4.13 info
|
magot |
Přidané 23-03-2014 22:50
|

Fusioner

Příspěvek: 18191
Založený: 19.06.08
|
606_Tempik napsal:
Takže přeloženo pro běžný lid: Bude to naplánováno na Vánoce 2015, ale se zpožděním kolem Velikonoc 2016.
Ne to je nepřesné! Cituji Viikateho: Může to být zítra, za rok nebo nikdy  |
|
|
|
Koty |
Přidané 24-03-2014 15:52
|

Diskutující

Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
14 měsíců
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
magot |
Přidané 30-03-2014 21:45
|

Fusioner

Příspěvek: 18191
Založený: 19.06.08
|
Nemá chuť někdo udělat kvalitní textury pro novou loď do 4.13/4.14 - dělová říční loď Smolensk?
Template a nějakej základ textury je hotov, potřeba dodělat detaily, patinu, nátěr ...
Potřeba PSD a znalost PSD práce ve vrstvách. Předloha ve fotografiích a nákresech bude přiložena.
Kdyby měl někdo zájem tak mi pošlete PM. |
|
|
|
Fokker |
Přidané 01-04-2014 10:56
|

Nováček

Příspěvek: 37
Založený: 26.07.12
|
Mohl bych se na to podívat a aspoň to vyzkoušet.  |
|
|
|
magot |
Přidané 01-04-2014 13:44
|

Fusioner

Příspěvek: 18191
Založený: 19.06.08
|
Máš 3dsmax9, je potřeba k náhledu na 3D model? Je potřeba základní znalost otáčení kamerou okolo modelu, zoom, render - aby jsi viděl texturu aplikovanou na modelu.
Eventuelně to dělat na blind jen v PSD, to se taky dá ... |
|
|
|
Fokker |
Přidané 01-04-2014 17:59
|

Nováček

Příspěvek: 37
Založený: 26.07.12
|
Bude stačit ten Template. Ještě potřebuji nějaké fotky, podle kterých bych to udělal. |
|
|
|
magot |
Přidané 01-04-2014 18:55
|

Fusioner

Příspěvek: 18191
Založený: 19.06.08
|
OK, seženu PSD soubor a fotky a obrázky této lodě.
Využijem na to toto vlákno je tam i návod (z DT) jak dělat textury pro lodě
http://www.panzer...ost_222734
Takže zbytek řešit jen v tom vláknu ... |
|
|
|
Ondrej1 |
Přidané 01-04-2014 20:20
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 498
Založený: 04.09.13
|
Asi zde:
http://www.panzer...ost_222736 |
|
|
|
magot |
Přidané 23-04-2014 10:41
|

Fusioner

Příspěvek: 18191
Založený: 19.06.08
|
Předběžně, 4.13 readme (změna vyhrazena)
New flyable planes:
B-24D-140-CO
IK-3
N1K1-J
N1K1-Ja
N1K1-Jb
SB 2M-103
New AI planes:
E13A
He 177 A-3
New external models:
P-40E
P-40E M-105 field mod.
P-40M
New ground units:
US AA trailer (quad cal50)
M10
M36
Flak38 4x20
Type 94 TeKe
JagdTiger
Skoda armored car
Regimental Gun 76mm
ATG 45 mm (1942)
New features:
Total overhaul of most bombsights
Bomb release mode keys added
New bombardier & co-pilot position that can be manned in online coops
Added momentum from asymetric bomb loadouts
Rocket release mode key added
Course autopilot added to Luftwaffe planes
Added working PDI lights (red, green white) to all Russian bomber pits
Ordinance camera added
Added target height to minimap ground targets
Added gunner's multifunction key. Used for opening hatches, canopys, raising & lowering guns.
Added gunner reloading if gun has clips
FMB showing proper skin of ground objects depending on the World.camouflage
Added FMB scrolling between different units in object windows for chiefs.
Added bombardier cockpits for all Pe-2 variants
Added QMB option for player to chose his position in the flight
New IJA/IJN regiments from Juri JS
New USN/USMC regiments from Motorhead
Added Icon settings to GUI Misc
Added option that Icon range can be shown in meters or feets
New SM.79 default skins by Italo
Added differential brakes
Added over 100 new loadouts for russian planes including RRAB cluster bombs and flares
Bomb loadouts added to Doras
Fixes & tweaks:
Fix for the "FM" bug that can cause wingless plane to fly normally
Fixed FM bug that caused two separate flights crash after certain plane was removed from formation
Fixed bug with engines that caused RPMs to increase rapidly when engine selections were changed
Fixed IL-4 engine DM bug that would cause left engine damage when right engine was shot
Fixed very old online bug that caused wrong visual animation of engine states (with 2 or more engines)
Fixed bomb delay bug. Old style delay (without fuzes) was not staying on UI
Engine DM fixes for Spit, P-51, P-47 & P-40. Added missing bullet energy reductions and tweaked damage probabilities
New Ho-3 cannon belting
Fix for AI taxing takeoff bug in coop
Engine DM fix so that pilot doesn't get BBQed if engine is behind pilot
Increased mininum alive time of many MG & cannon rounds
Fixed player taxing bug with autopilot
Fixed NTRK & bomb bay door bug that caused doors to randomly close during playback
Fixed beacon selection bug
Added missing Emily nose cap
Fixed Ki-43 nav lights
Removed old bomb explosion randomization that might leave unit close to explosion alive and kill another unit much further from explosion |
|
|
|
torr |
Přidané 23-04-2014 11:23
|

Uživatel

Příspěvek: 533
Založený: 05.01.06
|
zajímavé,nicméně proč vlastně B5N2(Kate) má kokpit a B6N2(Jill) nemá? |
|
|
|
saldy |
Přidané 23-04-2014 12:07
|

Diskutující

Příspěvek: 3715
Založený: 29.01.09
|
torr napsal:
zajímavé,nicméně proč vlastně B5N2(Kate) má kokpit a B6N2(Jill) nemá?
Ta otázka je nelogická, i kdyby Tenzan měl stejný kokpit, tak měl jiný FM. Byla by ale škoda kdyby se taky jednou nedotáhnul do finále.
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 23-04-2014 18:29
|

Hlavní administrátor

Příspěvek: 11133
Založený: 26.01.13
|
Bomb loadouts added to Doras
3x Sláva!
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
magot |
Přidané 23-04-2014 19:58
|

Fusioner

Příspěvek: 18191
Založený: 19.06.08
|
Course autopilot added to Luftwaffe planes
Tohle je taky zajímavá fíčura, ještě jsem tomu ani nepřišel pořádně na kloub (Nemluvě o ovládání Lofte 7C), ale s 4.13 se z Ila stává celkem solidní simulace bombardérů/bombardování že i CLOD s BOS budou mít co dohánět 
S ovládáním jap. zaměřovače pro bombardování se počítá že to veřejnost vůbec nepobere, tak jak to fungovalo v reálu a tak jak je to simulováno a bude to hlásit jak zabugované
Upravil/a magot dne 23-04-2014 20:02
|
|
|
|
BP_dFrog |
Přidané 23-04-2014 20:01
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 326
Založený: 20.01.08
|
Engine DM fixes for Spit, P-51, P-47 & P-40.
To zase budou smysluplné debatičky.
Ale jinak tleskám, na pár věcí jsem zvědavý. |
|
|
|
kouty |
Přidané 23-04-2014 20:07
|

Uživatel

Příspěvek: 1086
Založený: 29.08.09
|
ten kokpit do 177 se asi nestihne do vydání což?
|
|
|
|
saldy |
Přidané 23-04-2014 20:30
|

Diskutující

Příspěvek: 3715
Založený: 29.01.09
|
Vždy jsem tajně doufal v RRAB |
|
|
|
clone9cz |
Přidané 23-04-2014 21:04
|

Hlavní administrátor

Příspěvek: 5064
Založený: 09.10.05
|
Můžeme ho nakreslit do readme.
|
|
|
|
magot |
Přidané 23-04-2014 21:19
|

Fusioner

Příspěvek: 18191
Založený: 19.06.08
|
Kód ne. 3D model možná ano ... |
|
|
|
magot |
Přidané 23-04-2014 21:23
|

Fusioner

Příspěvek: 18191
Založený: 19.06.08
|
Má celkem komplexní animaci:
[img]https://dl.dropboxusercontent.com/u/22994642/grab0288.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]https://dl.dropboxusercontent.com/u/22994642/grab0287.jpg[/img] is not a valid Image.
200 much jednou ranou:
https://downloade...age%2Fjpeg
z testování:
http://img-fotki....3_XXXL.jpg |
|
|
|
ringlett |
Přidané 23-04-2014 21:43
|

Diskutující

Příspěvek: 2142
Založený: 23.10.09
|
A kur...va! |
|
|