WWII sim na RoF enginu: spekulace, informace, dezinformace i jine -ace
|
310_cibule |
Přidané 05-01-2013 16:26
|

Fusioner

Příspěvek: 15148
Založený: 29.09.05
|
P.S. Mimochodem zaznamenali jste, jak velmi zajímavá a poučná debata může být, když se o něčem baví pár lidí, kteří tomu rozumějí, bez toho, aby jen sdělovali druhým silnými slovy svá zásadní (často jednovětá) stanoviska o tom, že je něco pitomost?
Jeden by skoro řekl, že takováto forma je nezbytnou podmínkou zajímavé diskuse
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
WT_Flan |
Přidané 05-01-2013 18:34
|

Uživatel

Příspěvek: 1824
Založený: 30.09.05
|
Pokud vim, pri oznameni BoS bylo vykladano i o prednostech rofackeho enginu, technologie, ...ze je to snadno prekopatelny, rozsiritelny ...a kdesi cosi.
Dale, Jason je - dle RoF - hodne moc mazanej typek na to jak udelat, prodat a udrzet produkt nazivu, takze si rikam, ze tu mistni diskuse v mnohem kopiruje otazniky a problemy, ktere si on ( oni ) preci musi moc dobre uvedomovat a resit.
Chce dostat ven mezi lidi co nejdrive prvni, ale poradne udelanou vlastovku, navic tu, na ktere se uz zacalo pred nim delat a necekat 5 let nez ubastli neco ohromneho, bohateho plneho letadel a bojist, coz by celou dobu musel nekdo financovat bez jedineho eurace nazpet a moznosti korigovat to podle toho jak se na to svet bude ksichtit...Verim, ze pokud se nove ikone WW2 podari vdechnout s jistotou zivot, za BoS bude nasledovat dalsi kus valky a dalsi...Bude chtit sypat porad neco mezi lidi, aby to udrzel zive, nove, rozvijejici se...vcetne prilivu tech euracu, dolacu a kolacu...a tak porad dokola.
Verim, ze jestli si Cibule uzival Clod, bude si uzivat toho co nas ceka tuplovane.
|
|
|
|
310_cibule |
Přidané 05-01-2013 18:53
|

Fusioner

Příspěvek: 15148
Založený: 29.09.05
|
Budu, Flane. Určitě. Jsem v jádru nenáročný člověk
Od doby, co simy létám, se mně málokomu podařilo zklamat (naposled když stornoval někdy před patnácctái lety (sakra, jak se ta společnost jmenovala) sim ze Středomoří. Půl roku se o něm debatovalo, pak ho zrušili).
Všchno ostatní (Air Warrior II a III, WW II Fighters, European Air War, B-17 Flying Fortress II, Il 2 Sturmovik, CFS I, II, FSX, CoD, RoF, DCS - asi jsem na mnohé zapomněl) jsem si moc užil. Protože jsem si je užít chtěl. Užívám si rád, když mne něco přestane bavit, jdu si užívat jinam Nerad se exaltuji
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
310_Obluda |
Přidané 05-01-2013 22:00
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 288
Založený: 04.10.05
|
310_cibule napsal:
Budu, Flane. Určitě. Jsem v jádru nenáročný člověk
Od doby, co simy létám, se mně málokomu podařilo zklamat (naposled když stornoval někdy před patnácctái lety (sakra, jak se ta společnost jmenovala) sim ze Středomoří. Půl roku se o něm debatovalo, pak ho zrušili).
Desert fighters od dynamixu. Po geniálním AOE a AOP to prostě mělo bejt ultimátní a ty ku***vy to zrušili......
http://www.youtub...YOe6gHQRck
Upravil/a 310_Obluda dne 05-01-2013 22:02
|
|
|
|
310_cibule |
Přidané 05-01-2013 22:21
|

Fusioner

Příspěvek: 15148
Založený: 29.09.05
|
Jo, to je ono. Dynamix. Už byly venku screenshoty, krásná poušť, italské dvěstějedničky, hodně zajímavě vypadal backgorund, jako třeba brífink a tak (podobně jako ty od Microprose, ty byly taky skvělé).
A pak to šlo celé do kopru. Škoda. Každýho simu je děsná škoda.
Díky, voblude
P.S. Z mýho seznamu ještě vypadl Rowan's BoB (a možná další )
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
BP_dFrog |
Přidané 05-01-2013 23:14
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 326
Založený: 20.01.08
|
310_Obluda napsal:
Desert fighters od dynamixu. Po geniálním AOE a AOP to prostě mělo bejt ultimátní a ty ku***vy to zrušili...
Oni to nezrušili. Oni sami byli zrušeni. Jo, jo. Věčná škoda Dynamix i Microprose... |
|
|
|
Baron |
Přidané 06-01-2013 00:00
|

Diskutující

Příspěvek: 4845
Založený: 18.02.10
|
JJ Desert Fighters... Dokonca vydali lietatelne multiplayerove demo - dalo sa lietat na MC.202, Bf-109 a nieco anglicke (fakt si nepamatam co). No a potom Sierra projekt Vecna skoda preskoda, Dynamix mali na konte tie najgenialnejsie simiky co som kedy hral: Red Baron, Red Baron 2 (= Red Baron 3D), Aces over Pacific a Aces over Europe... Ach jo... Na svoju dobu to bola priam genialna grafika (podotykam, ze graficke akceleratory prave vysli, pamat v nich boli jednotlive MB a my sme podali do mdlob ked sme videli napr. akcelerovaneho RB2). To o Sturmovi sme vtedy ani nechyrovali... Tiez bol rok 1999...
...a Microprose im slapali v kvalite na paty - napr. prvy sim z WWI bol pre mna Knight of the Sky (este som mal Amigu 500) spolu s Red Baronom....
[img]http://i.neoseeker.com/screenshots/R2FtZXMvUEMvU2ltdWxhdGlvbi9GbGlnaHQ=/desertfighters_profilelarge.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://i.neoseeker.com/screenshots/R2FtZXMvUEMvU2ltdWxhdGlvbi9GbGlnaHQ=/desertfighters_image2.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://i.neoseeker.com/screenshots/R2FtZXMvUEMvU2ltdWxhdGlvbi9GbGlnaHQ=/desertfighters_image3.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://i.neoseeker.com/screenshots/R2FtZXMvUEMvU2ltdWxhdGlvbi9GbGlnaHQ=/desertfighters_image4.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://i.neoseeker.com/screenshots/R2FtZXMvUEMvU2ltdWxhdGlvbi9GbGlnaHQ=/desertfighters_image5.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://i.neoseeker.com/screenshots/R2FtZXMvUEMvU2ltdWxhdGlvbi9GbGlnaHQ=/desertfighters_image6.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://i.neoseeker.com/screenshots/R2FtZXMvUEMvU2ltdWxhdGlvbi9GbGlnaHQ=/desertfighters_image13.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a Baron dne 06-01-2013 00:13
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
LesniHU |
Přidané 06-01-2013 01:49
|

Stařešina

Příspěvek: 6220
Založený: 30.09.05
|
606_Tempik napsal:
BOS stejně vyjde až za nějaký ten rok. za tu dobu bude mít PC dvojnásobný výkon, než teď. Takže nějakých objektů bych se nebál. Nebudou, vykon se dnes zvysuje hlavne pridavanim jader. A jiz bylo oznameno, ze engine vice jader nevyuzije. |
|
|
|
606_Temp |
Přidané 06-01-2013 09:32
|

Stařešina

Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
Tak pořád jsou hry náročné i na grafické karty a ony i ty procesory na jedno jádro jsou dnes znatelně silnější i na jedno jádro. Když porvnám svůj C2D a I3 (obě dvoujádra) na stejném taktu, tak je I3 rychlejší.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 06-01-2013 10:21
|

Moderátor

Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
LesniHU napsal:
606_Tempik napsal:
BOS stejně vyjde až za nějaký ten rok. za tu dobu bude mít PC dvojnásobný výkon, než teď. Takže nějakých objektů bych se nebál. Nebudou, vykon se dnes zvysuje hlavne pridavanim jader. A jiz bylo oznameno, ze engine vice jader nevyuzije.
A já měl za to že naopak bylo řečeno že podpora multicore (4jádra preferováno) je žádoucí po vzoru RoF?! Tak nevím.  |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 06-01-2013 10:41
|

Stařešina

Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Neříkal Jason, že postačující optimum budou dvě jádra? Mám za to, že jsem to někde viděl napsaný. Otázka ale je, zda to platí pro klienta, tedy pro ROFko doma na počítači, nebo zda to bude platit i pro server. Na tom serveru si umím velmi živě představit, že vícevláknovost může být velmi žádoucí. |
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 06-01-2013 11:09
|

Moderátor

Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
No pokud to je podle toho co psal Jason a spol tak to má být po vzoru RoF. Takže doporučeno 4.jádra, ale dostačují 2.jádra.
Ale to se myslím dovíme za nějakej čas.
V brzké době má být ohlášen plán na tenhle rok pro RoF a snad se už ukáže to samé pro BoS.  |
|
|
|
magot |
Přidané 06-01-2013 11:21
|

Fusioner

Příspěvek: 18191
Založený: 19.06.08
|
Baron napsal:
JJ Desert Fighters... Dokonca vydali lietatelne multiplayerove demo - dalo sa lietat na MC.202, Bf-109 a nieco anglicke (fakt si nepamatam co). No a potom Sierra projekt  Vecna skoda preskoda, Dynamix mali na konte tie najgenialnejsie simiky co som kedy hral: Red Baron, Red Baron 2 (= Red Baron 3D), Aces over Pacific a Aces over Europe... Ach jo... Na svoju dobu to bola priam genialna grafika (podotykam, ze graficke akceleratory prave vysli, pamat v nich boli jednotlive MB a my sme podali do mdlob ked sme videli napr. akcelerovaneho RB2). To o Sturmovi sme vtedy ani nechyrovali... Tiez bol rok 1999...
...a Microprose im slapali v kvalite na paty - napr. prvy sim z WWI bol pre mna Knight of the Sky (este som mal Amigu 500) spolu s Red Baronom....
Nj, zlatý časy ... to bylo krásný jak ty letadla modelovali jen podle oka 
Já měl nejradši na amize Overlord ... |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 06-01-2013 12:21
|

Fusioner

Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
X Novotny napsal:
No pokud to je podle toho co psal Jason a spol tak to má být po vzoru RoF. Takže doporučeno 4.jádra, ale dostačují 2.jádra.
Ale to se myslím dovíme za nějakej čas.
V brzké době má být ohlášen plán na tenhle rok pro RoF a snad se už ukáže to samé pro BoS. 
Will be improve support for multi-core processors in the new game engine? My computer has 6 cores, but ROF uses only 2.
No, the implementation of multi-core remains the same. The best would be a 4-core processor.
ROF ty čtyři jádra aktuálně využívá.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
Pragr |
Přidané 06-01-2013 12:34
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 303
Založený: 11.12.09
|
LesniHU napsal:Nebudou, vykon se dnes zvysuje hlavne pridavanim jader. A jiz bylo oznameno, ze engine vice jader nevyuzije.
A takhle vznikají fámy. Někdo kdo se očividně ani neobtěžuje přečíst vyjádření vývojářů přesně k danému tématu má ještě tu drzost vyhlásit svou lež za oficiální prohlášení. Viz jasonova citace o post výše |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 06-01-2013 12:57
|

Stařešina

Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Podle mě samotný počet jader, který to umí využít, není úplně rozhodující. Mnohem víc záleží na tom, aby ty jádra dělaly jen užitečnou práci. Zjednodušeně řečeno aby to nepočítalo ty věci, který ve svém výsledku nemají vliv na zobrazení a na stav hráčova letadla. A právě tato optimalizace může být jejich cílem. Protože nemůžou po každém chctít, aby měl doma 2 * 8 jader. 4 jádra jsou dnes běžná, 2 skoro samozřejmá. Mít to šité na tyhle podmínky, není vůbec od věci. U tý serverový části je to jinak. Ovšem otázka je, zda je server dnes tím úzkým hrdlem. Pokud server nepočítá kolize a zásahy střel, pak to vůbec nemusí být výkonově našponovaný. |
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 06-01-2013 13:07
|

Moderátor

Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
WT_Horrido napsal:
X Novotny napsal:
No pokud to je podle toho co psal Jason a spol tak to má být po vzoru RoF. Takže doporučeno 4.jádra, ale dostačují 2.jádra.
Ale to se myslím dovíme za nějakej čas.
V brzké době má být ohlášen plán na tenhle rok pro RoF a snad se už ukáže to samé pro BoS. 
Will be improve support for multi-core processors in the new game engine? My computer has 6 cores, but ROF uses only 2.
No, the implementation of multi-core remains the same. The best would be a 4-core processor.
ROF ty čtyři jádra aktuálně využívá.
Dík za dohledání u mne vyhrála lenora. 
Vím určitě že jsem to četl,ale taky vím že ofiko prohlášení o nastavené cestě projektu BoS ještě nevydali. Tohle jsou ty jejich předzávěry pro veřejnost při propuknutí šílenstvý a chaosu po ohlášení konce pokračování CloD a nástup 777Studios.
Ostatně o tom že teprve vydají velké prohlášení se někde taky zmiňují.  |
|
|
|
311_Tank |
Přidané 06-01-2013 13:21
|

Uživatel

Příspěvek: 1021
Založený: 01.04.08
|
606_Tempik napsal:
Tak pořád jsou hry náročné i na grafické karty a ony i ty procesory na jedno jádro jsou dnes znatelně silnější i na jedno jádro. Když porvnám svůj C2D a I3 (obě dvoujádra) na stejném taktu, tak je I3 rychlejší.
Jj pristi rok se chystal Intel prejit na 18nm vyrobni proces tak snad trochu zrychlime  |
|
|
|
Ajvn |
Přidané 06-01-2013 13:23
|

Diskutující

Příspěvek: 2520
Založený: 30.05.07
|
Čau pánové.
když už je řeč o "jádrech" ,mohl by mi někdo poradit kde ve šturmoviku co poladit když mám 4jádro-2.9 GHz? a nebo je to v ILovi jedno?
V úvodu těhto stránek j v nastavení konfini něco o 2 jádrech , Jenomže pro mně je to motanice které moc nerozumím...
PS
Asi to tu nepatří, ale když už je řeč o jádrech. |
|
|
|
LesniHU |
Přidané 06-01-2013 17:06
|

Stařešina

Příspěvek: 6220
Založený: 30.09.05
|
Pragr napsal:
LesniHU napsal:Nebudou, vykon se dnes zvysuje hlavne pridavanim jader. A jiz bylo oznameno, ze engine vice jader nevyuzije.
A takhle vznikají fámy. Někdo kdo se očividně ani neobtěžuje přečíst vyjádření vývojářů přesně k danému tématu má ještě tu drzost vyhlásit svou lež za oficiální prohlášení. Viz jasonova citace o post výše Famy vznikaji vetsinou tak, ze nekdo neporozumi psanemu textu.
Ze bude engine vyuzivat stejny pocet jader jako RoF a ze tedy vice jader nevyuzije vime uz z doby pred vanocemi, ted diskutujeme o tom, jestli to bude stacit a jestli se vykon procesoru dostatecne zvysi. Za rok se diky zmensovani tranzistoru zvysi zhruba o 30%, ale to je vykon procesoru jako celku. Ty tranzistory navic se typicky rozdeli mezi pridani jader a zvetseni existujicich. Pokud dany program nevyuzije nove pridana jadra, tak tim zhruba pulka pridanych tranzistoru stoji bez prace, cili v dobe vydani BoS budou procesory v RoF/BoS enginu o 20%, +-, rychlejsi nez ted. Na hromadne nalety to nebude. |
|
|