Brano - já si toho všiml a je to super. Za sebe musím říct, že to klidně může zůstat takhle zautomatizované. Je mi tak nějak jedno jestli to namačkám já nebo počítač.
He 111 je parádní, což zase není až tak překvapivé.
Mapa Novosokolniki je krásná, jen poněkud malá (100x100 km).
Výhled z Fw 190 je opravený a myslím že takhle je to ok.
Bude to znít asi divně, ale co mě opravdu nadchlo je nově udělaná mapa (ta používaná k navigaci, ne Novosokolniki). Dá se přiblížit (předtím to myslím nešlo), jsou tam názvy, a je rozdělená na čtverce. A každý ten velký čtverec je rozdělen na devět menších takovým způsobem jak bylo zvykem ve starém šturmovi, tedy podle numerické klávesnice. Graficky je ta mapa parádní, jsou tam vidět ohyby jako by byla předtím složená. Je to malinkatý detail, ale i proto ta mapa vypadá hodně autenticky. Tedy autenticky ... pořád tam jsou samozřejmě ty "pitomý" (ale nutný) tlačítka Return a Mission Route.
[img]http://imagelink.cz/images/bosgrids.jpg[/img] is not a valid Image.
Tak ako pises,mne by to tiez nejak extra nevadilo,keby to ostalo takto zautomatizovane.Pridat manualne ovladanie by bola bonusovka navyse pre Expert level obtiaznosti.Ked bude na to cas,mozu to dorobit.
Nova mapa je super,gridy a hlavne konecne zobrazene lesne plochy do detailov = jednoduchsia orientacia
Fw190 a He111 parada,lietam odrana offlajn a neviem sa nabazit.Onlajn som bol len chvilu ale zatial ostava v obehu to limitovane mnozstvo servrov,pre EU vlastne iba jeden expert server s Lapino mapou (to ma nebavi ten masomlejn).Pockam si na Syndikatov bez teambalancingu s mapou Stalingradu a Novosokolniki.Inac ta je len jednou sestinou z chystanej mapy Velikie Luki
Sem si k tomu zase na hodinku sednul a trápí mě tam tři věci.
-Šturm mi stále plave jako kapr, dalo by se na to zvyknout, ale nechci.
-Na lavině jsem necítil zásahy od befka.
-A dohlednost je furt strašně malá.
Sem si k tomu zase na hodinku sednul a trápí mě tam tři věci.
-Šturm mi stále plave jako kapr, dalo by se na to zvyknout, ale nechci.
-Na lavině jsem necítil zásahy od befka.
-A dohlednost je furt strašně malá.
Všechny letadla tam "plavou". Je to rozdíl proti starýmu šturmu i CloDu. Někteří říkají, že tím se to hodně přiblížilo reálnýmu pocitu letu. Tohle asi tak zůstane. Já už si na to zvykl a ani to nevnímám.
Zásahy někdy jsou a jindy nejsou slyšet. Neviděl jsem k tomu žádné oficiální stanovisko. Zda to je chtěná vlastnost, nebo zda spíš nechtěná tak zůstává záhadou.
Dohlednost je relativně malá. Objekty jako lesy a města se dají identifikovat odhadem na 15 - 20 km. Taky bych řekl, že to bude konstanta, se kterou se již hýbat moc nebude. Na druhou stranu je viditelnost letadel moc hezká.
Taky jsem dnes lítal. Ale je to těžký. Jak byl patch a je víkend, expert server je plný lidí, co to uměj o hodně líp než já. Každou chvilku mě někdo sundá. Když lítám FW 190 "na bezpečí", zas toho moc nesestřelím. Tyhle masomlejny jsou fakt o nervy. Ale snažím se okoukávat, co mi ti experti prováděj. Se musí nechat, že někteří jsou borci, střílej jak Olda Shatterhand a najdou se i tací, co s FW 190 vymanévrujou mýho Jaka. To si pak připadám opravdu hodně nesebevědomě. A největší švanda jsou nálety He 111 na tý Lapino mapě, kde jsou letiště od sebe cca minutu letu.
jcomm, said:Well, I've also been using sims for more than 25 yrs, flying IRL for more than 30 yrs, and honestly, I never found such good flight dynamics like those provided by either DCS World ( p51d and fw190 + the 3 helicopters ) and now IL2 BOS and Rise of Flight.
Nutno říct, že mě jcomm několikrát vyklepal z kalhot. Lítat umí. A ještě k tomu lítá v reálu už 30 let. A napsal takhle hezký pojednání o lítání v BOSku.
Napadá mě, nechcete někdo udělat simulátor programování? Že bych s těma svejma 30ti letama za klávesnicí mohl o víkendech zkoumat kvality nějakýho programovacího simu a pak se rozplývat nad tím, že to je jak doopravdy
Dnes co som bol chvilu na EU expert servri,som dostal 2x Fw 190 do zameriavaca v mojom brezolete LaGG3.Da sa to ak mam vyskovu prevahu a chytim fokru v ''energy-low'' situacii.Ale kedze moja strelba je smatlava,secko som vystrielal panu bohu do okien a po par vertikalnych loopoch som vymrskal secku energiu a fokra mi peknym plytkym dajvom zdrhla Tichucko som sa odputal a doplazil ponad zamrznuty Don na letisko Dubki,kde som pristal a prezil.Rumcajsi,teba som tam videl tiez.Treba pockat na Syndikat server,bude vacsia zabava.Zatial ostavam offlajn trenovat.
Cassius Chaerea napsal:
...
-Šturm mi stále plave jako kapr, dalo by se na to zvyknout, ale nechci.
...
Neřekl bych, že to teď plave nějak přehnaně (samozřejmě musíš letoun ovládat pěkně něžně! hlavně směrovku). Super je na tom to, že to aspoň trochu ztíží bitevničení a bude to zase zábava, ve starým šturmu, díky těm neviditelným kolejím, je to až příliš jednoduché, tudíž skoro až nuda
Víc mě při útoku na pozemáky vadí nemožnost nastavení konvergence. Tech 500m co je tam default, mě přijde že není pravda, spíš bych to tipnul na nekonečno. Člověk musí potom hrozně solit, aby něco zničil...
---
Btw. neblbne vám po updatu menu? Např. se mě stává, že odkliknu konec mise, zůstane mě tam viset ten dialog, přitom už mě to hodí do menu, a nemůžu na nic mačkat a musím shodit hru z windows...
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
[quote]Cassius Chaerea napsal:
...
Btw. neblbne vám po updatu menu? Např. se mě stává, že odkliknu konec mise, zůstane mě tam viset ten dialog, přitom už mě to hodí do menu, a nemůžu na nic mačkat a musím shodit hru z windows...
Jo taky se mi to stalo, ale myslel jsem, že je chyba u mne...
Nemam manual,ale co si pamatam jeden polet rpm som stiahol pod 2400 urcite ked nie este menej.Zmes som nechal na full rich a Ata som tiez stiahol o nejaky ten palec dole.Proste nelietam na plny plyn
edit> aj mene to obcas blbne v menu,hlavne ked pustam flight recorder.Tiez musim zhodit cely program.
Nemá někdo prosím manuál, jak létat s He-111, já to vždycky po startu upeču.. ;-)
Velmi strucne (nerobim si patent na start s He-111, ale toto sa mi osvedcilo):
1. otvorit chladice
2. vrtula na maximalny zaber
3. sytost paliva na maximum (bohata)
4. zapnut motory
5. kochat sa prebiehajucou startovacou procedurou (nie je povinne )
6. ak startujeme zo stojanky, rolujeme na startovaciu plochu, smer udrziavame kormidlom a obcasnym stlacenim brzdy
7. pomaly pridat plny plyn, korigovat smer
8. po vzlete zatiahni vrtule cca na 3/4, a uber trochu sytost paliva, zatiahni klapky a podvozok
Vseobecne: Nelietaj na plny plyn. Pocas letu si uz musis regulovat otacky vrtulou podla potreby, samozrejme nezabudaj na sytost paliva. Heinkel lieta vyslovene krasne. BTW perfektne je spravene odhodenie bomb, keby to bolo ciernobiele a nedohodil som tie bomby sam, tak mam dojem ze sledujem dokumentarny film. Graficky ma u mna BoS 1*.
Internet vravi pre Jumo 211F 2250 rpm ako nastavenie pre normalny let.2600 pri vzlete a 2400 iba asi kratko par minut.Pravda,mrkni video,vzlietal som na 2400-500 tusim asi po 5 minutach zacal blbnut lavy motor (nie je na videu).Treba proste po vzlete stiahnut na tych 2250.
Inac ovladace chladenia vody su napravo od pilota take pumpy zelene treba ich potiahnut smerom hore (na konci videa)
Nemá někdo prosím manuál, jak létat s He-111, já to vždycky po startu upeču.. ;-)
Limity pro Jumo 211F v He 111H-6 byly následující -
Nouzový výkon - 1,4 ata při 2600 ot./min. Časově omezený na 1 minutu.
Bojový výkon - 1,25 ata při 2400 ot./min. Časově omezený na 30 minut.
Trvalý výkon - 1,15 ata při 2250 ot./min. Časově neomezený.
Momentálně je v BoS opravdu nejbezpečnější co nejdřív po startu jít na těch 1,15 ata 2250 ot./min. Při airstartu to vydrží na bojovém výkonu (1,25 ata, 2400 ot./min) cca tu půlhodinu bez problémů, při startu normálně z dráhy ten bojový výkon brzo oddělá motory.
Neřekl bych, že to teď plave nějak přehnaně (samozřejmě musíš letoun ovládat pěkně něžně! hlavně směrovku). Super je na tom to, že to aspoň trochu ztíží bitevničení a bude to zase zábava, ve starým šturmu, díky těm neviditelným kolejím, je to až příliš jednoduché, tudíž skoro až nuda
Nepotřebuji si stěžovat bitevničení. Stačí mi když 5 tunové letadlo při rychlosti 400km/h nebude po jakémkoli zásahu do směrovky vrtět ocáskem jak pejsek. Až si budu chtít stížit bitevničení vezmu si Po-2...
Myslim ze Heinkel bude potrebovat par veci doladit.Ked si das QMB misiu so startom na stojanke,cize startujes motor za studena,nezahrejes ho ani za svateho.Tiez sa mi nezda ze by fungovali vsetky hejblatka a budiky spravne.by som tomu dal tak 90% doladene
Ale aj napriek tymto prkotinam to lieta skvele a uz som aj trafil vlakovu tocnu v Novosokolniki.Hujera som tam nevidel
Sháním 4 celé muže jako posádku do He.Včera jsem létal jen s jedním živým střelcem a není to úplně ono.Hlavně František co mi leží u nohou je naprosto ničemný a líný lempl. Když nám letí letadlo na čelňák tak než si ten hňup sedne ke kulometu tak nás enemy mine a on si zase v pohodě lehne aniž by si vystřelil.Nabízím atraktivní povolání, poznávací zájezdy po území Sovětského svazu,slušné zacházení , pět týdnů dovolené a pohřeb na náklady Říše.Požaduji aktivní přístup a ochotu cestovat.
Zn: spěchá, praxe v oboru není nutná
Sháním 4 celé muže jako posádku do He.Včera jsem létal jen s jedním živým střelcem a není to úplně ono.Hlavně František co mi leží u nohou je naprosto ničemný a líný lempl. Když nám letí letadlo na čelňák tak než si ten hňup sedne ke kulometu tak nás enemy mine a on si zase v pohodě lehne aniž by si vystřelil.Nabízím atraktivní povolání, poznávací zájezdy po území Sovětského svazu,slušné zacházení , pět týdnů dovolené a pohřeb na náklady Říše.Požaduji aktivní přístup a ochotu cestovat.
Zn: spěchá, praxe v oboru není nutná
Vyzkoušel jsem Antona, ten cockpit už se mi zdá v rámci možností v pohodě. Pojíždění je stále divné, opravdu bylo nutno jet s neustále vykopnutou směrovkou a ještě používat brzdy?
Vzlet je v pohodě, je to taková umírněná slabší verze DCS Dory, což je vlastně spravně. Let je zajímavý, nikdy jsem s tím neletěl, ale v zásadě to má charakteristiky Fokáče dle popisů. Akorát bych čekal větší obratnost na křidélkách. Připadá mi že je to takové "normální" a Fokáč by měl být "nenormální." Posadit jsem se to pokusil ve stejné rychlosti jako Doru a měl jsem pak hodně práce.
Upravil/a WT_Horrido dne 25-08-2014 10:29
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.