November 23 2024 10:59:12
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 13

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - Neoficiální Addony a MODy
 Vytisknout diskuzi
Mapa CSR - Lynx
cyberolas
Občas je to s těmito body alchymie. Pozor na to, aby nebyl nějaký objekt blízko trasy pojíždění, někdy to vadí. Mám ale pocit, že třeba mapa Slovenska má na těch svých travnatých letištích jen body pro vzlet/přistání a hotovo...
 
Uzin
cyberolas napsal:

Občas je to s těmito body alchymie. Pozor na to, aby nebyl nějaký objekt blízko trasy pojíždění, někdy to vadí. Mám ale pocit, že třeba mapa Slovenska má na těch svých travnatých letištích jen body pro vzlet/přistání a hotovo...

Na mapě Slovenska jsou i pojížděcí cesty i stojánky, jak lze vidět např. z tohoto obr. :

i734.photobucket.com/albums/ww341/Uzin_2009/TriDuby_Zolna_zpsi8nm4wul.jpg

Link k tutoriálu o stavbě letišť od spdr109 je zde:

http://www.sas194...115.0.html

Tam je mj., jak se vyhnout překážkám při pojíždění.
Upravil/a Uzin dne 16-01-2017 17:34
 
magot
Tak to Oldo proštuduj ať si máš s čím hrát Šklebící se
 
olda Olde maly
Prdlajs. Za prvé tomu vůbec nerozumím a za druhé mám toho na tu mapu dělat ještě hodně. Proč to neudělá někdo, kdo je v tom zběhlý? To je takový problém? Přece to nemůže zabrat pro toho, kdo to umí, tolik času. No ni? Úsměv
 
magot
Hele tak velký špatný, ty stromy jsou takřka na každým letišti. To kopírování přes alt mě nějak nefunguje, sice se označí nějakej objekt - červenej otazníček, dám copy, ale když dám paste tak se nic nestane. Nikde nic novýho ...
Je to plošně. Mám podezdření že jsou špatně pojmenované textury. Nevíš Uzine tyhle polní textury kde nemají být stromy musí mít na konci jména textury "fields"?

Např: blabla_fields.tga? Funguje to takhle, nebo je to jedno?

Ty pojížděcí systémy taky nejdou kopírovat, škoda ..
Upravil/a magot dne 16-01-2017 20:18
 
Uzin
magot napsal:

Hele tak velký špatný, ty stromy jsou takřka na každým letišti. To kopírování přes alt mě nějak nefunguje, sice se označí nějakej objekt - červenej otazníček, dám copy, ale když dám paste tak se nic nestane. Nikde nic novýho ...
Je to plošně. Mám podezdření že jsou špatně pojmenované textury. Nevíš Uzine tyhle polní textury kde nemají být stromy musí mít na konci jména textury "fields"?

Např: blabla_fields.tga? Funguje to takhle, nebo je to jedno?

Ty pojížděcí systémy taky nejdou kopírovat, škoda ..


O blabla_fields.tga viz KevinP Texture Tutorial:

http://www.mediaf...ial_v5.rar

Když je blabla_fields.tga, pak v blabla_fields.tree.tga mohou byt stromy jako bílé tečky, když tam nejsou , nebudou na textuře, pokud textura NEBUDE mít číselný modifikátor v load.ini..

O kopírování letišť z jedné mapy do druhé psal někde Boomer, buď na SAS, nebo na UP stránce. i s obrázky.
Celý postup je podrobně s obrázky popsán na str.66 druhé části Kevinova Tutoriálu verse 5
Upravil/a Uzin dne 16-01-2017 23:37
 
cyberolas
Tak kopírování letišť s pojížděcíma bodama lze, právě jsem zkoušel kydnout letiště Zvolen do Burmy a jde to. Problém je v tom, že se společně s body nakopírují i ty průhledný pláty, takže pokud tam už jsou, měli byste je nejdřív odstranit a pak až dát ctrl+V.
 
magot
hmm mě to nejde, označím alt+myš, dám ctrl+C, vše se označí copy, potud je to ok (nebo aspoň to taky vypadá) - pak dám jinde na mapě ctrl+V a nic se nestane. Netuším zda to má ještě jiné podmínky nebo jestli dělám něco blbě ale už mě nic nenapadá.
Mazat blank fields tak zřejmě nedokážu páč mě není jasný jak označit něco co není vidět, jak zjistím kde jsou a kde ne, kde začínají a končí ...

cyberolasi nechtěl by jsi se na to podívat když bych ti to upnul? Jde to editovat pod 4.12..
 
Uzin
magot napsal:

hmm mě to nejde, označím alt+myš, dám ctrl+C, vše se označí copy, potud je to ok (nebo aspoň to taky vypadá) - pak dám jinde na mapě ctrl+V a nic se nestane. Netuším zda to má ještě jiné podmínky nebo jestli dělám něco blbě ale už mě nic nenapadá.
Mazat blank fields tak zřejmě nedokážu páč mě není jasný jak označit něco co není vidět, jak zjistím kde jsou a kde ne, kde začínají a končí ...

.

No joooo, magote, to musíš v unlocked FMB aka MapBuilderu !!!
Ty jsi to zřejmě zkoušel jen v FMB !!!!! Tam jsou navíc vidět ty šedozelené pláty, jako v mých obrázcích nahoře. Ve hře pak jsou neviditelné ! Koukej si přečíst Kevinův tutoriál v5 part 2 od strany 66 dále !Tam je to i s obrázkama !

Kevinův Tutoriál stáhneš zde:

http://www.mediaf...ial_v5.rar

To je bible mapařů, tam najdeš téměř vše, jak v té Werichově písničce o Davidu a Goliáši.. Dokud tam nezačneš hledat, nemá cenu pokračovat.
Upravil/a Uzin dne 17-01-2017 10:56
 
magot
Ne Uzine, mám samozřejmě unlocked. Mohu editovat/ mazat domy (což v FMB nejde) a jiné statické objekty, vkládat pláty atd.. vše pak exportovat do actor.static.
To vše je ok a funguje. Mám i nakonfigurovány klávesy CTRLC, V v conf.ini atd ..
Mohu označit i ty neviditelné pláty, jenže ty se mi označí jen jako červená ikonka otazníku a vůbec mě mějde do hlavy jak je mám jako umísťovat někam když vidím jen ikonku a ne hranice toho plátu ... dělám asi něco špatně..

Každopádně když Lynx umísťoval textury letišť, tak zřemě na něco zapomněl nebo udělal něco špatně ...
 
saldy
Ty letiště jsme tady už jednou řešili, v 1.1 tam mizely objekty a v 1.2 to opravil s tím, že tam dal omylem nějaký vrstvy navíc nebo co.
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
Uzin
magot napsal:


Mohu označit i ty neviditelné pláty, jenže ty se mi označí jen jako červená ikonka otazníku a vůbec mě mějde do hlavy jak je mám jako umísťovat někam když vidím jen ikonku a ne hranice toho plátu ... dělám asi něco špatně..
.

To vypAdá, že v unlocked FMB máš v 3do ty pláty neviditelné -jejich *.tga. Asi by stačilo jen pro unlocked FMB je zalít barvou.

Jinak - relevantní pro 4.12. asi bude:

http://www.sas194...#msg580230

řešení od Istvana - vpmedia.
Upravil/a Uzin dne 17-01-2017 12:00
 
cyberolas
Magote, tento víkend připravuji franken Tobruk jako mapu pro jakousi specku pro kolegu ze SAS1946, příští víkend bych se ti na to mrknul. Připrav mi prosím podklady ať to můžu nainstalovat. Ale já edituju v unlockFMB ve 4.10, jestli to nevadí... Body se zapíšou do actor.static, tak aby tam pak nechyběly nějaké domečky...



magot napsal:

hmm mě to nejde, označím alt+myš, dám ctrl+C, vše se označí copy, potud je to ok (nebo aspoň to taky vypadá) - pak dám jinde na mapě ctrl+V a nic se nestane. Netuším zda to má ještě jiné podmínky nebo jestli dělám něco blbě ale už mě nic nenapadá.
Mazat blank fields tak zřejmě nedokážu páč mě není jasný jak označit něco co není vidět, jak zjistím kde jsou a kde ne, kde začínají a končí ...

cyberolasi nechtěl by jsi se na to podívat když bych ti to upnul? Jde to editovat pod 4.12..
 
olda Olde maly
Toto Olomoucký letiště nám dělal Texan, protože na Lynxově nebylo. On to letiště měl beze stromů, jenže s řídící věží, která tam nepatří. Radim ji odstranil a je problém. Radime nebude jednodušší, ať tu řídící věž odstraní Texan? Ty přece na něj máš kontakt. Kdoví v čem to dělal.
 
magot
Oldo tak zpět na stromy. Mám nějakej posranej builder. Na mapě jsou všechny letiště OK, a nejsou na nich stromy. Lynx udělal vše správně.
Mě se ale do builderu nahraje mapa kde jsou stromy skrz letištní textury. Něco je špatně s builderem.
Takže dokud toto nedořeším nemohu nic editovat, cokoliv mazat nebo přidávat. Čili ti nesmažu ani věž či hangáry ale ani nepřidám bungry do výseku. Prostě nic.

Tam ten actor.static co jsem ti posílal smaž je úplně na hovno ..
Takže tím jsme skončily Úsměv
Upravil/a magot dne 19-01-2017 19:04
 
olda Olde maly
Jenže na té Linxově mapě to Olomoucký letiště v Neředíne prostě není. Proto nám ho dodělal Texan.
 
magot
Však ten Texanův update je ještě ok.
 
olda Olde maly
Ale má tam danou tu pitomou řídící věž, co tam nemá co dělat. Já ho potřebuju čistý, bez jakýchko-li objektů.
 
magot
No tak to máme bez builderu smolíka ..
 
olda Olde maly
Klucí, nemáte někdo fotku hangáru Ehrenwald 1920? Díky.
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,024,734 návštěv