Len pre informaciu tym,ktory hru nemaju zakupenu,takze nevedia co obsahuje.
K dispozicii je mapa Novosokolniki,ktora je sucastou planovanej vacsej mapy s nazvom Velykie Luki.Zobrazuje oblast,kde sa odohravala severna cast operacie Mars (casovo sa prekryva s operaciou Uran).Tam lietali Fw190 (JG51?).Lietadlo je v hre tiez preto,ze si ho vyziadali samotni hraci.Vox populi,vox dei.
Rumcajsi,ako by sa to dalo premerat?Mapa ma 358 х 230 km,mozno prelet konstantnou rychlostou po kratsej strane,cize S-J? mozme vyskusat
Rumcajs napsal:
Docela bych uvítal, aby vzdálenosti byly větší. Nevíte někdo, v jakém je ta mapa Stalingradu měřítku? Mi přijde, že to je dost zmenšené.
Rumcajs napsal:
Docela bych uvítal, aby vzdálenosti byly větší. Nevíte někdo, v jakém je ta mapa Stalingradu měřítku? Mi přijde, že to je dost zmenšené.
Mapa je 1:1.
Tak fajn. Jen doufám, že Syndikáti přijdou i s mapama, kde se někam poletí. Pro mě je to součást zábavy, že někam letím a nevím, co cestou potkám. Když vím zcela přesně, že 30 vteřin letu od letiště je masomlejn a tím to končí, je to po chvíli nuda.
Jo Brano, přeměřit to neumíme. Čas si sice změříš, ale rychlost ne. Především se ukazuje IAS a ne TAS. A IAS se zjevně ukazuje s přístrojovejma odchylkama (každý letadlo jinak) a navíc neznáš atmosféru. Takže to maximálně tak můžeš odhadnout.
Jo a maj tam kluci Syndikátí dobrej vítr a turblence. Takže trefit pozemní cíl je dobrodružství. A taky se blbě sundavaj letadla těsně po startu. U zeme se pilot v kokpitu mele jak vařená nudle v hrnci. To může být nakonec dobře, vulchování nemusí být nejsnazší cesta k sestřelům.
asi tak ako pises ale aj napriek tomu to prave testujem.Zaletel som z Kletskaja na severny okraj mapy,stocil to na juh a narovnal rychlost na 530km/h podla budika vo vyske 900m.Podla hlupeho prepoctu by som mal byt dole na juhu za 26min.Letim prave 14min a 30 sek a som na urovni Verchnje Cirskaja co je kustok za polkou trasy
24min 20sek prave minam Kotelnikovo po pravoboku
26min 22sek navigacia hlasi ''pri najblizsej prilezitosti otocte sa o 180 stupnov"
Brano ty jsi asi velký odborník na východní frontu?s tím FW si děláš srandu!mám doma spousu knih,a FW tam vživotě nebyl!!Len pre informáciu nepiš takové HOVADINY!!! DIK
Brano, všiml jsem si tvého příspěvku na IL2 foru, kde píšeš o tom, že možná chladný vzduch nemá vliv na výkon vstřikovacích motorů. Trochu to přiblížím.
Výkon motoru je dán především množstvím paliva, které lze spálit za jednotku času. A na spálení paliva je potřeba kyslík. Je to tak, že na určitý objem paliva potřebuješ zcela konkrétní množství kyslíku. Jinak je směs bohatá či chudá (a to má svoje důsledky). Vzhledem k tomu, že při ochlazování vzduhu stoupá jeho hustota, stoupá i objem kyslíku na jedno nasátí do válce. Na každé nasání do válce tak lze spálit víc paliva. Odtud pak pochází vyšší výkon motorů v chladném vzduchu. Sice se to komplikuje kompresorama, ale princip zůstává. Na způsobu, jakým dostaneš palivo do směsi, celkem nezáleží. Karburátor nebo vstřik, je to jedno.
Dik za podrobne vysvetlenie.Toto mi nebolo jasne,ci tam je alebo nie je rozdiel medzi karburatorom a priamym vstrekom.Preto som aj napisal,ze mozno trepnem uplnu hlupost.
Niektori chalani pisali,,ze problem so stupanim nad 5000m (tam sa zacinaju markantnejsie prejavovat rozdiely) je v kompresore,ktory sa zapina na druhy stupen prilis skoro.Neviem,ci to niketo hlasil ako chybu do prislusneho vlakna.Skusim pozriet.
EDIT> je to tam
http://forum.il2sturmovik.com/topic/2085-flight-and-damage-models-physics/?p=149147
Upravil/a Brano dne 29-08-2014 12:45
Ne není. Pořád jde o stechiometrický poměr. Vstřikování má v zásadě tři výhody: funguje nezávisle na poloze motoru (vzhůru nohama), umožňuje lepší distribuci paliva u mnohoválcových a velkoobjemových motorů a umožňuje lepší rozptyl při tvarovaných dnech pístů.
To první u karb. motorů musíme řešit spec. karburátory i spec. nádržemi (tzv. "akrobatická hadička" ), to druhé můžeš vidět např. u závodních aut - proto mívají na každý válec extra karbec, což by u letadel nebylo až tak vhodné řešení, no a to třetí u letadel moc nevyužijeme.
Na ochlazení vzduchu se mch občas dělají takové ty fígle s přisáváním vody (na její výpar potřebuješ odebrat ze stlačovaného vzduchu skupenské teplo), což vede až k podvodnému prodávání tzv. "H2O systémů" hloupým motoristům - prej to pak jede na vodu, dá se prej ušetřit až polovina nákladů na benzín... no, ve skut. se tím jen rychleji oddělá motor
Mnohem účinnější je u dmychadel přidělat mezichladič. Který se mch také u letadel s dmychadlem dělal.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
Tak jsem si byl zalítat na EU Expertu a akorát se otočila mapa a byly Novosokolniky. Skočil jsem do G2, vzal podvěsy s kanonama a startoval z toho vzdáleného letiště na jihozápadě. Doletěl jsem ve výšce nad Novosokolniky a lovil podobně zaměřené jednotlivce. Kluci, co chtěj jen DF, startujou z těch dvou letišť v prostředku mapy, aby to k sobě měli co nejblíž. Tedy ti, co startujou ze vzdálených letišť, jsou neumětelové jak já, co chtěl alespoň chvilku letět, než je někdo sundá. Než jsem vypotřeboval palivo a musel se vrátit, trefil jsem 4. Vždycky dajvnout na nic netušícího, vystřelit a zmizet. Hlavně se nevracet. To se nakonec ukázalo jako dobrá taktika, páčto když jsem sundal posledního a zkoušel zas nabrat výšku, ukázalo se, že nejsem sám lovec a skoro mě dojíždí Lavina. Tý jsem nakonec zdrhnul. Ještě štěstí, že jsem se nepokoušel tu mojí oběť dorazit. Tedy ono se vlastně vždy ukáže, že je dobře zmizet. To není velký objev.
Ta mapa Novosokolniky je moc fajn. Je na ní z kraje složitá orientace, všude kolem jsou lesy a mítiny a sem tam zamrzlé jezero. Vesnice jsou malé, většinou ničím zajímavé a tak se snadno pletou. Prostě to chvíli trvá, než si člověk najde svoje orientační body. Dokupy s volným lovem je to pak super zábava i pro samotáře. Nicméně i tak bych řekl, že by to mapy chtělo ještě větší. Mapa Stalingradu už je velikostí docela zajímavá, ale je poměrně nudná. Bílo, bílo, a sem tam hořící Stalingrad. Ten les kolem Novosokolniků je zpestření. Navíc proti lesu nejsou tolik vidět bombardéry, co se plazej u země.
Prečítal som si to celé vrátane diskusie. Čo ma zaujalo asi najviac, je zmienka o Ju-52. Ak do hry dajú Tante Ju - pravdepodobne iba ako AI - tak to bude super. A mohli by dať aj Fw-200, Ju-88, nejakých Rumunov atď. (zbožné želanie).
Ohľadne diskusie - no, čo nato povedať. Chlapec tam obvinil Jasóňa z toho, že zabil sériu IL2. Súhlasím s odpoveďou, že sériu IL2 zabil IL2:ClOD (myslené originálna verzia vypustená v apríli 2011) a zvláštne uznanie za zlikvidovanie tejto série si zaslúži huslista Ilja. Myslím si, že BoS je nasmerované veľmi dobre a svojim spôsobom znamená práve reštart série IL2. Hra sa zklepšuje prakticky každým updatom, a napr. graficky patrí už teraz k absolutnej špičke čo sa týka simulátorov. Ohľadne FM a DM sa už asi veľa meniť nebude - v hodnotení týchto položiek som však veľmi opatrný, chýbajúcich 30 % hry je ešte stále hodne . V každom prípade vývojári si nechávajú pre nás prekvapenia - pamätám si, ako po prvom traileri bolo povedané, že utekajúci vojaci od zasiahnutých strojov nebudú. A teraz? Sú tam. I keď niektorým pripadajú ich pohyby "prkenné", pre daný typ hry sú postačujúce a som zvedavý, ktosi bude všímať ladnosť pohybu utekajúceho vojaka v IL2, keď bude útočiť na vlak. Ovšem postavičky zdrhajúce od dýmiaceho vlaku dodávajú útoku skvelú atmosféru.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.