nepratelske torpedoborce. Najdi a ochranuj. Po zbombardovani cile se vratte pro prezbrojeni. Pokud zadneho nepritele nenajdete, pak se NEJPOZDEJI ve 13:20 herniho casu otocite a letite domu!

Nase letadlovky pluji (Japonska i US jsou pratelske) spolecne vstric konvoji stalou rychlosti 50 km/h. Pozor, letadlovky zmeni kurz! Viz mapa kterou mate na webu...

CAS: 12:00
Pocasi: jasno, vitr slaby variable

D3A1 - val
1x250kg, 100paliva
Operacni vyska: 4500m
VAL: IAS 250km/h TAS 323 km/h


SBD-3
1x500lb, 100paliva
Operacni vyska 14 760ft
IAS 145kts TAS 189kts (350km/h)

Velikost ctverce: 100x100km.

Good luck boys...


Mapa vaseho vzletu + letadlovky (ta lomena cara). Po dosazeni koncoveho bodu co je na teto mape poletite primo na vychod dokud nenajdete nepritele, nebo do casu 13:20 herniho:
http://www.aholub...g_b_01.jpg
To same ale bez letadlovek:
http://www.aholub...g_b_02.jpg
Upravil/a AH_Cutora dne 26-09-2007 00:28
 
Kurtis
Čutora, chtěl jsem se zeptat, zda-li platí ten původní záměř, že ostrý battlefield bude 600x200 km.

A pak jsi taky chtěl všechny upozornit, aby přišli včas, že mise se nahrává 20 minut Mrknutí (Jenom teda doufám, že zrovna já nepřijdu pozdě Cool )
 
j4ck41
to my s Permonem sme byli vcera jedinecny ... nejenze jsme jako jedini prestali utok na ponorku bez vyraznejsiho poskozeni - pouze 5 der z kulometu na konci praveho kridla - ale taky jsme jako jediny zabloudili - nastesti radiomajak Cutora fungoval spolehlive Mrknutí

coz teda predstavuje plnejch 50% navigacnich ztrat pri navratu ... pokud by tohle byla ostra mise, tak teda zadna slava panove ... 4 chcipnou pri utoku, 1 se ztrati a jednom 1 se vrati Cool
Upravil/a j4ck41 dne 26-09-2007 10:39
 
Kurtis
VGR_j4ck41 napsal:
... 4 chcipnou pri utoku, 1 se ztrati a jenom 1 se vrati Cool

Ještě chybí dodat, že ten, kdo se vrátil, nezasáhl Šklebící se
 
AH_Cutora
Za ty flaky se jeste jednou omlouvam. Fakt me nenapadlo, ze flak z ponorky bude tak agresivni. Byli tam flaky veterani a ROF 1,0, kratka default. Ted uz tam jsou jen sami rokie a ROF 20.0, takze klidek a pohoda, uz by snad nikoho nemeli sestrelit, max. pri velke smule, i rokie se obcas trefi. Takze k navratu uz by se meli dostat vsichni.

JE POTREBA ABY JSTE SE DOSTAVILI NA TEN TRENING! ZATIM NAS BYLO JEN 12 LIDI ZE 32!


Ano, diky za pripominku. PRIJDTE VCAS, MISE SE NAHRAVA ASI 20 MINUT A JE TO COOP, TAKZE NEJDE SNADNO A RYCHLE RESETNOUT...

Mapu si prosim VYTISKNETE nebo kvalitne obkreslete z monitoru prosim. Nezapomente na ty letadlovky si udelat znacky treba po 15 minutach kde budou at je nemusite pak rychle dohanet za letu kde ze vlastne maji byt.

Dale si navigatori pripravte pravitko, uhlomer, papir na poznamky, tuzku, HODINKY nejlepe se stopkama a kalkulacku.

26.9.2007 20:30 - TS AH special - trening navigace B opakovani

2.10.2007 20:30 - TS AH Special - ostra akce kolo 1
3.10.2007 20:30 - TS AH Special - ostra akce kolo 2

9.10.2007 20:30 - TS AH Special - ostra akce kolo 3?
10.10.2007 20:30 - TS AH Special - ostra akce kolo 4?



Koralove more, trening B

Zdravim panstvo

Takze je zde druhy trening. Dnesnim ukolem je najit, identifikovat a potopit ponorku/torpedoborec na hladine. Nic jineho nez ponorku/nepratelsky torpedoborec nepotapejte. V podstate jde o to, ze nepratele rozptylili nas konvoj, lode pluji osamocene a stihaji je nepratelske ponorky a torpedoborce a v ustrety jim jedou nase minolovky a torpedoborce. Takze zaznamenejte co vidite a utocte jen na ponorky a nepratelske torpedoborce. Najdi a ochranuj. Po zbombardovani cile se vratte pro prezbrojeni. Pokud zadneho nepritele nenajdete, pak se NEJPOZDEJI ve 13:20 herniho casu otocite a letite domu!

Nase letadlovky pluji (Japonska i US jsou pratelske) spolecne vstric konvoji stalou rychlosti 50 km/h. Pozor, letadlovky zmeni kurz! Viz mapa kterou mate na webu...

CAS: 12:00
Pocasi: jasno, vitr slaby variable

D3A1 - val
1x250kg, 100paliva
Operacni vyska: 4500m
VAL: IAS 250km/h TAS 323 km/h


SBD-3
1x500lb, 100paliva
Operacni vyska 14 760ft
IAS 145kts TAS 189kts (350km/h)

Velikost ctverce: 100x100km.

Good luck boys...


Mapa vaseho vzletu + letadlovky (ta lomena cara). Po dosazeni koncoveho bodu co je na teto mape poletite primo na vychod dokud nenajdete nepritele, nebo do casu 13:20 herniho:
http://www.aholub...g_b_01.jpg
To same ale bez letadlovek:
http://www.aholub...g_b_02.jpg
Upravil/a AH_Cutora dne 26-09-2007 11:11
 
3BAP_Bugs
Je mi ľúto, dnes to nepôjde.Smutný Pilota mi odvolali do zázemia.
 
http://3iap.org
jofe
SBD - trasa s WP BR/44 ( druhá severná), Ak by bolo možné, tak by som bral včerajšieho pilota (VGR Mha).
 
mha
jofe napsal:
SBD - trasa s WP BR/44 ( druhá severná), Ak by bolo možné, tak by som bral včerajšieho pilota (VGR Mha).


Máš ho mít Jofe... Šklebící se
Tělo mrtvého nepřítele páchne vždy dobře.
Aulus Vitellius
 
jofe
OK, dneska poletíme nižšie a pomalšie. Nech sa nemusíme naháňať. Cool
 
mha
jofe napsal:
OK, dneska poletíme nižšie a pomalšie. Nech sa nemusíme naháňať. Cool


Jak si pan navigátor přeje... Mrknutí
Tělo mrtvého nepřítele páchne vždy dobře.
Aulus Vitellius
 
doktorkop
Dnes mi teprve přišly díly do mého mrtvého PC.Asi to nestihnu dát dohromady do večera.
Ale na příští úterý bych už měl být v pořádku
Je snadné být přečíslen,když je někdo nula.
Že?
 
j4ck41
trenink B
posadka Hoper/VGR_j4ck41

takze jsme leteli, leteli a v case 13:03 zautocili na nepratelskou ponorku plujici kurzem 240 .... pri utoku jsme prisli o kridlo, tusim ze leve a zahuceli pod vodu Mrknutí

ponorka byla v kurzu 35 stupnu cca 170 km od aktualni polohy lodi ... podle schematu odhaduju ze by to mohl byt sektor BS44

sem zvedavej az bude ke stazeni mise jak hodne jsem se seknul Cool
 
jofe
POS VGR_mha, Jofe
TO: 12:00
SP: 12:11
OB1: BR44, 13:02
IJN Ponorka, sketor BS-BT/44-45 , 13:10 útok, cieľ nezasiahnutý.
stroj bez poškodenia
Návratový kurz 210, 25 min
pristátie 13:43
Upravil/a jofe dne 27-09-2007 00:54
 
jofe
VGR_j4ck41 napsal:
trenink B
posadka Hoper/VGR_j4ck41

takze jsme leteli, leteli a v case 13:03 zautocili na nepratelskou ponorku plujici kurzem 240 .... pri utoku jsme prisli o kridlo, tusim ze leve a zahuceli pod vodu Mrknutí

ponorka byla v kurzu 35 stupnu cca 170 km od aktualni polohy lodi ... podle schematu odhaduju ze by to mohl byt sektor BS44

sem zvedavej az bude ke stazeni mise jak hodne jsem se seknul Cool


Si si istý že tá ponorka bola v BS 44? My sme v tom sektore útočili o 7 min neskôr, a streľbu flaku sme vizuálne nezaznamenali! Ale poloha ponorky sedí, aj vzdialenosť od našej lietadlovky a smerník 035. Musela vás teda uchmatnúť veľmi skoro po zahájení paľby.
Upravil/a jofe dne 27-09-2007 01:03
 
j4ck41
no Jofe jistej si urcite nejsem ... jelikoz nektere vzorecky jsem si vybavoval az behem letu je klidne mozny ze k chybam doslo ... bud jak bud byla zhruba 11 km na jih od nasi trasy a flusla po nas jenom 2x ... taaakze ... bud jsme opravdu utocili na tu samou mrchu nebo mi absolutni nahodou chaotickym souctem nepresnych cisel vyslo jedno pomerne presne ... ale to se holt uz nedozvime Úsměv
 
mha
jofe napsal:
POS VGR_mha, Jofe
TO: 12:00
SP: 12:11
OB1: BR44, 13:02
IJN Ponorka, sketor BS-BT/44-45 , 13:10 útok, cieľ nezasiahnutý.
stroj bez poškodenia
Návratový kurz 210, 25 min
pristátie 13:43


Perfektní navigace Jofe! Mrknutí Sry za to včerejší oscilování... Šklebící se Musel jsem kvůli tréningu prakticky "utéct" z restauračního zařízení, ale i tak jsem si něco "nakoupil" domů... Šklebící se
Tělo mrtvého nepřítele páchne vždy dobře.
Aulus Vitellius
 
Hoper
to, že jsme byli o kus bokem od ponorky je, dle mého názoru, způsobeno tím, že jsme na kurz 090 točil se zpožděním - čekal jsem, až na kanále dohovoří další dvojice (což byl Čutoro jediný "problém" při komunikaci za celou dobu, ale mohl být zásadní...)
takže otočný bod se o nějakých 15-30s posunul na severovýchod - byli jsme tudíž vlevo od předpokládané polohy

jenže si myslím, že pokud hledáma na mapě cíl v nějakém kurzu (což nebude případ ostré mise), je opravdu lepší být kousek bokem - přes příď letadla neuvidí kontakt ani pilot ani střelec - viz moje přistávání s HeRou, kdy jsem loď přímo v kurzu objevili jen náhodou...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
1stCL_pbarry
cile imho nebyly ani nemely byt primo na ose trasy.
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
 
barryk.webz.cz
AH_Cutora
Zveřejňuji výsledky tréningu B stejnou formou, jako tréningu A:

Letadlovky + výchozí vějíř jak se letadla měli rozletět:
http://www.aholub...g_b_01.jpg

Jen vějíř bez letadlovek:
http://www.aholub...g_b_02.jpg

Tak takhle byl plánován let pokud by jste byli slepí a nenašli nepřátelská plavidla:
http://www.aholub...g_b_03.jpg

Tady jsou trasy nepřátelských lodí, takže se můžete podívat, zda jste je naěli tam kde si myslíte že jste je našli. První tuším jela vždy ponorka, za ní minolovka nebo co to je:
http://www.aholub...g_b_04.jpg

Tak tady jsou pro změnu všechny naše lodě. Ty co jedou zhruba západním směrem jsou obchodní co utíkají, v ústrety jim jedou naše minolovky nebo co to je:
http://www.aholub...g_b_05.jpg

Všechny lodě na ráz:
http://www.aholub...g_b_06.jpg

Vše včetně letectva - mno už dost zmatek...
http://www.aholub...g_b_07.jpg

A tady je ta mise. Ale je to mise z úterka, teda s těma nadrženejma flakama. Ale co se týče tras lodí i letadel, tak je to totožné. Toho jednoho BIčka si nevšímejte, to je server letoun.
http://www.aholub...ning_B.zip
 
AH_Cutora
Jinak tento tréning byl v podání letounů a osádek:

* Čutora + LesniHU - nejjižnější trasa, útok na ponorku cca BZ16, nezasažena, návrat a přistání. Zabil jsem nás při pojíždění po přistání. chtěl jsem zajet až ke kraji paluby a spadli jsme z ní.

* Hoper + j4ck41 - nejsevernější trasa, našli ponorku, ale Hoper zapomněl otevřít aer. brzdy, takže moc velká rychlost, odcestovalo křídlo.

* Pbary + Kurtis - trasa 6 shora, vrátili se, cíle si nepamatuju jak kde, jen vím že také nezasáhli.

* Safrik + Punkey - trasa 4 shora - také se vrátili, cíle si nepamatuju, nezasáhli ale.

* Jofe + Mha - trasa 2 svrchu, také se vrátili, cíle si nepamatuju, nezasáhli ale.

Takže z mého poledu úspěch. Zasáhnout malou rychle plující ponorku není sranda, ale důležité je že našli cestu tam i zpět. Ztráty akcepotvatelné v tomto tréningu. Ale tohle se obávám že jsou ty "nadprůměrné" osádky, spousta lidí na tréningu vůbec nebyla!

 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,008,829 návštěv