A key aspect of modern air warfare is correct modeling of air-to-air missiles. We take this very seriously and have devoted new resources to further improving this. There are four fundamental aspects we are working on:
* New missile flight dynamics
* New autopilot roll, pitch, yaw damper and stabilization
* New autopilot guidance and trajectory calculations
* Modified seeker logic
We are using the AIM-7 as a "test bed" from which we will then move these improvements to other air-to-air missiles once we feel the technology is mature. We are currently testing AIM-7M with:
* New missile flight model foundation using updated and more detailed aerodynamic data
* Autopilot navigation system model
* Missile guidance section and seeker
Here is a video that demonstrates the AIM 7 autopilot in a vertical test
YouTube Video
Missile Flight Dynamics
This video demonstrates a new feature of the missile autopilot and flight model: stability and
control implementation. High altitudes and low air speeds provide low aerodynamic damping moments, and you can see missile motion in detail. Note the control surface deflections. The missile's autopilot dampens oscillations more quickly than with autopilot turned off.
This is just a test thought of the autopilot and aerodynamics of the missile. Naturally, air-to-air missiles are not designed for such low air speeds. In fact, the minimal IAS at intercept for an AIM-7 is about 700 km/h. At this speed, it's capable to reaching 5g's in less than a second.
Tasks in this area we're still working on includes the supporting math for thrust vectoring and refactoring/optimization.
Missile Autopilot
In regards to control systems and autopilot, we're working on:
* Mathematical model of torque balance system (AIM-9-like missiles)
* Inertial navigation system + data link for modern missiles
* Сorresponding aircraft weapon systems
* Almost every new missile needs its own autopilot type (based on common model)
Missile Seeker
For the guidance systems and seekers, there is a lot of work for the future. Building from the common math model, we will create detailed models for many seeker types.
When this effort is complete, we believe we'll have the most detailed air-to-air missile simulation in an entertainment product.
Pokud někomu vadí špatná kvalita stínů v2.5.3, tak jeden šikula uživatel přišel na zlepšovák.
Odkaz: https://forums.ea...p?t=218208
Původní
[img]https://img15.rajce.idnes.cz/d1503/11/11057/11057247_45659f63d9764a3a52746cec332994fd/images/Screen_181102_171037.jpg[/img] is not a valid Image.
Nové
[img]https://img15.rajce.idnes.cz/d1503/11/11057/11057247_45659f63d9764a3a52746cec332994fd/images/Screen_181102_171234.jpg[/img] is not a valid Image.
Pokud někomu vadí špatná kvalita stínů v2.5.3, tak jeden šikula uživatel přišel na zlepšovák.
Odkaz: https://forums.ea...p?t=218208
A nevykopne mě to ze serveru? Upravil jsem si ten zaměřovač a nikde v Normandii s tím modem nemohu létat. ( i dyž je to neodladěná hra kurníček šopa)
Pravidlo je... když je možnost použít úpravu do adresáře Liveries, pak mod projde kontrolou integrity bez problému. Příkladem jsou vlastní kokpity, funguje to perfektně krom jediného modulu a tím je Spiťák, ten je ve stavu kdy Liveries nenačte, jde o fatální chybu půl roku starou.
Všechny jiné zásahy souborů DCS neprojdou!
Eagle Dynamics F/A-18C Hornet - JHMCS with AIM-9X Use
* video dorazilo na YT
This is a video to instruct on basic use of the Joint Helmet Mounted Cuing System (JHMCS) with the AIM-9X. This is planned for release on November 7th, 2018.
Nový komunitní manažer RAZBAMu v rozhovoru s Timem Taylorem (majitelem Metal2Mesh).
* co nevidět spustí nový bugtracker; hledat něco na ED fórech pro ně není ideální
* Tim se zná s Nickem z HeatBlur, obdivuje jeho práci nejen na Tomcatu a chtějí se jim vyrovnat
* uvádějí tedy 3D skenovací technologii, kterou poprvé použijí pro F-15E; po dokončení 3D na F-15E zpětně oskenují a vylepší i stávající moduly
* chtějí přehlednější seznam změn na stránkách RAZBAMu a fórech ED
F-15E:
* chtějí Lot 6, post "Desert Storm" verzi z počátku 2000 s JHMCS; vše záleží na dostupnosti dat
* mají v plánu sejít se s US Air Force na jedné ze základen (pravděpodobně Seymour Johnson AFB)
* problém s armádou je hlavně v papírování, každé lejstro ideálně ve třech kopiích
* plánují Pratt & Whitney F100-PW-220 (forsáž do oranžova) i F-100-PW-229 motory (forsáž do modra)
* multicrew s tím, že neplánují něco na úrovni JESTER AI od HeatBlur, protože Mudhen je navržen tak, že lze vše ovládat z pozice pilota
* F-15E video z roku 2012 bylo pouze testem, stávající 3D model je zcela nový
* nebudou programovat vlastní A/G radar, počkají na ED
Mirage 2000C:
* úpravy raket neplánují, věří své simulaci
* v květnu 2019 jede Tim do Francie 3D oskenovat kokpit Mirage 2000C a s RAZBAM členy více pokecat s Armée de l'Air
* na jiné základně pak 3D oskenuje Mirage 2000-5
* zmiňují i Mirage 2000D
* fanoušci Mirage se tak mohou do budoucna těšit na vylepšené varianty
MiG-19P:
* práce pokračují dle plánu
* vyjde s interaktivními výukovými misemi a kampaní; stejně jako pro Harrier je připravuje Baltic_Dragon
Harrier:
* opraveny dešťové kapky
* magnetický kompas opraven
* opravy INS
* opravuje se Sidearm
* opraveno ovládání hlasitosti pro Sidearm
* brzy se dočkáme další větší aktualizace
* potvrzen Sea Harrier (FRS.1)
South Atlantic:
* zcela jiný tým
* vyjde s 82 loděmi
* mají k dispozici nějakých 34 stránech blueprintů
* v plánu Avro Vulcan AI; Tim chce do Anglie a udělat 3D sken
Tak přeci jen lze stávající stíny o něco vylepšit a bez ztráty kytičky- kontrola integrity. Přišel jsem spolu s Michalem na takovou fintu. Jde o vylepšení stávajících stínů High na Ultra, stačí manuálně změnit nastavení, které hra oficiálně zatím nenabízí.
Upravit v uložených hrách, soubor options.lua změnit hodnotu Shadows na 5 což je Ultra.
["shadows"] = 5,
Nenechte se následně odradit v menu nastavení detailů uvidíte stíny na hodnotě Shadows 0, ale lepší stíny jsou aktivní.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.