Kariéra den po dni
|
313_123 |
Přidané 03-05-2012 06:26
|
Uživatel
Příspěvek: 1516
Založený: 23.01.06
|
rozjedeš kar
letka má albíka/fokra
otevři záložku sqvadrony (nevím přesně v práci rofa nemám )
no dole jsou obrázky letadel
třeba: 4 x albík 3 x foker 1 x albík v opravě
klikneš na obrázek fokra
další let letíš už s fokrem
mělo by si to pamatovat i pro další lety
pokud si je rozflákáš máš smůlu a lítáš s albíkem do doplnění letadel
odskoušeno u anglánů N17/pub
až budeš velitel dá se měnit letadlo v brf.
další otázky
Upravil/a 313_123 dne 03-05-2012 06:29
|
|
|
|
Koty |
Přidané 27-08-2013 20:12
|
Diskutující
Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
Tak jo, v úterý 27.8.1918 jsem nastoupil k Esc. SPA 103, zítra mám první vzlet, plánovaný jako čtvrtý, útok na Ajrodrom, no, snad to přežiju
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
Koty |
Přidané 28-08-2013 17:21
|
Diskutující
Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
Vzlet proběhl v pořádku, po dosažení fronty na naši letku SPADů spadly Fokkery D.VII. Zvládl jsem jim utéct a zlost jsem si chtěl vybít na balónu, no nechtěl hořet. Když jsem proletěl kolem něj všiml jsem si, že těm Fokkerům jsem neuletěl, jeden zůstal za mnou. Volnější klesavou pravotočivou zatáčkou (směrem na východ) jsem se pokusil utéct, ale nebyl to nejlepší nápad - Fokker si zatáčku zkrátil a postřelil mě. Dotočil jsem zatáčku směrem nad frontu a v mírném stoupání se mi konečně podařilo utéct. Přistání se také nepovedlo, jelikož jsem neodhadl výšku - škrtl jsem křídlem o zem a překlopil to na hřbet. Skončil jsem v lazaretu.
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
Bierglass |
Přidané 28-08-2013 18:11
|
Diskutující
Příspěvek: 2607
Založený: 12.05.10
|
Koty napsal:
Vzlet proběhl v pořádku, po dosažení fronty na naši letku SPADů spadly Fokkery D.VII. Zvládl jsem jim utéct a zlost jsem si chtěl vybít na balónu, no nechtěl hořet. Když jsem proletěl kolem něj všiml jsem si, že těm Fokkerům jsem neuletěl, jeden zůstal za mnou. Volnější klesavou pravotočivou zatáčkou (směrem na východ) jsem se pokusil utéct, ale nebyl to nejlepší nápad - Fokker si zatáčku zkrátil a postřelil mě. Dotočil jsem zatáčku směrem nad frontu a v mírném stoupání se mi konečně podařilo utéct. Přistání se také nepovedlo, jelikož jsem neodhadl výšku - škrtl jsem křídlem o zem a překlopil to na hřbet. Skončil jsem v lazaretu.
Ty jsi se SPADem neuletěl DVII? Jak jsi to dokázal? |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 28-08-2013 18:30
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Nováček ne... získal zkušenosti, do konce války necelé tři měsíce, to pujde.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
Serza |
Přidané 28-08-2013 19:04
|
Uživatel
Příspěvek: 1217
Založený: 24.09.10
|
Necele tri mesice, prave. Mel by se virtualne modlit ke svemu virtualnimu andelicku straznemu, aby to prezil do konce. Na SPADu to muze stejne tak posrat jako na cemkoliv jinem.
A S.E.5a je stejne lepsi. Vetsi vyhled, podobny letovy vlastnosti, stejny laufy (no dobre, plus minus), a Lewis jde vyklonit nahoru. A kulomety 11,43mm na tom nic nezmeni. |
|
|
|
Koty |
Přidané 28-08-2013 20:12
|
Diskutující
Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
Bierglass napsal:
Koty napsal:
Vzlet proběhl v pořádku, po dosažení fronty na naši letku SPADů spadly Fokkery D.VII. Zvládl jsem jim utéct a zlost jsem si chtěl vybít na balónu, no nechtěl hořet. Když jsem proletěl kolem něj všiml jsem si, že těm Fokkerům jsem neuletěl, jeden zůstal za mnou. Volnější klesavou pravotočivou zatáčkou (směrem na východ) jsem se pokusil utéct, ale nebyl to nejlepší nápad - Fokker si zatáčku zkrátil a postřelil mě. Dotočil jsem zatáčku směrem nad frontu a v mírném stoupání se mi konečně podařilo utéct. Přistání se také nepovedlo, jelikož jsem neodhadl výšku - škrtl jsem křídlem o zem a překlopil to na hřbet. Skončil jsem v lazaretu.
Ty jsi se SPADem neuletěl DVII? Jak jsi to dokázal?
Volnější klesavou pravotočivou zatáčkou (směrem na východ) jsem se pokusil utéct, ale nebyl to nejlepší nápad - Fokker si zatáčku zkrátil a postřelil mě.
Navíc, ten balón nebyl zas tak daleko
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
Serza |
Přidané 29-08-2013 09:29
|
Uživatel
Příspěvek: 1217
Založený: 24.09.10
|
Jo a na to sem zapomel - se SPADem nedelas nic co by nepriteli mohlo poslouzit jako zpusob zkraceni vzdalenosti - tzn zadna volna klesava pravotociva. Pekne rychle pryc, ale ne uplne stremhlav.
Tuhle chybu dela podle me az moc lidi, u zeme pak energii vyplytvaji v levelu, a ja je muzu v klidu dohrat pri klesani cca 50 stupnu - vzdycky se divi, ze je to "pomalejsi" letadlo dozene. Proc? Oni uvolni svoji pasivu rychle a vuci zemi maji behem divu prakticky nulovou rychlost, a potom to tesne nad zemi vyberou, vidic me tri kilometry nad nema si rikaji ze je pustim - hle, chyba, ja svoji pasivu vypoustim prubezne, coz mi umoznuje si drzet vysokou rychlost pochopitelne o neco dele nez oni. Ze oni v levelu vypusti i cca 30% aktiv nabranych v divu zatimco ja si je podrzim dokud je nedozenu (a jeste chvilku dyl, pokud opravdu chcu rychle zmizet), nacez ja svych cca 30% vypustim az v bezpecne vzdalenosti od nich. Je to ale riskantni, pac si pak musim davat pozor na zadek, nebo mit dvojku ktera nahore zustane a pripadne nejakeho pomstychtiveho frajera smete z oblohy.
To jsem odbehl, ale ta zasadni vec je, ze SPAD vydrzi pokud si dobre vzpominam vyssi rychlost nez D.VII/F, a kdyz se dostane na "deck", tak jich nezahodi tolik kvuli vykonu motoru. Toho je treba vyuzit, a hlavne se ujistit, ze se na divu dostanes z oblasti a zahrajes to do situace kdy te nema sanci dohnat rychlym uprkem smer vlastni tyl. |
|
|
|
Koty |
Přidané 29-08-2013 12:54
|
Diskutující
Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
Problém byl v tom, že jsem letěl opačným směrem - na severovýchod. Takže jsem to potřeboval otočit, a právě proto, že jsem si byl vědom toho, že se SPADem se má lítat rovně a na plný plyn jsem točil pomalu (ikdyž by možná bylo lepší to zatočit rychle a proletět kolem Fokkera čelně, načež on ztratí energii, když bude točit on a protože já už bych měl dávno energii zpět, dostal bych se z toho, ale což, pozdě bycha honit.
Rána je hluboká, stále jsem hospitalizován. Sestřičky jsou nepříjemný potvory a pacienta-ženu u nás ve vojenském lazaretu asi těžko najdete... hééh, jaká škoda
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
Serza |
Přidané 29-08-2013 14:50
|
Uživatel
Příspěvek: 1217
Založený: 24.09.10
|
To vis, sestricky a novacci. Kdybys byl veteran, mozna by se chovali trosku jinak... :-D
Ale fakt se zacni modlit abys jednou nechytil tou kulkou mezi voci. A doufej ze tahleta rana neni dost spatna na to aby te napul zinvalidnila po zbytek zivota.
Hehehe. |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 29-08-2013 14:53
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Koty se nech jeste parkrat zranit a zacnou ti psát baby ze zázemí. ;-)
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
Koty |
Přidané 29-08-2013 15:04
|
Diskutující
Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
Já bych řekl, že jeden gumovej králík je až dost ^_^... BTW, neplánujete taky se znovu přidat?
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 29-08-2013 15:15
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Já momentálně létám, jsem lenivý psát hlašení...
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
Serza |
Přidané 29-08-2013 15:48
|
Uživatel
Příspěvek: 1217
Založený: 24.09.10
|
Nemam funkcni joy, ale posledni dobou me chytla nalada na naky ten rok 1916... Tak uvidim, jestli si ten joy konecne koupim, nebo budu dal hrat farmu a ME. |
|
|
|
Koty |
Přidané 30-08-2013 15:33
|
Diskutující
Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
Ták jo, další den v nemocnici. Začíná tu být nuda...
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
Koty |
Přidané 03-09-2013 18:46
|
Diskutující
Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
2.9.1918
Přesun na letiště, které leží víc na západ, relativně daleko od letišť protivníka. Proběhl by v klidu, kdybychom nebyli vlítli do formace asi pěti Fokkerů D.VII (my byli čtyři). S jedním jsem docela dlouho zápasil - čelní, zařadí se za mě, dvakrát vystřelí, uletím mu, udělám šikmý souvrat, čelní střelím já do něj a tak furt do kola, pak mě to přestalo bavit a začal jsem klesat k zemi, že zdrhnu. No přetočil jsem motor nebo co
3.9.1918
Ofensivní patrola, nad nepřátelskou stranou fronty jsme potkali dva letouny, jeden z nich (Fok D.VII) napaden velitelem, vzal jsem si druhý letoun, jeho totožnost jsem nezjistil, chcípl mi motor. Sedl jsem do země nikoho, motor nešel nastartovat. Chvilu jsem v duchu nadával, pak jsem to vzdal a odešel do zákopů. Se svým štěstím jsem se docela divil, že ty zákopy byly francouzské
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 09-11-2013 18:27
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Po letech odříkání, trápení platební karty, zbytečných smrtí... jsem dostal Modrého Maxe v DID kariéře.
[img]https://public.bn1.livefilestore.com/y2prcoGZJQkVQ_PmL2futqLMsWi4d4ePrSZAC55YtMiD2z8I57yQZrqyv_k5WWrlec_wskSVOKZQOEaKD-tiZ6vazULbVM9K8QrEO98aW5A3L0/2013_11_9__17_15_26.jpg[/img] is not a valid Image.
Musel jsem se dát k námořnictvu ovšem...
[img]https://public.bn1.livefilestore.com/y2pFCVnluwRRrX3oP_bFNkYcqAQFIvUmAtwyreGO3uOBGflc8Al1FszJ4rpXQcvltsaSu-pg4oXZo4lXpUjYP7FfwTnxkmbruoyNkLry3uKPIA/2013_11_9__17_16_15.jpg[/img] is not a valid Image.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
BP_Madvlk |
Přidané 09-11-2013 18:48
|
Uživatel
Příspěvek: 654
Založený: 10.01.06
|
S! |
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 10-11-2013 09:16
|
Diskutující
Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
Smekám mistře! Hodně dalších úspěchů. S! |
|
|
|
MatyDry |
Přidané 13-11-2013 16:36
|
Nováček
Příspěvek: 96
Založený: 29.11.10
|
Momentálně velím Esc.31 u Verdunu. Je to masakr, ale nejvíce ztrát moje letka utrpěla při přistáních. Skoro při každém návratu si někdo z AIček čuchne do hlíny, nebo se srazí nad letištěm, takže ráno letí na misi 5 Ni-11 a na poslední misi letím sám a to si ještě při přistání očešu křídla. Takže noční brigáda u mechoušů v hangáru aby ráno bylo s čím poletovat. |
|
|