Team Daidalos - novinky chystané do 4.12
|
magot |
Přidané 13-01-2013 12:37
|

Fusioner

Příspěvek: 18191
Založený: 19.06.08
|
Ještě dodatek, "převtělení" do pozice co-pilota není možné z pozice grafické stránky, kokpity bombardérů nejsou modelovány pro výhled z této sedačky. AI to ale řídit může. Doufám že už to někteří pochopí  |
|
|
|
magot |
Přidané 13-01-2013 12:39
|

Fusioner

Příspěvek: 18191
Založený: 19.06.08
|
Hoper napsal:
jen dotaz - jak dlouho vydrží na mapě stopy po nouzáku ?
Do doby než zmizí vrak letadla. |
|
|
|
Koty |
Přidané 13-01-2013 13:04
|

Diskutující

Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
Magote, ty stopy tam byly i během vzletu, takže.. to tam jako budou strašit třeba dvě hodiny?!
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
Lavo |
Přidané 13-01-2013 14:09
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 437
Založený: 30.09.05
|
Farky napsal:
A ty americký clustery jsou roztomilý, je to další věc co jsem si tajně přál.
Bohuzial P-38 a P-47 ich zatial nenosia .... |
|
|
|
BP_dFrog |
Přidané 13-01-2013 14:28
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 326
Založený: 20.01.08
|
Lavo napsal:
Farky napsal:
A ty americký clustery jsou roztomilý, je to další věc co jsem si tajně přál.
Bohuzial P-38 a P-47 ich zatial nenosia ....
To je ale smutný příběh... |
|
|
|
magot |
Přidané 13-01-2013 15:51
|

Fusioner

Příspěvek: 18191
Založený: 19.06.08
|
Ano P-47 a P-38 je nemají, ale pouze dočasně, byl tam nějaký problém s uchycením na křídle.
Jinak budou jsou na B-17 atd ... První test clusterů paradoxně proběhl na P-61 
Taktéž para-clustery, ty tam ani myslím nejsou ...
Upravil/a magot dne 13-01-2013 15:54
|
|
|
|
Koty |
Přidané 13-01-2013 18:00
|

Diskutující

Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
A kontejnerový bombičky amíkům taky dáte? Nebo jen tydle "nahý" ?
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
Koty |
Přidané 13-01-2013 20:20
|

Diskutující

Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
ále, viděl jsem jakýsi am. naučný video (co jich za války vydali stovky) a tam byly americký 2kg bombičky ve velkých kontejnerech (německý ekvivalent tuším AB bomby). Takový protipěchotní s různým spožděním - 0 s, pak asi 5, minuta, minuta a půl atd. a pak ještě funkce "nášlapné" miny
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
311_Tank |
Přidané 13-01-2013 20:20
|

Uživatel

Příspěvek: 1021
Založený: 01.04.08
|
Tak hezke .. ale taky bych vsechny fy ficury vymenil treba za:
- moznost nastavovat rychlost pozemnich kolon
- mosnost nastavovat pozemni flak
- perzistentni kratery po bombach tak aby sla vyradit letistni plocha zprovozu
Ještě dodatek, "převtělení" do pozice co-pilota není možné z pozice grafické stránky, kokpity bombardérů nejsou modelovány pro výhled z této sedačky. AI to ale řídit může. Doufám že už to někteří pochopí
Stacila by moznost vratit se z merviho strelce do pilota...
Upravil/a 311_Tank dne 13-01-2013 20:25
|
|
|
|
Koty |
Přidané 13-01-2013 20:24
|

Diskutující

Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
ty krátery fungují tuším už teď, lítali jsme MP já, známej a fuči a todle nám dost kazilo legraci... ten známej mi MK 108čkama rozstřílel spawn a fuči se pak neměl do čeho trefovat
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
311_Tank |
Přidané 13-01-2013 20:26
|

Uživatel

Příspěvek: 1021
Založený: 01.04.08
|
Koty napsal:
ty krátery fungují tuším už teď, lítali jsme MP já, známej a fuči a todle nám dost kazilo legraci... ten známej mi MK 108čkama rozstřílel spawn a fuči se pak neměl do čeho trefovat 
Nefunguje... aneb krater po letadle po sobe diru v ktery se letatdlo rozbije zanecha samotna bomba ne.
Trochu sem douifal kdyz sem videl ty obekty krateru v tom videu.. |
|
|
|
Farky |
Přidané 13-01-2013 20:58
|

Uživatel

Příspěvek: 631
Založený: 04.04.08
|
Ten klasickej cluster kontajner by byl fajn, takovejch 90 protipěchotních "motýlků" v jedný 500 lb pumě zní lákavě. Jenže by byl stejně asi k ničemu, protože pěchotu tam nemáme. Flak nebo nějaká houfnice by se s tím zabíjely blbě, protože hra vyžaduje zničit zbraň. Kolikrát by z obsluhy zbyla po útoku krvavá kaše a kanón vesele střílí dál. Ze stejnýho důvodu je ve šturmovi skoro nepoužitelnej napalm. |
|
|
|
magot |
Přidané 13-01-2013 21:06
|

Fusioner

Příspěvek: 18191
Založený: 19.06.08
|
JJ to se bude hodit leda až v HSFX tam pěchota je ... |
|
|
|
DarkTatka |
Přidané 13-01-2013 23:51
|

Uživatel

Příspěvek: 857
Založený: 20.09.10
|
magot napsal:
Ještě dodatek, "převtělení" do pozice co-pilota není možné z pozice grafické stránky, kokpity bombardérů nejsou modelovány pro výhled z této sedačky. AI to ale řídit může. Doufám že už to někteří pochopí 
Kdyz to reknes takhle je to hned jasnejsi Diky |
|
|
|
Hoper |
Přidané 14-01-2013 07:38
|

Fusioner

Příspěvek: 12131
Založený: 29.09.05
|
Farky napsal:
Ten klasickej cluster kontajner by byl fajn, takovejch 90 protipěchotních "motýlků" v jedný 500 lb pumě zní lákavě. Jenže by byl stejně asi k ničemu, protože pěchotu tam nemáme. Flak nebo nějaká houfnice by se s tím zabíjely blbě, protože hra vyžaduje zničit zbraň. Kolikrát by z obsluhy zbyla po útoku krvavá kaše a kanón vesele střílí dál. Ze stejnýho důvodu je ve šturmovi skoro nepoužitelnej napalm.
...nebo ty zápalný Kaťuše, co nosí šturm...
přitom by možná stačilo, aby kolem bodu dopadu takovéhle zbraně byla "kružnice" a pokud se v ní z x % bude nacházet cíl, bude brán jako zničený / zneškodněný.
Mohlo by se tam zaaplikovat "pravidlo", že u určitých zbraní by spálená/zabitá obsluha mohla být po x minutách nahrazená, ale daleko horší obsluhou.
A některých zbraní by to možné nebylo.
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]

|
|
|
|
313_Nevo |
Přidané 14-01-2013 09:40
|

Uživatel

Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
magot napsal:
Ještě dodatek, "převtělení" do pozice co-pilota není možné z pozice grafické stránky, kokpity bombardérů nejsou modelovány pro výhled z této sedačky. AI to ale řídit může. Doufám že už to někteří pochopí 
A to ten co-pilot nemoze len 'odkopnut mrtvolu' pilota a pilotovat z jeho strany? 
Prihovaram sa tiez za tie perzistentne kratery po bombach
Upravil/a 313_Nevo dne 14-01-2013 09:44
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
|
|
|
saldy |
Přidané 14-01-2013 18:29
|

Diskutující

Příspěvek: 3715
Založený: 29.01.09
|
Hoper napsal:
Farky napsal:
Ten klasickej cluster kontajner by byl fajn, takovejch 90 protipěchotních "motýlků" v jedný 500 lb pumě zní lákavě. Jenže by byl stejně asi k ničemu, protože pěchotu tam nemáme. Flak nebo nějaká houfnice by se s tím zabíjely blbě, protože hra vyžaduje zničit zbraň. Kolikrát by z obsluhy zbyla po útoku krvavá kaše a kanón vesele střílí dál. Ze stejnýho důvodu je ve šturmovi skoro nepoužitelnej napalm.
...nebo ty zápalný Kaťuše, co nosí šturm...
přitom by možná stačilo, aby kolem bodu dopadu takovéhle zbraně byla "kružnice" a pokud se v ní z x % bude nacházet cíl, bude brán jako zničený / zneškodněný.
Mohlo by se tam zaaplikovat "pravidlo", že u určitých zbraní by spálená/zabitá obsluha mohla být po x minutách nahrazená, ale daleko horší obsluhou.
A některých zbraní by to možné nebylo.
Ano M-13 (letecké Kaťuše) je zbraň ve hře k ničemu, ale máme naštěstí alternativu v podobě RS či ROFS.
Musím pochválit autora Fritz X, ten účinek přesně odpovídá, ale jeho kolega tříštivá Hs 293 přestože byla určena na měkké lodní cíle, potopila i mnoho torpedoborců. Ve hře se dokonce i 2 zásahy rozprsknou o palubu a torpedoborec pluje vesele dál.
Zvláštní je i vyšší účinek SC1000 oproti SD1000, druhá jmenovaná by měla bitevní lodi udělat větší škodu, ale je tomu naopak.
Až-2 je zase neúčinná proti na zemi stojícím letounům.
Upravil/a saldy dne 14-01-2013 18:32
|
|
|
|
magot |
Přidané 14-01-2013 21:09
|

Fusioner

Příspěvek: 18191
Založený: 19.06.08
|
313_Nevo napsal:
A to ten co-pilot nemoze len 'odkopnut mrtvolu' pilota a pilotovat z jeho strany?
To by bylo nelidské  |
|
|
|
Koty |
Přidané 14-01-2013 21:53
|

Diskutující

Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
magot napsal:
313_Nevo napsal:
A to ten co-pilot nemoze len 'odkopnut mrtvolu' pilota a pilotovat z jeho strany?
To by bylo nelidské 
Dobré, v bombru máš deset lidí a teď - co je nelidské - kopnout do mrtvoly, nebo stvořit pár dalších... dilema jak blázen totok
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
mimisko |
Přidané 16-01-2013 00:04
|

Nováček

Příspěvek: 1
Založený: 15.01.13
|
instalace
Ahojte,,,mam IL2 kompletni edice asi 5 let a ted jsem se dozvedel od kamarada,ze hra ma ceske titulky,v nastaceni setup mi dokonce hra umoznuje vybrat jazyk ,ale pak se nic nedeje.Musim spustit soubor !a! a ten mi volbu jazyka neumoznuje a nainstaluje se anglicka verze. Mam v komputeru anglicke windows7. Kolega mi poradil ,ze po instalaci mam prepsat v conf local:cs ,ale po prepsani souboru mi pise pristup odepren. predem dik za radu  |
|
|