November 27 2024 23:45:44
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 2

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Battle of Stalingrad - žvanírna 2015
WT_Horrido
Ale prdlajs, lidi chtějí pořád to samé. Sturma zabilo vydání nehotového a nefugujícího výrobku a čirá arogance jeho tvůrců.

A BOS, co se týče obsahu, se snaží úspěšně zapadnout do davu, nutno dodat.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
SepiaX
A kdy že má cca BOS vyjít (jen dotaz žadný flame)?
Má-li problém řešení nemá cenu se trápit, nemá-li řešení trápení je zbytečné.
 
WT_Horrido
Zatím pořád září 2014.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Joe Hallenbeck
WT_Horrido napsal:

Ale prdlajs, lidi chtějí pořád to samé. Sturma zabilo vydání nehotového a nefugujícího výrobku a čirá arogance jeho tvůrců.



Jak mohl mizernej krám něco takového dokázat? To mi tedy vysvětli...
313_FlyBoy
RY-C
 
WT_Horrido
Hádej, myslím že nebude těžké na to příjít.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Joe Hallenbeck
Šklebící se
Jsem zvědavý na ten BOS co a jak bude uděláno.
313_FlyBoy
RY-C
 
Bierglass
WT_Horrido napsal:

Zatím pořád září 2014.

Šklebící seŠklebící seŠklebící seCool
 
Rumcajs
Tak máme update. http://forum.il2s.../?p=159040
Hello dear pilots!

Autumn came and it means that we have reached the final part of the development. In today's update will be fixed some bugs and will be added a few new elements, they are not big and will not have a special effect on the gameplay.

Today we'll give the latest beta version to a certain group of players. It will turn into release candidate after passing of process of debugging and thereafter it will already turn into release. The campaign has a lot of bugs as any soft built on random generation, it's extremely difficult to check out all the options. We'll focus on this process all our efforts now.

The exact release date of the project will depend on how the debugging process will go. We'll announce it as soon as we can. At some point, release candidate will be public and you will see it too, but it will happen only after major errors will be corrected.

Many thanks to all who helps us to create training videos and texts, many thanks to all who helped us in the first week after a release of the project in Steam. Flight simulator game called niche, it so and probably someone says so finding it's a shortcoming. But on the other hand this is the great strength of the genre. When the players are no longer gamers and become pilots, creating a unique community.

Působí to na mě dojmem, že tohle je poslední update na nějaký čas a zbytek až budou mít odladěnou kariéru. Bohužel není nijak specifikováno, co jsou ty dnešní opravy. Jdu to stáhnout a zkusím záporný G v podání němců.

edit: Tak záporné G vedou stále k té vobrácené vývrtce či co to je. Nejsem si jist, zda to bylo nějak upravované, ale zkusil jsem při záporných G kontrovat ty tendence směrovkou a nedrbnout do tý páky tak rychle. A dospěl jsem k závěru, že s Bfkem lze dosáhnout totálního redoutu bez toho, aby to skončilo tím čardášem. Není to tedy ten proslulý Hartmannův únik, ale lze dosáhnout čehosi slušně záporného. Na druhou stranu mi přijde, že G2 stále zvedá čumák v dajvu. Takže s tím možná nedělali nic. V zásadě nevím, co tedy jsou ty opravené chyby. Doufal jsem v nastavování konvergence, ale to je stále fixní na 500m.
Upravil/a Rumcajs dne 05-09-2014 21:36
Non est specifica
 
Rumcajs
Malá ukázka nových efektů při střelbě. Nově je střelba z kanonů vizuálně vylepšená. Střely zanechávají kouřovou stopu. Pak taky je to návod na to, jak si poradit v LaGG3 se stodevítkou. Jinak než zákeřně to jde rozhodně dost blbě Vyděšený
YouTube Video



Non est specifica
 
Rumcajs
Na Syndikátech je obvykle celkem očekávaně plno na německé straně. Když tam přijdu a je to 30 němců na 18 rusů, nedělám ze sebe vola a holt jdu lítat červené. Takže toho LaGGa 3 budu mít za chvíli nalítanýho víc jak 109 a o 190 ani nemluvit. Je fakt, že LaGG nemá v přímém souboji s Bfkem moc šancí. Pokud v tom Bfku nesetí jelito, není toho moc, čím by se dalo držet převahu. Energii to ztrácí rychle, do zatáček se tomu nechce, proti Bfku je to prostě pomalý, nestoupavý, netočivý. Akorát to slušně rolluje, ale to se nedá hrát donekonečna. Takže se snažím lovit nepozorné jedince a nezodpovědné nadšence. Dnes se mi do cesty připletli právě takoví dva nadšenci s Heinkelama. Letěli zásobovat šestou do kotle a byla ukrutná zima, tak jsem jim tu cestu trochu přihřál.
YouTube Video



Ačkoli je ten LaGG slabá volba jako stihačka do dogfightu, moc hezky se s tím lítá. Jsou tedy disciplíny, co tomu vysloveně nejdou. Třeba pojíždění po zemi je komicky roztomilé a závěr přistání většinou taky. Jinak je to ale veskrze hodné letadlo a má úžasné zbraně. K většímu štěstí schází jen větší zásoba nábojů.
Non est specifica
 
R4de
Ač mám radši německé éra, tak lítání v těch ruských moskvičích má taky něco do sebe (když jsem přinucen v nich lítat, protože je na modré straně plno). V těch ruských érech musí člověk hlídat a nastavovat téměř vše. Od němců navíc směs, chladič, víc laborovat se právnou přípustí paliva a otáčkama, přestavovat ručně stupně kompresoru takže z pohledu managementu motoru je to zábavnější. A dost se mi líbí jak funguje trim v případě FF joye. Cítím jak mi to tu pák opravdu odlehčuje, tohle jsem naposledy zažil v simu Condor (což je sim pro plachtaře) a tam se mi to vždycky hodně líbilo a chybělo mi to ve starém Ilovi.

V německých érech je přestavitelný stabilizátor, takže to odlehčování joye nejde cítit. Nemůžu to moc porovnat, ale nemělo se tam něco málo taky projevovat? No vlastně joy mi to nikam tlačit nebude a přitom éro bude držet výškově směr. Takže je to asi ok.
 
Baron
Zatiaľ mi na BoS vadí nedoriešený spôsob zostrelov. De facto stačí jeden zásah a nepriateľský stroj dými alebo je hneď v plameňoch. Obzvlášť je to nepríjemné pri bombardéroch, predsa len asi vydržali o niečo viac ako je to teraz v hre. Akoby nemali namodelované pancierovanie. Snáď to ešte opravia.
Hals - und Beinbruch!
 
1stCL_Fucida
Baron napsal:
Obzvlášť je to nepríjemné pri bombardéroch, predsa len asi vydržali o niečo viac ako je to teraz v hre. Akoby nemali namodelované pancierovanie. Snáď to ešte opravia.


Pancéřování Úsměv. Drtivá většina letadel žádné podstatné pancéřování chránící konstrukci nenosila. Pasivními prvky ochrany bylo pouze pancéřování pilotního prostoru a samosvorné nádrže. Jak u stíhaček, tak u bombardérů. Samozřejmě existovaly výjimky. Fw 190 měl pancéřovanou olejovou nádrž, nebo některé bitevní varianty nosily i pláty zespoda pod motorem. Přední část trupu Šturmoviku tvořila pancéřová vana sama o sobě. Ale obecně se pancéřování kvůli úspoře hmotnosti nepoužívalo.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Baron
Fučido, tu predsa vôbec nejde o pancierovanie (že ja som to tam vôbec pisal). Tu ide o fakt, že zostrely sú príliš jednoduché. A práve Šturmovika napríklad nie je problem zostreliť iba guľometmi. O dvojmotorových bomberoch ani nehovorím. O to mi išlo a nie o pancierovanie.
Hals - und Beinbruch!
 
alfik
Pěkné videa, Rume. Jen si tak říkám, že k tomu Stalingradu by se možná z klasiky hodila spíše hudba třeba z Borodina - třeba "Na křídlech větru leť" (u nás známější jako "Polovecké tance" ) než španělárna Šklebící se
Ne, kecám, i výběr hudby máš pěkný Šklebící se
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
 
Rumcajs
Alfíku, až zas udělám nějaký další video, zkusím najít Borodino. Nápad je to dobrej, třeba na netu najdu nějakou free verzi, aby mi za to YouTube nenadávalo.

K tomu DM. Myslím, že jde o několik věcí dokupy.
1) Jsme zvyklí na svoje simy, máme v krvi nějaký DM a představu nutného poškození, aby to neletělo. Ale je to představa vytvořená na základě virtuální reality a ne reality. Těžko posuzovat.
2) BOSko pravděpodobně používá míň komplexní přístup k DM než CloD. Nejsem si jist, zda počítá každou střelu zvlášť. A počet zařízení, co se můžou rozbít, je asi menší. Tedy i celková variabilita výsledku je menší.
3) V reálu je střelba asi přeci jen složitější než v simech. Něco opravdu trefit, bylo asi složitější. O trénovanosti ani nemluvím. Taky bych řekl, že zásadní překážkou sestřelu je strach. Jít do toho, znamená, vždy riskovat život. No a my strach nemáme.

Někde jsem četl, že v původním IL2 byla účinnost zbraní podhodnocena v zájmu hratelnosti. A že to následně ovlivnilo celou generaci virtuálních simulantů, kteří to vzali za své. Ztrávil jsem vojnu na letišti a viděl odkrytované nejedno letadlo. Anduly 24, 26, Mig 21, L 410, nějaký ty vrtulníky ... no co bylo ve Kbelích v 1995. A ty letadla jsou plný různejch zařízení, kabelů, hadic, táhel ... Nemyslím si, že by bylo možný do toho střílet, aniž by se nic nedělo. Všechny ty krámy tam jsou z nějakého důvodu. Zásah do vodního nebo olejového chlazení je KO snad vždy s vyjímkou dvouokruhových systémů. Zásah do motoru je často KO taky. Sice byly případy, že pilot dotáhnul domu letadlo s ustřeleným válcem, ale asi to byla rarita, když se o tom dodnes píše.
Co mi přijde přehnané na BOSku jsou spíš ty Holywoodské efekty kolem zásahů. Kouří to opravdu hustě. Možná že to hoří příliš často. A domnívám se, že příliš často dochází k fatálním strukturálním zásahů. Odpadne křídlo, celej ocas a tak.
Ale stejně si myslím, že největší rozdíl mezi BOSKem a realitou bude v tom, že většina letadel se ve skutečnosti domu vracela nepoškozená a že cílem bylo se přímé palbě spíš vyhnout, než ji absorbovat.
Malý příklad, když vidím Heinkely, jak si to šinou ke Stalingradu a s nima doprovod, ten doprovod mi nezabrání jeden dva sundat. Když mám převahu výšky, nic s tím nenadělaj. Já pak sice někde chcípnu, nebo vyskočím, ale vsadím se, že kdyby to bylo opravdu, nedělal bych takovýho hrdinu.
Non est specifica
 
Shadowdeath
Jn, na DM by mohli trochu zapracovat... Každopádně nebudeme ztrácet hlavu, a i když nezapracují, tak se stejně časem najde nějaký <doplň jméno> Team, který to dodělá Šklebící se

Např. tady, i po solidních zásazích, to hned nekouří jak zapálená pneumatika.
YouTube Video




Kvalita nic moc, čekal bych od LW alespoň 720p Šklebící se
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
 
1stCL_Fucida
Barone, ve školách mě učili, že se máme vyjadřovat v rámci možností přesně. Pancéřování mít a nemít je právě ten rozdíl mezi Šturmovikem a ostatními.

Rumcajsi, starej Šturm hlavně víceméně ignoroval chladicí systémy, tzn. na jeho dmg modelu profitovalo cokoliv, co mělo kapalinou chlazený motor. Taky se nijak významně neprojevovaly rozdíly v pevnosti dřevo vs. kov, ale tam už je to z hlediska celkové odolnosti sporné. Naprosto souhlasím s tím, že ta spektakulárnost je na první pohled dost přehnaná a možná právě ta nám evokuje "přílišnou křehkost". Můj globální názor je, že ta letadla by měla častěji končit jako neovladatelná, ale nikoliv zcela dezintegrovaná (upadlá křídla, rozpůlené trupy...).
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Baron
No a to je práve to, čo si nepochopil. Precitaj si ešte raz čo som napísal. V škole sa učí aj čítanie s porozumením. Úsměv
Upravil/a Baron dne 07-09-2014 15:50
Hals - und Beinbruch!
 
1stCL_Fucida
Nepodceňuj mě. Já samozřejmě pochopil, co chceš napsat. Jen jsi bohužel napsal něco jiného Úsměv. No a pokud máš problémy s cizími termity, tak je raději nepoužívej. On se každý snaží vypadat jako suvenýr, ale pak se mu to vrátí jako buzerant Úsměv.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,054,247 návštěv