LOL. Svět je krásnej svět je zlej! Hej Merte věř v něj. Bože fakt Sorry kámo.
Ale tak mne napadá. Pokud poprosíš Fučidu tak tě vezme na milost. Jak tam psal v oznámení, mohla mu jen ujet ruka.
Upravil/a 1stCL_Novotny dne 13-03-2012 16:54
If it was easy to build planes we'd put out a 100 a year. Our system is complex even for an experienced team and we expect a certain level of quality. Without pre-orders there would simply be no more new planes at all unfortunately. We're sorry it's taken so long, but we did have to train two new teams to replace the personnel we lost who had 4 years experience of working with our engine. The learning curve is vertical.
Plus we are working on a small surprise to the CL.II since you have waited so long.
Also, did you know that for CLOD their modelling team had an average of 8 months to build a plane? We need our teams to do it in about 6-8 weeks once they understand the system, but we expect similar quality. Plus our FMs take time as we know to build since they are more complex than .ini files. And even if everyone knows everything, there is no set timetable for each plane or feature. Impossible to judge with game development. I think our overall track record shows we've worked miracles with very little at our disposal.
WT_Horrido napsal:
SS pořádalo pro své členy vyznávajicí judaismus bohoslužby v synagoze.
SS byla multikulturní organizace kde se mísilo a obohacovalo více než v ostatních ozbrojených složkách...
to asi ne, ale židi tam byli
třeba ten jak ho užužlali naši parašutisti v praze byl taky tuším napůl žid http://www.palba....php?t=4714
jinak probíráte zase pěkné chujoviny
313 rof online
téměř každý den se dá někdo zastihnout na TS (jsem tam i když hraju http://www.youtub...XeIWRz8Ny0)
nejvíc tu http://www.helleq.../index.php
případně http://www.oceanicwing.com/ -tady jezděj vlaky, tanky, autíčka - krásné mapy jen tam moc lidí neleze
If it was easy to build planes we'd put out a 100 a year. Our system is complex even for an experienced team and we expect a certain level of quality. Without pre-orders there would simply be no more new planes at all unfortunately. We're sorry it's taken so long, but we did have to train two new teams to replace the personnel we lost who had 4 years experience of working with our engine. The learning curve is vertical.
Plus we are working on a small surprise to the CL.II since you have waited so long.
Also, did you know that for CLOD their modelling team had an average of 8 months to build a plane? We need our teams to do it in about 6-8 weeks once they understand the system, but we expect similar quality. Plus our FMs take time as we know to build since they are more complex than .ini files. And even if everyone knows everything, there is no set timetable for each plane or feature. Impossible to judge with game development. I think our overall track record shows we've worked miracles with very little at our disposal.
We're always doing our best as fast as we can.
Jason
Tak jsem zvědav.
Ja som skôr zvedavý, kedy už konečne niečo vydajú. Chápem, že urobiť kvalitne mašinu, DM, FM, atď. sa nedá spraviť za týždeň, na druhej strane preorder trvajúci 5 - 6 mesiacov bez akéhokoľvek upresnenia termínu vydania tiež nie je bohviečo, navyše keď chcú ďalšie preordery na Kanál a hydroplány. Milerád im tie peniaze do preorderu pošlem - ale až po vydaní CL.II, na ktorú sa tak dlho a netrpezlivo čaká, a nech povedia aspoň približný termín vydania (plus mínus odchylka 1 - 2 mesiace je pre mňa absolutne OK). Neurčité vyhlásenia typu "máme v pláne v roku 2012 vydať to a to, tak to najprv zaplaťte" nepovažujem za veľmi šťastné riešenie.
P. S. Obávam sa, že 777 majú problémy o ktorých Jason nepíše.
mno tak treba az ted "priznal" ze prisli o nejaky lidi ... co si pamatuju tak vzdycky mluvil o posilach ne o nahradach ... kazdopadne pokud CL.II mel bejt v betatestu a ted na nem pripravujou maly prekvapeni tak bud:
a - v betatestu uspel a pripravujou maly prekvapeni
b - v betatestu neuspel a maly prekvapeni je to, ze ho opravujou
at tak nebo onak, cekani je to uz dlouhy ... moc dlouhy
Za mapu Kanálu jsem ochoten zaplatit až uvidím nějaké obrázky.
Dosud udělali vše co slíbili a taky už dali několikrát jasně najevo, že v momentě kdy dojdou peníze tak se na to vyserou. Což je fér. Pokud by se snažili schovávat potíže za koupi něčeho co neexistuje a ani nakonec nemusí existovat, fér by to rozhodně nebylo...
Zajímalo by mě co stojí u Amazonu pronájem serverů... vzhledem k tomu jak dlouho už nejedou statistiky bych viděl problémy spíše tam než ve vývoji.
Mne sa už tiež podaril zostrel HP kratučkou dávkou (tiež to bolo na Syndicate), vyšli tak tri-štyri strely a zasekli sa mi guľomety - ale HP predo mnou vybuchol rovnakým spôsobom ako ten v tom clipe. Ešte k videu a k zostrelom HP - nie je možné určiť koľkokrát už tie HP 0/400 schytali od stíhačov, ani ako boli poškodené. Preto tá Horriho poznámka o zostrihu, netýkalo sa to priamo tej dávky.
Upravil/a Baron dne 19-03-2012 13:42
Tak to je and úplně jedno ,HP který dostal třista kulí na křídlo vybouchne asi úplně stejně, jako HP, který nedostal ani zásah ne ?
Mě zaujalo jak rychle je vyřídil. Střílel z dobrejch úhlů, ale i tak to považuju za haluz, která se zadaří maximálně jednou za rok a voala, tady hned dva.
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.