Joe Hallenbeck napsal:
Domnívám se, že u Britů něco takového také nebylo možné. Nějaké drobné modifikace asi ano, ale že by někomu u squadrony zpevnili drak letadla, protože měl pět a více sestřelů, nebo vyměnili přednostně ještě stále funkční motor za zbrusu nový a výkonnější, jen protože právě sundal sedmou 190 v řadě je holý nesmysl.
Experimenty se v polních podmínkách prováděly, např. s koncovým obloukem křídel u pětek Spitfirů které se odmontovávaly, ve snaze zlepšit manévrovatelnost Spitfiru, pak také čachry se závažím, ale co vím, tak tunění zbraní, munice, motoru, draku, potahů a já nevím čeho ještě, tak jak je ve WT je nesmysl. U perutí RAF se navíc piloti na perutních letadlech náhodně střídali zrovna podle toho, které bylo k dispozici a kolik jich mělo jít do akce, takže i zelenáč si sedl do zbrusu nové nablýskané mašiny.
Takže když to shrnu:
Peruť většinou převzala úplně nové, nablýskané a dokonale seřízené letadlo z továrny, které používala, a výkony toho letadla šly postupně plus mínus dolů s tím, jak se opotřebovávalo. Do servisního deníku se zapisovaly odlétané hodiny a podle toho se dělaly výměny potrubí, čerpadel, případně celého motoru, či celková generálka. A to platilo pro naprosto každé letadlo co u RAF sloužilo a vsadím boty, že stejně to bylo i jinde. Žádné letadlo nebylo upřednostněno, tím, že by bylo přednostně vybaveno "novou technologií", přednostně provedena generálka před uplynutím servisních hodin, na každé se dostalo až když nastal ten správný čas - kdy splnilo počet odlétaných hodin (dle servisního deníku). Jsem si jistý, že v rámci perutě nebylo možné do Mk. Vb, co "sjela" z výrobní linky na jaře 1941 s motorem Merlin 45, namontovat v roce 1943 Merlin 55. Určitě ne v rámci perutě, protože drobné rozdíly mezi Merlinem 45 a 55 by to neumožňovaly. Takže taková změna šla jen v rámci konverze na úrovni továrních opravárenských dílen. Nicméně se obávám, že se to nedělalo ani v rámci továrních konverzí, a to z toho důvodu, že Vb vyrobená v roce 1941, byla v roce 1943 už na konci své celkové životnosti (drak). Navíc i kdyby takové letadlo dostalo nový Merlin 55, stejně by kvůli opotřebení ostatních dílů ani z daleka nedosahovalo maximálních, továrních výkonů, letadlo by se muselo vyměnit celé. Proto se rovnou dodala z tovární linky z brusu nová Vb, již vybavená novým Merlinem 55 a ta stará se na Merlin 55 nekonvertovala. Maximálně se v té staré pětce vyměnil motor a dal se tam zase Merlin 45 ze zásob a nechala se dosloužit někde ve výcviku (do konce životnosti draku). Navíc ve 43 se rozjížděla výroba "devítek". Do nové mašiny si pak klidně sedl i zelenáč, nejenom ostřílené eso.
No, to by ostatně taky nebyl špatný koncept, dostat hned ze startu "nový" letadlo a postupně ho rajtovat až do rozsypání nýtů s tím, že by si člověk mohl průběžně platit obnovu "jetejch dílů" za fungláky z fabriky. Pokud by člověk zanedbával ty výměny, tak by mu mechanici jednou mohli říct "Sorry kámo brácho, tohle už ti nenastartujem, dokud neopravíš alespoň to, co je vohlý, upadlý a zteřelý. Pak by si člověk letadlo "domazloval" po každým druhým, pátým letu, aby mělo výkony... Jo - to si taky dovedu představit, že by nám ve WT udělali. Ale zatím je to tak, jak to je, no.
Takže přejdu k věci a rád bych se zeptal zde místních létačů WT:
Zajímalo by mě chování Spitfiru Mk. I. z roku 1940. Co se stane, v rámci toho nejvíc hard core nastavení, při prudkém potlačení a rychlém nárůstu negativních G? Začne mu motor kuckat, zhasne? Nebo není simulován vliv negativních G na chod motoru a jeho karburátorový systém čerpání paliva? Jak je citlivá výškovka a co nestabilita Spitfiru při střelbě (nejen u MkI ale hlavně u kanónové Mk. V)?
Ano, starší Spity na to trpí, stejně jako starší Ruský stroje. (I-16, I-153, apod.)
Dále by mě zajímalo, proč je v planesetu na ofiko stránkách WT pro rok 1940 Typhoon Mk. I a Mk. b. Ty snad byly nejdříve zařazovány k perutím, až někdy v létě 1941 a to ještě s obrovskými problémy s nespolehlivostí motorů.
Na tohle neumím odpovědět.
Jakým způsobem WT simuluje tuto vysokou nespolehlivost rané verze z roku 1941?
Podle mých zkušeností nijak. Jediné, co by se dalo považovat za simulaci nespolehlivosti je bug, který první Typhoony měly s chlazením, kdy udržitelné procento plynu bylo 80 procent, plus mínus. To už ale taky opravili, takže to chladí "očekávatelně", na WEPu se to přehřeje velmi rychle, ale zase je to jako když tě kůň kopne do prdele, letíš velmi rychle velmi rychle.
Dále pak, proč je zařazen Spitfire Mk. XVI v roce 1942??? Mk.XVI (Packard Merlin 266) byly všechny co vím vybaveny křídlem typu E, t. j. 2x 20mm Hispano a 2x 0,5cal. Browning + závěsníky na 250 lb. bomby = v roce 1942 nesmysl. Navíc výkony "šestnáctky" byly optimalizované pro let v nižších letových hladinách a ve 42 měli u RAF plné ruce práce doladit a operačně vyzkoušet první Mk. IX konvertované z "pětek". Takže nevím, kde by se ve 42 vzali u RAF "šestnáctky"...
Neumím odpovědět.
Když se na systém WT podívám z hlediska simulace opotřebení stroje a simulace provozu u jednotek RAF, tak pokud systém WT chápu správně tak je to simulováno přesně opačně a celkově jinak. Čím více toho nalétám, tím lepší éro budu mít, jako zelenáč osedlám starou vylétanou plečku, nemám šanci osedlat mašinu co výkonnostně sedí na tovární výkony.
Je to přesně jak říkáš.
Budu rád, když mi tu někdo odpoví. Předem podotýkám, že se snažím být nezaujatý, ale místní diskuze ve mně čím dál víc budí více otázek kolem WT. Tak jsem se rozhodl zeptat se na některé z nich co mě zajímají.
Super! Konečně se někdo taky na něco ptá. Možná, že k těm dotazům na které já neumím odpovědět naváže někdo jinej z kluků a bude relevantnější, než by byly moje spekulace.
Upravil/a Punik dne 28-01-2014 15:52
---------------------------------------------------------------------------
Pokud moudřejší ustoupí, budou si blbci dělat, co se jim zachce...
....Možná jsem retardovanej, a když budu, tak to na sobě nepoznám, protože je věděcky prokázáno, že blbci neví, že jsou blbci a těžko si to kdy připustí ...
"Voják, který trpí psychickou poruchou, není schopen bojové služby. Pokud si postižený svou nemoc uvědomuje, žádnou duševní nemocí netrpí; je tedy zcela zdráv a schopný služebních povinností."
-Joe Heller, Hlava XXII
Érin go bragh!!Tiocfaidh ár lá - Our day will come
http://www.youtube.com/user/Tartaruscast
Freddie Mercury - Lover of life, singer of songs. 1946 - ∞ Raging hard on WarThunder...
Jde tam spíš o ta srandovní bojiště a divné nastavení hry.
Souhlas.
Ostatně už jen rozdělení letadel do "tierů" čui Levelů je takové divné. jsou tam spolu letadla, která by být neměla.
Tohle mě třeba nikdy nenapadlo řešit, prostě jsem věřil, že to tvůrci udělali nejlíp, jak se dalo a tak jsem předpokládal, že tam jsou spolu stroje, který k sobě patří. Takže dobrá poznámka! Každopádně v vlastní zkušenosti můžu říct, že pokud jste nadprůměrně dobří, tak vás to hodí o tier (a možná i dva) vejš, abyste tam nedělali ramena na srovnatelný stroje. S klukama se nám to stává prakticky pořád, navíc když si vlezeme k sobě do letky se strojema T2, tak je to prakticky JISTOTA. Takže jako hráči mi to, že jsou u sebe na tierech stroje které k sobě nepatří, zase až tolik nevadí, matchmaking tenhle problém řeší za mě.
---------------------------------------------------------------------------
Pokud moudřejší ustoupí, budou si blbci dělat, co se jim zachce...
Pokud je dle tebe v pořádku maximální rychlost u Fw 190 A-5 na hodnotě 610 km/h a 678 km/h u tropikalizovaného Fridricha, tak nemám dál zájem a ani důvod se s tebou o letadlech a simulacích bavit.
Ohledně letových modelů a speciálek - je smutné, že jsi se musel uchýlit už ne k citacím celých vět (protože tam jsi pohořel jak Palach na Václaváku), které jsi nepochopil, ale že cituješ věty, ze kterých vysekáváš části, aby ti to sedělo. To mi jen dokazuje jakým způsobem čteš příspěvky a proč nechápeš smysl psaného textu..
Je mi i líto, že nechápeš zkratku WOT a zaměnil jsi ve své hlavě za WOW a následně mě díky své nepovedené intuici označil za hráče World of Warplanes. Opět jen potvrzení toho, jak čteš a jak si vybíráš to co se ti hodí. Zkus si znovu přečíst celou větu, kterou jsem napsal a nevymýšlej nějaké mé skákání. WOW jsem nikdy nehrál. Jen jsem zkusil na kamarádově účtě. Na WOT (tedy tancích) občas něco zahraju. Jako zábava když nemám chuť na simulátor je to lepší, než WT. Ano, mimoděk jsem srovnal tyhle dvě hry jako hry pro zábavu. Simulací WT nemá moc co nabídnout a neřadím jej jako simulátor. To že jsem to nezpozoroval o 45 minut později je tím, že tvoje výlevy adresované jiným hráčům nečtu (pokud jsi to psal v dalším příspěvku), nebo jsem neměl pocit, že je potřeba tohle znovu rozebírat. WoW nehraji, takže jsem se k němu nevyjadřoval.
Zkus číst celé příspěvky a nebudeš muset používat svoji křišťálovou kouli k tomu, aby sis dokroutil smysl který se ti hodí z pár slov, které si z příspěvku vybíráš. Pak možná pochopíš co ti kdo říká a nebudeš to považovat jen za šumy.
Upravil/a 606_Temp dne 28-01-2014 16:15
1stCL_Fucida napsal:
Je veselé, jak rád manipuluješ "hromadným" míněním a přitom tě nezajímají argumenty.
Argumenty mne zajímají, nezajímají mne kecy. Zatím tady spousta lidí má spoustu keců a málo argumentů, ale zlepšuje se to. Vždy, když najdu nějaký argument, tak ho ocituji a nabídnu svůj protiargument. Cituj mi prosím přesně, kde mě nezajímal něčí argument, rád se vyjádřím ke konkrétnímu případu. Obecně se mohu hájit jen svými kecy. Takže mi prosím uveď konkrétní citaci.
Tohle tedy mohu považovat za uzavřené s tím, že jsi se mýlil?
Ty to vztahuješ příliš konkrétně, kdežto má poznámka je myšlena abstraktně. Jde mi o to, že dle mého názoru poněkud obtížněji přijímáš argumenty Tempíka, Magota, Alfíka a tak trochu je bagatelizuješ levným: "Máte málo nalétáno, aby byly vaše argumenty validní". Nicméně pravda je, že obecně ke konkrétním datům jsi nakloněný a otevřený, což ti určitě slouží jen a jen ke cti.
606_Tempik napsal:
Pokud je dle tebe v pořádku maximální rychlost u Fw 190 A-5 na hodnotě 610 km/h a 678 km/h u tropikalizovaného Fridricha, tak nemám dál zájem a ani důvod se s tebou o letadlech a simulacích bavit.
Jen doplním:
Maximální rychlost Fw 190 A-5 činila ve výšce 6300 m cca 660 km/h a u země pak 560 km/h. Hodnota 610 km/h je zcela nesprávná a blížící se maximálně nějakým bohatě ozávěsníkovaným bitevním konverzím. Bf 109 F je zapeklitější, protože u jeho DB 601 E se používaly plnicí tlaky jak 1,42 ATA, tak i 1,35 (?) ATA. Výsledek v rychlosti netropikalizované verze činil propastných 40 km/h (630 vs 670 km/h ve výšce cca 6500 m). U země to pak bylo cca 520 vs 550 km/h. Tropikalizované verze byly pomalejší, předpokládám, že to mohlo být ve výšce 610 vs 650 km/h. Nicméně verze s vyšším plnicím tlakem se v simulátorech prakticky nevyskytuje, ostatně i doklady jejího historického nasazení nejsou bůhvíjak detailní. To už pak spíš počáteční fiasko s Bf 109 G-1/G-2 a motorem DB 605 ládovaným na 1,42 ATA a cesta zpátky k tlakům 1,35 ATA. Ostatně tohle byl v LW celkem populární krok
Fw 190 byl nejrychlejší sériově vyráběnou stíhačkou na světě snad jen v období 1 - 8/1942. A to musíme vyšší plnicí tlak na Bf 109 F-4 "zanedbat". Na druhou stranu u země i ve středních hladinách byl rychlejší než Bf 109 prakticky vždy. Jenže maximální rychlost se neměří ani u země a většinou ani v těch středních výškách.
606_Tempik napsal:
Pokud je dle tebe v pořádku maximální rychlost u Fw 190 A-5 na hodnotě 610 km/h a 678 km/h u tropikalizovaného Fridricha, tak nemám dál zájem a ani důvod se s tebou o letadlech a simulacích bavit.
Ano. Nebavme se spolu, protože ty nepředkládáš jediný podklad pro svá tvrzení a přesvědčení, nevyvracíš můj argument a utíkáš jak pes s ocasem mezi nohama. Nejlepší tedy bude neztrácet si vzájemně čas.
Ohledně letových modelů a speciálek - je smutné, že jsi se musel uchýlit už ne k citacím celých vět (protože tam jsi pohořel jak palach na Váslaváku), které jsi nepochopil, ale že cituješ věty, ze kterých vysekáváš části, aby ti to sedělo. To mi jen dokazuje jakým způsobem čteš příspěvky a proč nechápeš smysl vět.
Ano, je smutné, když ti vyjdu vstříc vyseknutím balastu který ti i napodruhé zabránil v rozpoznání významu, který se ti povedlo vygenerovat a ty to obracíš proti mě. Třeba budeš mít lepší analytické, nebo technické myšlení, ale s jazykem to moc neumíš, je mi líto.
Je mi i líto, že nechápeš zkratku WOT a zaměnil jsi ve své hlavě za WOW a následně mě díky své nepovedené intuici označil za hráče World of Warplanes. Opět jen potvrzení toho, jak čteš a jak si vybíráš to co se ti hodí. Zkus si znovu přečíst celou větu, kterou jsem napsal a nevymýšlej nějaké mé skákání. WOW jsem nikdy nehrál. Jen jsem zkusil na kamarádově účtě. Na WOT (tedy tancích) občas něco zahraju. Jako zábava když nemám chuť na simulátor je to lepší, než WT. Ano, srovnávám tyhle dvě hry jako hry pro zábavu. Simulací WT nemá moc co nabídnout a neřadím jej jako simulátor. To že jsem to nezpozoroval o 45 minut později je tím, že tvoje výlevy adresované jiným hráčům nečtu (pokud jsi to psal v dalším příspěvku), nebo jsem neměl pocit, že je potřeba tohle znovu rozebírat. WoW nehrtaji, takže jsem se k němu nevyjadřoval.[quote]
Takže my se bavíme o letadlech, ty uděláš naprosto nepochopitelný úkrok stranou k tankům, pak se zase plynule vrátíš k letadlům a to, že mateš toho s kým se bavíš ti nepřijde ani divné? Nepřišlo ti divné zareagovat na jednu část mé otázky a nevyjádřit se k mému omylu, když jsem si myslel že nemluvíš z cesty, ale že ses pouze překlepl? Dobře ty!
[quote]
Zkus číst celé příspěvky a nebudeš muset používat svoji křišťálovou kouli k tomu, aby sis dokroutil smysl který se ti hodí z pár slov, které si z příspěvku vybíráš. Pak možná pochopíš co ti kdo říká a nebudeš to považovat jen za šumy.
Pane kolego.... Já nejenom že je čtu, ale dokonce je cituji a to často větu po větě. Pokud něco nepochopím, tak to může být dáno dvěma věcmi:
1) Jsem hloupej a nedochází mi souvislosti. V takovém případě se ale znovu ptám, znovu cituji, pokouším se zeptat jinou větou.
2) Ten kdo výrok psal, jej napsal nepochopitelně. V takovém případě by se měl umět vyjádřit jinak a lépe, případě se pokusit pochopit, jak je možné, že druhý pochopil jeho větu špatně.
Bod 2) ale v tomto našem případě nepřichází v úvahu, protože ty to prostě píšeš krystalicky čistě a jasně a proto jsem já hloupej, že nechápu co a jak píšeš. Nejsi schopen uznat svojí případnou chybu, vykazuješ známky absentující sebereflexe a chováš se s pocitem toho nejchytřejšího člověka široko daleko. Viz:
606_Tempik napsal:
Pokud je dle tebe v pořádku maximální rychlost u Fw 190 A-5 na hodnotě 610 km/h a 678 km/h u tropikalizovaného Fridricha, tak nemám dál zájem a ani důvod se s tebou o letadlech a simulacích bavit.
Prostě konstatuješ, že tvoje pravda je jediná správná a dál se odmítáš bavit.
Takže já konstatuji, že jsi možná vzdělanej a váženej, ale přesto hlupák. Na rozdíl od tebe opět přikládám referenci: http://www.nation...dci-39473/
Předpokládám, že se mnou bude opět většina nesouhlasit s tím, že jsi hlupák, ale bohužel pro tebe - můžeme o tom diskutovat, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je zhruba vše, co s tím můžeme dělat.
---------------------------------------------------------------------------
Pokud moudřejší ustoupí, budou si blbci dělat, co se jim zachce...
Ano, jsem hlupák, že jsem se s tebou vůbec zahazoval. Potřetí ti to psát nebudu, až takový hlupák opravdu nejsem. Jestli máš ale ještě chuť, můžeš si z mých příspěvků dál skládat věty a smysly a na to si odpovídat.
Internetové diskuse, to je jako hrát šachy s holubem. Bez ohledu na to jak dobře hraješ, holub rozhází figury, posere šachovnici a bude tam poskakovat a čepýřit se jako vítěz.Upravil/a 606_Temp dne 28-01-2014 16:39
Puníku, trochu sa brzdi. Nikto ti nedal pravo titulovat Tempika hlupakom.
Barone, přečti si článek, který je linkován hned za mým vyjádřením a pochopíš, že pokud Tempík v tomto ohledu vykazuje všechny rysy předmětné studie, mám právo, opřen o výsledky té studie, o něm prohlásit, že je hlupák. To není míněno jako něco, co by ho mělo shodit. Shazuje se sám, studie vysvětluje proč a já tedy studií dokladuji důvod svého vyjádření.
To právo mi nikdo dávat nemusí, stejně jako mi nemusí nikdo dávat právo říct, že tohle je černá barva [img]http://oogletutorials.com/wp-content/uploads/2007/12/skyscrapper-building-light-effect2-thumb.jpg[/img] is not a valid Image.
Takže nezlob se, vím že ho bráníš a že je ti nepříjemný, pokud někoho napadám, ale já ho tentokrát nenapadám. Fakt ne. Ani to nemyslím zle, prostě někdo chytrej je (a nemyslím tím sebe) a někdo ne. To přece není nic, za co by se člověk musel stydět. Navíc hlupáci mají vzácnou vlastnost, a opět se odkazuji na tu studii, že to o sobě ani neví. Mají tedy přirozenou imunitu. Asi jako jedovatej had, kterej se kousnul do rtu, nebo štír, kterej dostal pigáro od jinýho štíra.
---------------------------------------------------------------------------
Pokud moudřejší ustoupí, budou si blbci dělat, co se jim zachce...
Myslím, že dostatek referencí poskytl fuči a že i tak se to dalo dohledat na wiki.
No, Fuči poskytl DATA, né reference (pokud jsem tedy něco nepřehlédl). Je to o 100 procent víc, než poskytl chudák Tempik. Proto se taky s Fučim jsme schopní bavit a argumentovat, a s Tempikem ne. A ostatně ani s nikým dalším, kdo se sám knockoutuje po pár stránkách textu.
Každopádně já jsem na netu hledal, poměrně zběžně, bližší technická data o Bf-109 F4/Trop a nic podstatného jsem nenašel. Našel jsem spoustu hezkého povídání, ale aby tam byla někde tabulka letových hladin a naměřených rychlostí, to jsem nenašel, jinak bych to samozřejmě neváhal použít jako referenci a olíznout tím Tempikovi mozek.
---------------------------------------------------------------------------
Pokud moudřejší ustoupí, budou si blbci dělat, co se jim zachce...
Myslim ze dostatek referenci by si nasel sam. Jen by to musel umet.
http://lmgtfy.com/?q=Fw-190A-5+top+speed
Predpokladam ze podobne lze najit udaje o Bf-109F-4/Trop.
Ohledne Fw-190, vsechno co sem nasel odkazuje na okoli 410 mil v hodine, tedy neco kolem 655km/h. Ve WT se vsak ukazuje maximum kolem 610km/h, v pripade nevylepseneho stroje dokonce pouhych ~580km/h.
Coz mimochodem priblizne sedi s Fuciho udaji, jak tak koukam.
Tuším asi dobře že ano! Ale asi to také jen prošlo očním nervem a okamžitě opustilo tělo.
Považuji tě za víc inteligentního, ale to co poslední dobou od Tebe tady čtu se nikterak neslučuje s tím jak tě doposavaď znám. Inu škoda.
Ale joo pokračujte dál ať se člověk aspoň zasměje.
Puníku omlouvám se ti za nedodání podkladů. Nečekal jsem tady na fóru a v debatách o full real simulaci někoho, kdo nejen že asi doma nemá žádnou knihu o letadlech 2. sv války, ale že neumí vyhledat zcela základní údaj na internetu (i přesto, že dokáže na internetu najít poučky o tom, kdo je hlupák).
Jsem trochu zdegenerovaný z místní komunity, kde lidi tak nějak v hlavách mají základy pro debatu o letounech a když se tu semtam do krve dohádáme o výkonech, je to většinou v jednotkách km/h, případně nějaké speciální verze letounů a různých plnících tlaků.
Kdybych nebyl hloupý a věděl, že potřebuješ tyhle základní údaje popsat stejně, jako popisuješ černou barvu (ano, je možné, že by ji někteří neznali stejně tak, jako ty neznáš letadla), tak bych ti to sem naházel dopodrobna.
Pokud máš ještě zájem dozvědět se co je to Fw 190 a co je to Bf 109 v různých formách, doporučuji skvělé články tady http://www.palba.....php?f=112
Tvoji omluvu za osočení z kydání ohledně špatných údajů ve WT nečekám, sám si můžu za to, že tam ta chyba je, že jsem ji tam našel a že jsem ti ji předložil, ikdyž tam podle tvého nebyla.
Pánové, všeobecně vzato wikipedie není žádný prokazatelný zdroj. Jsou to pavlačový drby starej Blažkovej ... každej si tam může naspat co se mu zachce. Čili jako podklad to je nepoužitelný.
btw Puniku, shazuješ jen sám sebe, ne Tempíka. Je to tvoje vlastní iluze ... tvoje vlastní peklo.
Fuči poskytl data a jelikož ho známe nepotřebujeme refs, páč vím že to má spolehlivě načtený.
Že je nedodá každýmu nově příchozímu reference který se teprve "rozkoukává" a něvěří že kdo co píše nepovažuji za nedodání ale za zcela normální reakci.
Upravil/a magot dne 28-01-2014 17:43
Á puniku, pseoudovědecké výplody zde nemají co pohledávat, stejně tak, jako se wiki používá jen jako podklad konkrétních hodnot (tedy, najdu tam dolet, rychlost letadla). Jakékoliv kecy okolo jsou nepodstatné, stejně tak, jako jsou výkony jen orientační. Čímž tvá definice černé ztrácí na hodnotě
...pánové, tento způsob diskuze zdá se býti velmi zajímavým... pokud to vůbec ještě je diskuze...
606_Tempik napsal:
Puníku omlouvám se ti za nedodání podkladů. Nečekal jsem tady na fóru a v debatách o full real simulaci někoho, kdo nejen že asi doma nemá žádnou knihu o letadlech 2. sv války, ale že neumí vyhledat zcela základní údaj na internetu (i přesto, že dokáže na internetu najít poučky o tom, kdo je hlupák).
Jsem trochu zdegenerovaný z místní komunity, kde lidi tak nějak v hlavách mají základy pro debatu o letounech a když se tu semtam do krve dohádáme o výkonech, je to většinou v jednotkách km/h, případně nějaké speciální verze letounů a různých plnících tlaků.
Kdybych nebyl hloupý a věděl, že potřebuješ tyhle základní údaje popsat stejně, jako popisuješ černou barvu (ano, je možné, že by ji někteří neznali stejně tak, jako ty neznáš letadla), tak bych ti to sem naházel dopodrobna.
Pokud máš ještě zájem dozvědět se co je to Fw 190 a co je to Bf 109 v různých formách, doporučuji skvělé články tady http://www.palba.....php?f=112
Tvoji omluvu za osočení z kydání ohledně špatných údajů ve WT nečekám, sám si můžu za to, že tam ta chyba je, že jsem ji tam našel a že jsem ti ji předložil, ikdyž tam podle tvého nebyla.[/quote]
Děkuji za tvojí chladnou reakci, vážím si toho. Mám samozřejmě zájem se dozvědět o FW 190 i o Bf 109, a opravdu mě prosím ber jako debila, kterej neví, protože je to prostě tak. Fakt nevim. Pokud tedy o něčem pochybuji, nebo o něčem argumentujeme, tak mi prosím házej linky na konkrétní věci, které podkládají tvůj argument. Hodit link na fórum je super, ale je to pořád jenom fórum, kde diskutujou lidi. Já bych radši měl třeba konkrétní odkaz na konkrétní věc z toho fóra, která podpoří to, že FW 190 je rychlejší než Bf 109 F4 Trop.
Tvoji omluvu za osočení z kydání ohledně špatných údajů ve WT nečekám, sám si můžu za to, že tam ta chyba je, že jsem ji tam našel a že jsem ti ji předložil, ikdyž tam podle tvého nebyla.
Já se ti rád omluvím, ale zatím jsem kromě tvého "je to prostě tak, jak říkám" neviděl nic, co by tvoje tvrzení podpořilo. Pokud tedy řeknu "není to tak jak říkáš", tak se ničeho nedobereme. Já jsem našel Wiki článek o rychlosti FW, včetně citace úvahy Kurta Tanka ohledně filozofie jeho stroje. Jestli je to špatnej zdroj, tak mi prosím linkni lepší. Jestli máš nějakej zdroj o maximálce Bf109 F4 Trop, linkni ho taky a pak se můžeme začít bavit v číslech a pokud budeš mít pravdu, rád jí uznám. A ze vzešlé diskuze si odnesu další fakt, podpořený externími zdroji.
Pokud ale mám věřit tvému "je to tak, věř mi", tak se nezlob, ale nevěřím ti. Už jenom na základě té krátké logické úvahy z předchozího příspěvku mezi námi dvěma. Nebo to byl ten předtím? Nevím. Každopádně už jsem tu psal, že nepřejímám všechny názory jako fakt, že u některých chci prostě důkazy. Pokud důkazy neexistují, tak se jedná o doměnky, nebo dohady. I s těmi lze pracovat, ale je potřeba je za takové označit a považovat, abychom se kvůli nim nehádali zbytečně do krve.
---------------------------------------------------------------------------
Pokud moudřejší ustoupí, budou si blbci dělat, co se jim zachce...
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.