Jestli chce někdo použít zoom na ose Z pomocí OT a létá simulátor Rise of Flight, je třeba provést manuální edit dvou souborů.
Veškeré úpravy jsou v adresáři X:\xxxx\Rise of Flight\data\input, kde je soubor: "standard.actions". Provedeme jeho edit a najdeme řádek s názvem BC_HEAD_ZOOM, namapovanou osu (příklad joy1_axis_p) přepíšeme na _trackir_axis_Z (podtržítko a znaky dodržet ) a dáme uložit.
Nyní bude osa Z již fungovat, ale je nutné udělat její invert a synchronizovat s pohybem vpřed i vzad.
Najdeme ve stejném adresáři soubor: "__current__.responses" řádek BC_HEAD_ZOOM,1,0,0,0| parametry změníme na BC_HEAD_ZOOM,1,0,1,0| uložit.
Posledním krokem bude nastavení Opentrack v Options záložka Output je možnost zaškrtnout Disable Z axis compensation. Pokud by to někdo s ovládáním zoomu myslel vážně, vůbec bych se nebál a vytvořil pro Rof vlastní profil v OT, protože křivka na ose Z bude pro komfort užívání jiná než se používá jen na pohyb v kokpitu.
Celé ovládání zoomu je pak docela intuitivní, ale chce to získat nějakou tu praxi no.
Edit:Při ladění zoomu jsem vyřešil poslední kosmetickou překážku v používání. Hned po aktivaci téhle funkce je nezvyklé, že poloha zoomu je ve výchozí poloze v 50%, sice se na to dá zvyknout, ale díky tomu může pilot ztratit rychleji přehled co se děje kolem něj a nejen při manévrech v souboji.
Základní pohled je prostě lepší mít odzoomován a to lze docílit jedině úpravou její křivky.
Jenže nastavení křivky head zoom v Responses není pro virtuální osu OT vůbec přístupná, ale dá se to naštěstí oblafnout přidáním jakékoliv jiné fyzické analogové osy, která poslouží pouze k přístupnění a editaci křivky pěkně v grafice.
[img]http://img8.rajce.idnes.cz/d0801/4/4901/4901891_507dca2b7c43a1bacef8c830a77145ff/images/zoom1.jpg[/img] is not a valid Image.
Celé kouzlo spočívá v prohnutí celé křivky tím bude pohled v základní poloze posunut zpět a zároveň slouží i pro nastavení citlivosti.
[img]http://img8.rajce.idnes.cz/d0801/4/4901/4901891_507dca2b7c43a1bacef8c830a77145ff/images/zoom2.jpg[/img] is not a valid Image.
Po nastavení a potvrzení konfigurace je nutné fyzickou osu v controls zase odstranit, protože by se prala s tou virtuální a ovládání přeci chceme mít pomocí osy v opentrack.
Takovou úpravu je nutné provést u všech strojů ve kterých létáte a to v grafice nebo rychleji manuálně přidat řádky z již upraveného stroje do souborů “xxxxx.responses”, to zabere méně času než se piplat z každým strojem zvlášť hojda. Pet
Tak jsem se konečně dokopal toto zkusit a už nebudu měnit opravdu to funguje , prostě bomba !!! Zase jedna končetina bude mít méně práce a vše půjde hlavou jako v reálu !!!
Možná někdo bude zase "remcat" ale bylo by dobrý si tento Petsildův "fígl" zkusit a pak pište!!!
Opravdu pecka!!!
Určitě přidám tento návod i na moje weby .
Díky Petsilde ,dobrá práce!!!
[img]http://www.imgup.cz/images/2015/08/30/FCU.png[/img] is not a valid Image.
Tak to mohu jednoznačně potvrdit. Mám pedály, MS FF, plynovku s tunou tlačítek a jiných hejblat, TrackIR, Saitek Quadrant, trimovací kolečka zvlášť a výsledky jsou už řadu let hodně podprůměrné.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Po delší době je tady zdokonalený Opentrack 2.3.1 přidává mapování zkratek více zařízení současně, detailnější nastavení křivek změnou měřítka plus mnoha vylepšení.
- Russian translation updated by @mrsanchos, thank you!
- Allow setting max X value for mappings
- Allow a second keybinding for each function, e.g. one for joystick and second for keyboard.
- PT: with correct fov and model size in mm will show real-life distance in centimeters.
- Add "neck displacement" feature general for all input and output schemes.
- PT: add improved centering code by @DaMichel. It's particularly significant for LEDs shining evenly bright across their entire space.
- aruco: try different parameters if can't detect the marker
- mouse output: fix small differences not accumulating
- fix simconnect X axis sign
- Accela defaults changed. Rotation nonlinearity got documented in the settings dialog.
- PT camera only reopens if some of its settings were actually changed.
- Remove broken experimental center mode
- Fix process detector horizontal scrollbar that shouldn't be there
- Disable relative translation by default
- PT: enable auto threshold by default
- aruco: increase max detectable marker size
- code quality changes in random places
- accidentally the cancel button and closing the dialogs didn't revert the settings to saved values
- pressing escape to close a dialog will now act like the cancel button also, before it never did
- the software now defaults to the camera center method in empty configs
- build system fixed relating to translation support -- in collaboration with @mrsanchos
- source code is installed fully now
- in case "invert" option is used, do it before transformations; relative pose and friends work fully now
- PT: the preview window's text and crosses look perfectly sharp and accurate now
- PT and aruco video preview don't slow down the user interface anymore
- PT: finding LED centers should be slightly more accurate now
- PT: in case we can't get a frame, don't use 100% of the CPU; wait for 100 ms before each attempt; don't try for 100 times, try only 5 times -- issue #552, reported by @MathijsG
- simplify, correct some code and move common code outside the gui module; simplify the keyboard listener in the options dialog
- correct layout issues in the options window -- fixes Russian translation issues
- build errors on Linux; it won't be officially supported despite that
- fix keyboard shortcuts on Linux; they won't block the key in the user interface, won't suddenly stop working etc
- hotfix1 broke saving the options dialog -- issue #557, reported by @hollywood156
- fix memory leaks in the options system
- don't crash with camera preview on startup for PT and aruco
- PT: show used radius for each point; this helps choose the correct slider position with auto-threshold
- units for position in the mapping window are now shown as cm, not mm, as it ought to be; this is purely cosmetic
- fix "max rotation/translation" selectable in mapping window only applying after the mapping window is first opened -- issue #568, reported by @flycrshish
- fix Linux hotkeys. Linux users are expected to build directly from unstable and aren't entitled to support however. This is an OS for developers.
chtěl bych se zeptat, kde najdu tlačítko na nastavení uzamknutí pohledu? Tlačítko pro vycentrování pohledu mám, ale potřeboval bych, když se nalepím na zaměřovač, aby mi po přidržení tohoto centrovacího tlačítka pohled zamrznul (pokud jde oboje mít na jednom tlačítku s tím, že centr je jen klik a fixace držení). Kdysi jsem to nastavené měl, ale pak jsem nastavoval a nastavoval, klikal a úspěšně tohle vymazal. Dlouho mě to netrápilo, ale teď bych to chtěl
i5-6600K @ 4.6 GHz, ASUS Z170 Pro Gaming, Gigabyte RX 5700 XT Gaming OC 8G, Kingston 8GB KIT DDR4 2400MHz CL12, Noctua NH-C12P SE14, Win 10 Pro
- PT, aruco: the calibrator will now work even if you look at the same spot for a while, and you calibrate with varying speed. -- a major pain reported by many, recently discussed with @Len62 and @MathijsG in #575
- aruco: now uses the exact same calibration code as PT, with above improvement
- PT: correct logic error relating to camera reopen with resolution/fps change during tracking
- accela: doesn't do a large movement when moving from +180 to -180. This is for inertial trackers. - #533, reported by @Ounicron
- the "custom center pose" ignores mapping and doesn't affect relative translation as it's not meant to. -- #572, reported by @olegiy
- cmake: some msvc fixes
- PT: simplify camera vs tracker code. we'd like to reuse the camera code for other camera-based trackers eventually.
- cmake, dinput, compat: fix minor bugs no one ever run into
- I started going over the modules with a disassembler to verify optimized code quality. For now it's a start but I plan to do it more.
Ahoj, jsem v bos nový a potřeboval bych pomoct s jedním problémem.Vím, že to sem asi nepatří, ale tohle vlákno asi nejvíc "žije" a tak mám šanci, že mi někdo odpoví rychle .. A k tématu: mohu vlastně poděkovat Joskovi za super rozhlížedlo a Happymu za luxusní rudder pedály.
K věci: Bosko mi normálně šlapalo asi 14 dní a předevčírem mi to najednou napsalo , že nějaká aktualizace a stáhl se mi znova klient. Od té doby mi to dělá toto: zapnu klienta,dám Enter,navolím si v Quick mission např. vzlety a přistání...zkrátka vše funguje do loudingu už do mise a pak to spadne na plochu a tam je tato hláška "LuaScripts/WorldObjects/Projectiles/SHELL_RUS_34x195_AP.txt " a nejde to zavřít , musím restartovat comp.Jinak Offline mi normálně funguje.Nevíte někdo co s tím? Předem moc díky za jakoukoli pomoc, radu.
edit: už nejde ani offline
Upravil/a tt2712 dne 12-04-2017 17:39
Zas tak moc nežije alespoň někdo přispěl i když ne k tématu no.
Hele máš to nějaké rozbité... zkus provést ověřit integritu souborů ve Vlastnostech hry na Steamu.
[img]http://img8.rajce.idnes.cz/d0801/4/4901/4901891_507dca2b7c43a1bacef8c830a77145ff/images/inte.jpg[/img] is not a valid Image.
Ahoj, díky moc za snahu o pomoc.Nakonec jsem to vyřešil reinstalem .Nechtělo se mi do toho, protože znovu vše nastavovovat, ale nakonec mi nic jinýho nezbylo
pěkné videjko ne jen o výrobě, ale hlavně o nastavení opentracku na konci videa
Ahoj
Je tam něco o nastavování , ale ta výroba , toho bych se vyvaroval , to určitě několika dobrodruhům odepíše PC až to tam zapojí a vyzkratují USB port ve snaze ušetřit za adaptér.
Ta čokoláda-svorkovnice na drát o průřezu 0,14mm to je fakt hrůza, nejsem žádný elektrikář ,ale věřím že až tohle uvidí profík , tak se mu postaví všechny vlasy , jestli hned neomdlí
To že tam plete paralelní zapojení s sériovým to bych mu odpustil , ale ta čokoláda a elektrikářská páska fuj fuj
[img]http://www.imgup.cz/images/2015/08/30/FCU.png[/img] is not a valid Image.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.