...s treninkem jsme zacali jeste v dobach, kdy starej "Sturm" byl jeste demo..
ono to jednou vyjde.
A tu paradu pak pozna cely virtualni nebe....takova to bude nadhera.
Tohle se stává jednou za 10 let, že někdo tak výtečně spolupracuje na tom, aby se nechal snadno sestřelit. Jako instruktážní video to teda praktické není a ani cass to neodvalil pořádně, ale spíš to odflák.
On to ten v Bf 109 posral hlavně ve chvíli odpoutání se. Neměl nic vymýšlet, ale jít prudce vzhůru nad Thunderbolta ještě předtím, než Casse předlétl. To, že je Bf 109 v těchhle rychlostech naprosto (ale TOTÁLNĚ) neovladatelný ví každý, kdo s tím aspoň občas létá. Kdyby Cass udělal cokoliv krom letu rovně, 109 by ho nedokázal následovat.
Gabresky právě chuti jít za křidélkami využíval při boji s Bf...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Ne. Kdyz se pri 600 dostane nos takhle vysoko, ulomi se kridlo. Nicmene primarni problem je nejspis uplne na zacatku, kdyz chybi jen pohybliva cast smerovky a ocas zacne vybocovat do strany. To by znamenalo, ze kdyz ve zdravem letadle zvednete nohy z pedalu a nechate tu pohyblivou cast ocasu volne vlat, tj. nevytvaret zadnou silu, tak vam to uplne stejne posle ocas do strany a spadne to do vyvrtky. Tak se letadla nestavi...
Ano myslím že v té rychlosti bych se rozpadl jak Columbia na součástky, nehledě na to, že to pilot nemůže vydýchat a byl by na kaši. Ale myslím že to prostě odpor vzduchu nemůže pustit do takových kotrmelců, kdyby se to nerozpadlo na součástky.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.