Battle of Stalingrad - žvanírna 2015
|
Garrett |
Přidané 16-09-2014 10:57
|
Nováček
Příspěvek: 89
Založený: 30.11.08
|
14 dní před koncem měsíce by už snad měli být schopni stanovit přesný datum. Pokud tedy je hra už "hotová". |
|
|
|
magot |
Přidané 16-09-2014 10:58
|
Fusioner
Příspěvek: 17623
Založený: 19.06.08
|
30.9. 11:59 |
|
|
|
Baron |
Přidané 16-09-2014 11:00
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Garrett napsal:
14 dní před koncem měsíce by už snad měli být schopni stanovit přesný datum. Pokud tedy je hra už "hotová".
Nič viac nie je zatiaľ známe: Baron napsal:
...BlackSix na fore pise, ze chcu dodrzat termin a hru vydat este tento mesiac.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 16-09-2014 11:04
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
A hotová stejně nebude i když vyjde
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 18-09-2014 23:46
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Je to marný, je to marný. Připojil jsem se na Syndikáty a akorát začínala mapa. Byla ještě tma, tedy mi to přesně vyšlo na začátek. A koukám, je víc červených než modrých. Dokonce o hodně. Asi nějaká organizovaná skupina. Na mapě je vidět, kolik lidí je na tom kterém letišti. Je to trochu podraz, ale řekněme že to je výzvědná služba. Vidí to nakonec každej. A rudí většinou startovali z Erzovky, tak si říkám, poletěj na Kamyšin a vybombardujou tam zásoby. Tak nastartuju stodevítku, vezmu podvěsy, páčto budou určitě mít IL2jky. A letím jim naproti. Nad Erzovku dorazím akorát když se ve vzduchu řaděj k odletu. LaGGy, nějaký Pe2. Zaútočím od sluníčka ... 6:0, pak jsem uhnal motor a vyskočil. Být to s LaGGem, sundám jednoho a pak mě hned dostoupou. Měli by Syndikáti dát na Erzovku Jaky. LaGG nemá skoro žádnou šanci. Zas mi to až bylo vůči nim blbý, takovou dobu si chystaj společněj polet a přiletí jeden chytrej a kazí jim hru.
Na druhou stranu je Jak v rukou kompetentního pilota těžký soupeř jak pro Bfko tak pro FW190. Lépe řečeno stodevadesátka není pro Jak soupeř. Jak teď lítám skoro výhradně červený, vytrénoval jsem se s Jakem tak, že když vidím 190 třeba s velkou převahou výšky, stoupám si pro něj. Když hned nezdrhne, většinou končí. 190 neudrží energii, aby měl alespoň trochu bezpečí, musí útočit s velkou převahou rychlosti a to je pak strašně snadné mu uhnout. Každým útokem ztrácí a ztrácí. A najednou je pozdě zdrhat. Ten Jak vydrží dajvovat lehce přes 700 a akceleruje stejně jako 190. Lavinu zatím moc nelítám, ale jsou experti, co s tím dělaj divy. U země je to jak rozzuřenej nosorožec.
Jinak mezi serverama je nově i kontinuální mapa. Jede to neustále. Bojuje se o vliv na mapě, podporujou se pozemní jednotky a tak zabíraj letiště. Nastavený to maj tak, že je CEM a nejsou ikony, ale je mapa, která ukazuje letadla a jsou externí pohledy. Tedy to není úplně hard core, ale na trénování a případně na tvorbu filmů s externíma pohledama je to super. Navíc maj jinak nastavené počasí než syndikáti, tak je to i změna prostředí. Především to ale ukazuje možný směr vývoje. Kontinuální mapy .. kde že tohle bylo?
Non est specifica
|
|
|
|
313_Nevo |
Přidané 19-09-2014 11:24
|
Uživatel
Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
Rumcajs napsal:Jinak mezi serverama je nově i kontinuální mapa. Bojuje se o vliv na mapě, podporujou se pozemní jednotky a tak zabíraj letiště.
Konecne po dlhom case nejake pozitivne info, asi zacnem uvazovat..
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 19-09-2014 11:28
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Nejvyšší čas odinstalovat Strike Fighters ;-)
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 19-09-2014 11:41
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Asi bych nespěchal, ale je prima, jestli to engine umožňuje a jestli jsou lidi, kteří něco takového chtějí vyrobit. Nakonec jestli je to takhle otevřený, možná by šlo vyrobit nějakou tu válku i v rámci SVK komunity. Ale to jsem možná moc odvážnej.
Non est specifica
|
|
|
|
Shadowdeath |
Přidané 19-09-2014 13:51
|
Uživatel
Příspěvek: 844
Založený: 03.02.13
|
No starej šturm taky něco takového má ne? Např. na Aviasibir.
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 19-09-2014 14:03
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10830
Založený: 26.01.13
|
Starý Šturm to spíše neuměl. Mohl jsi předskriptovat relativně jakkoliv dlouhou misi, ale ta nikdy nereagovala dynamicky. Aby to reagovalo dynamicky, tak se mise po nějaké době (obvykle 1 - 2 hodiny) restartovala, na serveru přepočítala a pak nahrála aktualizovaná.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 20-09-2014 12:36
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Stahuju update, zahlídnul jsem v tom videu nastavitelnou konvergenci, nebo to tak vypadalo, tak na to se těším.
edit: Tak ne, konvergence je asi matematický oříšek. Zatím máme stále fixní 500m, která není pravda.
Co máme nově je zobrazování stavu os jako je throttle, prop. pitch, mixture, radiators a asi i další. Prostě to napravo na obrazovce ukazuje při změně poslední stav, po chvilce to zmizí. To je fajn, protože u některých os je zpětná vazba hodně blbá. Třeba u Jaku není vlastně vůbec znát, nakolik jsou otevřené chladiče. Možná to není zcela historické, ale v každém případě to pomáhá. Procento dokončení je 75, tedy poslední čtvrtinu si asi nechávaj na příští týden a release. I když mi přijde odvážné dělat release s 25% netestovanými v režimu bety. Se dá čekat, že až se to dostane ven mezi porobený zemědělný lid, najdou se v tom další chyby.
Upravil/a Rumcajs dne 20-09-2014 13:00
Non est specifica
|
|
|
|
Baron |
Přidané 22-09-2014 09:28
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Stručne k poslednému patchu: ako novinka je možné manuálne ovládať chladiče v nemeckých mašinách (tzn. stíhačkách). Vrtule bolo možné prepnúť na manuál už predtým, ale to asi bude používať iba masochista, alebo pri rolovaní na štart a zahrievaní motora. Rolovanie na dráhu vo Fw je ľahšie ako predtým, ale možno som sa to iba konečne naučil :-) Celkovo sa mi zdá Fw obratnejší ako v minulom patchi, uštval som Jaka v dogfighte nad zemou až som sa sám čudoval (sobota, EU expert server). Bf-109F4 super (a stále sa neviem skamarátiť s G2). Krásne sa lietajú sovietske stroje, osobne mi najviac vyhovuje Jak-1. Pocit z letu je jednoducho vynikajúci pri všetkých strojoch bez výnimky. BTW, štartovacie sekvencie sú spravené perfektne, len kvôli nim som sadol do všetkých mašín a kochal som sa :-)
Zobrazovanie stavu prípustí, nastavenia klapiek, chladičov, uzamknutia ostruhy a podobne je užitočný nápad (pobavene som sledoval, ako mi pri každom pritiahnutí kniplu v 190ke počas dogfightu hra oznámila, že som uzamkol ostruhu). Hlásenia sa dajú samozrejme vypnúť.
Multiplayer: MP boje sú jednoducho skvelé. Už to tu spomínal Rumcajs - z niektorých pilotov sa stali skutočne experti a ísť do dogfightu s nimi je letenka last minute do Walhaly. Týka sa oboch strán. Atmosféra super, obzvlášť na serveri Syndicatov. Poznámka: nedajú sa mi robiť tracky z MP letov, hra okamžite spoľahlivo zamrzne.
Obrázky zo serveru Syndicate, v druhom Bf-109F4 sedí II./JG1_Tomas:
[img]http://i1314.photobucket.com/albums/t572/jg1baron/2014_9_21__20_37_6_zpse6038ceb.png[/img] is not a valid Image.
[img]http://i1314.photobucket.com/albums/t572/jg1baron/2014_9_21__20_48_4_zpsaa0018a4.png[/img] is not a valid Image.
[img]http://i1314.photobucket.com/albums/t572/jg1baron/2014_9_21__20_52_17_zps963d8168.png[/img] is not a valid Image.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 22-09-2014 09:49
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Když už Baron vzpomínal ty manuálně řiditelné německé chladiče, je třeba říct, že kluci na IL2 foru to testovali a rozdíl rychlosti mezi zavřeným a otevřeným chladičem u Bfka je cca 60km/h. Protože v tom chladném vzduchu je celkově malé nebezpečí přehřátí motoru, je to asi docela dobrý pro případ, že člověk potřebuje odněkud zdrhnout. Je tedy dobré mít to namapované. Kluci s Jakama lítaj se zavřenýma chladičema taky, tedy v rámci konkurenceschopnosti je to třeba řídit i u Bfka.
No a hned to s sebou nese zásadní otázky. Je 60km/h oprávněný pokles rychlosti? Proč je to vždy 60km/h bez ohledu na to, zda se letí na 1.42ATA nebo 1.0 ATA. V rámci běžných letových režimů se prý zdá, že pokles maximálky je konstanta. A dál se vkrádá otázka, jak moc reálně jsou chladiče simulovaný. Pokud má otevření chladiče tak dramatický vliv na maximálku, pak nevhodná či přímo chybná implementace může ty stroje zbytečně deklasovat. Zatím vždy jsem měl za to, že automat na chladič byla velká výhoda. Teprve BOSko přináší opačný pohled na věc.
Non est specifica
|
|
|
|
Baron |
Přidané 22-09-2014 10:23
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Neviem ti odpovedať na otázku ohľadne chladičov Rume. Je možné, že odpoveď nás čaká vo zvyšných 25-tich percentách. Súdy budeme môcť vynášať až po oficiálnom vypustení hry. Ovšem nezdá sa mi nelogické používanie manuálu na chladiče v zime. Myslím si, že mráz -40° až - 50° by mal spoľahlivo vychladiť v podstate čokoľvek ( a to neberiem do úvahy zmenu výšky a vlyv vetra na zníženie teploty vzduchu). Ale ako som už písal - počkajme si na finálnu verziu, zatiaľ sú to všetko iba predpoklady a dohady.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
magot |
Přidané 22-09-2014 10:30
|
Fusioner
Příspěvek: 17623
Založený: 19.06.08
|
Záleží na teplotě, tlaku, výšce, letu v oblacích ...taky při bez větří a větru, rychlosti a směru větru, v turbulencích, střihu ... ty konstanty že to je přesně o 60 km/h to je zlo.
Záleží jak maj naprogramovaný % nárůstek odporu ...
Buď je to retardovaná přímočará arkáda kde je možno počítat s konstantama nebo je to solidní simulátor a lidi to nechápou aerodynamiku, vliv okolí a počasí. |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 22-09-2014 10:36
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Ne, pokud je vždy a ve všech výškách 60 kilometrů tak to rozhodně není správně.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
1stCL_Werner |
Přidané 22-09-2014 11:25
|
Uživatel
Příspěvek: 720
Založený: 21.08.10
|
Předpis byl 65mm Schnellflug, 220mm Steigflug.
Automat by měl reagovat na hranici 100°C.
1st Czech Lions - Resistance is futile...
|
|
|
|
Baron |
Přidané 22-09-2014 11:30
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Mlátime tu prázdnu slamu. Ja osobne som nezaznamenal nejaký dramatický pokles/nárast v rýchlosti. Rumcajs sem dal informáciu, že niekto niekde niečo testoval. Možno by bolo fajn, keby sem do budúcnosti dal aj odkaz na vlákno, z ktorého tú informáciu získal. Inak to má nulovú výpovednú hodnotu.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 22-09-2014 12:33
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Jako by bylo složité jít na IL2 forum a otevřít si vlákno s chladiči 109. http://forum.il2s...9er-radis/
Non est specifica
|
|
|
|
Baron |
Přidané 22-09-2014 12:52
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Nie je to zložité Rumcajsi, ale keď už na niečo odkazuješ, daj sem aj zdroj.
...jeden z príspevkov:
Bivalov, on 20 Sept 2014 - 15:55, napsal:
personally i got ~60 kmp at sl.
and looks like that it's almost correctly - >~55 kph (+) with fully open flap of water-glycol coolers, and "gültig bei einer geschwindigkeit...500" (~45 kph at lower speed).
in horizontal flight, with full closed flaps of water-glycol coolers, for g-2 i got ~7-10 extra kph without overheat (for f-4 only ~5-8).
Upravil/a Baron dne 22-09-2014 13:04
Hals - und Beinbruch!
|
|
|