November 28 2024 01:38:10
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 2

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Battle of Stalingrad - žvanírna 2015
Farky
Brano - já si toho všiml a je to super. Za sebe musím říct, že to klidně může zůstat takhle zautomatizované. Je mi tak nějak jedno jestli to namačkám já nebo počítač.

He 111 je parádní, což zase není až tak překvapivé.

Mapa Novosokolniki je krásná, jen poněkud malá (100x100 km).

Výhled z Fw 190 je opravený a myslím že takhle je to ok.

Bude to znít asi divně, ale co mě opravdu nadchlo je nově udělaná mapa (ta používaná k navigaci, ne Novosokolniki). Dá se přiblížit (předtím to myslím nešlo), jsou tam názvy, a je rozdělená na čtverce. A každý ten velký čtverec je rozdělen na devět menších takovým způsobem jak bylo zvykem ve starém šturmovi, tedy podle numerické klávesnice. Graficky je ta mapa parádní, jsou tam vidět ohyby jako by byla předtím složená. Je to malinkatý detail, ale i proto ta mapa vypadá hodně autenticky. Tedy autenticky ... pořád tam jsou samozřejmě ty "pitomý" (ale nutný) tlačítka Return a Mission Route.

[img]http://imagelink.cz/images/bosgrids.jpg[/img] is not a valid Image.
 
Brano
Tak ako pises,mne by to tiez nejak extra nevadilo,keby to ostalo takto zautomatizovane.Pridat manualne ovladanie by bola bonusovka navyse pre Expert level obtiaznosti.Ked bude na to cas,mozu to dorobit.
Nova mapa je super,gridy a hlavne konecne zobrazene lesne plochy do detailov = jednoduchsia orientacia
Fw190 a He111 parada,lietam odrana offlajn a neviem sa nabazit.Onlajn som bol len chvilu ale zatial ostava v obehu to limitovane mnozstvo servrov,pre EU vlastne iba jeden expert server s Lapino mapou (to ma nebavi ten masomlejn).Pockam si na Syndikatov bez teambalancingu s mapou Stalingradu a Novosokolniki.Inac ta je len jednou sestinou z chystanej mapy Velikie Luki Mrknutí
 
CSW_Cassius Chaerea
Sem si k tomu zase na hodinku sednul a trápí mě tam tři věci.
-Šturm mi stále plave jako kapr, dalo by se na to zvyknout, ale nechci.
-Na lavině jsem necítil zásahy od befka.
-A dohlednost je furt strašně malá.
 
Rumcajs
Cassius Chaerea napsal:

Sem si k tomu zase na hodinku sednul a trápí mě tam tři věci.
-Šturm mi stále plave jako kapr, dalo by se na to zvyknout, ale nechci.
-Na lavině jsem necítil zásahy od befka.
-A dohlednost je furt strašně malá.

Všechny letadla tam "plavou". Je to rozdíl proti starýmu šturmu i CloDu. Někteří říkají, že tím se to hodně přiblížilo reálnýmu pocitu letu. Tohle asi tak zůstane. Já už si na to zvykl a ani to nevnímám.
Zásahy někdy jsou a jindy nejsou slyšet. Neviděl jsem k tomu žádné oficiální stanovisko. Zda to je chtěná vlastnost, nebo zda spíš nechtěná tak zůstává záhadou.
Dohlednost je relativně malá. Objekty jako lesy a města se dají identifikovat odhadem na 15 - 20 km. Taky bych řekl, že to bude konstanta, se kterou se již hýbat moc nebude. Na druhou stranu je viditelnost letadel moc hezká.

Taky jsem dnes lítal. Ale je to těžký. Jak byl patch a je víkend, expert server je plný lidí, co to uměj o hodně líp než já. Každou chvilku mě někdo sundá. Když lítám FW 190 "na bezpečí", zas toho moc nesestřelím. Tyhle masomlejny jsou fakt o nervy. Ale snažím se okoukávat, co mi ti experti prováděj. Se musí nechat, že někteří jsou borci, střílej jak Olda Shatterhand a najdou se i tací, co s FW 190 vymanévrujou mýho Jaka. To si pak připadám opravdu hodně nesebevědomě. A největší švanda jsou nálety He 111 na tý Lapino mapě, kde jsou letiště od sebe cca minutu letu.
Non est specifica
 
Rumcajs
Na IL2 foru jsem si přečetl tohle. http://forum.il2s.../?p=152065
jcomm, said:Well, I've also been using sims for more than 25 yrs, flying IRL for more than 30 yrs, and honestly, I never found such good flight dynamics like those provided by either DCS World ( p51d and fw190 + the 3 helicopters ) and now IL2 BOS and Rise of Flight.


Nutno říct, že mě jcomm několikrát vyklepal z kalhot. Lítat umí. A ještě k tomu lítá v reálu už 30 let. A napsal takhle hezký pojednání o lítání v BOSku.

Napadá mě, nechcete někdo udělat simulátor programování? Že bych s těma svejma 30ti letama za klávesnicí mohl o víkendech zkoumat kvality nějakýho programovacího simu a pak se rozplývat nad tím, že to je jak doopravdy Cool
Non est specifica
 
Brano
Dnes co som bol chvilu na EU expert servri,som dostal 2x Fw 190 do zameriavaca v mojom brezolete LaGG3.Da sa to ak mam vyskovu prevahu a chytim fokru v ''energy-low'' situacii.Ale kedze moja strelba je smatlava,secko som vystrielal panu bohu do okien a po par vertikalnych loopoch som vymrskal secku energiu a fokra mi peknym plytkym dajvom zdrhla Šklebící se Tichucko som sa odputal a doplazil ponad zamrznuty Don na letisko Dubki,kde som pristal a prezil.Rumcajsi,teba som tam videl tiez.Treba pockat na Syndikat server,bude vacsia zabava.Zatial ostavam offlajn trenovat.
 
Shadowdeath
Cassius Chaerea napsal:
...
-Šturm mi stále plave jako kapr, dalo by se na to zvyknout, ale nechci.
...


Neřekl bych, že to teď plave nějak přehnaně (samozřejmě musíš letoun ovládat pěkně něžně! hlavně směrovku). Super je na tom to, že to aspoň trochu ztíží bitevničení a bude to zase zábava, ve starým šturmu, díky těm neviditelným kolejím, je to až příliš jednoduché, tudíž skoro až nuda Smutný

Víc mě při útoku na pozemáky vadí nemožnost nastavení konvergence. Tech 500m co je tam default, mě přijde že není pravda, spíš bych to tipnul na nekonečno. Člověk musí potom hrozně solit, aby něco zničil...


---
Btw. neblbne vám po updatu menu? Např. se mě stává, že odkliknu konec mise, zůstane mě tam viset ten dialog, přitom už mě to hodí do menu, a nemůžu na nic mačkat a musím shodit hru z windows...
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
 
ZVP_Iceman
Nemá někdo prosím manuál, jak létat s He-111, já to vždycky po startu upeču.. ;-)
 
Paulus
Shadowdeath napsal:

[quote]Cassius Chaerea napsal:
...
Btw. neblbne vám po updatu menu? Např. se mě stává, že odkliknu konec mise, zůstane mě tam viset ten dialog, přitom už mě to hodí do menu, a nemůžu na nic mačkat a musím shodit hru z windows...


Jo taky se mi to stalo, ale myslel jsem, že je chyba u mne...
základna Loc: 49°43'52.703"N, 16°26'5.3"E
 
Brano
Nemam manual,ale co si pamatam jeden polet rpm som stiahol pod 2400 urcite ked nie este menej.Zmes som nechal na full rich a Ata som tiez stiahol o nejaky ten palec dole.Proste nelietam na plny plyn Úsměv

edit> aj mene to obcas blbne v menu,hlavne ked pustam flight recorder.Tiez musim zhodit cely program.
 
Baron
ZVP_Iceman napsal:

Nemá někdo prosím manuál, jak létat s He-111, já to vždycky po startu upeču.. ;-)


Velmi strucne (nerobim si patent na start s He-111, ale toto sa mi osvedcilo):

1. otvorit chladice
2. vrtula na maximalny zaber
3. sytost paliva na maximum (bohata)
4. zapnut motory
5. kochat sa prebiehajucou startovacou procedurou (nie je povinne Úsměv)
6. ak startujeme zo stojanky, rolujeme na startovaciu plochu, smer udrziavame kormidlom a obcasnym stlacenim brzdy
7. pomaly pridat plny plyn, korigovat smer
8. po vzlete zatiahni vrtule cca na 3/4, a uber trochu sytost paliva, zatiahni klapky a podvozok

Vseobecne: Nelietaj na plny plyn. Pocas letu si uz musis regulovat otacky vrtulou podla potreby, samozrejme nezabudaj na sytost paliva. Heinkel lieta vyslovene krasne. BTW perfektne je spravene odhodenie bomb, keby to bolo ciernobiele a nedohodil som tie bomby sam, tak mam dojem ze sledujem dokumentarny film. Graficky ma u mna BoS 1*.
Hals - und Beinbruch!
 
Brano
Internet vravi pre Jumo 211F 2250 rpm ako nastavenie pre normalny let.2600 pri vzlete a 2400 iba asi kratko par minut.Pravda,mrkni video,vzlietal som na 2400-500 tusim asi po 5 minutach zacal blbnut lavy motor (nie je na videu).Treba proste po vzlete stiahnut na tych 2250.
Inac ovladace chladenia vody su napravo od pilota take pumpy zelene treba ich potiahnut smerom hore (na konci videa) Šklebící se

YouTube Video


 
Farky
ZVP_Iceman napsal:

Nemá někdo prosím manuál, jak létat s He-111, já to vždycky po startu upeču.. ;-)


Limity pro Jumo 211F v He 111H-6 byly následující -

Nouzový výkon - 1,4 ata při 2600 ot./min. Časově omezený na 1 minutu.

Bojový výkon - 1,25 ata při 2400 ot./min. Časově omezený na 30 minut.

Trvalý výkon - 1,15 ata při 2250 ot./min. Časově neomezený.

Momentálně je v BoS opravdu nejbezpečnější co nejdřív po startu jít na těch 1,15 ata 2250 ot./min. Při airstartu to vydrží na bojovém výkonu (1,25 ata, 2400 ot./min) cca tu půlhodinu bez problémů, při startu normálně z dráhy ten bojový výkon brzo oddělá motory.
 
CSW_Cassius Chaerea
Shadowdeath napsal:

Neřekl bych, že to teď plave nějak přehnaně (samozřejmě musíš letoun ovládat pěkně něžně! hlavně směrovku). Super je na tom to, že to aspoň trochu ztíží bitevničení a bude to zase zábava, ve starým šturmu, díky těm neviditelným kolejím, je to až příliš jednoduché, tudíž skoro až nuda Smutný
Nepotřebuji si stěžovat bitevničení. Stačí mi když 5 tunové letadlo při rychlosti 400km/h nebude po jakémkoli zásahu do směrovky vrtět ocáskem jak pejsek. Až si budu chtít stížit bitevničení vezmu si Po-2...
 
1stCL_Fucida
Cassi, upravil sis linearitu ovládání? (takový ty "křivky" vedle nastavení os, já je mám na "70%")
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Brano
Myslim ze Heinkel bude potrebovat par veci doladit.Ked si das QMB misiu so startom na stojanke,cize startujes motor za studena,nezahrejes ho ani za svateho.Tiez sa mi nezda ze by fungovali vsetky hejblatka a budiky spravne.by som tomu dal tak 90% doladene Šklebící se
Ale aj napriek tymto prkotinam to lieta skvele a uz som aj trafil vlakovu tocnu v Novosokolniki.Hujera som tam nevidel Pff
 
Rumcajs
Nějaký nadšenec vyrobil mapu Stalingradu k vytištění. Je to 3 x 1.5 metru. A má to 47MBbyte.

https://dl.dropbo...ad_map.pdf
Non est specifica
 
Bierglass
Sháním 4 celé muže jako posádku do He.Včera jsem létal jen s jedním živým střelcem a není to úplně ono.Hlavně František co mi leží u nohou je naprosto ničemný a líný lempl. Když nám letí letadlo na čelňák tak než si ten hňup sedne ke kulometu tak nás enemy mine a on si zase v pohodě lehne aniž by si vystřelil.Nabízím atraktivní povolání, poznávací zájezdy po území Sovětského svazu,slušné zacházení , pět týdnů dovolené a pohřeb na náklady Říše.Požaduji aktivní přístup a ochotu cestovat.
Zn: spěchá, praxe v oboru není nutná
 
Paulus
Bierglass napsal:

Sháním 4 celé muže jako posádku do He.Včera jsem létal jen s jedním živým střelcem a není to úplně ono.Hlavně František co mi leží u nohou je naprosto ničemný a líný lempl. Když nám letí letadlo na čelňák tak než si ten hňup sedne ke kulometu tak nás enemy mine a on si zase v pohodě lehne aniž by si vystřelil.Nabízím atraktivní povolání, poznávací zájezdy po území Sovětského svazu,slušné zacházení , pět týdnů dovolené a pohřeb na náklady Říše.Požaduji aktivní přístup a ochotu cestovat.
Zn: spěchá, praxe v oboru není nutná


Beru! Řekni kdy a na kterém TS?Mrknutí
základna Loc: 49°43'52.703"N, 16°26'5.3"E
 
WT_Horrido
Vyzkoušel jsem Antona, ten cockpit už se mi zdá v rámci možností v pohodě. Pojíždění je stále divné, opravdu bylo nutno jet s neustále vykopnutou směrovkou a ještě používat brzdy?

Vzlet je v pohodě, je to taková umírněná slabší verze DCS Dory, což je vlastně spravně. Let je zajímavý, nikdy jsem s tím neletěl, ale v zásadě to má charakteristiky Fokáče dle popisů. Akorát bych čekal větší obratnost na křidélkách. Připadá mi že je to takové "normální" a Fokáč by měl být "nenormální." Posadit jsem se to pokusil ve stejné rychlosti jako Doru a měl jsem pak hodně práce. Úsměv
Upravil/a WT_Horrido dne 25-08-2014 10:29
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,054,318 návštěv