December 27 2024 05:53:16
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 9

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,751
· Nejnovější pilot: VGR-Spawn
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » Rise of flight (letový bojový simulátor z období první světové války) » Rise of flight - diskuse
 Vytisknout diskuzi
Kariéra den po dni
313_123
rozjedeš kar
letka má albíka/fokra
otevři záložku sqvadrony (nevím přesně v práci rofa nemám Smutný )
no dole jsou obrázky letadel
třeba: 4 x albík 3 x foker 1 x albík v opravě
klikneš na obrázek fokra
další let letíš už s fokrem
mělo by si to pamatovat i pro další lety
pokud si je rozflákáš máš smůlu a lítáš s albíkem do doplnění letadel
odskoušeno u anglánů N17/pub Mrknutí
až budeš velitel dá se měnit letadlo v brf.

další otázky Šklebící se
Upravil/a 313_123 dne 03-05-2012 06:29
 
Koty
Tak jo, v úterý 27.8.1918 jsem nastoupil k Esc. SPA 103, zítra mám první vzlet, plánovaný jako čtvrtý, útok na Ajrodrom, no, snad to přežiju Šklebící se
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
Koty
Úsměv
Vzlet proběhl v pořádku, po dosažení fronty na naši letku SPADů spadly Fokkery D.VII. Zvládl jsem jim utéct a zlost jsem si chtěl vybít na balónu, no nechtěl hořet. Když jsem proletěl kolem něj všiml jsem si, že těm Fokkerům jsem neuletěl, jeden zůstal za mnou. Volnější klesavou pravotočivou zatáčkou (směrem na východ) jsem se pokusil utéct, ale nebyl to nejlepší nápad - Fokker si zatáčku zkrátil a postřelil mě. Dotočil jsem zatáčku směrem nad frontu a v mírném stoupání se mi konečně podařilo utéct. Přistání se také nepovedlo, jelikož jsem neodhadl výšku - škrtl jsem křídlem o zem a překlopil to na hřbet. Skončil jsem v lazaretu.
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
Bierglass
Koty napsal:

Úsměv
Vzlet proběhl v pořádku, po dosažení fronty na naši letku SPADů spadly Fokkery D.VII. Zvládl jsem jim utéct a zlost jsem si chtěl vybít na balónu, no nechtěl hořet. Když jsem proletěl kolem něj všiml jsem si, že těm Fokkerům jsem neuletěl, jeden zůstal za mnou. Volnější klesavou pravotočivou zatáčkou (směrem na východ) jsem se pokusil utéct, ale nebyl to nejlepší nápad - Fokker si zatáčku zkrátil a postřelil mě. Dotočil jsem zatáčku směrem nad frontu a v mírném stoupání se mi konečně podařilo utéct. Přistání se také nepovedlo, jelikož jsem neodhadl výšku - škrtl jsem křídlem o zem a překlopil to na hřbet. Skončil jsem v lazaretu.


Ty jsi se SPADem neuletěl DVII? Jak jsi to dokázal?
 
WT_Horrido
Nováček ne... získal zkušenosti, do konce války necelé tři měsíce, to pujde. Úsměv
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Serza
Necele tri mesice, prave. Mel by se virtualne modlit ke svemu virtualnimu andelicku straznemu, aby to prezil do konce. Na SPADu to muze stejne tak posrat jako na cemkoliv jinem.

A S.E.5a je stejne lepsi. Vetsi vyhled, podobny letovy vlastnosti, stejny laufy (no dobre, plus minus), a Lewis jde vyklonit nahoru. A kulomety 11,43mm na tom nic nezmeni.
 
Koty
Bierglass napsal:

Koty napsal:

Úsměv
Vzlet proběhl v pořádku, po dosažení fronty na naši letku SPADů spadly Fokkery D.VII. Zvládl jsem jim utéct a zlost jsem si chtěl vybít na balónu, no nechtěl hořet. Když jsem proletěl kolem něj všiml jsem si, že těm Fokkerům jsem neuletěl, jeden zůstal za mnou. Volnější klesavou pravotočivou zatáčkou (směrem na východ) jsem se pokusil utéct, ale nebyl to nejlepší nápad - Fokker si zatáčku zkrátil a postřelil mě. Dotočil jsem zatáčku směrem nad frontu a v mírném stoupání se mi konečně podařilo utéct. Přistání se také nepovedlo, jelikož jsem neodhadl výšku - škrtl jsem křídlem o zem a překlopil to na hřbet. Skončil jsem v lazaretu.


Ty jsi se SPADem neuletěl DVII? Jak jsi to dokázal?

Volnější klesavou pravotočivou zatáčkou (směrem na východ) jsem se pokusil utéct, ale nebyl to nejlepší nápad - Fokker si zatáčku zkrátil a postřelil mě.

Navíc, ten balón nebyl zas tak daleko Úsměv
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
Serza
Jo a na to sem zapomel - se SPADem nedelas nic co by nepriteli mohlo poslouzit jako zpusob zkraceni vzdalenosti - tzn zadna volna klesava pravotociva. Pekne rychle pryc, ale ne uplne stremhlav.

Tuhle chybu dela podle me az moc lidi, u zeme pak energii vyplytvaji v levelu, a ja je muzu v klidu dohrat pri klesani cca 50 stupnu - vzdycky se divi, ze je to "pomalejsi" letadlo dozene. Proc? Oni uvolni svoji pasivu rychle a vuci zemi maji behem divu prakticky nulovou rychlost, a potom to tesne nad zemi vyberou, vidic me tri kilometry nad nema si rikaji ze je pustim - hle, chyba, ja svoji pasivu vypoustim prubezne, coz mi umoznuje si drzet vysokou rychlost pochopitelne o neco dele nez oni. Ze oni v levelu vypusti i cca 30% aktiv nabranych v divu zatimco ja si je podrzim dokud je nedozenu (a jeste chvilku dyl, pokud opravdu chcu rychle zmizet), nacez ja svych cca 30% vypustim az v bezpecne vzdalenosti od nich. Je to ale riskantni, pac si pak musim davat pozor na zadek, nebo mit dvojku ktera nahore zustane a pripadne nejakeho pomstychtiveho frajera smete z oblohy.

To jsem odbehl, ale ta zasadni vec je, ze SPAD vydrzi pokud si dobre vzpominam vyssi rychlost nez D.VII/F, a kdyz se dostane na "deck", tak jich nezahodi tolik kvuli vykonu motoru. Toho je treba vyuzit, a hlavne se ujistit, ze se na divu dostanes z oblasti a zahrajes to do situace kdy te nema sanci dohnat rychlym uprkem smer vlastni tyl.
 
Koty
Problém byl v tom, že jsem letěl opačným směrem - na severovýchod. Takže jsem to potřeboval otočit, a právě proto, že jsem si byl vědom toho, že se SPADem se má lítat rovně a na plný plyn jsem točil pomalu (ikdyž by možná bylo lepší to zatočit rychle a proletět kolem Fokkera čelně, načež on ztratí energii, když bude točit on a protože já už bych měl dávno energii zpět, dostal bych se z toho, ale což, pozdě bycha honit.

Rána je hluboká, stále jsem hospitalizován. Sestřičky jsou nepříjemný potvory a pacienta-ženu u nás ve vojenském lazaretu asi těžko najdete... hééh, jaká škoda Úsměv
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
Serza
To vis, sestricky a novacci. Kdybys byl veteran, mozna by se chovali trosku jinak... :-D

Ale fakt se zacni modlit abys jednou nechytil tou kulkou mezi voci. A doufej ze tahleta rana neni dost spatna na to aby te napul zinvalidnila po zbytek zivota.

Hehehe.
 
WT_Horrido
Koty se nech jeste parkrat zranit a zacnou ti psát baby ze zázemí. ;-)
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Koty
Já bych řekl, že jeden gumovej králík je až dost ^_^... BTW, neplánujete taky se znovu přidat?
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
WT_Horrido
Já momentálně létám, jsem lenivý psát hlašení...
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Serza
Nemam funkcni joy, ale posledni dobou me chytla nalada na naky ten rok 1916... Tak uvidim, jestli si ten joy konecne koupim, nebo budu dal hrat farmu a ME.
 
Koty
Ták jo, další den v nemocnici. Začíná tu být nuda...
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
Koty
2.9.1918
Přesun na letiště, které leží víc na západ, relativně daleko od letišť protivníka. Proběhl by v klidu, kdybychom nebyli vlítli do formace asi pěti Fokkerů D.VII (my byli čtyři). S jedním jsem docela dlouho zápasil - čelní, zařadí se za mě, dvakrát vystřelí, uletím mu, udělám šikmý souvrat, čelní střelím já do něj a tak furt do kola, pak mě to přestalo bavit a začal jsem klesat k zemi, že zdrhnu. No přetočil jsem motor nebo co Úsměv

3.9.1918
Ofensivní patrola, nad nepřátelskou stranou fronty jsme potkali dva letouny, jeden z nich (Fok D.VII) napaden velitelem, vzal jsem si druhý letoun, jeho totožnost jsem nezjistil, chcípl mi motor. Sedl jsem do země nikoho, motor nešel nastartovat. Chvilu jsem v duchu nadával, pak jsem to vzdal a odešel do zákopů. Se svým štěstím jsem se docela divil, že ty zákopy byly francouzské
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
WT_Horrido
Po letech odříkání, trápení platební karty, zbytečných smrtí... jsem dostal Modrého Maxe v DID kariéře.

[img]https://public.bn1.livefilestore.com/y2prcoGZJQkVQ_PmL2futqLMsWi4d4ePrSZAC55YtMiD2z8I57yQZrqyv_k5WWrlec_wskSVOKZQOEaKD-tiZ6vazULbVM9K8QrEO98aW5A3L0/2013_11_9__17_15_26.jpg[/img] is not a valid Image.


Musel jsem se dát k námořnictvu ovšem...

[img]https://public.bn1.livefilestore.com/y2pFCVnluwRRrX3oP_bFNkYcqAQFIvUmAtwyreGO3uOBGflc8Al1FszJ4rpXQcvltsaSu-pg4oXZo4lXpUjYP7FfwTnxkmbruoyNkLry3uKPIA/2013_11_9__17_16_15.jpg[/img] is not a valid Image.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
BP_Madvlk
S!
 
1stCL_Novotny
Smekám mistře! Hodně dalších úspěchů. Úsměv S!
 
MatyDry
Momentálně velím Esc.31 u Verdunu. Je to masakr, ale nejvíce ztrát moje letka utrpěla při přistáních. Skoro při každém návratu si někdo z AIček čuchne do hlíny, nebo se srazí nad letištěm, takže ráno letí na misi 5 Ni-11 a na poslední misi letím sám a to si ještě při přistání očešu křídla. Takže noční brigáda u mechoušů v hangáru aby ráno bylo s čím poletovat.
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

24-12-2024 12:49
vesele vanoce a štastny novy rok vam všem

24-12-2024 11:15
Pohodové Vánoce a šťastný nový rok přejí Vencourovi

08-12-2024 13:02
Vypadá to, že Nvidia definitivně ruší GeForce Experience. Už se mi aktualizuje na Nvidia App.

06-12-2024 19:02
Viděl jsem jen prvních 8 sekund videa. Stačilo mi.

04-12-2024 13:31
Vlastně jako by miliony mozkových buněk vykřikly hrůzou a náhle utichly.

04-12-2024 12:50

03-12-2024 15:48
Zase po letech jsem zaskočil a tak vás všechny zdravím...borci Mrknutí

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

36,140,121 návštěv