Farky napsal:A jsou všichni ti "takticky zaostalí" vždycky na sovětské straně?
Jejda, proč se do mě pořád trefuješ? Dej s tím pokoj. Už jsem n-krát psal, že lítám obě strany a že se na to nedívám ideologicky. A že jsem n-krát s Lavočkou dojel u země FW 190 (a to mě samozřejmě potěšilo). A že mám tedy zkušenost z obou stran. A tuhle jsem trénoval s Bierglassem Jaka vs Bfko a chudáka Bierglasse jsem pokaždý sundal ... já s Jakem.
Jo a s tím, že to jsou výkony seriových mašin, to možná jo. Ale rozhodně ne frontových mašin. Když už chceš být superkorektní, tak taky uveď, že v reálu ty stroje lítaly mnohdy roztodivně. A že co stroj to originál. A že dokonce válčili třeba u LaGG3 s tím, aby měli každou nohu stejně dlouhou. A že každá serie byla jiná. A že každá fabrika to dělala trochu jinak. Byl 1942, ne 1944.
Rumcajsi, tím jsem myslel že by horší (méně zkušení, méně takticky vyspělí atd.) měli být prakticky všichni na straně SSSR. Jedině tak by to simulovalo nějakým způsobem skutečnost.
K tomu že sovětský éra byly z hlediska výkonů co kus to originál. Jasně že ano, máš nějaký nápad jak to nasimulovat? Co jiného bys chtěl použít než údaje ze zkoušek sériových letadel?
Jo tím byli rusové v daném období pověstní. V závodech na výrobu Jaků-1 bylo normální, že dělníci vozili na kárce podvozkové nohy od letounu k letounu a zkoušeli, které nejlépe pasují. Ale to se podle mě nedá přijatelně nasimulovat, stejně jako vliv olétání.
Až vyjde ten patch s opraveným kokpitem, tak tu 190ku podrobím nějakému základnímu porovnávacímu měření a řeknu, jak moc je výkonově v normě, případně jak moc je úplně mimo. Zatím se mi na ní ještě nekouká dostatečně příjemně, abych se k tomuto kroku odhodlal
V rychlosti jsem rámcově proměřil rychlosti, ale bude to chtít nějaké vzájemné měření pro vytvoření nějaké deviační tabulky rychloměrů. Ty německé indikují rychlost u země od 560 (Bf 109 G-2) do 580 (Fw 190 A-3), což je poněkud mnoho. Naopak Lavočka i Jak se drží na docela rozumných hodnotách mírně nad 500 km/h. Budeme to muset s nějakým dobrovolníkem proměřit online.
Nicméně celkové dojmy jsou celkem dobré...konečně bych to označil za Fw 190.
V rychlosti jsem rámcově proměřil rychlosti, ale bude to chtít nějaké vzájemné měření pro vytvoření nějaké deviační tabulky rychloměrů. Ty německé indikují rychlost u země od 560 (Bf 109 G-2) do 580 (Fw 190 A-3), což je poněkud mnoho. Naopak Lavočka i Jak se drží na docela rozumných hodnotách mírně nad 500 km/h. Budeme to muset s nějakým dobrovolníkem proměřit online.
Nicméně celkové dojmy jsou celkem dobré...konečně bych to označil za Fw 190.
Indikované rychlosti jsou ujeté. Realita je taková, že u země vede Lavočka na forsáži. Následují němci. Ve výšce vede celkem očekávaně Bfko (porovnání G2 vs F4 nemám). Jak 1 je použitelný do 4000m. Lavočka myslím i výš.
Panove pilotkove,vsimli ste si ze u vsetkych masin bola implementovana komplet start-up procedura pri nahadzovani motora? Zatial je to zautomatizovane,cize hra to robi za vas,ale packy su vsetky animovane a stlacane v logickom poradi.Do dalsieho apdejtu by to mohli zmanualizovat a mame +/- DCS level
Rumcajs napsal:
Nicméně celkové dojmy jsou celkem dobré...konečně bych to označil za Fw 190.
Indikované rychlosti jsou ujeté. Realita je taková, že u země vede Lavočka na forsáži. Následují němci. Ve výšce vede celkem očekávaně Bfko (porovnání G2 vs F4 nemám). Jak 1 je použitelný do 4000m. Lavočka myslím i výš.[/quote]
Je mi jasný, že to ukazuje kraviny - právě proto se vrhnu do nějakého poměření s druhým člověkem na TS a zkusíme udělat nějaké porovnávací tabulky pro různé rychlosti a výšky. Předpokládám, že odchylky porostou v obou případech lineárně, takže by to nemělo být nijak náročné. Jen si na těch mapách budeme muset odskočit někam bokem .
Na linearitu odchylek bych nesázel. Každý to letadlo má jiný tvar křivek v závislosti na výšce (a teplotě atp.). Jestli simulujou i odchylky přístrojů, pak i přístroje budou mít svoje křivky. Ve výsledku to bude maglajs, ve kterým bude lze jen otestovat relativní maximálky tak nějak.
Se stav někdy na TS. Farky už taky navrhoval, že si to někde poměříme. Zatím jsem testoval jen s Birglassem, ale to jsme po sobě i stříleli, takže jediný závěr, který z toho vzniknul, je, že Bfko u země Jaku neuteče.
Pokud by se snažili simulovat nelinearitu odchylek přístrojů, pak by to byl první simulátor, který by tak činil (i když nevím, jak je na tom DCS). Rozdílný průběh rychlosti s výškou je samozřejmost, ale s nelinearitou měřících přístrojů to nemá nic společného.
Měření asi provedeme uvnitř 1stCL, tam se nejsnáz domluvíme na termínu i průběhu .
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.