Mapa CSR - Lynx
|
cyberolas |
Přidané 16-01-2017 15:50
|
Uživatel
Příspěvek: 560
Založený: 24.04.08
|
Občas je to s těmito body alchymie. Pozor na to, aby nebyl nějaký objekt blízko trasy pojíždění, někdy to vadí. Mám ale pocit, že třeba mapa Slovenska má na těch svých travnatých letištích jen body pro vzlet/přistání a hotovo... |
|
|
|
Uzin |
Přidané 16-01-2017 17:28
|
Uživatel
Příspěvek: 708
Založený: 16.01.08
|
cyberolas napsal:
Občas je to s těmito body alchymie. Pozor na to, aby nebyl nějaký objekt blízko trasy pojíždění, někdy to vadí. Mám ale pocit, že třeba mapa Slovenska má na těch svých travnatých letištích jen body pro vzlet/přistání a hotovo...
Na mapě Slovenska jsou i pojížděcí cesty i stojánky, jak lze vidět např. z tohoto obr. :
Link k tutoriálu o stavbě letišť od spdr109 je zde:
http://www.sas194...115.0.html
Tam je mj., jak se vyhnout překážkám při pojíždění.
Upravil/a Uzin dne 16-01-2017 17:34
|
|
|
|
magot |
Přidané 16-01-2017 19:10
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
Tak to Oldo proštuduj ať si máš s čím hrát |
|
|
|
olda Olde maly |
Přidané 16-01-2017 19:32
|
Diskutující
Příspěvek: 2022
Založený: 22.01.07
|
Prdlajs. Za prvé tomu vůbec nerozumím a za druhé mám toho na tu mapu dělat ještě hodně. Proč to neudělá někdo, kdo je v tom zběhlý? To je takový problém? Přece to nemůže zabrat pro toho, kdo to umí, tolik času. No ni? |
|
|
|
magot |
Přidané 16-01-2017 19:53
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
Hele tak velký špatný, ty stromy jsou takřka na každým letišti. To kopírování přes alt mě nějak nefunguje, sice se označí nějakej objekt - červenej otazníček, dám copy, ale když dám paste tak se nic nestane. Nikde nic novýho ...
Je to plošně. Mám podezdření že jsou špatně pojmenované textury. Nevíš Uzine tyhle polní textury kde nemají být stromy musí mít na konci jména textury "fields"?
Např: blabla_fields.tga? Funguje to takhle, nebo je to jedno?
Ty pojížděcí systémy taky nejdou kopírovat, škoda ..
Upravil/a magot dne 16-01-2017 20:18
|
|
|
|
Uzin |
Přidané 16-01-2017 23:23
|
Uživatel
Příspěvek: 708
Založený: 16.01.08
|
magot napsal:
Hele tak velký špatný, ty stromy jsou takřka na každým letišti. To kopírování přes alt mě nějak nefunguje, sice se označí nějakej objekt - červenej otazníček, dám copy, ale když dám paste tak se nic nestane. Nikde nic novýho ...
Je to plošně. Mám podezdření že jsou špatně pojmenované textury. Nevíš Uzine tyhle polní textury kde nemají být stromy musí mít na konci jména textury "fields"?
Např: blabla_fields.tga? Funguje to takhle, nebo je to jedno?
Ty pojížděcí systémy taky nejdou kopírovat, škoda ..
O blabla_fields.tga viz KevinP Texture Tutorial:
http://www.mediaf...ial_v5.rar
Když je blabla_fields.tga, pak v blabla_fields.tree.tga mohou byt stromy jako bílé tečky, když tam nejsou , nebudou na textuře, pokud textura NEBUDE mít číselný modifikátor v load.ini..
O kopírování letišť z jedné mapy do druhé psal někde Boomer, buď na SAS, nebo na UP stránce. i s obrázky.
Celý postup je podrobně s obrázky popsán na str.66 druhé části Kevinova Tutoriálu verse 5
Upravil/a Uzin dne 16-01-2017 23:37
|
|
|
|
cyberolas |
Přidané 17-01-2017 00:15
|
Uživatel
Příspěvek: 560
Založený: 24.04.08
|
Tak kopírování letišť s pojížděcíma bodama lze, právě jsem zkoušel kydnout letiště Zvolen do Burmy a jde to. Problém je v tom, že se společně s body nakopírují i ty průhledný pláty, takže pokud tam už jsou, měli byste je nejdřív odstranit a pak až dát ctrl+V. |
|
|
|
magot |
Přidané 17-01-2017 09:53
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
hmm mě to nejde, označím alt+myš, dám ctrl+C, vše se označí copy, potud je to ok (nebo aspoň to taky vypadá) - pak dám jinde na mapě ctrl+V a nic se nestane. Netuším zda to má ještě jiné podmínky nebo jestli dělám něco blbě ale už mě nic nenapadá.
Mazat blank fields tak zřejmě nedokážu páč mě není jasný jak označit něco co není vidět, jak zjistím kde jsou a kde ne, kde začínají a končí ...
cyberolasi nechtěl by jsi se na to podívat když bych ti to upnul? Jde to editovat pod 4.12.. |
|
|
|
Uzin |
Přidané 17-01-2017 10:33
|
Uživatel
Příspěvek: 708
Založený: 16.01.08
|
magot napsal:
hmm mě to nejde, označím alt+myš, dám ctrl+C, vše se označí copy, potud je to ok (nebo aspoň to taky vypadá) - pak dám jinde na mapě ctrl+V a nic se nestane. Netuším zda to má ještě jiné podmínky nebo jestli dělám něco blbě ale už mě nic nenapadá.
Mazat blank fields tak zřejmě nedokážu páč mě není jasný jak označit něco co není vidět, jak zjistím kde jsou a kde ne, kde začínají a končí ...
.
No joooo, magote, to musíš v unlocked FMB aka MapBuilderu !!!
Ty jsi to zřejmě zkoušel jen v FMB !!!!! Tam jsou navíc vidět ty šedozelené pláty, jako v mých obrázcích nahoře. Ve hře pak jsou neviditelné ! Koukej si přečíst Kevinův tutoriál v5 part 2 od strany 66 dále !Tam je to i s obrázkama !
Kevinův Tutoriál stáhneš zde:
http://www.mediaf...ial_v5.rar
To je bible mapařů, tam najdeš téměř vše, jak v té Werichově písničce o Davidu a Goliáši.. Dokud tam nezačneš hledat, nemá cenu pokračovat.
Upravil/a Uzin dne 17-01-2017 10:56
|
|
|
|
magot |
Přidané 17-01-2017 11:20
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
Ne Uzine, mám samozřejmě unlocked. Mohu editovat/ mazat domy (což v FMB nejde) a jiné statické objekty, vkládat pláty atd.. vše pak exportovat do actor.static.
To vše je ok a funguje. Mám i nakonfigurovány klávesy CTRLC, V v conf.ini atd ..
Mohu označit i ty neviditelné pláty, jenže ty se mi označí jen jako červená ikonka otazníku a vůbec mě mějde do hlavy jak je mám jako umísťovat někam když vidím jen ikonku a ne hranice toho plátu ... dělám asi něco špatně..
Každopádně když Lynx umísťoval textury letišť, tak zřemě na něco zapomněl nebo udělal něco špatně ... |
|
|
|
saldy |
Přidané 17-01-2017 11:39
|
Diskutující
Příspěvek: 3650
Založený: 29.01.09
|
Ty letiště jsme tady už jednou řešili, v 1.1 tam mizely objekty a v 1.2 to opravil s tím, že tam dal omylem nějaký vrstvy navíc nebo co. |
|
|
|
Uzin |
Přidané 17-01-2017 11:49
|
Uživatel
Příspěvek: 708
Založený: 16.01.08
|
magot napsal:
Mohu označit i ty neviditelné pláty, jenže ty se mi označí jen jako červená ikonka otazníku a vůbec mě mějde do hlavy jak je mám jako umísťovat někam když vidím jen ikonku a ne hranice toho plátu ... dělám asi něco špatně..
.
To vypAdá, že v unlocked FMB máš v 3do ty pláty neviditelné -jejich *.tga. Asi by stačilo jen pro unlocked FMB je zalít barvou.
Jinak - relevantní pro 4.12. asi bude:
http://www.sas194...#msg580230
řešení od Istvana - vpmedia.
Upravil/a Uzin dne 17-01-2017 12:00
|
|
|
|
cyberolas |
Přidané 17-01-2017 11:55
|
Uživatel
Příspěvek: 560
Založený: 24.04.08
|
Magote, tento víkend připravuji franken Tobruk jako mapu pro jakousi specku pro kolegu ze SAS1946, příští víkend bych se ti na to mrknul. Připrav mi prosím podklady ať to můžu nainstalovat. Ale já edituju v unlockFMB ve 4.10, jestli to nevadí... Body se zapíšou do actor.static, tak aby tam pak nechyběly nějaké domečky...
magot napsal:
hmm mě to nejde, označím alt+myš, dám ctrl+C, vše se označí copy, potud je to ok (nebo aspoň to taky vypadá) - pak dám jinde na mapě ctrl+V a nic se nestane. Netuším zda to má ještě jiné podmínky nebo jestli dělám něco blbě ale už mě nic nenapadá.
Mazat blank fields tak zřejmě nedokážu páč mě není jasný jak označit něco co není vidět, jak zjistím kde jsou a kde ne, kde začínají a končí ...
cyberolasi nechtěl by jsi se na to podívat když bych ti to upnul? Jde to editovat pod 4.12.. |
|
|
|
olda Olde maly |
Přidané 17-01-2017 13:28
|
Diskutující
Příspěvek: 2022
Založený: 22.01.07
|
Toto Olomoucký letiště nám dělal Texan, protože na Lynxově nebylo. On to letiště měl beze stromů, jenže s řídící věží, která tam nepatří. Radim ji odstranil a je problém. Radime nebude jednodušší, ať tu řídící věž odstraní Texan? Ty přece na něj máš kontakt. Kdoví v čem to dělal. |
|
|
|
magot |
Přidané 19-01-2017 18:56
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
Oldo tak zpět na stromy. Mám nějakej posranej builder. Na mapě jsou všechny letiště OK, a nejsou na nich stromy. Lynx udělal vše správně.
Mě se ale do builderu nahraje mapa kde jsou stromy skrz letištní textury. Něco je špatně s builderem.
Takže dokud toto nedořeším nemohu nic editovat, cokoliv mazat nebo přidávat. Čili ti nesmažu ani věž či hangáry ale ani nepřidám bungry do výseku. Prostě nic.
Tam ten actor.static co jsem ti posílal smaž je úplně na hovno ..
Takže tím jsme skončily
Upravil/a magot dne 19-01-2017 19:04
|
|
|
|
olda Olde maly |
Přidané 19-01-2017 19:59
|
Diskutující
Příspěvek: 2022
Založený: 22.01.07
|
Jenže na té Linxově mapě to Olomoucký letiště v Neředíne prostě není. Proto nám ho dodělal Texan. |
|
|
|
magot |
Přidané 19-01-2017 20:14
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
Však ten Texanův update je ještě ok. |
|
|
|
olda Olde maly |
Přidané 19-01-2017 20:45
|
Diskutující
Příspěvek: 2022
Založený: 22.01.07
|
Ale má tam danou tu pitomou řídící věž, co tam nemá co dělat. Já ho potřebuju čistý, bez jakýchko-li objektů. |
|
|
|
magot |
Přidané 19-01-2017 21:20
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
No tak to máme bez builderu smolíka .. |
|
|
|
olda Olde maly |
Přidané 02-02-2017 19:22
|
Diskutující
Příspěvek: 2022
Založený: 22.01.07
|
Klucí, nemáte někdo fotku hangáru Ehrenwald 1920? Díky. |
|
|